SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
ik kijk nu ook, mooie goal van HSV. Ik wacht op Bilbao - PSVquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:28 schreef Tim86 het volgende:
Zit naar een herhaling van Groningen te kijken..fucking epic hoe het halve stadion begint te gillen als Suk de bal aanraakt
Nogmaalsquote:
Voor current auctions hé van formatie kaartjesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Voor prijzen op UDB kijkenBen je gisteren net begonnen met FUT ofwa?
Same herequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik kijk nu ook, mooie goal van HSV. Ik wacht op Bilbao - PSV
had het gezien jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Same here
PSV @PSV
WISSELSPELERS PSV: Tyton, Swinkels, Zanka, Matavz, Wijnaldum, Derijck, Locadia, Van Ooijen, Depay, Manolev, Ritzmaier. #athpsv #psv
Openen
Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten
19m PSV @PSV
OPSTELLING PSV: Waterman, Bouma, Marcelo, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Hutchinson, Mertens, Willems, Narsingh.
PSV @PSV
WISSELSPELERS ATHLETIC: Fernandez, Ramalho, Etxeberria, Martinez, Castillo, Aduriz, Ekiza. Trainer is Marcelo Bielsa. #athpsv #psv
Openen
Beantwoorden Retweeten Toevoegen aan favorieten
2m PSV @PSV
OPSTELLING ATHLETIC: Iraizoz, Iraola, Perez, Gurpegui, Aurtenetxe, Iutrraspe, Susaeta, Ruiz de Gallareta, Toquero, De Marcos, Lopez. #athpsv
Was veel kritiek op Zanka nav die pot tegen Eindhoven schijnbaar..was echt verschrikkelijk slecht. Verwacht dat hij voorlopig nog geen basisspeler zal zijn en dat het toch weer Bouma - Marcelo gaat worden in eerste instantie. Zanka zal wel rustig gebracht worden.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
had het gezien jageen Tyton, geen Matavz, en voor mij persoonlijk : geen Zanka
Klopt, helaas. Maar ja, nieuw bij een club, net terug van een blessure. Heb er nog wel alle vertrouwen in dat Zanka een aanwinst gaat worden voor PSV. Maar het scheelt ook veel of je een V.bommel en dergelijke voor je hebt als verdediging. Of dat je daar een wijnaldum ofzo hebt staan, en een klungel van een Derijck er naast.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was veel kritiek op Zanka nav die pot tegen Eindhoven schijnbaar..was echt verschrikkelijk slecht. Verwacht dat hij voorlopig nog geen basisspeler zal zijn en dat het toch weer Bouma - Marcelo gaat worden in eerste instantie. Zanka zal wel rustig gebracht worden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |