Ook als ze die avond niet verdwaald was had ze der kansen bij mij nu wel verspild hoor. Het was dat ze der ogen niet open kon houden van de drank, anders had ik der ook nog wel een knal voor der bakkes gegeven met dat achterlijke gedoe.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:16 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het gaat zo vaak fout.
maar waar het mis gig is dat ze drama maakte dat ze verdwaalde en haar bril kwijt was, en krasjes op haar benen had van de parkbosjes ofzoiets.
ze had ook gewoon er wat beter proberen mee om te gaan dan blijven roepen : ik was jullie kwijt.
enzo
Jij bent toch zeker wel al onderweg naar Gorinchem hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook als ze die avond niet verdwaald was had ze der kansen bij mij nu wel verspild hoor. Het was dat ze der ogen niet open kon houden van de drank, anders had ik der ook nog wel een knal voor der bakkes gegeven met dat achterlijke gedoe.
En ik ben echt niet snel zo geïrriteerd.
Je moet haar geen geld meer geven, daar schiet je helemaal niets mee op. Ze is niet oprecht, ze zal nooit oprecht worden. Je moet haar gewoon uit je hoofd gaan zetten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is er enige kans om de kans op "als het wel lukt" hierboven te vergroten.
ik heb ook al gedacht aan meteen mezezlf overal heen werpen om haar meer geld te geven enzo, als ik haar maar zie ofzo.
maar ik denk dat het juist averechts werkt.
ik heb er ook over nagedacht om zzoiets te doen dat ze me wel ook wil zien enzo. maar ik weet niets.
maar dat telefoongesprek is toch normaal gedrag? dat schrikt haar nog niet af toch
Wat deed ze wat zo irritant was?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook als ze die avond niet verdwaald was had ze der kansen bij mij nu wel verspild hoor. Het was dat ze der ogen niet open kon houden van de drank, anders had ik der ook nog wel een knal voor der bakkes gegeven met dat achterlijke gedoe.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn broodjes waren echt eng lekker wel!!
Neen, ik ga zo BBQ'en.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent toch zeker wel al onderweg naar Gorinchem he
Ik zal je straks het hele verhaal vertellenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat deed ze wat zo irritant was?
[..]
Gelukkig maar
stel nou iemand is heel irritant, maar het lukt hem niet om niet irritant te zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga huilen hoor!!quote:
Stap 1 is en blijft erkennen dat je gedrag irritant kan zijn. Pas als je het zelf herkend kan je er iets aan doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
stel nou iemand is heel irritant, maar wil liever niet irritant zijn.
hoe kan hij dat verbeteren. (voor me eigen zelfreflectie)
Ja, ik ben wel jaloers op je parasol.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga huilen hoor!!
Heb je gezien op fb dat ik op mijn balkon een dolfijnenparasol heb
Terecht welquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel jaloers op je parasol.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dramaqueenen, huilen, schreeuwen, schelden en aan mn vent zitten.
Met mensen blijven praten, doorhebben dat je irritatie opwekt en proberen dat te veranderen. En soms gewoon accepteren dat het niet gaat werken met bepaalde mensen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
stel nou iemand is heel irritant, maar het lukt hem niet om niet irritant te zijn.
hoe kan hij dat verbeteren. (voor me eigen zelfreflectie)
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dramaqueenen, huilen, schreeuwen, schelden en aan mn vent zitten.
Ben jij toevallig autistisch en heeft ze altijd onverklaarbare dingen waardoor ze je geld af moet troggelen (aka oplichster/naar wijf?)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:21 schreef Samzz het volgende:
Wait whut, heb je iemand die je niet kent 8000 euro gegeven? Heb je een steekje los?
en stel je hebt met iedereen dat je pas te laat opmerkt dat mensen zich aan je ergeren. en dan druk in je hoofd enzo.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met mensen blijven praten, doorhebben dat je irritatie opwekt en proberen dat te veranderen. En soms gewoon accepteren dat het niet gaat werken met bepaalde mensen.
Huilen kan je ook niet hebben als het is van "Niemand mag mij, boeehoeehoeee, nu wil ook al niemand mijn wiet hebben, boehoehoe, jullie haten mij allemaal, waarom ben ik hier eigenlijk, maar ik heb helemaal niemand en ik wil gewoon dood, boehoehoe." Zegmaar, meteen vanaf het begin terwijl we nog geen 5 minuten zaten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:22 schreef Evie het volgende:
[..]Hmz huilen sjah kan ik nog wel hebben, maar schreeuwen schelden en aan je vent zitten
![]()
Heb jij zo'n lekkere vent dan?
Ik snap het echt nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben jij toevallig autistisch en heeft ze altijd onverklaarbare dingen waardoor ze je geld af moet troggelen (aka oplichster/naar wijf?)
Zeg tegen mensen die je vertrouwd dat je graag hebt dat ze op een normale manier zeggen dat je gedrag irritaties opwekt. Op die manier kan jij het gaan herkennen en veranderen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:23 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en stel je hebt met iedereen dat je pas te laat opmerkt dat mensen zich aan je ergeren. en dan druk in je hoofd enzo.
en dan kan je niet eerder al merken dat mensen zich aan je ergeren, want sociaal incapable enzo
Uitleggen hoe het voor jou werkt en dat je er aan wilt veranderen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:23 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en stel je hebt met iedereen dat je pas te laat opmerkt dat mensen zich aan je ergeren. en dan druk in je hoofd enzo.
en dan kan je niet eerder al merken dat mensen zich aan je ergeren, want sociaal incapable enzo
Ik denk dat het een quotefaaltje wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |