abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:01:48 #1
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_114495453

:W Van harte welkom in de nieuwe Relatie SC :W

:? Wat is er gebeurd met de oude SC's? :?
Wel, er waren iets te veel slowchat topics, dus het mes is er in gegaan. Nu zijn er nog maar twee, maar deze is het allergezelligst. Die andere mag je dus vergeten! :7

*O* Oké tof, en nu? *O*
Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel een date, kots je ex uit, alles mag! Zolang je je maar natuurlijk een beetje aan de regels houdt ;).

SC is niet meer bij te houden, dus gewoon beginnen met posten en accepteren dat als je even niet kijkt, we 2 delen verder zijn! ;)

:D Heel veel plezier :D

Hieronder wat informatie over meets of andere zaken, dit verandert vrij regelmatig, dus hou het goed in de gaten! ;)

Spelletjes-meet

Op zaterdag 11 augustus is er een Royco-spelletjes-meet.
Drank en vervoer worden geregeld en slaapplaatsen zijn er ook. Voor twee lucky ladies is er plek bij Royco in bed O+ Neem alleen zélf je pyjama, kussentje, deken en luchtbed mee.
Bij het ochtendgloren staat Royco klaar met een overheerlijk worstenbroodjesontbijt.
Dit alles voor een eigen bijdrage van: 10 E graag bij aanvang voldoen.

Origineel was deze meet bedoeld voor de hosselen-SC, echter is die no more zoals jullie weten. Royco verwelkomt graag ook alle nieuwe mensen van deze sc op deze meet. Mocht je vragen hebben dan kun je bij hem terecht.

Aanwezig zijn:
-JOYSA
-Kaneelstokje
-Tijnbrein
-Evie
-Casie (wacht af)
-SergeantFluffy
-Twi
-Myraela
-Faxie
-Kutkloon7
-Captain_Maximum
-Murdera O+
-Silk O+ O+ O+
-Magnetronthee
-Ganzenbord
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:02:19 #2
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_114495466
Pitabroodje >> whiskey cocktailsaus >> bacon >> sla >> tomaat >> cheddar>> whiskeycocktailsaus >> pitabroodje

Pitabroodje >> kruidenkaas >> zalm >> sla >> tomaat >> kruidenkaas >> pitabroodje

O+

En als antwoord op de LaPo: Is dat System_overload? Zo ja dan nee :)
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:02:26 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114495469
Casie kan uit de OP, die komt niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_114495481
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Casie kan uit de OP, die komt niet.
:'(
pi_114495487
S_H mag wegblijven van mij overigens :')
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:03:19 #6
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_114495491
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Pitabroodje >> whiskey cocktailsaus >> bacon >> sla >> tomaat >> cheddar>> whiskeycocktailsaus >> pitabroodje

Pitabroodje >> kruidenkaas >> zalm >> sla >> tomaat >> kruidenkaas >> pitabroodje

O+

En als antwoord op de LaPo: Is dat System_overload? Zo ja dan nee :)
Ja dat is die :')
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:03:45 #7
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_114495503
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:03 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Ja dat is die :')
Wegstoppen in een loonybin dan!
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_114495624
quote:
Is dat System_overload? Zo ja dan nee
ja is haar

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:03 schreef Faxie het volgende:
S_H mag wegblijven van mij overigens :')
nee we moeten juist haar met open armen ontvangen. jullie hebben fouten gemaakt.
seduco sum.en ben erg stout
pi_114495650
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:07 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

nee we moeten juist haar met open armen ontvangen. jullie hebben fouten gemaakt.
Ik heb niks gedaan, ik was niet op die ene meet. Maar ik had haar op een andere meet gezien en ik weet genoeg :Y
pi_114495670
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hai :)

Hoe was het gisteren?
Was gezellig. :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
hallo. wie vind ook dat strawberry_hill terug moet komen?
Liever niet.
pi_114495681
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:07 schreef SergeantFluffy het volgende:

Wij hebben geen fouten gemaakt, zij heeft gewoon issues en zolang ze die niet oplost is ze alleen maar een last.
pi_114495715
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wij hebben geen fouten gemaakt, zij heeft gewoon issues en zolang ze die niet oplost is ze alleen maar een last.
maar ze klinkt lief, en ze is lief.
het is alleen dat ze nogal moeite heeft met het maar laten zitten dat ze dingen definitief kwijt is en gewond is geraakt enzo.
pi_114495727
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

As mad as a hatter?
With a very small blatter?
Nee dat niet!
dus
pi_114495774
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:11 schreef Evie het volgende:

[..]

Nee dat niet!
ik zocht hem al.

@myraela. nu misschien iemand serieus kan antwoorden of het nu wel of niet kan, want ik heb vragen enzo:

ik moet dit nog (steeds) uitvoeren. dit is normaal gedrag toch?:

stel nou ik bel gewoon.
en dan zeg ik : "hoi met fluffy.....
als e dan zegt "wie", dan zeg ik terug "ja fluffy die je 8duizend gegeven heeft en nog 400 euro van je krijgt."
en dan ga ik verder met : "heb je tijd?"

dan is ze wel verplicht om te zeggen of ze tijd heeft om te bellen. en als ze tijd heeft dan is ze eigenlijk ook wel soort van verplicht om een gesprek met me aan te gaan toch? (moreel en qua etikette gezien toch? )
en als ze geen tijd heeft dan hang ik op, en dan bel ik een paar dagen later weer met hetzelfde tot ze wel tijd heeft.

zo blijf ik toch precies "normaal"en dit is normaal gedrag toch?
pi_114495778
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:10 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

het is alleen dat ze nogal moeite heeft met het maar laten zitten dat ze dingen definitief kwijt is en gewond is geraakt enzo.
Wat een gevolg is van d'r eigen gedrag als ik het goed begrepen had....
pi_114495786
quote:

[..]

Moet ze lekker boos op zichzelf zijn.

Zij is ons de hele avond niets anders dan last geweest, wij hebben lang genoeg voor der gezorgd terwijl zij maar door bleef gaan met der achterlijke gedrag. Dan is het ook haar eigen schuld als het fout gaat, we zijn geen babysitters op zo'n avond.
pi_114495821
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:13 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik zocht hem al.

@myraela. nu misschien iemand serieus kan antwoorden of het nu wel of niet kan, want ik heb vragen enzo:

stel nou ik bel gewoon.
als e dan zegt "wie", dan zeg ik terug "ja fluffy die je 8duizend gegeven heeft en nog 400 euro van je krijgt."

dan is ze wel verplicht om te zeggen of ze tijd heeft om te bellen. en als ze tijd heeft dan is ze eigenlijk ook wel soort van verplicht om een gesprek met me aan te gaan toch? (moreel en qua etikette gezien toch? )
en als ze geen tijd heeft dan hang ik op, en dan bel ik een paar dagen later weer met hetzelfde tot ze wel tijd heeft.

Iemand die je nog 400 euro moet betalen, gaat je waarschijnlijk gewoon negeren. Dat geld ben je kwijt en contact met haar gaat je niet lukken. En als het wel lukt is het alleen omdat ze denkt nog meer geld uit je los te krijgen.
pi_114495848
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:13 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik zocht hem al.

stel nou ik bel gewoon.

geloof dat ik heel wat gemist heb!
dus
pi_114495871
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Moet ze lekker boos op zichzelf zijn.

Zij is ons de hele avond niets anders dan last geweest, wij hebben lang genoeg voor der gezorgd terwijl zij maar door bleef gaan met der achterlijke gedrag. Dan is het ook haar eigen schuld als het fout gaat, we zijn geen babysitters op zo'n avond.
het gaat zo vaak fout.
maar waar het mis gig is dat ze drama maakte dat ze verdwaalde en haar bril kwijt was, en krasjes op haar benen had van de parkbosjes ofzoiets.

ze had ook gewoon er wat beter proberen mee om te gaan dan blijven roepen : ik was jullie kwijt.
enzo
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:17:18 #20
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_114495911
quote:

[..]

Ze moet dr eigen niet aanstellen. Ze heeft alles aan zichzelf te danken.
[b]AirwiN schreef [/b]
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:17:33 #21
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114495918
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:15 schreef Evie het volgende:

[..]

geloof dat ik heel wat gemist heb!
Dat is al van een hele tijd geleden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:17:41 #22
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_114495921
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ze moet dr eigen niet aanstellen. Ze heeft alles aan zichzelf te danken.
Gaat het nou nogsteeds over dat kind? :|W
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_114495940
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Iemand die je nog 400 euro moet betalen, gaat je waarschijnlijk gewoon negeren. Dat geld ben je kwijt en contact met haar gaat je niet lukken. En als het wel lukt is het alleen omdat ze denkt nog meer geld uit je los te krijgen.
is er enige kans om de kans op "als het wel lukt" hierboven te vergroten.
ik heb ook al gedacht aan meteen mezezlf overal heen werpen om haar meer geld te geven enzo, als ik haar maar zie ofzo.
maar ik denk dat het juist averechts werkt.
ik heb er ook al lang over nagedacht wat ik kan doen dat ze mij gewoon uit haar zelf weer wil zien. maar ik weet niets.

maar dat telefoongesprek is toch normaal gedrag? dat schrikt haar nog niet af toch
pi_114495942
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Gaat het nou nogsteeds over dat kind? :|W
Kinderen begin er niet aan :P
dus
pi_114495958
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 14:18 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

is er enige kans om de kans op "als het wel lukt" hierboven te vergroten.
ik heb ook al gedacht aan meteen mezezlf overal heen werpen om haar meer geld te geven enzo, als ik haar maar zie ofzo.
maar ik denk dat het juist averechts werkt.
ik heb er ook over nagedacht om zzoiets te doen dat ze me wel ook wil zien enzo. maar ik weet niets.

maar dat telefoongesprek is toch normaal gedrag? dat schrikt haar nog niet af toch
Waarom zou je haar geld geven????
dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')