Waar is het misgegaan dan? de dialoog? geen politie? klinkt als, ik wilde aanbellen maar durf niet en 112 nam niet opquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:46 schreef Nozem. het volgende:
Heb geprobeerd de dialoog aan te gaan, politie gebeld
Ik wil alleen van het constante geblaf af verder niks.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:51 schreef alors het volgende:
Jezus pis dan bij die lui door de brievenbus ofzo, maar die hond doe je toch niks aan?
Al 3 keer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:56 schreef Hyperdude het volgende:
Wanneer heb je de politie gebeld, en wat hebben ze daarna gedaan?
Blijven bellen, elke keer als die hond na 22:00 blaft, wat volgens jou dus iedere avond is, verder fight fire with fire dus als de hond blaft stereo op 12 en dreunen maar, na 22:00? stereo stil en politie bellen, elke dag eventueel dierenambulance enz.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:57 schreef Nozem. het volgende:
2x zijn ze in de avond geweest toen het donker was, hebben wat in de tuin geschenen en 1x zijn de buren gewaarschuwd vanwege geluidsoverlast na tienen.
Nee, ze laten het kalf wel uit af en toe zie je ook mensen lopen met die hond.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waarschijnlijk niet de schuld van de hond.
Zit zeker hele dag alleen dat arme beest.
Dat je dit überhaupt overweegt zegt genoeg over je persoonlijkheid. Psycho.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:46 schreef Nozem. het volgende:
Ik ben van plan om gehakballetjes met glas gevuld in de tuin te gooien vannacht zodat ze het niet merken, morgenochtend komt dat kalf dan weer barken en eet ze op.
Dit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:58 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Blijven bellen, elke keer als die hond na 22:00 blaft, wat volgens jou dus iedere avond is, verder fight fire with fire dus als de hond blaft stereo op 12 en dreunen maar, na 22:00? stereo stil en politie bellen, elke dag eventueel dierenambulance enz.
Nee je kankerhond de hele buurt laten terroriseren is volkomen normaal zeker?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:59 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat je dit überhaupt overweegt zegt genoeg over je persoonlijkheid. Psycho.
is een afgesloten tuin dus geen probleem.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Als je rattengif koopt dan maak je misschien ook vogels mee dood. Of kleine kinderen kunnen het op rapen en in hun mond stoppen. Dus dat zou ik niet doen.
Heb je eigenlijk ook al met de buren gepraat over een muilkorf of zo?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:06 schreef Nozem. het volgende:
Nee is koop.
Onze woning staat ook al 7 maanden te koop omdat we iets groters willen en elke keer als er kijkers zijn loopt dat beest te blaffen waardoor we (vermoedelijk) ons huis ook niet kwijtraken.
Die hond kan er niks aan doen dat zijn baasjes aso's zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:06 schreef Nozem. het volgende:
[..]
is een afgesloten tuin dus geen probleem.
Of heb je betere ideeën?
Hij (haar zie ik nooit) is prototype kankertokkie. Gesubsidieerde bus, zit in een rolstoel (maar loopt wel door de wijk met dat beest) weegt minstens 140 kilo en voelt zich bij voorbaat al beledigd en achterdochtig zelfs als je hem vriendelijker dan vriendelijk aanspreekt. beetje zwartwerken door fietsen op te knappen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook al met de buren gepraat over een muilkorf of zo?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:08 schreef HV het volgende:
[..]
Die hond kan er niks aan doen dat zijn baasjes aso's zijn.
Als nog kan je het proberen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:10 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Hij (haar zie ik nooit) is prototype kankertokkie. Gesubsidieerde bus, zit in een rolstoel (maar loopt wel door de wijk met dat beest) weegt minstens 140 kilo en voelt zich bij voorbaat al beledigd en achterdochtig zelfs als je hem vriendelijker dan vriendelijk aanspreekt. beetje zwartwerken door fietsen op te knappen.
Zo een figuur.
Nee joh .quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als nog kan je het proberen.
En blijf de politie bellen, misschien eventueel handtekeningen verzamelen van mensen uit de buurt?
En anders doe je Ceaser Milan dinges na
gezien je taalgebruik en je "oplossing"voor je probleem denk ik dat jij een ergere tokkie bent dan je buren zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:10 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Hij (haar zie ik nooit) is prototype kankertokkie. Gesubsidieerde bus, zit in een rolstoel (maar loopt wel door de wijk met dat beest) weegt minstens 140 kilo en voelt zich bij voorbaat al beledigd en achterdochtig zelfs als je hem vriendelijker dan vriendelijk aanspreekt. beetje zwartwerken door fietsen op te knappen.
Zo een figuur.
Vraag aan dat meisje of ze met haar hond heel vaak langs loopt, net zo lang tot dat hond weer erover heen springt, en zij laat dan haar stafford los, hoppa, doodquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:14 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Nee joh .
Laatst liep er een meisje door de wijk met een stafford, keurig aangelijnd was die hond van hem over het hek gesprongen naar die stafford toe heeft dat stafford-beest heeft hem bijna doodgebeten geloof ik en loopt die dikke nog tegen dat grietje te kafferen dat het haar schuld was
Ja koffie drinken is zeker belangrijk voor de politiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:13 schreef CantFazeMe het volgende:
Val de politie nou maar niet lastig met dit soort dingen.
Er zijn belangrijkere dingen voor de politie.
2x en de laatste keer wilde ik hem al op zijn muil slaan omdat hij liep te schelden (terwijl ik beleefd bleef).quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Gewoon opnieuw in gesprek gaan. Hoeveel gesprekken zijn er nu totaal gevoerd?
Pas op TS, dit is het internet. De enige plek waar een dier iets aandoen erger is dan de Holocaust.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:02 schreef Nozem. het volgende:
Al zouden ze me pakken voor moord op die hond krijg ik nog geen celstraf zo krom is de Nederlandse wet op dit vlak.
En donuts. Vergeet de gesuikerde donuts niet!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja koffie drinken is zeker belangrijk voor de politie
Alsof ze ene flikker uitvoeren in NL
Daarbij, het valt ook onder geluidsoverlast.
Sorry hoor, maar de enige reactie hierop isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:17 schreef Nozem. het volgende:
[..]
2x en de laatste keer wilde ik hem al op zijn muil slaan omdat hij liep te schelden (terwijl ik beleefd bleef).
Derde gesprek blijft denk ik niet bij woorden. Dan mag de politie komen en daarna de ambulance.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |