SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Cool story bro.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Ik deed niet eens een poging tot nieuwe openen want de boel wordt toch elke keer gejat.
Hardop lachenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke
Misschien ga ik wel Marcelo achterop pakken dan
Ja wie zou jij dan achterop pakken? Ik ben ook een verdediger dus wil het liefst een verdedigerquote:
Willems en anders een tof shirt kopenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja wie zou jij dan achterop pakken? Ik ben ook een verdediger dus wil het liefst een verdediger
Willemsquote:
Ik pak sowieso geen kerels achteropquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja wie zou jij dan achterop pakken? Ik ben ook een verdediger dus wil het liefst een verdediger
Je snapt hem nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waar hou je van?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even wat muziek downloaden voor vakantie, Tim, Rijst, Lindgren, iemand, gooi eens wat goede albums aub
In die zin, ik ook niet. Maar de naam wel.quote:
hoe speelt dat 4-4-1-1?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:40 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Non-rare Argentijnen, lukt niet helemaal
Ik hou hem al een tijdje in de gaten en gister is zijn album gedropt en het is gratis.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even wat muziek downloaden voor vakantie, Tim, Rijst, Lindgren, iemand, gooi eens wat goede albums aub
Kid Cudi, Childish Gambino, Kanye West, Jay Z, Chiddy Bang (Lindgrenquote:
Lees: Alles.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kid Cudi, Childish Gambino, Kanye West, Jay Z, Chiddy Bang (Lindgren), Drake, Wiz, etc etc.
Verder Opgezwolle, JVT, FTG etc etc
En dance, trance, house etc etc
Mooi man, bedankt voor de live updates!quote:
Geen dank. Zal ik het ook doen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooi man, bedankt voor de live updates!
Als je wiltquote:
quote:
Followed!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan je ook nog www.twitter.com/psv volgen, krijg je nog meer updates!
Zal ik jou even dat potje laten zien van GJE en mij?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan zelf AIDS krijgen, scripting bestaat nietDoei.
afgelopenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
Jongens, houd mij op de hoogte van PSV hé!
Nee bedankt, zo hard verveel ik me niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zal ik jou even dat potje laten zien van GJE en mij?
VAN DE TSJEMPIONS LIEK????????quote:
NEEY VAN DE POLISH MASTURSquote:
Doen alsof je dingen weet terwijl ze gewoon verzonnen zijn door fifa spelende pubertjesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Goh, ik zou willen dat ik zo naief en onschuldig was als jij. Ignorance is bliss.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee bedankt, zo hard verveel ik me niet.
Je bent g.. ach laat ook maar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:54 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Het was echt een gekke wedstrijd. Ik stond met 2-0 voor dus ik dacht ik maak wel even een OG om het moeilijker te maken. Ineens krijgen zijn spelers een boost en stond hij binnen no time 2-4 voorIk ging toen wisselen en mijn spelers waren weer de oude. Met 6-4 gewonnen
![]()
![]()
En GJE maar ragen omdat ik hem ging sssh'en
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:54 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon, praat nou geen bullshit.
Het ergste is nog dat EA het niet toegeeft
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou, misschien bestaat scripting niet, maar weet je wat wel bestaat? Autobuyers
Geen goed begin dan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het gebruik.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Handicap is een smoesje van verliezers.
Scripting ook.
Zal GJE leuk vinden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Scripting ook.
Leugenaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het gebruik.
Lang leve google.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:29 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Jep, maar dat joch van 1 en 2 is nu volwassen ofzo
daarom moeten ze de film wel verkankeren
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zal GJE leuk vinden.Die zegt altijd na iedere pot dat EA hem naait.
eens.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:56 schreef Kamikazie het volgende:
Scripting ook.
Nee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:00 schreef marcie216 het volgende:
'kankeren' is gewoon een normaal woord hoor?
Niet schelden met kanker ... mijn vader is gisteren van de trap gekankerd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:00 schreef marcie216 het volgende:
'kankeren' is gewoon een normaal woord hoor?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet schelden met kanker ... mijn vader is gisteren van de trap gekankerd.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je dat plaatje nog van z'n keeper?
kksneu dat je dit verzint.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet schelden met kanker ... mijn vader is gisteren van de trap gekankerd.
Werkt uitstekend zegt hij altijd hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een gekkie he die GJE zijn keepert.
In die tokkie programma's die jij kijkt misschien. Programma's van nog enig niveau echt niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:04 schreef marcie216 het volgende:
Zit niet zo te 'kankeren'.
kankeren is gewoon een normaal woord in deze zin, en dat gebruiken ze ook wel eens op de televisie.
Het is niet erg netjes, daar gaat het omquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:04 schreef marcie216 het volgende:
kankeren is gewoon een normaal woord in deze zin, en dat gebruiken ze ook wel eens op de televisie.
Om alle misverstanden te voorkomen. Kankeren is gewoon een afleiding van kanker.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:04 schreef marcie216 het volgende:
Keeper komt ook gewoon van achter de balquote:
Één kanker, twéé kankeren?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om alle misverstanden te voorkomen. Kankeren is gewoon een afleiding van kanker.
Dit is kanker.
[ afbeelding ]
En toen was het stil ... hoop ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om alle misverstanden te voorkomen. Kankeren is gewoon een afleiding van kanker.
Dit is kanker.
[ afbeelding ]
hahah ja eerst kwam GJE tot net buiten randje 16 en hield hij inquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Keeper komt ook gewoon van achter de bal![]()
Schiet jij met semi, cpu of manual?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doen alsof je dingen weet terwijl ze gewoon verzonnen zijn door fifa spelende pubertjes
Ik zie het verband niet, maar antwoord; Geen idee. Heb er in het begin wat mee geprobeerd, maar waar alles nu op staat...quote:
Het is niet netjes.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:06 schreef marcie216 het volgende:
Het was gewoon het nieuws op nederland 1 dacht ik.
Zoek maar op in het woordenboek, staat gewoon kankeren in.
Zegt genoegquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:06 schreef marcie216 het volgende:
Het was gewoon het nieuws op nederland 1 dacht ik.
Zoek maar op in het woordenboek, staat gewoon kankeren in.
Ik wil binnenkort wel weer een potje fifa tegen jou doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet, maar antwoord; Geen idee. Heb er in het begin wat mee geprobeerd, maar waar alles nu op staat...
Ik heb vakantiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort wel weer een potje fifa tegen jou doen
lol, klopte m'n uitleg toch aardigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:07 schreef Rijst het volgende:
@ 28:18![]()
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok/b/325352215
Clubsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb vakantieDus dat kan wel.
We doen ook nog eens Clubs?
Speel wel wat minder de laatste tijd.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
ClubsWe zullen je wel weer inviten (andere club)
Wil wel, maar zal dan ook wel moeten eten rond die tijd. Het is om half zes ongeveer afgelopen en meestal 6 uur etenquote:
Het verband is het verschil tussen die mogelijkheden. Bij CPU-shooting bepaalt de CPU bijna alles, ook de hoek waarin je schiet etc. Om het niet 'overpowered' te maken zal hij af en toe expres missen, anders schiet je immers alles raak? Dit is een voorbeeld van stukjes 'scripting' die het spel laten draaien. Ik zeg niet altijd dat dat negatief is, maar als zoiets erin zit waarom dan niet een stukje code wat bepaald wanneer je wel of niet een rebound vol in je poten krijgt om het spelbeeld te veranderen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet, maar antwoord; Geen idee. Heb er in het begin wat mee geprobeerd, maar waar alles nu op staat...
Maar het lag aan m'n PVRquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol, klopte m'n uitleg toch aardig
2 wekenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je daarna weer 2 weken zakelijk trainen
Ah, mijn zusje is naar de zwarte cross, ouders op vakantie. Ik kan eten wanneer ik wilquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wil wel, maar zal dan ook wel moeten eten rond die tijd. Het is om half zes ongeveer afgelopen en meestal 6 uur eten
Ouders zijn weer terug van vakantie, helaaschquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, mijn zusje is naar de zwarte cross, ouders op vakantie. Ik kan eten wanneer ik wilEn wat ik wil dus, nog even iets verzinnen.
Die wil je niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ouders zijn weer terug van vakantie, helaasch
tevens pics
Ik heb niet eens een zusjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:14 schreef Rijst het volgende:
Grapje ik dacht dat het over Marsie zijn zusje ging![]()
![]()
Ik weet niet hoe Stijn zijn zusje eruit ziet.
Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar de oorzaak-gevolg relatie verzin je. De manier waarop de keeper de bal stopt of weg kaatst is ook wat gescript, dus de ene keer kaatst hij wat dwarser weg dan de andere keer, maar het spel gaat zeker niet kijken waar de aanvaller staat, bedenken of het leuk zou zijn om de bal daar heen te kaatsen en dat vervolgens uitvoeren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het verband is het verschil tussen die mogelijkheden. Bij CPU-shooting bepaalt de CPU bijna alles, ook de hoek waarin je schiet etc. Om het niet 'overpowered' te maken zal hij af en toe expres missen, anders schiet je immers alles raak? Dit is een voorbeeld van stukjes 'scripting' die het spel laten draaien. Ik zeg niet altijd dat dat negatief is, maar als zoiets erin zit waarom dan niet een stukje code wat bepaald wanneer je wel of niet een rebound vol in je poten krijgt om het spelbeeld te veranderen?
Dat wou ik zeggen. en hoeveel Calorieen verbrand je ongeveer als je 3km hardlooptquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
kapsalon is 1800 kalorieen. uurtje of 3 op de cross trainer en je hebt ze weer verbrand
Wel een zus wat kamikazie zegt.quote:
Dat ligt eraan met welke hartslag etc je loopt...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen. en hoeveel Calorieen verbrand je ongeveer als je 3km hardloopt?
Je bent 21 (volwassen) en dan om in discussie te gaan met een 15 jarigequote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar het lag aan m'n PVR![]()
[ afbeelding ]
oke sorry GJE
Ja dat kan ik niet meten he...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ligt eraan met welke hartslag etc je loopt...
NEE!quote:
Een uur hardlopen ongeveer 500 calorieën heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen. en hoeveel Calorieen verbrand je ongeveer als je 3km hardloopt?
Optimale hartslag voor vetverbranding is 65% van je max = ( 220- je leeftijd)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ligt eraan met welke hartslag etc je loopt...
15 min fifa/poker les in ruil voor naaktpicsquote:
Niet veel, en je kan beter 3km op 7kph doen dan 12. Want bij een lagere hartslag verbrand je meer, hogere is voor uithoudingsvermogenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Krijg wel een lamme vinger van 1 uur die RT indrukkenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een uur écht hardlopen ongeveer 500 calorieën heb ik me laten vertellen.
Dat is echt idioot weinigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is echt langzaam. Ik heb een keer gelopen op hartslagmeters en op 65% van je max lopen is niet leuk, dan verveel je je de tyfus.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Optimale hartslag voor vetverbranding is 65% van je max = ( 220- je leeftijd)
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Optimale hartslag voor vetverbranding is 65% van je max = ( 220- je leeftijd)
Hangt van je gewicht af hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
ik heb geen hartslagmeter.quote:
Waarom verbranden. Als er hongersnood komt, ben je als eerste dood. Jij lacht dan als laatste VdMquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet veel, en je kan beter 3km op 7kph doen dan 12. Want bij een lagere hartslag verbrand je meer, hogere is voor uithoudingsvermogen
Ik heb niet eens naaktpics, dus helaas.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
15 min fifa/poker les in ruil voor naaktpics
Ik denk van wel. Gewoon om de sensatiewaarde wat op te schroeven. Het aantal keren dat ik zie dat een aanvaller (van mij of hem) die bal vol in de voeten krijgt is gewoon veel te groot.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar de oorzaak-gevolg relatie verzin je. De manier waarop de keeper de bal stopt of weg kaatst is ook wat gescript, dus de ene keer kaatst hij wat dwarser weg dan de andere keer, maar het spel gaat zeker niet kijken waar de aanvaller staat, bedenken of het leuk zou zijn om de bal daar heen te kaatsen en dat vervolgens uitvoeren.
Ik weet het maar het blijkt echt zo te zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is echt langzaam. Ik heb een keer gelopen op hartslagmeters en op 65% van je max lopen is niet leuk, dan verveel je je de tyfus.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom verbranden. Als er hongersnood komt, ben je als eerste dood. Jij lacht dan als laatste VdM
Ja ja, maar als je er iets over wil zeggen pak je ongeveer gemiddelden anders blijf je bezigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hangt van je gewicht af he+ je verliest ook spiermassa naast vet massa dus kan je BCAA's / Aminozuren gebruiken
Dus je kan beter rustig lopen, dan je uit de naad rennenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet veel, en je kan beter 3km op 7kph doen dan 12. Want bij een lagere hartslag verbrand je meer, hogere is voor uithoudingsvermogen
Daar ga ik niet over oordelen.quote:
Jij rent altijd omdat je bang bent voor die negers die jou klappenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ren gewoon en dan kijk ik wel. Het gaat me niet om afvallen.
Het is ook moeilijk om je eraan te houden, het lijkt en voelt alsof je er met de rem op loopt. Bij ongeveer 8 km/ph zit ik op 65% maar ik voel mij fijner als ik rond de 11km/ph loop maar dan zit ik tegen de 80% aanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik weet het maar het blijkt echt zo te zijn
Klopt, je kan beter joggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dus je kan beter rustig lopen, dan je uit de naad rennen?
Ook dat ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij rent altijd omdat je bang bent voor die negers die jou klappen
Uit je naad rennen is niet echt handig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dus je kan beter rustig lopen, dan je uit de naad rennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |