Ik heb er verder geen problemen mee tot nu toe, en ze zijn al aardig wat gewassen enzoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:36 schreef Mss het volgende:
Maar Sigma's zijn overall wel van goeden kwaliteit?
Ik moet elke keer aan cameralenzen denken als ik sigma hoorquote:
Ughquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:23 schreef Lindytje het volgende:
Maar, ik mag nog 4 uur, en ik sta er al vijf en een half uur
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:23 schreef Lindytje het volgende:
Maar, ik mag nog 4 uur, en ik sta er al vijf en een half uur
ik steun je even digitaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zal vanavond godverdomme wijn leren zuipen
1 wijntje, hooguit 4 euro ofzo ppquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja weet je hoe duur, ff zuipen in de kroeg
1 wijntje, ik zuip niet maar 1 wijntjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1 wijntje, hooguit 4 euro ofzo pp
Dat kan er toch wel vanaf?
En dan laat je toch je vent betalen
oh, ik dacht dat je wijn wilde leren drinken, als in goede wijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1 wijntje, ik zuip niet maar 1 wijntje
Maak wel wodka jus en ga morgen wel wijn halen
Nee maar eerst beginnen met zoete witte zonder dat m'n gezicht vertrektquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je wijn wilde leren drinken, als in goede wijn
Gewoon je (ouders' ) drankkast leeg zuipen dan, altijd leuk
ik ben geen Brabander, da's duidelijkquote:
Canei, über bocht als je eenmaal the good stuff gewend bent, maar een goeie starterquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar eerst beginnen met zoete witte zonder dat m'n gezicht vertrekt![]()
En ik ben niet thuis anders was dat idd een optie geweest
Nee ik vind canei goorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Canei, über bocht als je eenmaal the good stuff gewend bent, maar een goeie starter
Of Lambrusco![]()
Of Martini Asti
is dat vruchtenwijn? Zo nee, vruchtenwijn is best aardig te doen, aan te raden, maar wel echt mierzoetquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik vind canei goor
Ik had gister goedkope spatlese bij de buren en die was wel ok
Geen idee, riesling spatlese ietsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat vruchtenwijn? Zo nee, vruchtenwijn is best aardig te doen, aan te raden, maar wel echt mierzoet
(En Canei is ook goor)
Beter begin je gelijk met droogquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar eerst beginnen met zoete witte zonder dat m'n gezicht vertrekt![]()
En ik ben niet thuis anders was dat idd een optie geweest
volgens mij wisselen die per AH To Goquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn smsen met vragen over ah to go prijzen![]()
a'dam is sowieso duurder dan ehv geloof ik jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
volgens mij wisselen die per AH To Go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |