SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
ik kijk nu ook, mooie goal van HSV. Ik wacht op Bilbao - PSVquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:28 schreef Tim86 het volgende:
Zit naar een herhaling van Groningen te kijken..fucking epic hoe het halve stadion begint te gillen als Suk de bal aanraakt
Nogmaalsquote:
Voor current auctions hé van formatie kaartjesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Voor prijzen op UDB kijkenBen je gisteren net begonnen met FUT ofwa?
Same herequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik kijk nu ook, mooie goal van HSV. Ik wacht op Bilbao - PSV
had het gezien jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Same here
PSV @PSV
WISSELSPELERS PSV: Tyton, Swinkels, Zanka, Matavz, Wijnaldum, Derijck, Locadia, Van Ooijen, Depay, Manolev, Ritzmaier. #athpsv #psv
Openen
Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten
19m PSV @PSV
OPSTELLING PSV: Waterman, Bouma, Marcelo, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems, Narsingh.
PSV @PSV
WISSELSPELERS ATHLETIC: Fernandez, Ramalho, Etxeberria, Martinez, Castillo, Aduriz, Ekiza. Trainer is Marcelo Bielsa. #athpsv #psv
Openen
Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten
2m PSV @PSV
OPSTELLING ATHLETIC: Iraizoz, Iraola, Perez, Gurpegui, Aurtenetxe, Iutrraspe, Susaeta, Ruiz de Gallareta, Toquero, De Marcos, Lopez. #athpsv
Was veel kritiek op Zanka nav die pot tegen Eindhoven schijnbaar..was echt verschrikkelijk slecht. Verwacht dat hij voorlopig nog geen basisspeler zal zijn en dat het toch weer Bouma - Marcelo gaat worden in eerste instantie. Zanka zal wel rustig gebracht worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
had het gezien jageen Tyton, geen Matavz, en voor mij persoonlijk : geen Zanka
Klopt, helaas. Maar ja, nieuw bij een club, net terug van een blessure. Heb er nog wel alle vertrouwen in dat Zanka een aanwinst gaat worden voor PSV. Maar het scheelt ook veel of je een V.bommel en dergelijke voor je hebt als verdediging. Of dat je daar een wijnaldum ofzo hebt staan, en een klungel van een Derijck er naast.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was veel kritiek op Zanka nav die pot tegen Eindhoven schijnbaar..was echt verschrikkelijk slecht. Verwacht dat hij voorlopig nog geen basisspeler zal zijn en dat het toch weer Bouma - Marcelo gaat worden in eerste instantie. Zanka zal wel rustig gebracht worden.
quote:
jupquote:
Waar?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:28 schreef Tim86 het volgende:
Zit naar een herhaling van Groningen te kijken..fucking epic hoe het halve stadion begint te gillen als Suk de bal aanraakt
ELquote:
Zat even te kijken welke livestreams er vandaag allemaal zijn. Zal vast wel een stream van komen vanavond. MAn u - Ajax Cape town, Benfica - Athletic en Newcastle - Fener allemaal ook wel interessantquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
EL
@thorb, welk toernooi en wordt dat ergens uitgezonden?
Hopelijk kan ik daar vanavond een stream van vinden want EL 1 doet het bij ons niet meer (die anderen wel maar het komt vast op 1)quote:
Daar zullen genoeg streams van zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik daar vanavond een stream van vinden want EL 1 doet het bij ons niet meer (die anderen wel maar het komt vast op 1)
Alleen EL1 doet het niet meer? Wazig..apparaat al gereset?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik daar vanavond een stream van vinden want EL 1 doet het bij ons niet meer (die anderen wel maar het komt vast op 1)
Idk, gewoon EL kopenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:54 schreef StijnDa het volgende:
Is er een sopcast oid voor PSV Athletic?
Ietsje ja, meestal een minuutje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:55 schreef marcie216 het volgende:
Sopcast loopt wel achter toch?
Ik heb ook sopcast maar snap er bar weinig van.
nee okequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Student, ga geen EL kopen voor bij mijn ouders thuis
Je moet gewoon elke keer de actie pakken. voor 3 maanden 15 eur hebben wij steedsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:56 schreef Thorb het volgende:
Ik zou liever SkySports hebben dan EL
EL echt zonde van geld imo
Wat een GJE postquote:
Te veel skeerheid in die postquote:
Dat kan helemaal niet..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je moet gewoon elke keer de actie pakken. voor 3 maanden 15 eur hebben wij steeds
Kijk alleen de toppers of als er geen Engels voetbal is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je moet gewoon elke keer de actie pakken. voor 3 maanden 15 eur hebben wij steeds
Jawel hoor. bij Onsbrabantnet wel vaak. en altijd die acties van AH enzo.quote:
Gaan bitchen op mensen die gewoon betalen..dat deed hij eerst ook toen het ging over muziek/films. Fucking omgekeerde wereldquote:
Oh, ja ik betaal zelf niet omdat mijn vader ook veel voetbal kijkt. Maarja, was voor mensen hierquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaan bitchen op mensen die gewoon betalen..dat deed hij eerst ook toen het ging over muziek/films.
@marcie: Dat werkt alleen als er een jaar tussen zit...staat ook duidelijk in die regels van de acties. Heb het zelf ook weleens geprobeerd. Ik zou de rekening nog eens goed nakijken.
IK zeik nergens over. Ik zeg gewoon dat ik niet ga betalen voor iets wat ik ook gratis kan kijkenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaan bitchen op mensen die gewoon betalen..dat deed hij eerst ook toen het ging over muziek/films. Fucking omgekeerde wereld
@marcie: Dat werkt alleen als er een jaar tussen zit...staat ook duidelijk in die regels van de acties. Heb het zelf ook weleens geprobeerd. Ik zou de rekening nog eens goed nakijken.
Je loopt een paar jaar achter. Rojadirecta.me ondertussen.quote:
Al aangepast.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je loopt een paar jaar achter. Rojadirecta.me ondertussen.
Zo interpreteerde ik je post wel met die ":') " erbij, maar goed, prima. Ben blij dat niet iedereen zo denkt want dan konden we fatsoenlijke coverage van het NL voetbal sowieso vergeten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
IK zeik nergens over. Ik zeg gewoon dat ik niet ga betalen voor iets wat ik ook gratis kan kijken
Klopt, thuis shirt kon niet lijkt teveel op Bilbao he.quote:
Mafkees.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo interpreteerde ik je post wel met die ":') " erbij, maar goed, prima. Ben blij dat niet iedereen zo denkt want dan konden we fatsoenlijke coverage van het NL voetbal sowieso vergeten.
Normaal hebben ze toch ieder seizoen een nieuw uitshirt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt, thuis shirt kon niet lijkt teveel op Bilbao he.
Sorry ik kijk even overal of is er staatquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké. Maar daar staat hij dus ook niet. Gr gr.
Kutkind.quote:
nee. seizoen 1 nieuw thuisshirt, seizoen 2 uitshirt, seizoen 3 thuisquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaal hebben ze toch ieder seizoen een nieuw uitshirt?
Ja maar op welke manierquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:08 schreef marcie216 het volgende:
Oefenpotjes zijn en blijven om te oefenen
De tweede.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:08 schreef StijnDa het volgende:
Wat vinden jullie, is het beter om de laatste oefenwedstrijden met je verwachte basis 11 van de competitie te starten om het team in te spelen of wil je die wedstrijden gebruiken om nog keuzes te maken tussen spelers en reserves te laten spelen?
In het begin de jeugd/reservers/wissels en dan de laatste 2 potjes wel het eerste team laten spelen (niet per se hele wedstrijd maar wel een deel). Als Arsenal tegen Man City oefent hoop ik wel dat de basis er in staat. Van Persie is niet mee dus die zal ook wel vertrekken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:08 schreef StijnDa het volgende:
Wat vinden jullie, is het beter om de laatste oefenwedstrijden met je verwachte basis 11 van de competitie te starten om het team in te spelen of wil je die wedstrijden gebruiken om nog keuzes te maken tussen spelers en reserves te laten spelen?
2e. Ik zou de de basis 11 nog wat rust geven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:08 schreef StijnDa het volgende:
Beide.quote:
Het is niet echt een keuze eigenlijk. Als je als coach nog twijfelt dan moet je wel beide opties voor een positie laten spelen, maar als je er uit bent dan laat je gewoon de basis spelen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:08 schreef StijnDa het volgende:
daarvoor is hij ook niet gehaald. zijn actie, snelheid en voorzet zijn uitstekendquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:12 schreef Tim86 het volgende:
Schot van Narsingh blijft erg zwak. Niet zozeer nav deze kans, maar afgelopen seizoen ook al.
Van een prof, en al helemaal een aanvaller, mag je wel verwachten dat hij goed kan schieten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
daarvoor is hij ook niet gehaald. zijn actie, snelheid en voorzet zijn uitstekend
hij kan ook wel redelijk schieten hoor. Maar zijn schot is niet subliem.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van een prof, en al helemaal een aanvaller, mag je wel verwachten dat hij goed kan schieten.
4* skills zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:11 schreef marcie216 het volgende:
willems 5*skills
En die paas van V. Bommel
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
In het begin de jeugd/reservers/wissels en dan de laatste 2 potjes wel het eerste team laten spelen (niet per se hele wedstrijd maar wel een deel). Als Arsenal tegen Man City oefent hoop ik wel dat de basis er in staat. Van Persie is niet mee dus die zal ook wel vertrekken.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Beide.
Je wil kijken wat je beste 11 zijn, maar ook andere aan het werk zien. Daarom wel wisselen maar sommige spelers 90 minuten om het team in te spelen
Duidelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is niet echt een keuze eigenlijk. Als je als coach nog twijfelt dan moet je wel beide opties voor een positie laten spelen, maar als je er uit bent dan laat je gewoon de basis spelen.
Het is ook altijd hetzelfde in de voobereiding eigenlijk..eerst zit je met een megaselectie en spelen er 22 spelers per wedstrijd, vaak 45min pp. Daarna speelt de A-kern een uur en de wissels een half uur. Dan hak je wat knopen door en stuur je wat jeugd weg etc en ga je meer en meer met de echte basis spelen. In die laatste paar wedstrijden zie je iedereen wel met de basis spelen en max een handjevol wissels in de loop vd 2e helft (tenzij ze nog een oefenwedstrijd hebben binnen 2,3 dagen, maar dat is vaak alleen bij die toernooien)
Genoeg scorend vermogen op andere posities, maar zijn actie in de kleine ruimte en zijn schot moeten echt nog veel beter worden als hij de top wil halen. Zeker nu hij geen kapstok heeft als spits om die ballen blind naartoe te pompen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
daarvoor is hij ook niet gehaald. zijn actie, snelheid en voorzet zijn uitstekend
Qua kracht inderdaad wel. Op finesse krijgt hij ze er wel langs, maar dan moet hij niet te ver staan...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:12 schreef Tim86 het volgende:
Schot van Narsingh blijft erg zwak. Niet zozeer nav deze kans, maar afgelopen seizoen ook al.
Zou moeten. Kijk op wat voor manier hij zijn tegenstanders doltquote:
Met kapstok bedoel je een spits van 2 meter?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg scorend vermogen op andere posities, maar zijn actie in de kleine ruimte en zijn schot moeten echt nog veel beter worden als hij de top wil halen. Zeker nu hij geen kapstok heeft als spits om die ballen blind naartoe te pompen.
jupquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met kapstok bedoel je een spits van 2 meter?
Matavz is wel een klinische afmaker die op de goede plaats moet lopen, daar moet hij het van hebben.
Matavz 1m88, kan prima koppen, kan ook een lage voorzet inlopen. Als hij een beetje vorm heeft moet dat toch samen goed kunnen lopen met Narsinghquote:
Derijck een klungel? Ik vind hem eerlijk gezegd de beste centrale verdediger die ze hebben. Kan tenminste voetballen en een man uitschakelen. Marcelo kan alleen iemand uitschakelen en Bouma kan niets. Derijck is van origine zelfs een middenvelder.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt, helaas. Maar ja, nieuw bij een club, net terug van een blessure. Heb er nog wel alle vertrouwen in dat Zanka een aanwinst gaat worden voor PSV. Maar het scheelt ook veel of je een V.bommel en dergelijke voor je hebt als verdediging. Of dat je daar een wijnaldum ofzo hebt staan, en een klungel van een Derijck er naast.
Hij maakt zo veel onnodige foutjes...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Derijck een klungel? Ik vind hem eerlijk gezegd de beste centrale verdediger die ze hebben. Kan tenminste voetballen en een man uitschakelen. Marcelo kan alleen iemand uitschakelen en Bouma kan niets. Derijck is van origine zelfs een middenvelder.
Als je tegen FC Eindhoven had gezien, was de 2e goal duidelijk zijn fout.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Derijck een klungel? Ik vind hem eerlijk gezegd de beste centrale verdediger die ze hebben. Kan tenminste voetballen en een man uitschakelen. Marcelo kan alleen iemand uitschakelen en Bouma kan niets. Derijck is van origine zelfs een middenvelder.
Ja dat denk ik ook wel, al vind ik Matavz op zijn best als hij de bal over de grond krijgt en net wat ruimte heeft om te schieten..dan is hij echt dodelijk. Matavz is zeker geen Dost in de lucht, maar het kan idd wel een mooi koppeltje worden, zeker ook als Mertens wat minder zelfzuchtig wordt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Matavz 1m88, kan prima koppen, kan ook een lage voorzet inlopen. Als hij een beetje vorm heeft moet dat toch samen goed kunnen lopen met Narsingh
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Derijck kan wel voetballen, maar Bouma kan ook wel voetballen. Marcello kan niet voetballen, alleen verdedigenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als je tegen FC Eindhoven had gezien, was de 2e goal duidelijk zijn fout.
Verder kan Derijck niet voetballen. Daar is zelfs bouma nog beter in
quote:
Waarom? Gemist.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:22 schreef marcie216 het volgende:
Bouma nu naar linksback, Zanka in het centrum!
Op basis van zijn spel bij ADO wel, maar bij PSV heeft hij nog amper een fatsoenlijke wedstrijd gespeeld en al flink wat fouten gemaakt die ze doelpunten hebben gekost.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:56 schreef Thorb het volgende:
Ik zou liever SkySports hebben dan EL
EL echt zonde van geld imo
Geblesseerdquote:
Dit ja!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:57 schreef GuRBuH het volgende:
Vrijwillig een wedstrijd van PSV kijken, je moet het maar kunnen..
Jij blijft maar over Zanka praten alsof je hem al vaak hebt zien spelenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:23 schreef marcie216 het volgende:
Zanka kan wel een beetje voetballen hoor, iets beter dan Marcelo. Verder hebben we nu V. Bommel die het voetballend vermorgen wat op heft.
Daarom zeg ik toch ook voor mijquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:23 schreef vandermar het volgende:
[..]hoezo zonde van je geld? Ik neem aan dat het gros van NL wel een nederlandse club support en deze live wil zien spelen! Ik kijk liever Eredivisie en dat komt omdat mijn club daar speelt. Jij kijkt liever een andere competitie omdat je voor Arsenal bent!
Ik moet het nog zienquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:23 schreef marcie216 het volgende:
Zanka kan wel een beetje voetballen hoor, iets beter dan Marcelo. Verder hebben we nu V. Bommel die het voetballend vermorgen wat op heft.
Oef, jammer...quote:
Dat kan hij toch niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:24 schreef marcie216 het volgende:
Ritzmaier linksback dus. Eigenlijk een middenvelder
meer wedstrijden dan je denkt hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij blijft maar over Zanka praten alsof je hem al vaak hebt zien spelen
En kom nou niet met"die ene kerel van PSV netwerk heeft er kijk op". Het is gewoon afwachten wat hij kan..niemand kent hem.
Nee, Rubin Kazan was concreet, maar daar wilde hij niet heen. PSV wilde akkoord gaan met 7 miljoen geloof ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is die Toivonen eigenlijk al verkocht?
Nee, hij speelt nuquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is die Toivonen eigenlijk al verkocht?
Dat snap ik dan nog wel. Hij kan vast wel naar een spaanse subtopper.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Rubin Kazan was concreet, maar daar wilde hij niet heen. PSV wilde akkoord gaan met 7 miljoen geloof ik.
Maar waar is het dan op gebaseerd dat je steeds al vanalles denkt te weten over zijn voetballende kwaliteiten enzo? Dan praat je of iemand blind na of je lult uit je nek. Of je bent naar al die wedstrijden tegen amateurs geweest, maar zelfs dan is het nog voorbarig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
meer wedstrijden dan je denkt hoor.
Ja ik wil hem toch zien voetballen? van die paar wedstrijden die ik van hem heb gezien, vind ik het een held. En wil hem op mijn shirt, maar dan moet hij wel iets kunnen. Daarom wil ik hem meer aan het werk zien
Volgens mij heeft hij uiteindelijk wel gezegd dat de Russische competitie een top competitie wordt binnen enkele jaren, dus niet uitgesloten. Ik zoek even de bron. Maar het aanbod was te slecht inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Rubin Kazan was concreet, maar daar wilde hij niet heen. PSV wilde akkoord gaan met 7 miljoen geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Bouma het hele seizoen nog gaat spelen. Bouma en van Bommel in de asgoals galore!
Gewoon kopstotuh mang, hoeft hij niets eens te sprintenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]G. Fernandez in de spits, rent ze er allemaal uit
Heb 4/5 wedstrijden gezien toen hij bij FC kopenhagen speelde.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar waar is het dan op gebaseerd dat je steeds al vanalles denkt te weten over zijn voetballende kwaliteiten enzo? Dan praat je of iemand blind na of je lult uit je nek. Of je bent naar al die wedstrijden tegen amateurs geweest, maar zelfs dan is het nog voorbarig.
Hadden ze bij Ajax niet gemeten dat Blind de snelste wasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:30 schreef marcie216 het volgende:
Zanka was trouwens ook de snelste speler uit de deense competitie. 33km/h![]()
Hij heeft matige voetballende stats hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Heb 4/5 wedstrijden gezien toen hij bij FC kopenhagen speelde.
Zijn statistieken liegen er ook niet om (2008 deens talent van het jaar en al vroeg bij de deense selectie geweest)
Heb alle samenvattingen gezien. Waar denk ik vanalles te weten dan?
blind en deense competitie?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hadden ze bij Ajax niet gemeten dat Blind de snelste was?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij heeft matige voetballende stats hoor.
[ afbeelding ]
Ik maak me ook weinig zorgen om Van Bommel eigenlijk. Enige voordeel voor PSV is dat het een echte winnaar is en zo iemand kunnen ze wel gebruiken, vooral in de kleedkamer en in wedstrijden waarin je op een dood punt zit..dan trapt Bommel er even eentje onderuit, scheld hij Driesje de huid vol en dan worden ze wellicht wakker. Voetballend is hij gewoon niet veel meer..dat zag je dit seizoen al bij Milan (tussen die 150 blessures door) en dat zag je al helemaal op het EK..zegt genoeg dat zelfs zijn schoonvader hem uiteindelijk op de bank zette. Dan kan je wel zeggen dat het niveau in NL een stuk lager is, maar in de topwedstrijden zal hij niet meer kunnen belopen denk ik en tegen de rest heb je ook weinig aan een middenveld met EN Strootman EN Van Bommel omdat het gewoon niet creatief genoeg is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:28 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Bouma het hele seizoen nog gaat spelen. Bouma en van Bommel in de asgoals galore!
Suits: Jammer dat Donna ontslagen is
Ik maak een vergelijking, blind zou 41 km/h lopen. Dat zou dus nog een stuk sneller zijn dan Zankaquote:
Nee, die gaat naar de Olympische Spelen.quote:
Daarvoor hebben we dan een Wijnaldum/mertens/narsingh/lens en Willems van achteruit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik maak me ook weinig zorgen om Van Bommel eigenlijk. Enige voordeel voor PSV is dat het een echte winnaar is en zo iemand kunnen ze wel gebruiken, vooral in de kleedkamer en in wedstrijden waarin je op een dood punt zit..dan trapt Bommel er even eentje onderuit, scheld hij Driesje de huid vol en dan worden ze wellicht wakker. Voetballend is hij gewoon niet veel meer..dat zag je dit seizoen al bij Milan (tussen die 150 blessures door) en dat zag je al helemaal op het EK..zegt genoeg dat zelfs zijn schoonvader hem uiteindelijk op de bank zette. Dan kan je wel zeggen dat het niveau in NL een stuk lager is, maar in de topwedstrijden zal hij niet meer kunnen belopen denk ik en tegen de rest heb je ook weinig aan een middenveld met EN Strootman EN Van Bommel omdat het gewoon niet creatief genoeg is.
Marcelo is de beste kopper uit de Eredivisie heb ik vernomen, dus dat is veelbelovendquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zanka is vast net zo goed als Marcelo
Het niveau in NL is lager maar ik denk wel dat de actieradia van spelers groter is in NL. Italië is nog steeds wat achteruit hangen, veel ruimte tussen middenveld en aanval. In NL zijn de middenvelders verbinding spelers, opbouwen en loopvermogen en dat heeft hij niet (meer).quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik maak me ook weinig zorgen om Van Bommel eigenlijk. Enige voordeel voor PSV is dat het een echte winnaar is en zo iemand kunnen ze wel gebruiken, vooral in de kleedkamer en in wedstrijden waarin je op een dood punt zit..dan trapt Bommel er even eentje onderuit, scheld hij Driesje de huid vol en dan worden ze wellicht wakker. Voetballend is hij gewoon niet veel meer..dat zag je dit seizoen al bij Milan (tussen die 150 blessures door) en dat zag je al helemaal op het EK..zegt genoeg dat zelfs zijn schoonvader hem uiteindelijk op de bank zette. Dan kan je wel zeggen dat het niveau in NL een stuk lager is, maar in de topwedstrijden zal hij niet meer kunnen belopen denk ik en tegen de rest heb je ook weinig aan een middenveld met EN Strootman EN Van Bommel omdat het gewoon niet creatief genoeg is.
dat 41km/h zei je niet. En geef je bron dan eens, geloof er bar weinig vanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik maak een vergelijking, blind zou 41 km/h lopen. Dat zou dus nog een stuk sneller zijn dan Zanka
mickey.jpgquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat 41km/h zij je niet. En geef je bron dan eens, geloof er bar weinig van
Paas haas?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we dan een Wijnaldum/mertens/narsingh/lens en Willems van achteruit.
En de paasjes die V. Bommel in de voorbereiding al heeft gegeven, zijn gewoon goed. de steekpaas hebben we lang gemist
En dit schot dan, toch ook heerlijk
Al die progressie in de zomer? Vorig seizoen was het huilen met de pet opquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:34 schreef marcie216 het volgende:
Marcelo wordt verdedigend steeds beter. Opbouwen kan hij niet, maar voor de rest is het een prima verdediger.
Snel, kopsterk, verdedigend goed.
+Motoriek van een giraffe met smetvreesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:34 schreef marcie216 het volgende:
Marcelo wordt verdedigend steeds beter. Opbouwen kan hij niet, maar voor de rest is het een prima verdediger.
Snel, kopsterk, verdedigend goed.
Nee hoor, vorig seizoen werd hij ook steeds beter.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Al die progressie in de zomer? Vorig seizoen was het huilen met de pet op
Bedoel je hem soms?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van Bommel en gr gr kev op het middenveld![]()
De beste kopper van de eredivisie en de snelste speler uit de Deense competitie centraal
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:37 schreef Dudeweiser het volgende:
En die arme Marsie maar zn cluppie met hand en tand verdedigen
En dan verliezen van FC Eindhovenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van Bommel en gr gr kev op het middenveld+ blinde gini
De beste kopper van de eredivisie en de snelste speler uit de Deense competitie centraal
Kampioenvan het rechterrijtje?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ach deze competitie gaat heel psv jullie de mond snoeren.
yeah sure, dat zeiden ze vorig jaar ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ach deze competitie gaat heel psv jullie de mond snoeren.
Maar ze hebben nu extra geinvesteerd, kampioenschap is namelijk duurder dit seizoen!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
yeah sure, dat zeiden ze vorig jaar ook.
wat heb ik met ZE te maken? Ik zeg het nu. en wacht het maar gewoon af.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
yeah sure, dat zeiden ze vorig jaar ook.
Ook alleen maar door de subsidiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:40 schreef marcie216 het volgende:
Haha alle mongolen die nu nog zeggen dat psv extra heeft geinvesteerd.
Ik weet niet in welke pot Feyenoord zit, maar PSV zit in pot 3 (lees : kerngezond).
ja dit jaar ja dit jaar?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PSV moet dit jaar kampioen worden dit jaar anders zitten ze goed in de shit
Nee joh, dan bietsen ze gewoon bij de gemeente rondom Eindhoven voor keiharde knaken!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
nee gewoon nee.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een wedstrijd bestellenquote:
Mooie rekensom, maar zo werkt het nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:43 schreef marcie216 het volgende:
Hihaho wat zijn we grappigNarsingh 4,1 mln is enige wat we deze zomer hebben gekocht. verder voor een 3mln verkocht en inkomsten uit de Europacup meer dan 2mln dacht ik.
Is 5 mln, dus 0.9mln winst.
Haha hou op man XDquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een wedstrijd bestellennet alsof de wedstrijd dan bij je langskomt
En salarissen moeten ze zeker niet betalenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:43 schreef marcie216 het volgende:
Hihaho wat zijn we grappigNarsingh 4,1 mln is enige wat we deze zomer hebben gekocht. verder voor een 3mln verkocht en inkomsten uit de Europacup meer dan 2mln dacht ik.
Geen tekengelden betaalt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:43 schreef marcie216 het volgende:
Geef dan een rekensom waarbij duidelijk wordt dat psv heeft geinvesteerd van de gemeente enzo dit seizoen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooie rekensom, maar zo werkt het niet
Nee, ik heb ELquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:45 schreef StijnDa het volgende:
Faalt die stream bij jullie ook zo?Blijft vaak hangen.
Nee ik hoef niets te horen over EL.
Als je 50 miljoen krijgt van de gemeente en Feyenoord had de grootste schuld in de NL (47 miljoen) dan is het logisch dat je niet in het rood staat!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Geef dan een rekensom waarbij duidelijk wordt dat psv heeft geinvesteerd van de gemeente enzo dit seizoen?
En leg daarbij dan uit dat psv wel kerngezond is?
Bedanktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.sportlemon.tv/v-4/2/68/v-426962.html
Dat zeg ik nergens, maar je hoeft geen accountant te zijn om te begrijpen dat die rekensom van jou veel te simplistisch is. Download maar eens een jaarverslag, daar staat het allemaal in.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Geef dan een rekensom waarbij duidelijk wordt dat psv heeft geinvesteerd van de gemeente enzo dit seizoen?
En leg daarbij dan uit dat psv wel kerngezond is?
Nee, daar zijn ze bij FOK niet zo blij meequote:
Nee, maar de kans dat hier een mod kijkt is denk ik 1% +-.quote:
Daar snapt die jongen niets vanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, maar je hoeft geen accountant te zijn om te begrijpen dat die rekensom van jou veel te simplistisch is. Download maar eens een jaarverslag, daar staat het allemaal in.
Patjenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, maar de kans dat hier een mod kijkt is denk ik 1% +-.
En anders krijg je een note, boehoe.
Ajax denk ik wel, amsterdam toernooi is toch altijd elk jaar? Feyenoord al een tijd niet meer maar dit jaar moeten ze ook voorronde CL!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:50 schreef BDIL het volgende:
Hebben Ajax en Feyenoord weer zon toernooi dit jaar in augustus ?
Amsterdam Tournament bestaat al een tijdje niet meer hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajax denk ik wel, amsterdam toernooi is toch altijd elk jaar? Feyenoord al een tijd niet meer maar dit jaar moeten ze ook voorronde CL!
Ah ok, ik dacht dat dat er nog wasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Amsterdam Tournament bestaat al een tijdje niet meer hoor.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even een nieuw silver team maken![]()
Is Singh goed in dit spel? Stats zien er prima uit
Ik heb hem in een team gehad, alle finesses gingen erinquote:
Nicequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:59 schreef vandermar het volgende:
Lol
Oh, valt mee. Eerst wat over de bal stappen en dan de bal terugtrekken op je standbeen zodat hij omhoog gaat.
Pic van je team?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:56 schreef Tim86 het volgende:
Singh is best goed ja, heb hem in een 4-2-2-2 op CDM
Dan ga ik nu een van AZ makenquote:
En wat zat erin? De snelste speler uit de Deense competitie is trouwens Mikkelsen met 90 pacequote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen tekengelden betaalt?
Gratis silverpack in mijn 1500 pack
Neequote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe dan het blauwe kaartje van Elm er inStaat leuker.
Laten we het er op houden dat de contracten het meest waard waren.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En wat zat erin? De snelste speler uit de Deense competitie is trouwens Mikkelsen met 90 pace
quote:
quote:
Ik ga denk ik ook Tarik halen voor RCAM. Huseklepp voelt echt log een traag aan op een of andere manier.quote:
Lekker makkelijk zo zonder de beste spelers jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat een kut team toefjes
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk zo zonder de beste spelers ja
Oh Huseklepp is echt ongelooflijk goed vind ik. Snel, goede pass, bizar goed schot. Heb hem nu als CF, CAM en wide CAM gehad en overal is hij goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook Tarik halen voor RCAM. Huseklepp voelt echt log een traag aan op een of andere manier.
Had m ooit als CF en daar draaide hij wel ok, maar hier niet. Zelfde ooit met Wijnaldum gehad. In 4-2-3-1 als CAM was het niks, in 4-5-1 was ie perfect...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh Huseklepp is echt ongelooflijk goed vind ik. Snel, goede pass, bizar goed schot. Heb hem nu als CF, CAM en wide CAM gehad en overal is hij goed.
Klavan is volgens mij ook vertrokken inmiddels. Wordt dus een team zonder LBquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat een kut team toefjes
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klavan is volgens mij ook vertrokken inmiddels. Wordt dus een team zonder LBIk stel voor dat ze gaan scouten in Duitsland en het team als volgt te maken, hetgeen me niet eens vervelend lijkt om mee te spelen (Op plofkip Marcellis na dan)
[ afbeelding ]
Je kan Wijnaldum als LB doen. O nee, hij is 0 weightquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klavan is volgens mij ook vertrokken inmiddels. Wordt dus een team zonder LBIk stel voor dat ze gaan scouten in Duitsland en het team als volgt te maken, hetgeen me niet eens vervelend lijkt om mee te spelen (Op plofkip Marcellis na dan)
[ afbeelding ]
Heb eigenlijk liever iets met een hybrid. Ik vind behalve een paar spelers die Noorse silvers niet zo interessantquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets zou kunnen. Eikrem en Nordtveit zijn beide wel goed, maar daar kun je Singh neerzetten...
Ook wat te duur helaas. Ik puzzel zelf nog wel wat in elkaar.quote:
Lijkt mij niks.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
Dit lijkt mij ook wel een aardig team
[ afbeelding ]
quote:
TOTY dost is fijner.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
En hoezo lijkt het jullie niks? Ik wil nog wel een team met TOTY de Jong!
quote:
je voelt je misschien stoer en grappig. maar je bent het beide nietquote:
Nigel de Jong is kut, De Guzman is geen wide CAM, El Kabir geen goede lone striker en ik ben geen fan van deze formatie dit jaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:17 schreef vandermar het volgende:
En hoezo lijkt het jullie niks? Ik wil nog wel een team met TOTY de Jong!
oeeeeehhhhhquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je voelt je misschien stoer en grappig. maar je bent het beide niet
Goeije grap man!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je voelt je misschien stoer en grappig. maar je bent het beide niet
quote:
quote:
moet je geen Kpop luisterenquote:
hee endeltamtoerist, kringspiermusketier!quote:
Gedraag je is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hee endeltamtoerist, kringspiermusketier!
Je hebt je grapjas wel aan zo te zien vandaag.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hee endeltamtoerist, kringspiermusketier!
leer het nou EENSquote:
nee die zit in de was, ik heb wel mijn fopbril en mijn lolbroek aan!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt je grapjas wel aan zo te zien vandaag.
FYPquote:
Nope, Kanye en Jay Zquote:
Volgens mij niet, heb dat lijstje goed bekeken en hoop de namen te onthouden maar die MLS spelers zijn toch niets waard denk ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand alweer een UP of een transfer in een pack?
Budget, formatie etc?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben echt slecht in silver hybrids maken
Die spelers die van de ene naar de andere MLS club zijn gegaan zijn niet meer waard dan de oude versiesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij niet, heb dat lijstje goed bekeken en hoop de namen te onthouden maar die MLS spelers zijn toch niets waard denk ik
Een van mijn favoriete ja.quote:
Carnaval liedjesquote:
Dat een carnaval liedje noemen, wat ben je toch een achterlijke pauper.quote:
Pot 1 nat.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat een carnaval liedje noemen, wat ben je toch een achterlijke pauper.
Vinzzent is kwaliteit.
Je moet het vragen aan een objectief iemand. Tenzij Mathijs zegt dat hij slecht is dan kan je het best aan hem vragen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:30 schreef marcie216 het volgende:
Kamikazie hoe vind jij dat Marcelo zich heeft ontwikkeld, en deze wedstrijd speelt?
jij bent alles behalve objectiefquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet het vragen aan een objectief iemand. Tenzij Mathijs zegt dat hij slecht is dan kan je het best aan hem vragen.
Ik denk dat hij wel potentie heeft, maar maakt soms nog wel een grote fout in belangrijke wedstrijden. Vorig jaar speelde hij zeker geen top jaar. Maar fysiek sterk etc dus kan een goede verdediger worden. Sowieso wel nuttig voor PSV. Deze wedstrijd zit ik er niet echt op te letten eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:30 schreef marcie216 het volgende:
Kamikazie hoe vind jij dat Marcelo zich heeft ontwikkeld, en deze wedstrijd speelt?
ooh, ja ik vond hem toch best goed afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel potentie heeft, maar maakt soms nog wel een grote fout in belangrijke wedstrijden. Vorig jaar speelde hij zeker geen top jaar. Maar fysiek sterk etc dus kan een goede verdediger worden. Sowieso wel nuttig voor PSV. Deze wedstrijd zit ik er niet echt op te letten eerlijk gezegd
?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:32 schreef Thorb het volgende:
Ik heb het na 15 minuten al opgegeven, trekt met totaal niet
15 minuten lang zitten fappen en nu het opgegeven?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:32 schreef Thorb het volgende:
1e helft was saai. 2e helft is iets openerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:32 schreef Thorb het volgende:
Daar gaat het niet over nu of wel? Je weet mijn mening over die goede kopper.quote:
hahaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Als er na 15 minuten niks uitkomt kap ik er ook mee hoor.
jij zegt dat je aan het een objectief iemand vragen, dat is Kamikazie. Jij niet, dus van jou hoef ik over Marcelo geen meningquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over nu of wel? Je weet mijn mening over die goede kopper.
Ik ook, anders word het schraal en later nogal kaal en bloederig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Als er na 15 minuten niks uitkomt kap ik er ook mee hoor.
Gewoon negeren die VDM. Laat gaan joh !quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
jij zegt dat je aan het een objectief iemand vragen, dat is Kamikazie. Jij niet, dus van jou hoef ik over Marcelo geen mening
Jij bent ook subjectief en je vraagt het aan iemand die dezelfde club aanjut!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
jij zegt dat je aan het een objectief iemand vragen, dat is Kamikazie. Jij niet, dus van jou hoef ik over Marcelo geen mening
Alsof ik alles wat PSV is altijd loop te prijzenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij bent ook subjectief en je vraagt het aan iemand die dezelfde club aanjut!
Okequote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon negeren die VDM. Laat gaan joh !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |