Waar is het misgegaan dan? de dialoog? geen politie? klinkt als, ik wilde aanbellen maar durf niet en 112 nam niet opquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:46 schreef Nozem. het volgende:
Heb geprobeerd de dialoog aan te gaan, politie gebeld
Ik wil alleen van het constante geblaf af verder niks.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:51 schreef alors het volgende:
Jezus pis dan bij die lui door de brievenbus ofzo, maar die hond doe je toch niks aan?
Al 3 keer.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:56 schreef Hyperdude het volgende:
Wanneer heb je de politie gebeld, en wat hebben ze daarna gedaan?
Blijven bellen, elke keer als die hond na 22:00 blaft, wat volgens jou dus iedere avond is, verder fight fire with fire dus als de hond blaft stereo op 12 en dreunen maar, na 22:00? stereo stil en politie bellen, elke dag eventueel dierenambulance enz.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:57 schreef Nozem. het volgende:
2x zijn ze in de avond geweest toen het donker was, hebben wat in de tuin geschenen en 1x zijn de buren gewaarschuwd vanwege geluidsoverlast na tienen.
Nee, ze laten het kalf wel uit af en toe zie je ook mensen lopen met die hond.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waarschijnlijk niet de schuld van de hond.
Zit zeker hele dag alleen dat arme beest.
Dat je dit überhaupt overweegt zegt genoeg over je persoonlijkheid. Psycho.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:46 schreef Nozem. het volgende:
Ik ben van plan om gehakballetjes met glas gevuld in de tuin te gooien vannacht zodat ze het niet merken, morgenochtend komt dat kalf dan weer barken en eet ze op.
Dit.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:58 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Blijven bellen, elke keer als die hond na 22:00 blaft, wat volgens jou dus iedere avond is, verder fight fire with fire dus als de hond blaft stereo op 12 en dreunen maar, na 22:00? stereo stil en politie bellen, elke dag eventueel dierenambulance enz.
Nee je kankerhond de hele buurt laten terroriseren is volkomen normaal zeker?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:59 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat je dit überhaupt overweegt zegt genoeg over je persoonlijkheid. Psycho.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |