SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Cool story bro.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Ik deed niet eens een poging tot nieuwe openen want de boel wordt toch elke keer gejat.
Hardop lachenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke
Misschien ga ik wel Marcelo achterop pakken dan
Ja wie zou jij dan achterop pakken? Ik ben ook een verdediger dus wil het liefst een verdedigerquote:
Willems en anders een tof shirt kopenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja wie zou jij dan achterop pakken? Ik ben ook een verdediger dus wil het liefst een verdediger
Willemsquote:
Ik pak sowieso geen kerels achteropquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja wie zou jij dan achterop pakken? Ik ben ook een verdediger dus wil het liefst een verdediger
Je snapt hem nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waar hou je van?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even wat muziek downloaden voor vakantie, Tim, Rijst, Lindgren, iemand, gooi eens wat goede albums aub
In die zin, ik ook niet. Maar de naam wel.quote:
hoe speelt dat 4-4-1-1?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:40 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Non-rare Argentijnen, lukt niet helemaal
Ik hou hem al een tijdje in de gaten en gister is zijn album gedropt en het is gratis.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even wat muziek downloaden voor vakantie, Tim, Rijst, Lindgren, iemand, gooi eens wat goede albums aub
Kid Cudi, Childish Gambino, Kanye West, Jay Z, Chiddy Bang (Lindgrenquote:
Lees: Alles.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kid Cudi, Childish Gambino, Kanye West, Jay Z, Chiddy Bang (Lindgren), Drake, Wiz, etc etc.
Verder Opgezwolle, JVT, FTG etc etc
En dance, trance, house etc etc
Mooi man, bedankt voor de live updates!quote:
Geen dank. Zal ik het ook doen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooi man, bedankt voor de live updates!
Als je wiltquote:
quote:
Followed!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan je ook nog www.twitter.com/psv volgen, krijg je nog meer updates!
Zal ik jou even dat potje laten zien van GJE en mij?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan zelf AIDS krijgen, scripting bestaat nietDoei.
afgelopenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
Jongens, houd mij op de hoogte van PSV hé!
Nee bedankt, zo hard verveel ik me niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zal ik jou even dat potje laten zien van GJE en mij?
VAN DE TSJEMPIONS LIEK????????quote:
NEEY VAN DE POLISH MASTURSquote:
Doen alsof je dingen weet terwijl ze gewoon verzonnen zijn door fifa spelende pubertjesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Goh, ik zou willen dat ik zo naief en onschuldig was als jij. Ignorance is bliss.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee bedankt, zo hard verveel ik me niet.
Je bent g.. ach laat ook maar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Het was echt een gekke wedstrijd. Ik stond met 2-0 voor dus ik dacht ik maak wel even een OG om het moeilijker te maken. Ineens krijgen zijn spelers een boost en stond hij binnen no time 2-4 voorIk ging toen wisselen en mijn spelers waren weer de oude. Met 6-4 gewonnen
![]()
![]()
En GJE maar ragen omdat ik hem ging sssh'en
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:54 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon, praat nou geen bullshit.
Het ergste is nog dat EA het niet toegeeft
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, misschien bestaat scripting niet, maar weet je wat wel bestaat? Autobuyers
Geen goed begin dan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het gebruik.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Handicap is een smoesje van verliezers.
Scripting ook.
Zal GJE leuk vinden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Scripting ook.
Leugenaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het gebruik.
Lang leve google.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:29 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jep, maar dat joch van 1 en 2 is nu volwassen ofzo
daarom moeten ze de film wel verkankeren
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zal GJE leuk vinden.Die zegt altijd na iedere pot dat EA hem naait.
eens.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Scripting ook.
Nee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:00 schreef marcie216 het volgende:
'kankeren' is gewoon een normaal woord hoor?
Niet schelden met kanker ... mijn vader is gisteren van de trap gekankerd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:00 schreef marcie216 het volgende:
'kankeren' is gewoon een normaal woord hoor?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet schelden met kanker ... mijn vader is gisteren van de trap gekankerd.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje nog van z'n keeper?
kksneu dat je dit verzint.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet schelden met kanker ... mijn vader is gisteren van de trap gekankerd.
Werkt uitstekend zegt hij altijd hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een gekkie he die GJE zijn keepert.
In die tokkie programma's die jij kijkt misschien. Programma's van nog enig niveau echt niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:04 schreef marcie216 het volgende:
Zit niet zo te 'kankeren'.
kankeren is gewoon een normaal woord in deze zin, en dat gebruiken ze ook wel eens op de televisie.
Het is niet erg netjes, daar gaat het omquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:04 schreef marcie216 het volgende:
kankeren is gewoon een normaal woord in deze zin, en dat gebruiken ze ook wel eens op de televisie.
Om alle misverstanden te voorkomen. Kankeren is gewoon een afleiding van kanker.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:04 schreef marcie216 het volgende:
Keeper komt ook gewoon van achter de balquote:
Één kanker, twéé kankeren?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om alle misverstanden te voorkomen. Kankeren is gewoon een afleiding van kanker.
Dit is kanker.
[ afbeelding ]
En toen was het stil ... hoop ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om alle misverstanden te voorkomen. Kankeren is gewoon een afleiding van kanker.
Dit is kanker.
[ afbeelding ]
hahah ja eerst kwam GJE tot net buiten randje 16 en hield hij inquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Keeper komt ook gewoon van achter de bal![]()
Schiet jij met semi, cpu of manual?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doen alsof je dingen weet terwijl ze gewoon verzonnen zijn door fifa spelende pubertjes
Ik zie het verband niet, maar antwoord; Geen idee. Heb er in het begin wat mee geprobeerd, maar waar alles nu op staat...quote:
Het is niet netjes.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:06 schreef marcie216 het volgende:
Het was gewoon het nieuws op nederland 1 dacht ik.
Zoek maar op in het woordenboek, staat gewoon kankeren in.
Zegt genoegquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:06 schreef marcie216 het volgende:
Het was gewoon het nieuws op nederland 1 dacht ik.
Zoek maar op in het woordenboek, staat gewoon kankeren in.
Ik wil binnenkort wel weer een potje fifa tegen jou doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet, maar antwoord; Geen idee. Heb er in het begin wat mee geprobeerd, maar waar alles nu op staat...
Ik heb vakantiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort wel weer een potje fifa tegen jou doen
lol, klopte m'n uitleg toch aardigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:07 schreef Rijst het volgende:
@ 28:18![]()
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok/b/325352215
Clubsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb vakantieDus dat kan wel.
We doen ook nog eens Clubs?
Speel wel wat minder de laatste tijd.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
ClubsWe zullen je wel weer inviten (andere club)
Wil wel, maar zal dan ook wel moeten eten rond die tijd. Het is om half zes ongeveer afgelopen en meestal 6 uur etenquote:
Het verband is het verschil tussen die mogelijkheden. Bij CPU-shooting bepaalt de CPU bijna alles, ook de hoek waarin je schiet etc. Om het niet 'overpowered' te maken zal hij af en toe expres missen, anders schiet je immers alles raak? Dit is een voorbeeld van stukjes 'scripting' die het spel laten draaien. Ik zeg niet altijd dat dat negatief is, maar als zoiets erin zit waarom dan niet een stukje code wat bepaald wanneer je wel of niet een rebound vol in je poten krijgt om het spelbeeld te veranderen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet, maar antwoord; Geen idee. Heb er in het begin wat mee geprobeerd, maar waar alles nu op staat...
Maar het lag aan m'n PVRquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol, klopte m'n uitleg toch aardig
2 wekenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je daarna weer 2 weken zakelijk trainen
Ah, mijn zusje is naar de zwarte cross, ouders op vakantie. Ik kan eten wanneer ik wilquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wil wel, maar zal dan ook wel moeten eten rond die tijd. Het is om half zes ongeveer afgelopen en meestal 6 uur eten
Ouders zijn weer terug van vakantie, helaaschquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, mijn zusje is naar de zwarte cross, ouders op vakantie. Ik kan eten wanneer ik wilEn wat ik wil dus, nog even iets verzinnen.
Die wil je niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ouders zijn weer terug van vakantie, helaasch
tevens pics
Ik heb niet eens een zusjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:14 schreef Rijst het volgende:
Grapje ik dacht dat het over Marsie zijn zusje ging![]()
![]()
Ik weet niet hoe Stijn zijn zusje eruit ziet.
Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar de oorzaak-gevolg relatie verzin je. De manier waarop de keeper de bal stopt of weg kaatst is ook wat gescript, dus de ene keer kaatst hij wat dwarser weg dan de andere keer, maar het spel gaat zeker niet kijken waar de aanvaller staat, bedenken of het leuk zou zijn om de bal daar heen te kaatsen en dat vervolgens uitvoeren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het verband is het verschil tussen die mogelijkheden. Bij CPU-shooting bepaalt de CPU bijna alles, ook de hoek waarin je schiet etc. Om het niet 'overpowered' te maken zal hij af en toe expres missen, anders schiet je immers alles raak? Dit is een voorbeeld van stukjes 'scripting' die het spel laten draaien. Ik zeg niet altijd dat dat negatief is, maar als zoiets erin zit waarom dan niet een stukje code wat bepaald wanneer je wel of niet een rebound vol in je poten krijgt om het spelbeeld te veranderen?
Dat wou ik zeggen. en hoeveel Calorieen verbrand je ongeveer als je 3km hardlooptquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
kapsalon is 1800 kalorieen. uurtje of 3 op de cross trainer en je hebt ze weer verbrand
Wel een zus wat kamikazie zegt.quote:
Dat ligt eraan met welke hartslag etc je loopt...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen. en hoeveel Calorieen verbrand je ongeveer als je 3km hardloopt?
Je bent 21 (volwassen) en dan om in discussie te gaan met een 15 jarigequote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar het lag aan m'n PVR![]()
[ afbeelding ]
oke sorry GJE
Ja dat kan ik niet meten he...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ligt eraan met welke hartslag etc je loopt...
NEE!quote:
Een uur hardlopen ongeveer 500 calorieën heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen. en hoeveel Calorieen verbrand je ongeveer als je 3km hardloopt?
Optimale hartslag voor vetverbranding is 65% van je max = ( 220- je leeftijd)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ligt eraan met welke hartslag etc je loopt...
15 min fifa/poker les in ruil voor naaktpicsquote:
Niet veel, en je kan beter 3km op 7kph doen dan 12. Want bij een lagere hartslag verbrand je meer, hogere is voor uithoudingsvermogenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Krijg wel een lamme vinger van 1 uur die RT indrukkenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een uur écht hardlopen ongeveer 500 calorieën heb ik me laten vertellen.
Dat is echt idioot weinigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is echt langzaam. Ik heb een keer gelopen op hartslagmeters en op 65% van je max lopen is niet leuk, dan verveel je je de tyfus.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Optimale hartslag voor vetverbranding is 65% van je max = ( 220- je leeftijd)
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Optimale hartslag voor vetverbranding is 65% van je max = ( 220- je leeftijd)
Hangt van je gewicht af hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
ik heb geen hartslagmeter.quote:
Waarom verbranden. Als er hongersnood komt, ben je als eerste dood. Jij lacht dan als laatste VdMquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet veel, en je kan beter 3km op 7kph doen dan 12. Want bij een lagere hartslag verbrand je meer, hogere is voor uithoudingsvermogen
Ik heb niet eens naaktpics, dus helaas.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
15 min fifa/poker les in ruil voor naaktpics
Ik denk van wel. Gewoon om de sensatiewaarde wat op te schroeven. Het aantal keren dat ik zie dat een aanvaller (van mij of hem) die bal vol in de voeten krijgt is gewoon veel te groot.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar de oorzaak-gevolg relatie verzin je. De manier waarop de keeper de bal stopt of weg kaatst is ook wat gescript, dus de ene keer kaatst hij wat dwarser weg dan de andere keer, maar het spel gaat zeker niet kijken waar de aanvaller staat, bedenken of het leuk zou zijn om de bal daar heen te kaatsen en dat vervolgens uitvoeren.
Ik weet het maar het blijkt echt zo te zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is echt langzaam. Ik heb een keer gelopen op hartslagmeters en op 65% van je max lopen is niet leuk, dan verveel je je de tyfus.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom verbranden. Als er hongersnood komt, ben je als eerste dood. Jij lacht dan als laatste VdM
Ja ja, maar als je er iets over wil zeggen pak je ongeveer gemiddelden anders blijf je bezigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hangt van je gewicht af he+ je verliest ook spiermassa naast vet massa dus kan je BCAA's / Aminozuren gebruiken
Dus je kan beter rustig lopen, dan je uit de naad rennenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet veel, en je kan beter 3km op 7kph doen dan 12. Want bij een lagere hartslag verbrand je meer, hogere is voor uithoudingsvermogen
Daar ga ik niet over oordelen.quote:
Jij rent altijd omdat je bang bent voor die negers die jou klappenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ren gewoon en dan kijk ik wel. Het gaat me niet om afvallen.
Het is ook moeilijk om je eraan te houden, het lijkt en voelt alsof je er met de rem op loopt. Bij ongeveer 8 km/ph zit ik op 65% maar ik voel mij fijner als ik rond de 11km/ph loop maar dan zit ik tegen de 80% aanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet het maar het blijkt echt zo te zijn
Klopt, je kan beter joggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dus je kan beter rustig lopen, dan je uit de naad rennen?
Ook dat ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij rent altijd omdat je bang bent voor die negers die jou klappen
Uit je naad rennen is niet echt handig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dus je kan beter rustig lopen, dan je uit de naad rennen?
Kunnen Marcelo en Zanka er wel makkelijker inquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Uit je naad rennen is niet echt handig.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:21 schreef StijnDa het volgende:
Kapsalon verbranden zou mij 25 kilometer rennen kosten. doodgaan kosten.
Met saus 2200 kcal ongeveerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:21 schreef StijnDa het volgende:
Kapsalon verbranden zou mij 25 kilometer rennen kosten.
Oh noes.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met saus 2200 kcal ongeveerHoeveel je daar tegen aan normaal voedsel kan eten
Ben je dik?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh noes.Ik eet normaal 1700 kcal.
Mag ik vragen wat je hier doet?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je vraagt dat aan een vrouw?Ik vind mezelf wel te dik ja.
Nee, rijst heeft me gehosseldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je hier doet?Speel je FUT?
Hoi rijstquote:
Verrassend.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, rijst heeft me gehosseld
[..]
Hoi rijst
Zou leerdam anders niet gewoon back geweest zijn, lijkt mij logischer dan Vilhena :")quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:37 schreef Tim86 het volgende:
FC DORDRECHT-FEYENOORD Aanv:17.00u Ops:Mulder;Janmaat,De Vrij,Martins Indi, Vilhena;Leerdam,Immers,Clasie;Schaken,Fernandez en Cisse
Feyenoord Rotterdam @Feyenoord
Een wijziging in de eerder geplaatste opstelling: niet Guyon Fernandez begint in de basis maar Miquel Nelom. #dorfey
Vilhena gewoon op het middenveld dus en Immers in de spits..ook wat logischer
Haha ik heb hem wat te goedkoop verkocht, had een sterkere daling verwacht. Niet dat ik er wakker van ligquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die UP Powell is nog steeds wel redelijk veel waard, er staat nu 1 op voor 45k terwijl de goedkoopste daarna 55k is maar ik durf het niet aan
Overigens ga ik hem wel gebruiken in mijn BPL bronze team, waarschijnlijk op CF ipv Vuckic.
My eeeeeeyes.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:41 schreef Rijst het volgende:
Ik heb echt een slechte smaak![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die van 45k is nu al verkocht. Ik zou er wel wakker van liggen als ik een speler voor veel te weinig zou verkopenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha ik heb hem wat te goedkoop verkocht, had een sterkere daling verwacht. Niet dat ik er wakker van lig
Ik zou er wakker van liggen als ik een speler voor 1.4 miljoen zou kopen die een paar dagen later 1 miljoen kostquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die van 45k is nu al verkocht. Ik zou er wel wakker van liggen als ik een speler voor veel te weinig zou verkopen
Ik zit dan ook met een kutgevoel in m'n buikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die van 45k is nu al verkocht. Ik zou er wel wakker van liggen als ik een speler voor veel te weinig zou verkopen
Dat deed pijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou er wakker van liggen als ik een speler voor 1.4 miljoen zou kopen die een paar dagen later 1 miljoen kost
hihi
Hij zat vorig jaar ook gewoon in FUT met 82 pace volgens mijquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:57 schreef Tim86 het volgende:
Is Gerndt eigenlijk ook zo snel in H2H als vorig jaar? Toen had hij 86 pace ofzo geloof ik. Kan dan wel een leuke speler worden in FUT komend jaar.
Ja dat bedoelde ik eigenlijk..of hij in H2H dit jaar net zo snel is als in FUT vorig jaar..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij zat vorig jaar ook gewoon in FUT met 82 pace volgens mij
Dan weet ik het niet, ik kan het nu ook niet checkenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik eigenlijk..of hij in H2H dit jaar net zo snel is als in FUT vorig jaar..
Wok iets bij elkaar. Zoetzuur sausje, garnalen of kip, wokgroente en dan mie/rijst ofzo. Easyquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:02 schreef StijnDa het volgende:
Iemand suggesties voor een makkelijk en lekker avondeten?Alleen thuis, niet veel zin om heel veel te koken.
Met garnalen, best lekkerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wok iets bij elkaar. Zoetzuur sausje, garnalen of kip, wokgroente en dan mie/rijst ofzo. Easy
Pizza bestellen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met garnalen, best lekkerZal eens kijken.
Ben normaal niet zo'n wokker.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wok iets bij elkaar. Zoetzuur sausje, garnalen of kip, wokgroente en dan mie/rijst ofzo. Easy
Wat?quote:
Jij eet 2x per week een kapsalon en gaat de andere dagen naar de Macquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Klinkt vies, maar ik ben dan ook heel anders opgevoed.
Is gewoon een heel standaard wokgerecht hoor, maar er zal bij jou wel een gefileerde poedel bij moeten ofzo.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Klinkt vies, maar ik ben dan ook heel anders opgevoed.
Met hem heb je gewoon 2 Kandji's erin staan volgens mijquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:09 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad als hulpchef van Kandji. Ook veel meer assists dan Oduro vanwege zijn 66 short passing
Even de spijkers gooien en LL wintquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:10 schreef StijnDa het volgende:
Wiggins holy **![]()
Froome wordt nog bijgehaald door LL
Bij voorkeur wel ja maar met Oduro kun je wel gaan pielen maar zijn passing is zo kut en heeft een veel minder schot... geen idee wie ik er anders neer zou moeten zetten, het werkt wel goed nuquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met hem heb je gewoon 2 Kandji's erin staan volgens mij
Ik heb liever 2 verschillende types naast elkaar in de spits though.
Heb je een turkse supermarkt in de buurt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ehm.. Zelf samenstellen, hoeveelheid, goedkoper?
Nee. Waarvoor heb je die nodig?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je een turkse supermarkt in de buurt?
Merk ik weinig van eigenlijk..scoor met Oduro net zo vaak als met Kandji ongeveer..ook veel van buiten de 16.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Bij voorkeur wel ja maar met Oduro kun je wel gaan pielen maar zijn passing is zo kut en heeft een veel minder schot... geen idee wie ik er anders neer zou moeten zetten, het werkt wel goed nu
Harris is ook wel een tankquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Merk ik weinig van eigenlijk..scoor met Oduro net zo vaak als met Kandji ongeveer..ook veel van buiten de 16.
Shoarma bij de Plus...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doner? Volgens mij hebben ze dat bij de AH en LIDL ook maar dat lijkt me niet vers.
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan is het geen kapsalon meer, mafkees.
Veel recht door het midden bovenin?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net de ziekste penaltyreeks ooit gehad. Echt niet normaal. Het was 4-4 na 10 penalties en daarna hebben we ongeveer een kwartier lang alles gescoord. Zelfs m'n keeper heeft 2 penalty's genomen. Ik heb in totaal zo'n 25 pingels gemaakt denk ik.
De wedstrijd was na verlenging ook al 7-7. Hoe bedoel je waar voor je geld.
Wel verloren
Want veel goals is leuk of?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net de ziekste penaltyreeks ooit gehad. Echt niet normaal. Het was 4-4 na 10 penalties en daarna hebben we ongeveer een kwartier lang alles gescoord. Zelfs m'n keeper heeft 2 penalty's genomen. Ik heb in totaal zo'n 25 pingels gemaakt denk ik.
De wedstrijd was na verlenging ook al 7-7. Hoe bedoel je waar voor je geld.
Wel verloren
Oduro is dan ook iemand die de bal erin moet schieten en niet iemand die de pass/voorzet moet gevenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Harris is ook wel een tankEcht geen gebrek. Oduro zijn passing vind ik ook echt jammerlijk. Snel weer verwijderd uit mijn team, maar ik had hem dan ook als LCAM.
Nee, echt veel variatiequote:
Hangt van de goals af..heb weleens potjes gehad met veel goals waarin we gewoon allebei echt goed waren..dan is het wel leuk. Als het allemaal van die baggergoals zijn dan is er geen fuck aan imo.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Want veel goals is leuk of?
Ik vind 7-7 etc juist altijd saai omdat het zo onrealistisch is.
Heb wel een friettent in de buurt, weet eigenlijk niet of die wel kebab verkooptquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:20 schreef Tim86 het volgende:
Kapsalon hoort idd met kebab, niet met shoarma..groot verschil.
Sowieso moet je die kebab gewoon lekker halen/laten bezorgen, want in de supermarkt kan je toch niets halen wat in de buurt komt. Ik heb ook weleens die kebab uit de vriezer geprobeerd van Halal Foods, maar die smaakt gewoon amper naar normale doner
Hoe doe je dat precies dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, echt veel variatie. Midden bovenin is makkelijk te houden trouwens.
Als je puur daarop gokt wel ja, maar het is zo lame dat de keeper dan een bal een mm naast zich laat gaan omdat hij zijn armen in de lucht steektquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, echt veel variatie. Midden bovenin is makkelijk te houden trouwens.
Als ik in het midden blijf staan hou ik gewoon rechts en links inderdaad omhoog. Als de bal dan laag door het midden gaat heb je hem, maar die erboven ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe doe je dat precies dan?Ik druk wel eens gewoon beide stickjes naar boven maar dan gebeurt er vaak nog niets.
Je kan ook in het dak van de goal een metertje richting een hoek. Een duikende keeper heeft hem dan ook nooit...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je puur daarop gokt wel ja, maar het is zo lame dat de keeper dan een bal een mm naast zich laat gaan omdat hij zijn armen in de lucht steekt
Klopt, maar tegenwoordig stappen veel mensen daar wel op. 1 pasje naar rechts en je hebt eigenlijk alles wat recht door het midden komt (behalve in het dak) en alles wat redelijk in die hoek komt..hoef je niet eens te duiken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan ook in het dak van de goal een metertje richting een hoek. Een duikende keeper heeft hem dan ook nooit...
Finallyquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:26 schreef Rijst het volgende:
Na 3x overnieuw beginnen vind ik Arkham City echt tof
Ja je moet echt enorm goed schieten om de bal in de hoek te krijgen als de keeper er op duiktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar tegenwoordig stappen veel mensen daar wel op. 1 pasje naar rechts en je hebt eigenlijk alles wat recht door het midden komt (behalve in het dak) en alles wat redelijk in die hoek komt..hoef je niet eens te duiken.
Het is gewoon achterlijk dat het in dit spel zo is dat hoe slechter je hem neemt hoe groter de kans is dat hij zit.
Ja. Bij AA moest ik ook even inkomen. Vlak voor AC uitkwam had ik hem uitgespeeld en daarna het vervolg gelijk gekocht. En nu pas ben ik echt begonnen eraan. Mocht er een deel 3 komen dan wacht ik even totdat ie is afgeprijsdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Finally
Had je Arkham Asylum ook gespeeld?
Hij is geniaal man..zo hoort hij te zijn. Stem wordt al heel lang ingesproken door Mark Hamill (Luke Skywalkerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja. Bij AA moest ik ook even inkomen. Vlak voor AC uitkwam had ik hem uitgespeeld en daarna het vervolg gelijk gekocht. En nu pas ben ik echt begonnen eraan. Mocht er een deel 3 komen dan wacht ik even totdat ie is afgeprijsd
Ze hebben de Joker trouwens echt verneukt Ik vind hem irritant ipv tof
haaha ja echtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen Joker on titan was echt achterlijk..die eindbaas
Ben ik vrij goed in, heeft ook iets met IQ te maken dus vandaar. Vind het veel leuker dan dammen omdat je veel meer verschillende mogelijkheden hebt met de stukken.quote:
ik wil wel. Dan ga ik streamen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben ik vrij goed in, heeft ook iets met IQ te maken dus vandaar. Vind het veel leuker dan dammen omdat je veel meer verschillende mogelijkheden hebt met de stukken.
Potje online schaken?
Ik heb een neefje die kampioen van Noord - Zweden was of zoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben ik vrij goed in, heeft ook iets met IQ te maken dus vandaar. Vind het veel leuker dan dammen omdat je veel meer verschillende mogelijkheden hebt met de stukken.
Potje online schaken?
Ik was vroeger best goed ja. Op het Leidseplein heb je ook een groot scaakbord voor bezoekers. Daar had ik een jaar geleden een opa ingemaakt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent een Aziaat, dat staat gelijk aan vals spelen.
We doen binnenkort wel een keer een potjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik was vroeger best goed ja. Op het Leidseplein heb je ook een groot scaakbord voor bezoekers. Daar had ik een jaar geleden een opa ingemaakt.
Ja, in Arkham City zit echt veel meer variatie en zijn ze ook veel moeilijker. Begreep daar alleen soms echt niet hoe ik die bosses kon killen..zaten echt rare dingen bij, maar wel veel diversiteit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
haaha ja echtWas ook nog een makkelijke eindbaas.
quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We doen binnenkort wel een keer een potje
Ik sponsor 30 Ruben Schakens als prijsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:47 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb ook ooit geschaakt. Toernooitje doen? Kunnen de Xboxers eindelijk tegen de ps3' ers
Mits een Xboxer wint natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik sponsor 30 Ruben Schakens als prijs
Toernooitje klinkt wel leuk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:47 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb ook ooit geschaakt. Toernooitje doen? Kunnen de Xboxers eindelijk tegen de ps3' ers
Prijs is te mooi om waar te zijn..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:59 schreef Fuszy het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)on/1004004006590804/
is dit de volledige versie of een dlc?. Ik twijfel om het te bestellen, omdat ik zelf geen mp3 heb dus een dlc zou zonde zijn.
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:59 schreef Fuszy het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)on/1004004006590804/
is dit de volledige versie of een dlc?. Ik twijfel om het te bestellen, omdat ik zelf geen mp3 heb dus een dlc zou zonde zijn.
Geen Feyenoord aan het kijken?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:02 schreef vandermar het volgende:
Je kan het erop wagen, anders kan je aanspraak maken op een wilsontbreking.
Spelen woensdag weer en die gasten van Feyenoord spelen normaliter nagenoeg nooit midweekse wedstrijden natuurlijk. Flink wennen dit seizoenquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spelen woensdag weer en die gasten van Feyenoord spelen normaliter nagenoeg nooit midweekse wedstrijden natuurlijk. Flink wennen dit seizoen
Er zijn FOK!kers in het ps3 topic die hem gekocht hebben, maar ik ben niet overtuigdquote:
Ben ook niet van de shooters maar ik vond Dark Messiah super tof om te spelen en heb het spel ook te vaak uitgespeeld. Geen idee of het qua gameplay op Batman lijkt hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Zijn er eigenlijk spellen die qua gameplay lijken of die Batman games? Ik hou niet van shooters, maar vond dit wel tof zo.
Inderdaad, niks mis mee. Lekkere assist.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:30 schreef StijnDa het volgende:
Wat een heerlijke actie die 1-0 van Benfica![]()
[ afbeelding ]
Beter krijgt hij ook 5star skillsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:30 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks, maar niet echt mijn ding zo te zienquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Ben ook niet van de shooters maar ik vond Dark Messiah super tof om te spelen en heb het spel ook te vaak uitgespeeld. Geen idee of het qua gameplay op Batman lijkt hoor
3-2 voor Benfica, spannend nogquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:30 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Maak jij die GIF'jes zelf?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
3-2 voor Benfica, spannend nog![]()
[ afbeelding ]
Serero in de basis.. ik weet alleen niet of hij tegen ploegen als Celtic wel goed isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:24 schreef Tim86 het volgende:
Ajax - Celtic (19:00 uur): Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Blind, Dijks; De Jong, Anita, Serero; Lukoki, Sigthórsson, Fischer. #ajacel
Dankuquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Santana en Subotic zie ik vaak voorbij komen
Ga maar lekker met Santana spelen dan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:13 schreef marcie216 het volgende:
Santana heeft 75 defending, en 83 heading. Wat nou Wynne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |