Ik zou ze graag van je willen overnemen! Wat wil je voor de verzendkosten hebben?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:12 schreef Duvel het volgende:
Hoi, ik heb mijn boekenkast een beetje opgeruimd en vond drie U2 boeken die misschien voor iemand hier nog wel interessant zijn. Het betreft:
"On Tour met U2", Carter Alan, 1992 (oorspronkelijk "Outside is America, U2 in the U.S.")
[ afbeelding ]
(niet mijn foto)
"U2, the complete encyclopedia", Mark Chatterton, 2001
[ afbeelding ]
(ook niet mijn foto)
"U2 Faraway So Close", BP Fallon, ergens halverwege de jaren '90, Nederlandse vertaling
[ afbeelding ]
(idem)
Alle boeken te koop voor: de verzendkosten.
Ok. PM mij maar als je ze aan mij wilt verkopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:12 schreef Duvel het volgende:
Wat het kost. Dus doosje met porto... Porto is 6,75, doosje moet ik even kijken of ik nog wat heb.
Ja, was 't maar zo ver! Ik kan wel een nieuwe muzikale U2 injectie gebruiken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:57 schreef Atmosphere82 het volgende:
Waar blijft dat nieuwe album nou eens zeg?
Dat zou wel fijn zijn. Al zie ik Bono geen Lemon meer zingen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:54 schreef bartajax het volgende:
Doe mij maar een nieuwe Zooropa of Pop
Als het maar niet zoiets wordt als Muse hun laatste album....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:54 schreef bartajax het volgende:
Zal inderdaad volgend jaar wel uitkomen, denk ik zo.
Hopen dat ze muziek gaan maken en niet van die radiovriendelijke Coldplay troep zoals de laatste 3 albums (Waarbij No Line nog wel aardig was)
U2.com Subscription + Bundle $ 85,- (renew $ 75,-)quote:This package includes:
12 months membership to U2.com
From The Ground Up: U2.com Music Edition (deluxe U2360° Tour hardback photo book)
Edge's Picks, 15-track Live CD
Bonus U2360° Live Downloads (Starting with No Line On The Horizon and Spanish Eyes)
Set of 4 Lithographic Prints
Set of 4 bookmarks
25% discount in U2.com Store
Mijn lidmaatschap loopt 15 december af en zal voor die tijd verlengen. Dan gelijk maar de duurste, ben 15 december toch jarig. Cadeau zal wel ergens midden juni op de maf ploffen. Helaas...quote:This package includes:
12 months membership to U2.com
From The Ground Up: U2.com Music Edition (deluxe U2360° Tour hardback photo book)
Edge's Picks, 15-track Live CD
Bonus U2360° Live Downloads (Starting with No Line On The Horizon and Spanish Eyes)
Set of 4 Lithographic Prints
Set of 4 bookmarks
25% discount in U2.com Store
U22 Double Live CD Set (22 tracks from U2360° in deluxe booklet with notes from Adam Clayton)
11 Instant U22 Downloads plus Bonus track Unknown Caller
Zoo2Live Double Live CD Set (U2 Live in Sydney on 1993 ZOOTV Tour) - While Stocks Last
Nee, maar op de een of andere manier wil je toch altijd de complete versie...quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:30 schreef Young_David het volgende:
Live in Sydney op CD mis ik nog, maar verder brengt die dure versie niets nieuws toch?
Zojuist ook maar verlengd voor het complete pakket.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, maar op de een of andere manier wil je toch altijd de complete versie...
Ik heb ook maar weer bijgetekend. Maakt het uit...
Heel erg herkenbaar dat gevoel...quote:Op donderdag 15 november 2012 17:31 schreef Ritchie het volgende:
Hier toch ook maar voor het duurdere pakket gegaan, je wil toch alles hebben he
Hm, ik vond het laatste album juist erg sterk!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:54 schreef bartajax het volgende:
Zal inderdaad volgend jaar wel uitkomen, denk ik zo.
Hopen dat ze muziek gaan maken en niet van die radiovriendelijke Coldplay troep zoals de laatste 3 albums (Waarbij No Line nog wel aardig was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |