Ik heb er verder geen problemen mee tot nu toe, en ze zijn al aardig wat gewassen enzoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:36 schreef Mss het volgende:
Maar Sigma's zijn overall wel van goeden kwaliteit?
Ik moet elke keer aan cameralenzen denken als ik sigma hoorquote:
Ughquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:23 schreef Lindytje het volgende:
Maar, ik mag nog 4 uur, en ik sta er al vijf en een half uur
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:23 schreef Lindytje het volgende:
Maar, ik mag nog 4 uur, en ik sta er al vijf en een half uur
ik steun je even digitaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zal vanavond godverdomme wijn leren zuipen
1 wijntje, hooguit 4 euro ofzo ppquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja weet je hoe duur, ff zuipen in de kroeg
1 wijntje, ik zuip niet maar 1 wijntjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1 wijntje, hooguit 4 euro ofzo pp
Dat kan er toch wel vanaf?
En dan laat je toch je vent betalen
oh, ik dacht dat je wijn wilde leren drinken, als in goede wijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1 wijntje, ik zuip niet maar 1 wijntje
Maak wel wodka jus en ga morgen wel wijn halen
Nee maar eerst beginnen met zoete witte zonder dat m'n gezicht vertrektquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je wijn wilde leren drinken, als in goede wijn
Gewoon je (ouders' ) drankkast leeg zuipen dan, altijd leuk
ik ben geen Brabander, da's duidelijkquote:
Canei, über bocht als je eenmaal the good stuff gewend bent, maar een goeie starterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar eerst beginnen met zoete witte zonder dat m'n gezicht vertrekt![]()
En ik ben niet thuis anders was dat idd een optie geweest
Nee ik vind canei goorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Canei, über bocht als je eenmaal the good stuff gewend bent, maar een goeie starter
Of Lambrusco![]()
Of Martini Asti
is dat vruchtenwijn? Zo nee, vruchtenwijn is best aardig te doen, aan te raden, maar wel echt mierzoetquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik vind canei goor
Ik had gister goedkope spatlese bij de buren en die was wel ok
Geen idee, riesling spatlese ietsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat vruchtenwijn? Zo nee, vruchtenwijn is best aardig te doen, aan te raden, maar wel echt mierzoet
(En Canei is ook goor)
Beter begin je gelijk met droogquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar eerst beginnen met zoete witte zonder dat m'n gezicht vertrekt![]()
En ik ben niet thuis anders was dat idd een optie geweest
volgens mij wisselen die per AH To Goquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn smsen met vragen over ah to go prijzen![]()
a'dam is sowieso duurder dan ehv geloof ik jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
volgens mij wisselen die per AH To Go
klinkt als hendig sjieke bocht voor dat geldquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee, riesling spatlese ietsmeestal rond de 2 euro voor .75l
riesling spätlesequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen idee, riesling spatlese ietsmeestal rond de 2 euro voor .75l
ja nu ik verder zoek wordt ie steeds goedkoperquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jonge dat staat op de fles die ze hadden en hij was niet duur
Droge witte wijn huuuuquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Beter begin je gelijk met droog
zoete wijn
Ja volgens mij hadden ze diequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lidl heeft trouwens spaltese voor 2 of 3 euro de fles :-)
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Droge witte wijn huuuu
Eigenlijk vind ik bar weinig wijn wel te zuipen, maar dat terzijde
Ook leuk; ik ging vanmiddag naar een dm. Stond ik voor een dichte deur. Weet ik veel dat de bende hier op zaterdag om 16.00 uur sluit
kun je beter bier leren drinkenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga zoete witte drinken omdat ik in de kroeg/op feesten altijd mix drink en dat is dus teringduurdus
Ja maar bier lust ik al wel, maar dan heb ik toch liever wijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
kun je beter bier leren drinken
en op feesten schenken ze laatste tijd overal Jillz
Ga dan bier drinkenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga zoete witte drinken omdat ik in de kroeg/op feesten altijd mix drink en dat is dus teringduurdus
Die waar ik stond is elke dag tot 20 open behalve zaterdag.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:37 schreef Joysa het volgende:
[..]die hier om de hoek sluit om 20u elke dag
zegt mama
en Martini?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar bier lust ik al wel, maar dan heb ik toch liever wijn
is dat wat?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:41 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb vandaag ook weer eens rosé gedronkenalcoholvrij, dat dan weer wel, maar toch lekker
Best goed te doen!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat wat?
Lijkt me heel weird spul
Paar slokjes is meestal wel voldoende ja. Ik kreeg een tijdje geleden bij iemand een heel vol wijnglas omdat die dude niet door had dat hij dessertwijn in schonkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:43 schreef Incantrix het volgende:
Dessertwijn krijg ik echt maar zelden weg, de meeste zijn zo weeïg..
ja preciesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Best goed te doen!het smaakt wel anders hoor, maar voor nu wel een fijn alternatief om de enige zomerdag van 2012 mee door te komen
FTFYquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:46 schreef Joysa het volgende:
Doe maar een goeie cavia bruut ofzo bij het dessert
Oh gatver, nee, na een paar nipjes is het doorgaans wel goed he? Ohja, sherryquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Paar slokjes is meestal wel voldoende ja. Ik kreeg een tijdje geleden bij iemand een heel vol wijnglas omdat die dude niet door had dat hij dessertwijn in schonk
Da's echt niet lekker
En het ligt erg aan de combo met het eten erbij, kaas of zoet dessert.
Maar een lekker stukkie kaas met een Sherry PX![]()
![]()
Fijn dat het goed gaatquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh gatver, nee, na een paar nipjes is het doorgaans wel goed he? Ohja, sherry
Qua rosé, ja, als ik een keuze had had ik liever gewone, maar heywas best te nommen
![]()
En jah, gaat goed! Wel nog misselijk en m'n bekken wil niet zo, maar nouja.. Mijn buik ploptsoms al best hard ook, dat wordt nog wat als volle sterkte bereikt is
Met jou ook alles k?
Thnxquote:
Ja, paar slokjes was wel voldoende. De rest heb ik stiekem al giebelend met een vriend in de kamerplant gegotenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh gatver, nee, na een paar nipjes is het doorgaans wel goed he? Ohja, sherry
Qua rosé, ja, als ik een keuze had had ik liever gewone, maar heywas best te nommen
![]()
En jah, gaat goed! Wel nog misselijk en m'n bekken wil niet zo, maar nouja.. Mijn buik ploptsoms al best hard ook, dat wordt nog wat als volle sterkte bereikt is
Met jou ook alles k?
wat moet/wil je allemaal gaan doen dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Thnxmet jou ook?
Zijn wel blij hoor, nog 1 echo afwachten en dan geloven we het maar eensmoeten we als een debiel het huis verbouwen enzo
Heb bekkenfysio en oefeningen, ben alleen bang dat ook de ischias weer terug aan het komen isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, paar slokjes was wel voldoende. De rest heb ik stiekem al giebelend met een vriend in de kamerplant gegoten![]()
![]()
Fijn dat het overwegend goed gaat. Heb je bekkenbodemfysio tijdens deze fase? Of doe je gewoon oefeningen?
Ik hoop dat je misselijkheid snel weg is, moet niet lang meer duren toch?
En met mij gaat het superLeuke dingen in het vooruitzicht
![]()
![]()
Yep!quote:
Ik vind het zo vreselijk kont schoppen johquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yep!![]()
![]()
Ik heb er zo'n zin in![]()
Als ik iets kan doen qua klussen moet je het zeggen hoor, als ik een gaatje kan vinden in mijn agenda vind ik het echt geen probleem
ik ben niet dusdanig goed in stucen dat ik het bij anderen zou doen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreselijk kont schoppen joh![]()
En ooohh, liefik zal het onthouden
![]()
![]()
we zitten nog een beetje te dubben over zelf stucen en zulke dingen..
Dat is idd ook onze twijfelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben niet dusdanig goed in stucen dat ik het bij anderen zou doen.
En zelf doen kost veel tijd en geeft veel rommel. Als ik jou was zou ik dat stukje lekker laten doen, even een Pool ertegenaan gooien ofzo
En ik ook, is nog steeds onwerkelijk, maar zó cool
Ohai ! Tettenquote:
Priemquote:Op zondag 22 juli 2012 11:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai ! Tetten![]()
Ik bedoel... Mss.... typo
![]()
Sofa staat klaar, vertelt u maarquote:
quote:
dat lijkt me eigenlijk nog irritanter dan iemand die écht wat uit vreet. Te kansloos voor woorden zeg...quote:Op zondag 22 juli 2012 12:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]Zulke vage mensen altijd op zondag. Een of andere junkie die een banaan steelt en mij dan aankijkt alsof hij verwacht dat ik achter hem aan ga rennen. Voor een banaan, get real.
Duitsers die stug duits tegen je blijven praten, ondanks dat mijn hoofd zo
staat. En focking boze mensen omdat mijn collega zich verslapen had en we dus niet stipt om 8 uur open gingen (had een briefje opgehangen). Staan ze alsnog te gebaren om 8 uur.
nog een geluk dat hij niet midden bij de broodafdeling ging staan zeiken/schijten...quote:
Mjah precies. Ik ga mijn leven niet wagen voor een banaan.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat lijkt me eigenlijk nog irritanter dan iemand die écht wat uit vreet. Te kansloos voor woorden zeg...
Mijn zusje heeft heel lang geleden bij Blokker gewerkt als bijbaantje. Daar was geen beveiliging (met mensen of poortjes), want af en toe wat laten jatten was goedkoper hadden ze uitgerekend.
Gaat er een dude (auch einen junk jahwohl) de winkel uit lopen met 3 wokken op zijn rug, "heel subtiel" onder zijn jas gestopt
Het hele winkelpersoneel heeft die vent staan uitlachen en hem veel plezier gewenst met zijn nieuwe wokken
Dat nadat er ooit iemand achter een familie dieven aan was gerend en bijna een mes tussen zijn ribben kreeg en vervolgens een tijd lang bedreigd is geweest... dus boeide het personeel het niet meer zo
Ik vind wel dat je weinig inzet toont voor je werk hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 12:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah precies. Ik ga mijn leven niet wagen voor een banaan.
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je weinig inzet toont voor je werk hoor![]()
![]()
![]()
Jeugd van tegenwoordig!![]()
* BBQ-kip afkeurend kijkt en niet boos is, maar wel teleurgesteld
whehehehe, nice!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]Ik ben wel 20 minuten langer gebleven gratisch om nog dingen voor morgen te bestellen! Waaronder nieuwe bananen!
wat heb je dan Mir?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:58 schreef Mirjam het volgende:
jammer, toch nog wakker geworden met een flinke hoofdpijn en misselijk. hoop dat het weg trekt voor morgen, dan moet ik veel autorijden
geen idee, lijkt wel migraine ofzo.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat heb je dan Mir?
Hoop dat het snel weg gaat, is het eindelijk mooi weer, ben jij ziek![]()
Had jij nog gesprekken uit staan trouwens? En zo ja, hoe gaat het daarmee?
He bah, da's naar... en op wat pillen na ook zo weinig aan te doenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen idee, lijkt wel migraine ofzo.
heb vorige week 1 gesprek gehad, daar krijg ik komende week uitsluitsel over.
verder enkel afwijzingen
Zulks een goeden begeleiding!quote:Op zondag 22 juli 2012 13:09 schreef Mirjam het volgende:
begeleiding van het UWV houdt in dat je alles zelf moet doen en dat ze er enkel voor je zijn als je iets nalaat en ze je op je donder kunnen geven
Ah ok, op die manier.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:12 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een reintegratiecoach, maar die spreek ik maar zelden. in het begin wel heel regelmatig trouwens, hij heeft me wel geholpen om rust in het geheel te krijgen, en zicht op wat ik nu eigenlijk wil.
en hij begeleidt me tot augustus, daarna moet ik het zelf doen.
dat is buiten het uwv om trouwens, nog van werk meegekregen.
Is bij ons in de Appie serieus gebeurdquote:Op zondag 22 juli 2012 12:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nog een geluk dat hij niet midden bij de broodafdeling ging staan zeiken/schijten...
Medewerkers die de rest van de dienst naar alcohol ruikenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meheheh fles wijn in de winkel kapot laten flikkeren, oeps
IJsblokje erin, past ook goed bij het goedkopen wijn-imagoquote:Op zondag 22 juli 2012 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang duurt het voor een fles wijn koud is?
Geen vriezer hieroquote:Op zondag 22 juli 2012 15:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IJsblokje erin, past ook goed bij het goedkopen wijn-imago
Dan gewoon zuipen en huilen dat je wijn te warm is.quote:
Goeden ideequote:Op zondag 22 juli 2012 16:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan gewoon zuipen en huilen dat je wijn te warm is.
in de vriezer mikkenquote:Op zondag 22 juli 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
En wijn WORDT KOUD
Ik wil je opdrinken
ooit liet een klant in de supermarkt waar ik werkte zo'n potje gehakte knoflookpasta vallen.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Medewerkers die de rest van de dienst naar alcohol ruiken
Wij hadden een klant die zo erg meurde dat de winkel de hele naar naar hem rookquote:Op zondag 22 juli 2012 16:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ooit liet een klant in de supermarkt waar ik werkte zo'n potje gehakte knoflookpasta vallen.
de MEUR die de hele dag vervolgens in de winkel hing...
Zo een hadden wij ook! Alleen de onze deed vleeswaren in de magnetron.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij hadden een klant die zo erg meurde dat de winkel de hele naar naar hem rook.
Als hij bij de kassa kwam zaten we allemaal te bidden dat hij de andere kassa zou gaan, want het was echt niet te houden.
O en hij stond wel eens voor de winkel met z'n handen in een pak vla te wroeten om het vervolgens op te likken. En van die handen moest je z'n geld aannemen![]()
![]()
![]()
![]()
Verder wel een grappig figuur. Hij had haar over zijn hele rug, helemaal vervilt. Maar hij kocht nooit alcohol, over het algemeen vla.
En uiteraard gingen er allemaal mooie verhalen over hem rond, dat hij eigenlijk heel rijk was enzo.
Maar man wat stonk die vent
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zo een hadden wij ook! Alleen de onze deed vleeswaren in de magnetron.
Zwaar verslaafden kunnen niet meer eten, dat kan hun maag niet aan. Raad eens wat die over het algemeen eten om toch 'voeding' binnen te krijgen?quote:Op zondag 22 juli 2012 16:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij hadden een klant die zo erg meurde dat de winkel de hele naar naar hem rook.
Als hij bij de kassa kwam zaten we allemaal te bidden dat hij de andere kassa zou gaan, want het was echt niet te houden.
O en hij stond wel eens voor de winkel met z'n handen in een pak vla te wroeten om het vervolgens op te likken. En van die handen moest je z'n geld aannemen![]()
![]()
![]()
![]()
Verder wel een grappig figuur. Hij had haar over zijn hele rug, helemaal vervilt. Maar hij kocht nooit alcohol, over het algemeen vla.
En uiteraard gingen er allemaal mooie verhalen over hem rond, dat hij eigenlijk heel rijk was enzo.
Maar man wat stonk die vent
Ik weet niet of dit figuur verslaafd was, of gewoon zo gek als een deurquote:Op zondag 22 juli 2012 16:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zwaar verslaafden kunnen niet meer eten, dat kan hun maag niet aan. Raad eens wat die over het algemeen eten om toch 'voeding' binnen te krijgen?
Had een zwager die in de verslaafdenzorg werkte
Mjah, je weet het nooitquote:Op zondag 22 juli 2012 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit figuur verslaafd was, of gewoon zo gek als een deur.
Het zou best allebei kunnen zijn
Hij stonk als de neten in ieder geval
Primark toch?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar was Lindy geweest in Essen? Met die schoenen enzo
De schoenenfoto ziet er inderdaad niet uit alsof die in de Primark is gemaakt. Ik weet het nietquote:Op zondag 22 juli 2012 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alleen de primark? Paar straten verderop zit nog een dik winkelcentrum
Ja fuck man, en m'n tatoeageplannen voor 42 dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Het nieuwe antwoord op álles: 43!
[ afbeelding ]
![]()
En nu weer lekker in de tuin zitten, heerlijk
Null en void.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja fuck man, en m'n tatoeageplannen voor 42 dan?
85quote:Op zondag 22 juli 2012 18:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja fuck man, en m'n tatoeageplannen voor 42 dan?
Okayquote:Op zondag 22 juli 2012 19:15 schreef Lindytje het volgende:
Spees, als je van de primark naar de burger king loopt, dan voor de burger king rechts. Daar zit een overdekt stuk winkelcentrum. Aan de rechterkant voor dat overdekte deel zit die schoenenwinkel. Er was een A3 op de ruit geplakt met: total gunstig!!! Vandaar dat we er naar binnen gingen
Hendig wel.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:19 schreef Lindytje het volgende:
En ohai! Ik mocht eerder naar huis van mezelfFijn als jij degene bent die dat soort dingen bepaalt
Ik had ook al wel twee andere mensen eerder naar huis laten gaan though , er was weer geen zak te doen
klopt, die is heden ten dage verruild voor de qualitätsartieste Nicki Minajquote:Op zondag 22 juli 2012 20:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik blijf gewoon lekker bij 42Ik accepteer gewoon geen andere antwoorden
Nog ff en jullie gaan vertellen dat the Invisible Pink Unicorn niet bestaat ofzo.
Invisible pink unicornquote:Op zondag 22 juli 2012 20:03 schreef Incantrix het volgende:
Ik blijf gewoon lekker bij 42Ik accepteer gewoon geen andere antwoorden
Nog ff en jullie gaan vertellen dat the Invisible Pink Unicorn niet bestaat ofzo.
Waarom is zij eigenlijk niet invisible?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klopt, die is heden ten dage verruild voor de qualitätsartieste Nicki Minaj![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
FTFYquote:
quote:
Hoezo?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:22 schreef Mss het volgende:
Is er hier iemand een beetje thuis in loonbelasting?
Ik heb nu een fulltime uitzendbaan, en betaal uiteraard belasting over mijn inkomen. Alleen ben ik niet belastingplichtig omdat ik student ben en geen stufi meer ontvang. Ik krijg bij mijn belastingteruggaves ook altijd alles terug wat ik betaald heb. Nu vraag ik me af of het om die reden ook mogelijk is dat ik het in eerste instantie niet betaal, ipv het een jaar later terug te krijgen.quote:
Is dat niet ergens op google terug te vinden?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb nu een fulltime uitzendbaan, en betaal uiteraard belasting over mijn inkomen. Alleen ben ik niet belastingplichtig omdat ik student ben en geen stufi meer ontvang. Ik krijg bij mijn belastingteruggaves ook altijd alles terug wat ik betaald heb. Nu vraag ik me af of het om die reden ook mogelijk is dat ik het in eerste instantie niet betaal, ipv het een jaar later terug te krijgen.
Heb je al wel heffingskorting?quote:Op zondag 22 juli 2012 20:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb nu een fulltime uitzendbaan, en betaal uiteraard belasting over mijn inkomen. Alleen ben ik niet belastingplichtig omdat ik student ben en geen stufi meer ontvang. Ik krijg bij mijn belastingteruggaves ook altijd alles terug wat ik betaald heb. Nu vraag ik me af of het om die reden ook mogelijk is dat ik het in eerste instantie niet betaal, ipv het een jaar later terug te krijgen.
Ik kon niet direct iets bruikbaars vinden, maar ik faal dan ook in google.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat niet ergens op google terug te vinden?
Kan me niet voorstellen dat je de eerste bent met die vraag
Jawel: Make-up tips Topic #45quote:Op zondag 22 juli 2012 21:04 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was op zoek naar het makeup topic, maar bestaat dat niet meer, misschien?
Make-up tips Topic #45quote:Op zondag 22 juli 2012 21:04 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was op zoek naar het makeup topic, maar bestaat dat niet meer, misschien?
Goeie dankje!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:57 schreef Dwyn het volgende:
Misschien kun je wel een voorlopige teruggaaf krijgen?
http://www.belastingdiens(...)opige_aanslag_nieuw/
Zover ik heb meegekregen ben ik de enige tot nu toequote:Op zondag 22 juli 2012 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb nog heul geen shipment mail gehad van A England
I should have called this promo "Mythical Madness" Well too late... Please promise me to be patient. In the next week all your orders (thousands...) will be shipped. Happy Sunday Lovelies! And thank you again Adina and Tristam ♥quote:Op zondag 22 juli 2012 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik kreeg mijne nét binnen.. en m'n bestelling van 4 weken geleden is er nog nietquote:Op zondag 22 juli 2012 21:27 schreef Diconnected het volgende:
Tsk.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zover ik heb meegekregen ben ik de enige tot nu toe
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
I should have called this promo "Mythical Madness" Well too late... Please promise me to be patient. In the next week all your orders (thousands...) will be shipped. Happy Sunday Lovelies! And thank you again Adina and Tristam ♥
Staat ergens op den feestboek.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef Diconnected het volgende:
Heeft iemand hier het rekeningnr van SQ?
Waar?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
Schaar heeft een mooi overzichtje voor de AE bestellingen.
Acht mensen maarquote:Op zondag 22 juli 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
https://docs.google.com/s(...)EdUoxeGxuTzNVdjRqbnc
Dat zijn de enige die toen ter plekke hun ordernummer hadden opgegevenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Acht mensen maar![]()
Hmm maar ik ga slapen, morgen vroeg op en dan heb ik vakantie
Tegen die tijd kun je wel weer lakkenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Le fu.. Nouja, ik kan alvast gaan sparen
Mijn vorige bestelling is niet aangekomen, toen zei ze dat ze een nieuwe zou sturen, heb ik daarop gereply'd met een ander adres en niets meer over gehoordquote:Op zondag 22 juli 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fixed
P-A had je van die vorige geen shipping-mail?
Veel plezier.quote:Op maandag 23 juli 2012 05:07 schreef megamandy het volgende:
Aaaah het is vroeg! Maar ik ga zometeen op weg![]()
Jah, ik heb alleen gisteren uitgerekend wat een extra kind op de opvang kostquote:
Lentecollectie komt volgens mij meestal in februari /enabler.quote:Op maandag 23 juli 2012 07:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik heb alleen gisteren uitgerekend wat een extra kind op de opvang kostals ze voor april uitkomen kan het nog
Ah, mooiquote:Op maandag 23 juli 2012 08:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Lentecollectie komt volgens mij meestal in februari /enabler.
Tegen die tijd is Stef toch wel zelfstandig genoeg om alleen thuis te blijven!quote:Op maandag 23 juli 2012 07:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik heb alleen gisteren uitgerekend wat een extra kind op de opvang kostals ze voor april uitkomen kan het nog
Haha, jah, nou.. Ligt eraan in welke staat je je huis terug zou willenquote:Op maandag 23 juli 2012 08:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Stef toch wel zelfstandig genoeg om alleen thuis te blijven!
Buy ALL the polish
Sluit je hem op in 1 kamer, kan hij alleen die kamer slopenquote:Op maandag 23 juli 2012 08:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, jah, nou.. Ligt eraan in welke staat je je huis terug zou willenGelukkig hebben we maar een maand of 8 2 kinders op de opvang, met de bezuinigingen van dit jaar en nog meer bezuinigingen komend jaar, hogere BTW en al die shit ben ik er niet zo gerust op zeg maar.
Anyway, het is mooi weer vandaagFinally!
Zenuwappig?quote:Op maandag 23 juli 2012 08:57 schreef Puckzzz het volgende:
Moggel! Ik lig nog in bed :-P Ziekenhuisbed that is
Nog een uurtje....
Goeden idee!quote:Op maandag 23 juli 2012 08:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sluit je hem op in 1 kamer, kan hij alleen die kamer slopen![]()
Wel flesje water en wat eetbaars erbij leggen, anders is het zielig
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nog meer pics van de holo's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou even wachten denk ik..quote:Op maandag 23 juli 2012 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
I wantz them ALL![]()
En de Bohemian-collectie staat op Ebay..
Wel wat duurder dan op TD en van een hele nieuwe verkoper, dus ik durf het niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
GA WEG ~!!!111!quote:
Dit.quote:
Bohemians?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
Thank you for your order. Please print this page for your records.
If you have any questions about your order, please Contact Us
Is een LE, 5,50 is toch niet hoog?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bohemians![]()
Maar die prijzen zijn toch best hoog voor CG?
Dacht dat ze bij TD goedkoper waren?quote:Op maandag 23 juli 2012 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is een LE, 5,50 is toch niet hoog?
Want my brandy?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
die paarsblauwe. Blurple.
Maar goed, als je bij TD bestelt ben je uiteindelijk nog minstens 54 dollar kwijt omdat je je mandje dan ook vol wil maken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu ga ik niks meer falen tot de holo's uitkomen!teeheeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een autistenlijstje gemaakt voor pocket frogs
Heb jij er ook 1?quote:
Zie je wel dat je toch wel een autist bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |