quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Casie kan uit de OP, die komt niet.
Ja dat is diequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Pitabroodje >> whiskey cocktailsaus >> bacon >> sla >> tomaat >> cheddar>> whiskeycocktailsaus >> pitabroodje
Pitabroodje >> kruidenkaas >> zalm >> sla >> tomaat >> kruidenkaas >> pitabroodje![]()
En als antwoord op de LaPo: Is dat System_overload? Zo ja dan nee
Wegstoppen in een loonybin dan!quote:
ja is haarquote:Is dat System_overload? Zo ja dan nee
nee we moeten juist haar met open armen ontvangen. jullie hebben fouten gemaakt.quote:
Ik heb niks gedaan, ik was niet op die ene meet. Maar ik had haar op een andere meet gezien en ik weet genoegquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee we moeten juist haar met open armen ontvangen. jullie hebben fouten gemaakt.
Was gezellig.quote:
Liever niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
hallo. wie vind ook dat strawberry_hill terug moet komen?
Wij hebben geen fouten gemaakt, zij heeft gewoon issues en zolang ze die niet oplost is ze alleen maar een last.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
nee we moeten juist haar met open armen ontvangen. jullie hebben fouten gemaakt.
maar ze klinkt lief, en ze is lief.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben geen fouten gemaakt, zij heeft gewoon issues en zolang ze die niet oplost is ze alleen maar een last.
Nee dat niet!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
As mad as a hatter?
With a very small blatter?
ik zocht hem al.quote:
Wat een gevolg is van d'r eigen gedrag als ik het goed begrepen had....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar ze klinkt lief, en ze is lief.
het is alleen dat ze nogal moeite heeft met het maar laten zitten dat ze dingen definitief kwijt is en gewond is geraakt enzo.
Moet ze lekker boos op zichzelf zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het is alleen dat ze nogal moeite heeft met het maar laten zitten dat ze dingen definitief kwijt is en gewond is geraakt enzo.
Iemand die je nog 400 euro moet betalen, gaat je waarschijnlijk gewoon negeren. Dat geld ben je kwijt en contact met haar gaat je niet lukken. En als het wel lukt is het alleen omdat ze denkt nog meer geld uit je los te krijgen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik zocht hem al.
@myraela. nu misschien iemand serieus kan antwoorden of het nu wel of niet kan, want ik heb vragen enzo:
ik moet dit nog (steeds) uitvoeren. dit is normaal gedrag toch?:
stel nou ik bel gewoon.
en dan zeg ik : "hoi met fluffy.....
als e dan zegt "wie", dan zeg ik terug "ja fluffy die je 8duizend gegeven heeft en nog 400 euro van je krijgt."
en dan ga ik verder met : "heb je tijd?"
dan is ze wel verplicht om te zeggen of ze tijd heeft om te bellen. en als ze tijd heeft dan is ze eigenlijk ook wel soort van verplicht om een gesprek met me aan te gaan toch? (moreel en qua etikette gezien toch? )
en als ze geen tijd heeft dan hang ik op, en dan bel ik een paar dagen later weer met hetzelfde tot ze wel tijd heeft.
zo blijf ik toch precies "normaal"en dit is normaal gedrag toch?
geloof dat ik heel wat gemist heb!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik zocht hem al.
@myraela. nu misschien iemand serieus kan antwoorden of het nu wel of niet kan, want ik heb vragen enzo:
ik moet dit nog (steeds) uitvoeren. dit is normaal gedrag toch?:
stel nou ik bel gewoon.
en dan zeg ik : "hoi met fluffy.....
als e dan zegt "wie", dan zeg ik terug "ja fluffy die je 8duizend gegeven heeft en nog 400 euro van je krijgt."
en dan ga ik verder met : "heb je tijd?"
dan is ze wel verplicht om te zeggen of ze tijd heeft om te bellen. en als ze tijd heeft dan is ze eigenlijk ook wel soort van verplicht om een gesprek met me aan te gaan toch? (moreel en qua etikette gezien toch? )
en als ze geen tijd heeft dan hang ik op, en dan bel ik een paar dagen later weer met hetzelfde tot ze wel tijd heeft.
zo blijf ik toch precies "normaal"en dit is normaal gedrag toch?
het gaat zo vaak fout.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet ze lekker boos op zichzelf zijn.
Zij is ons de hele avond niets anders dan last geweest, wij hebben lang genoeg voor der gezorgd terwijl zij maar door bleef gaan met der achterlijke gedrag. Dan is het ook haar eigen schuld als het fout gaat, we zijn geen babysitters op zo'n avond.
Ze moet dr eigen niet aanstellen. Ze heeft alles aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Gaat het nou nogsteeds over dat kind?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze moet dr eigen niet aanstellen. Ze heeft alles aan zichzelf te danken.
is er enige kans om de kans op "als het wel lukt" hierboven te vergroten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iemand die je nog 400 euro moet betalen, gaat je waarschijnlijk gewoon negeren. Dat geld ben je kwijt en contact met haar gaat je niet lukken. En als het wel lukt is het alleen omdat ze denkt nog meer geld uit je los te krijgen.
Kinderen begin er niet aanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaat het nou nogsteeds over dat kind?
Waarom zou je haar geld geven????quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is er enige kans om de kans op "als het wel lukt" hierboven te vergroten.
ik heb ook al gedacht aan meteen mezezlf overal heen werpen om haar meer geld te geven enzo, als ik haar maar zie ofzo.
maar ik denk dat het juist averechts werkt.
ik heb er ook over nagedacht om zzoiets te doen dat ze me wel ook wil zien enzo. maar ik weet niets.
maar dat telefoongesprek is toch normaal gedrag? dat schrikt haar nog niet af toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |