quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:10 schreef empee1977 het volgende:
[..]
geen linkje daarvan .. dat is ergens een mpegje
welke dan? Popmart? Elevation? Vertigo? Zoo TV? .... Ik snap wat je bedoelt dat het qua nummers wat statisch was. Ik zie liever ook one tree hill, your blue room standaard worden opgenomen. Of zoals in Aus '" love rescue me", wat mij betreft mag er ook veel meer oud werk in ....quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:50 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dat laatste is zeer opmerkelijk inderdaad! Haha, daar had ik nooit over nagedacht, maar het klopt zeer zeker! Veel nummers van U2 vind ik ook nogal verontrustend klinken, qua sfeer maar vooral ook qua teksten. Dat is overigens ook één van de redenen dat ik ze zo meesterlijk vind!
Echt hele 'blije' nummers hebben ze eigenlijk niet hè?![]()
Kijk, de laatste tournee was zeker niet slecht, en vergeleken met wat veel hedendaagse bands doen nog altijd bovengemiddeld goed te noemen, maar ik wil maar zeggen dat ik toch wel betere tournees heb gezien... Maar goed, ieder natuurlijk zijn smaak!
I agree! Dat roep ik al jaren ... maar ik betwijfel het. Ik snap ook niet dat ze blijven komen met one, with or without you .... te vaak gehoordquote:Op woensdag 16 januari 2013 22:08 schreef Luni het volgende:
Ik zou tijdens een tour eens wat meer variatie in de setlist zien, ze hebben zo verschrikkelijk veel goede nummers waaruit ze kunnen kiezen. Ben ook een groot liefhebber van Bruce Springsteen en die doet dat wel en speelt ook regelmatig "sign requests" die het publiek op houdt
Maar laat ze eerst maar eens met een nieuw album en tour komen, het blijft angstvallig stil! Komende zomer dus maar genieten van Bruce Springsteen & E Street Band!
ik zal vanavond eens in mijn archieven gaan spitten. Overigens sta ik wel op diverse youtube .. ook bij de arena dat ik de in regen de trap op ren en me bijna verstapquote:
Precies, en als ik ze tijdens een concert hoor is het ook wel weer genieten hoor, zeker wel, maar ze hebben zoveel ander juweeltjes!quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:15 schreef empee1977 het volgende:
[..]
I agree! Dat roep ik al jaren ... maar ik betwijfel het. Ik snap ook niet dat ze blijven komen met one, with or without you .... te vaak gehoord
Absoluut .... en zo is het precies. Ik hoop dat er ooit een soort alternative tour komt waarin gewoon geen hits gespeeld worden. Ik moest zo lachen in 2009 .. op de radio ... vrouwtje bij 3FM ... na amsterdam II.. Ja het was geweldigg we zaten op de 2e ring en het nummer van de avond was sunday bloody sunday. Ik dacht echt WTF ... BAD .. de eerste keer tijdens deze tour en onaangekondigd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Precies, en als ik ze tijdens een concert hoor is het ook wel weer genieten hoor, zeker wel, maar ze hebben zoveel ander juweeltjes!
Ik had vannacht een droom dat ze "Electric Co" " Party Girl " "Bullet The Blue Sky" "I Will Follow" en zelfs een stukje van " Lemon " speeldequote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Precies, en als ik ze tijdens een concert hoor is het ook wel weer genieten hoor, zeker wel, maar ze hebben zoveel ander juweeltjes!
Wel een toffe docu, maar ik had gehoopt dat ze meer zouden vertellen over hoe de nummers van het album zijn ontstaan. Nu werd alleen One uitgelegd.quote:
Oh ik wel hoor, heb er nog wel aan gedacht. Ik kon alleen niet op z'n leeftijd komenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:13 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dus niemand heeft een boodschap aan de verjaardag van onze oude krullen knullie?![]()
Uh... nieuw album? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:43 schreef CoExist het volgende:
Iemand enig idee waar die Ierse ukkepukjes mee bezig zijn?
Ik vind bar weinig nieuws op U2.com. Op fan-sites lees ik dingen over hoe Daniel Lanois het nieuwe album geweldig vind en dat het gemixed word door Danger Mouse ofzo. Dat zou dus betekenen dat het opnemen in de studio klaar is.
Geruchten waren dat het album uit komt in het najaar. als ze nu al aan het mixen zijn is het wel heel goed mogelijk dat we hem dit jaar in het najaar kunnen verwachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 07:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Uh... nieuw album? Heb ik iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |