quote:Als je hem weer weet, verander ik deze erge true-titel wel even.
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:00 schreef Tokus het volgende:
Ik had laatst een toffe titel voor een topic, maar ben 'm vergeten
quote:En wat mag dat wel niet voor band zijn?
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:01 schreef Summoner het volgende:
Neeeeeeee!Het is een erg goed album van Liar of Golgotha.
quote:Ah, dat klinkt al minder Rhapsody/Hammerfall-achtig dan deze.
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
als ik er ooit een open dan noem ik het: Negasonic Teenage Warhead...
quote:ehm.... meer Monster Magnet eigenlijk
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:05 schreef Seborik het volgende:[..]
Ah, dat klinkt al minder Rhapsody/Hammerfall-achtig dan deze.
![]()
quote:klinkt Psychedelisch
![]()
van Nightwish dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 10-08-2002 13:26]
quote:welke? heb ook nog van die dingen thuis!!
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:25 schreef Tokus het volgende:
een ouwe single, uit 1999.
quote:Klopt. tis ook meer voor de collectie, en gaat dus bijna direct de kast in. Sleeping Sun staat trouwens ook op de meeste persingen van Oceanborn, behalve op de duitse versie en daarvandaan komt deze single.
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
aja.. die single die toen snel voor de eclipshype is uitgebracht... wel mooi voor Sleeping Sun ... maar die andere nummers had iedereen al natuurlijk...
quote:errug grote kast moet jij hebben
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:28 schreef Tokus het volgende:[..]
Klopt. tis ook meer voor de collectie, en gaat dus bijna direct de kast in.
toch wel leuk, ik vind dat soort dingen nou nooit
quote:sleeping sun was niet erg moeilijk te verkrijgen hoor... toen ie uitkwam is er ook nog wel wat reclame voor gemaakt geloof ik... (in Duitse bladen).. ik kon hem zonder enige moeite ophalen bij mijn plaatselijk platenboer. Hij was wel aan de dure kant: Fl 17,95 of zo
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:32 schreef Downer het volgende:[..]
errug grote kast moet jij hebben
toch wel leuk, ik vind dat soort dingen nou nooit
quote:Klopt, die Sleeping Sun was niet zo moeilijk te krijgen (ik heb 'm van Ebay trouwens, $3.50). Ik heb Sacrament Of Wilderness en Deep Silent Complete ook nog.
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
heb je ook de singles van Sacrement of Wilderness en Walking in the Air... en The Carpenter is laatst ook nog eens uitgebracht geloof ik...
quote:hier in dit gat helaas nie, de plaatselijke cd winkel heeft hier hooguit 1 cd van Iron Maiden ofzo
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
ik kon hem zonder enige moeite ophalen bij mijn plaatselijk platenboer.
quote:In wat voor gehucht leef jij?!?
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:43 schreef Downer het volgende:[..]
hier in dit gat helaas nie, de plaatselijke cd winkel heeft hier hooguit 1 cd van Iron Maiden ofzo
en WT natuurlijk
Zelfs wij hebben er meer hier, ok, niet VEEL meer, maar het is meer
quote:ergens tussen Nederland en België, oftewel Zeeuws-Vlaanderen
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:49 schreef Anthraxx het volgende:[..]
In wat voor gehucht leef jij?!?
Hebben hier nie eens een supermarkt....
quote:Dat is dan 1 cd meer dan hier te krijgen is :/.
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:43 schreef Downer het volgende:hier in dit gat helaas nie, de plaatselijke cd winkel heeft hier hooguit 1 cd van Iron Maiden ofzo
en WT natuurlijk
Tent hier heeft alleen top40.
quote:Een gave Rotterdamse Symfonische Black Metal Band.
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:04 schreef Seborik het volgende:[..]
En wat mag dat wel niet voor band zijn?
quote:Muhahahahahahahaha!
![]()
De kerels van Liar of Golgotha zouden de mennekes van Hammerfall verscheuren en als drumstel gebruiken!
quote:* meldt
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:48 schreef Evil het volgende:
Is er nog iemand die nie naar de kroeg of wat dan ook is??
quote:maar niet voor lang denk ik
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:53 schreef Evil het volgende:
Toch nog iemand die wakker is....
Nog wat leuks gedaan of een band ontdekt??
nee, een echt heel bijzondere dag was het niet
quote:meld..zou eignelijk wel gaan, maar heb echt last van brandend maagzuur en dergelijke en dan houd ik echt geen bier binnen....
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:48 schreef Evil het volgende:
Is er nog iemand die nie naar de kroeg of wat dan ook is??
arggh.
quote:Das minder, maar wat slaap zal je strakkies wel goed doen denk ik....
Op zondag 11 augustus 2002 00:16 schreef Ultrawuft het volgende:meld..zou eignelijk wel gaan, maar heb echt last van brandend maagzuur en dergelijke en dan houd ik echt geen bier binnen....
arggh.
quote:Heb eigenlijk alleen morgen nog tijd om wat cd's te luisteren, mocht mn speler in een goeie bui zijn....
Op zondag 11 augustus 2002 00:18 schreef MuadDib het volgende:
Ik kan me iig deze week helemaal gaan voorbereiden op volgende week. Nog ff wat klassiekers tot mij nemen enzo...
Heb er al onwijs veel zin in....
quote:Ik heb weleens gehoord dat drop eten dan helpt, maar ik heb het nog nooit geprobeerd.
Op zondag 11 augustus 2002 00:16 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
meld..zou eignelijk wel gaan, maar heb echt last van brandend maagzuur en dergelijke en dan houd ik echt geen bier binnen....
arggh.
maagzuur, drop, bier...nee, dat kan nooit goed zijn
quote:ik ook
Op zondag 11 augustus 2002 00:20 schreef Evil het volgende:
Heb er al onwijs veel zin in....
quote:Weet nie hoe het met jou zit, maar ik ga er vandoor voor vanacht....
Op zondag 11 augustus 2002 00:22 schreef MuadDib het volgende:ik ook
quote:denk het ook, heb het de laatste maanden steeds vaker...
Op zondag 11 augustus 2002 00:19 schreef Evil het volgende:[..]
Das minder, maar wat slaap zal je strakkies wel goed doen denk ik....
quote:doordat brandend maagzuur??
Op zondag 11 augustus 2002 10:27 schreef Evil het volgende:
Zal als ik jou was oppassen, een vriend van me had dat ook en die mag nu absoluut geen drank meer hebben, zn maag is helemaal aan gort geholpen....
quote:Hij had teveel gezopen in een aantal jaar.
Op zondag 11 augustus 2002 11:47 schreef Ultrawuft het volgende:doordat brandend maagzuur??
als het erger wordt zal ik eens naar een dokter gaan.
quote:Valt op zich wel mee, gaat er meer om wat hij gedronken heeft, dat bleef nie alleen bij bier, maar meer bij pure wiskey of wodka....
Op zondag 11 augustus 2002 13:03 schreef MuadDib het volgende:
Maar dan moet 'ie wel heel erg veel gedronken hebben.
Paul Samson, oprichter en gitarist van de NWOBHM band Samson (daar waar Bruce Dickinson zijn echte carriere begon), is eergisteren 9 augustus overleden aan kanker.
R.I.P. Paul Samson (1953 - 2002)
quote:Tja, jammer
Op zondag 11 augustus 2002 14:41 schreef Tokus het volgende:
En weer een metalhead minderPaul Samson, oprichter en gitarist van de NWOBHM band Samson (daar waar Bruce Dickinson zijn echte carriere begon), is eergisteren 9 augustus overleden aan kanker.
Maar heeft ie veel aan de metalscene gecontrubeerd? Nee.
quote:
En weer een metalhead minderPaul Samson, oprichter en gitarist van de NWOBHM band Samson (daar waar Bruce Dickinson zijn echte carriere begon), is eergisteren 9 augustus overleden aan kanker.
Mja, zoals Kipman al zei heeft ie weinig aan de Metal wereld gegeven. Eigenlijk alleen Bruce. Niettemin is dit best jammer, zoiets gun je niemand
quote:dat is idd erg minder.
Op zondag 11 augustus 2002 12:56 schreef Evil het volgende:[..]
Hij had teveel gezopen in een aantal jaar.
Kreeg brandend maagzuur en pijn in zn maag.
Is naar de dokter gegaan.
Moest 3 maanden geen drank meer drinken en terug komen.
Daarna kreeg hij te horen dat hij helemaal geen drank meer mag nuttigen omdat hij zn maag om zeep heeft geholpen....
Maar zo ontzettend veel drink ik volgens mij ook niet hoor.
Vooral geen sterke drank.
Maar ik zal het wel even in de gaten houden.
quote:dit is naar nieuws zeg.. Ik vind het een geweldige band.
quote:mijn vader heeft eigenlijk hetzelfde. 25 jaar lang teveel bier gedroken en nu zijn zijn slijmvliezen van de maag verrot, maar hij trekt zich er niets van aan..
Op zondag 11 augustus 2002 13:11 schreef Evil het volgende:[..]
Valt op zich wel mee, gaat er meer om wat hij gedronken heeft, dat bleef nie alleen bij bier, maar meer bij pure wiskey of wodka....
En dat iedere dag en vooral het hele weekend....
quote:ach, behalve dan dat gezorgd heeft dat Bruce Dickinson door Iron Maiden opgemerkt kon worden niet nee...
Op zondag 11 augustus 2002 14:59 schreef Kipman het volgende:[..]
Tja, jammer
Maar heeft ie veel aan de metalscene gecontrubeerd? Nee.
quote:Om eerlijk te zijn, denk ik nie lang meer....
Op zondag 11 augustus 2002 15:12 schreef Ultrawuft het volgende:mijn vader heeft eigenlijk hetzelfde. 25 jaar lang teveel bier gedroken en nu zijn zijn slijmvliezen van de maag verrot, maar hij trekt zich er niets van aan..
dus ik vraag me eigenlijk soms of hoe lang het nog goed blijft gaan.
Maar voor jezelf, hou het in de gaten als het te lang blijft aanhouden ga dan ff langs de huisarts....
quote:ja, maar dat was inmiddels ook al 5 jaar geleden.
Op zondag 11 augustus 2002 15:14 schreef Evil het volgende:[..]
Om eerlijk te zijn, denk ik nie lang meer....
Maar voor jezelf, hou het in de gaten als het te lang blijft aanhouden ga dan ff langs de huisarts....
ja, als het aanblijft gaat ik even mijn huisarts bezoeken. Kan net zo goed komen door mijn slechte eetpatroon
quote:Maar de band Samson schijnt best goed te zijn en zal ook vast wel en paar 100 mensen op de planeet blij hebben gemaakt
Op zondag 11 augustus 2002 15:14 schreef Tokus het volgende:[..]
ach, behalve dan dat gezorgd heeft dat Bruce Dickinson door Iron Maiden opgemerkt kon worden niet nee...
quote:ik draai shock tactics regelmatig hoor
Op zondag 11 augustus 2002 15:24 schreef Kipman het volgende:[..]
Maar de band Samson schijnt best goed te zijn en zal ook vast wel en paar 100 mensen op de planeet blij hebben gemaakt
quote:Jaja, jij zal dan ook wel 1 van die 100 mensen zijn
Op zondag 11 augustus 2002 15:41 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
ik draai shock tactics regelmatig hoor
quote:101 dan:)
Op zondag 11 augustus 2002 15:48 schreef Kipman het volgende:[..]
Jaja, jij zal dan ook wel 1 van die 100 mensen zijn
quote:Idd, zoiets kan lang niet goed gaan. Ik heb ook ontzettende last van mijn maag de volgende dagen, na een avondje wiskey.
Op zondag 11 augustus 2002 13:11 schreef Evil het volgende:Valt op zich wel mee, gaat er meer om wat hij gedronken heeft, dat bleef nie alleen bij bier, maar meer bij pure wiskey of wodka....
En dat iedere dag en vooral het hele weekend....
quote:Vergeet Head On niet. Geweldige nummers afgewisseld met complete bagger.
Op zondag 11 augustus 2002 15:48 schreef Kipman het volgende:[..]
Jaja, jij zal dan ook wel 1 van die 100 mensen zijn
quote:Inderdaad, ik hoop dat de DVD morgen binnenkomt...
Op zaterdag 10 augustus 2002 23:09 schreef Evil het volgende:
Lord Of The Rings blijft een hele gave filum....![]()
Ik kan eigenlijk niet wachten om de hele trilogie achter elkaar te kijken...
quote:* Evil heeft gister de video gehaald en gezien....
Op zondag 11 augustus 2002 20:15 schreef Summoner het volgende:
Inderdaad, ik hoop dat de DVD morgen binnenkomt...![]()
Ik kan eigenlijk niet wachten om de hele trilogie achter elkaar te kijken...
En daar kan ik ook nie op wachten nee, maar dat zou betekenen om zeker 9 uur achter elkaar te moeten kijken....
quote:Als je de kans krijgt moet je hem ook es bij iemand op DVD gaan kijken. Ik denk dat het een hele ervaring is!
Op zondag 11 augustus 2002 21:17 schreef Evil het volgende:[..]
* Evil heeft gister de video gehaald en gezien....
![]()
En daar kan ik ook nie op wachten nee, maar dat zou betekenen om zeker 9 uur achter elkaar te moeten kijken....
![]()
9 uur achter elkaar? big deal, dat soort dingen doe ik wel vaker.
quote:Ken bijna niemand met een DVD, maar wat is het verschil met de video dan??
Op zondag 11 augustus 2002 21:28 schreef Summoner het volgende:Als je de kans krijgt moet je hem ook es bij iemand op DVD gaan kijken. Ik denk dat het een hele ervaring is!
9 uur achter elkaar? big deal, dat soort dingen doe ik wel vaker.
quote:Extreem scherp beeld (het is alsof Legolas naast je op de bank zit
Op zondag 11 augustus 2002 21:31 schreef Evil het volgende:[..]
Ken bijna niemand met een DVD, maar wat is het verschil met de video dan??
quote:Geluid en beeld liggen denk ik ook aan het tv toestel waarop je het bekijkt....
Op zondag 11 augustus 2002 21:34 schreef Summoner het volgende:Extreem scherp beeld (het is alsof Legolas naast je op de bank zit
)
Extreem zuiver geluid. De veldslagen verwoesten je huiskamer!
Extra's
Alleen de extra's zullen bijzonder zijn, maar daarvoor ga ik nog geen dvd halen...
quote:eh, nee het verschil tussen een DVD en een video is absoluut. Als je een DVD op een onscherpe TV zou bekijken zou het wel veel scherper zijn dan de video.
Op zondag 11 augustus 2002 21:37 schreef Evil het volgende:Geluid en beeld liggen denk ik ook aan het tv toestel waarop je het bekijkt....
quote:Het hangt er ook vanaf of het een nieuwe of oude film is. Een oude film is natuurlijk wat verslechterd en heeft wat scherpte enzo verloren over de jaren. En het geluid dan? Als je het alleen maar over de TV gehoord hebt valt het niet zo op, maar heb je het over de stereo gehoord? DVD is digitaal net zoals compact disc dus het geluid is net zo scherp als een goed geproduceerde cd.
Tot nu toe heb ik 2 dvd's gezien en ik vind het net een video hoor die je dan bekijkt....
quote:Dat waren 2 net nieuwe dvd's die nog maar 1 keer bekeken waren.
Op zondag 11 augustus 2002 21:41 schreef Summoner het volgende:eh, nee het verschil tussen een DVD en een video is absoluut. Als je een DVD op een onscherpe TV zou bekijken zou het wel veel scherper zijn dan de video.
Het hangt er ook vanaf of het een nieuwe of oude film is. Een oude film is natuurlijk wat verslechterd en heeft wat scherpte enzo verloren over de jaren. En het geluid dan? Als je het alleen maar over de TV gehoord hebt valt het niet zo op, maar heb je het over de stereo gehoord? DVD is digitaal net zoals compact disc dus het geluid is net zo scherp als een goed geproduceerde cd.
En nee, ik heb het zelfs via Dolby Surround gehoord, dus door de hele kamer heen....
quote:Ow.
Op zondag 11 augustus 2002 21:44 schreef Evil het volgende:Dat waren 2 net nieuwe dvd's die nog maar 1 keer bekeken waren.
En nee, ik heb het zelfs via Dolby Surround gehoord, dus door de hele kamer heen....
Dan kan ik het ook niet meer verklaren!
Het was mischien wel handig als ik hetzelfde had als jou, want video's zijn tegenwoordig aardig wat goedkoper dan DVD's!
quote:Lord Of The Rings is in ieder geval onwijs tof op video....
Op zondag 11 augustus 2002 21:47 schreef Summoner het volgende:Ow.
Dan kan ik het ook niet meer verklaren!
Het was mischien wel handig als ik hetzelfde had als jou, want video's zijn tegenwoordig aardig wat goedkoper dan DVD's!
quote:Jawel, maar die gebruik ik erg weinig sinds ik twee jaar geleden een DVD speler aanschafte.
Op zondag 11 augustus 2002 21:49 schreef Evil het volgende:[..]
Lord Of The Rings is in ieder geval onwijs tof op video....
hebbie geen video thuis dan??
quote:Dan gaat het je nog een aardige duit kosten....
Op zondag 11 augustus 2002 21:56 schreef Summoner het volgende:Jawel, maar die gebruik ik erg weinig sinds ik twee jaar geleden een DVD speler aanschafte.
En mijn StarTrek collectie vervang ik ook door DVD's, want voor SF is DVD ideaal.
maaruh....
Einde van mn vakantie,
dus ik ga weer rond 22.00 uur te bed, en dat betekent dat ik je voor nu truste wens en tot morgenavond hopelijk weer....
quote:Jammer voor jou.
Op zondag 11 augustus 2002 21:58 schreef Evil het volgende:[..]
Einde van mn vakantie,
![]()
dus ik ga weer rond 22.00 uur te bed, en dat betekent dat ik je voor nu truste wens en tot morgenavond hopelijk weer....
Welterusten dan, en alvast tot Zaterdag.
quote:Das nog zo ver weg, moet eerst de eerste week weer werken zien te overleven en waarschijnlijk de rotzooi van 3 weken opruimen en wegwerken....
Op zondag 11 augustus 2002 22:00 schreef Summoner het volgende:Jammer voor jou.
Welterusten dan, en alvast tot Zaterdag.
quote:Ow, verrot.
Op zondag 11 augustus 2002 22:02 schreef Evil het volgende:[..]
Das nog zo ver weg, moet eerst de eerste week weer werken zien te overleven en waarschijnlijk de rotzooi van 3 weken opruimen en wegwerken....
![]()
Dus maar niet teveel aandenken, anders gaat de week nog langzamer om...
quote:Werkze morgen Evil!!
Das nog zo ver weg, moet eerst de eerste week weer werken zien te overleven en waarschijnlijk de rotzooi van 3 weken opruimen en wegwerken....
![]()
en sterkte
zal weer even wennen zijn.
quote:Welterusten en werkze!
![]()
Ik heb nog een weekje
Ik krijg van mijn ouders LoTR op VHS, voor mijn verjaardag iig. Heb jammergenoeg nog geen DVD speler. Zal nog wel een jaar duren voordat ik er 1 heb, alhoewel ze niet zo duur meer zijn
quote:hmm. dat is vaag, want de resolutie van dvd is ook 2x zohoog als vhs, maar zal dus ook nog wel aan de tv liggen dan.
Op zondag 11 augustus 2002 21:37 schreef Evil het volgende:[..]
Geluid en beeld liggen denk ik ook aan het tv toestel waarop je het bekijkt....
Tot nu toe heb ik 2 dvd's gezien en ik vind het net een video hoor die je dan bekijkt....Alleen de extra's zullen bijzonder zijn, maar daarvoor ga ik nog geen dvd halen...
quote:Ik heb The Godfather triologie op 1 dag gekeken....op het laast denk je dat je bij de familie Corleone hoort
Op zondag 11 augustus 2002 21:17 schreef Evil het volgende:[..]
* Evil heeft gister de video gehaald en gezien....
![]()
![]()
quote:Zonde.
quote:Ik heb een album van Samson.
Op zondag 11 augustus 2002 15:24 schreef Kipman het volgende:[..]
Maar de band Samson schijnt best goed te zijn en zal ook vast wel en paar 100 mensen op de planeet blij hebben gemaakt
quote:Zonde! Paul Samson was wel de leider van een van de betere N.W.O.B.H.M. bands!
Ik wel en het was gaaf!!!!!! Blind guardian speelde and then there was silence en natuurlijk ook the bard song... het enige wat ik nog miste was rob halford natuurlijk...
ik las dat hij op graspop was, heeft iemand hem daar gezien???
quote:And Then There Was Silence?
Op maandag 12 augustus 2002 01:04 schreef Metalbabe666 het volgende:
hey metalheads!!! hier nog iemand naar Wacken open air geweest???Ik wel en het was gaaf!!!!!! Blind guardian speelde and then there was silence en natuurlijk ook the bard song... het enige wat ik nog miste was rob halford natuurlijk...
ik las dat hij op graspop was, heeft iemand hem daar gezien???
Die speelden ze niet op het concert in de Biebob, wat ik wel jammer vond.
Halford was supergoed op Graspop, alleen werd de plug eruit getrokken, daarover staat wat meer in het graspoptopic.
Het blijft moeilijk zo vroeg mn bed uit....
En waarom schijnt nu wel de zon??!!!!
Ik ben weer thuis. Stapte zaterdag om 9 uur mijn huis weer binnen, maar natuurlijk lag internet er weer uit.
Kweenie of ik nu weer steeds kan posten.
Tering, op de terugweg had ik echt meeeeega-overgewicht. De leren jas alleen al is al 5 kilo ofzo!
Mar toch ben ik er nog steeds erg blij mee. Net als met mijn post-koloniale jas tutup-expressie-colbert (maw: jasje met Chinese kraag
), waarin ik net een of andere vampier lijk
, en mijn frock coat en en en...uh...ah, whatever. I'm hooooooooooooooooooooome!
quote:Hey Witchy, welkom terug.
Op maandag 12 augustus 2002 08:03 schreef Witchfynder het volgende:En ik heb Indonesische Metal meegenomen.
Indonesische metal.
Halford verhoedde ons.
Wat versta je onder Indonesische Metal?!? Want dat klinkt al erg vaag
Edit: Kipman lul me niet na!
quote:OMG krijgen we weer de meest vreemde topictitels
Op maandag 12 augustus 2002 08:03 schreef Witchfynder het volgende:En ik heb Indonesische Metal meegenomen.
hoi WF
quote:Ik was eerder, dus jij bent degene die mij nalult!
Op maandag 12 augustus 2002 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
Hey Witchfynder, welkom terug!Wat versta je onder Indonesische Metal?!? Want dat klinkt al erg vaag
Edit: Kipman lul me niet na!
![]()
![]()
quote:Dat is ook zo op te lossen.
Op maandag 12 augustus 2002 11:01 schreef Downer het volgende:[..]
OMG krijgen we weer de meest vreemde topictitels
![]()
![]()
quote:Ik was het eerste.
Op maandag 12 augustus 2002 11:02 schreef Kipman het volgende:[..]
Ik was eerder, dus jij bent degene die mij nalult!
![]()
quote:Zullen we het houden bij de algemene vraag van "Wat is in godsnaam indonesische metal en wat moeten wij er onder verstaan?". Voordat we de modderbadjes aan moeten slepen
Op maandag 12 augustus 2002 11:52 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik was het eerste.
![]()
quote:Ik weet het al.
Op maandag 12 augustus 2002 11:59 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Zullen we het houden bij de algemene vraag van "Wat is in godsnaam indonesische metal en wat moeten wij er onder verstaan?". Voordat we de modderbadjes aan moeten slepen
quote:Hmn, dat klinkt niet erg enthousiast...
Op maandag 12 augustus 2002 12:02 schreef Seborik het volgende:Ik weet het al.
Als we in september weer eentje doen, dan ben ik er zeker wel bij!
quote:Zeker jammer!
Op maandag 12 augustus 2002 14:20 schreef Kipman het volgende:
Oh ja, ik kom niet op de metalmeet deze zaterdag.
quote:
Oh ja, ik kom niet op de metalmeet deze zaterdag. Ik moet werken en kan het niet verplaatsen. Maar ik moet heel eerlijk toegeven dat ik het niet zo erg vind. Ik had er eigenlijk het geld niet meer voor. Ik mijn loon er een betje te snel doorheen gejaagd deze maand en moet nu dus zuinig aan doen.Als we in september weer eentje doen, dan ben ik er zeker wel bij!
Met wie moet ik nu de foto's van Waldrock bekijken!!!!?????
Enneh, hoe moet ik nu Summoner ontmoeten, strakkies loop ik hem weer voorbij!!!!
quote:Wat dacht je van Metal gemaakt door mensen uit Indonesië, eventueel, zoals in geval van Jamrud, in het Indonesisch?
Op maandag 12 augustus 2002 11:59 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Zullen we het houden bij de algemene vraag van "Wat is in godsnaam indonesische metal en wat moeten wij er onder verstaan?". Voordat we de modderbadjes aan moeten slepen
Ik hoop btw dat er nooit een Indonesische Rhapsody of Finntroll opstaat. De combinatie van gamelan en Metal zal mij toch teveel worden.
quote:Hij heeft nog niks gehoord.
Op maandag 12 augustus 2002 14:15 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Hmn, dat klinkt niet erg enthousiast...
quote:Maar hij ons niet, want wij zijn niet te missen.
[b]Op maandag 12 augustus 2002 18:14 schreef Evil
Enneh, hoe moet ik nu Summoner ontmoeten, strakkies loop ik hem weer voorbij!!!!![]()
quote:Dat zal daar wel rond de 100 euro zijn of zoiets?
Op maandag 12 augustus 2002 19:31 schreef Witchfynder het volgende:Hij heeft nog niks gehoord.
Ik heb die CD gewoon voor de gein gekocht. Niet alles vind ik ook goed hoor. Er was ook een Metal-verzamelaar, maar zoveel geld had ik niet bij me, enkel 200.000
Zeker jammer dat Kipman niet gaat.
quote:haha!
Op zondag 11 augustus 2002 23:27 schreef Ultrawuft het volgende:Ik heb The Godfather triologie op 1 dag gekeken....op het laast denk je dat je bij de familie Corleone hoort
Als je ons zaterdag maar niet neerschiet!
quote:Bard Song spelen ze wel vaker maar And Then There Was Silence was vast wel indrukwekkend!
Op maandag 12 augustus 2002 01:04 schreef Metalbabe666 het volgende:
Blind guardian speelde and then there was silence en natuurlijk ook the bard song...
quote:Was jij weg dan?
Op maandag 12 augustus 2002 07:52 schreef Witchfynder het volgende:
Hoi!
Leuk dat je er weer bent.
quote:
Oh ja, ik kom niet op de metalmeet deze zaterdag.
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
Op maandag 12 augustus 2002 18:14 schreef Evil het volgende:Enneh, hoe moet ik nu Summoner ontmoeten, strakkies loop ik hem weer voorbij!!!!
![]()
We zouden toch een tijd en plaats afspreken met z'n allen op het station? Dat KAN niet misgaan!
quote:Ja, Diverse. Maar ik wil nog wel ff een duidelijke afspraak maken voor die dag.
Op maandag 12 augustus 2002 20:44 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik zou samen met Summoner die kant op komen, we zullen jullie vast niet mislopen daar. Zo groot is het Station in Utrecht nou ook weer niet, zelfs niet voor boeren als wij zijn.
Zodat we niet apart uitstappen in Utrecht.
quote:Hadden we met Waldrock ook, en das ook mis gegaan....
Op maandag 12 augustus 2002 22:05 schreef Summoner het volgende:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
![]()
We zouden toch een tijd en plaats afspreken met z'n allen op het station? Dat KAN niet misgaan!
quote:Trek es een vrolijke snoet, dat was niet goed afgesproken.
Op maandag 12 augustus 2002 22:08 schreef Evil het volgende:[..]
Hadden we met Waldrock ook, en das ook mis gegaan....
![]()
quote:Hoeveel is een hele tijd? Halford zit al jaren niet meer bij Priest, dus het kan voor Halford's eigen band geweest zijn.
Op dinsdag 13 augustus 2002 01:24 schreef MetalMaupio het volgende:
een hele tijd geleden was in(ik geloof) de roxy, in ieder geval in amsterdam in een van de clubs, Judas priest(nog met leernicht Rob)om een clip op te nemen, welke was dat? een vriend van me die was daarbij en volgens anderen was ie er duidelijk in te zien maar ik ben vergeten welk nummer dat was.
Anthraxxxxx staat bij de Burger King, waarschijnlijk met wat snacks in zijn hand, zo goed kennen we hem al . Summoner en DR staan in de Free Record Shop, Grolsch drinken en de verkoper dwingen metal te bestellen. WF zal wel ergens op het station omringd zijn met gereformeerden, daar past dat apenpakkie beter bij. Muaddib loopt de park te checken, en seborik komt de trein waarschijnlijk niet eens in, met z'n Rob H outfit.
Maar waar ontmoeten we elkaar nou, dat ontmoetingsbord maar doen ?
Sorry Summoner, zal het nie meer doen....
Diverse_Reality> Dat beeld van jou over mij klopt echt totaal niet. Maar gelukkig zie je dat Zaterdag wel. Als ik ergens een hekel aan heb is het om 's middags met een Burger King hap te staan eten. He t is namelijk niet te vreten
Witchfynder> Dat het Indonesisch gezongen werd kon ik ook nog wel begrijpen, zo dom was ik ook weer niet. Maar hoe klinkt het over het algemeen?
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 06:35 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ok, even een overzichtje.Anthraxxxxx staat bij de Burger King, waarschijnlijk met wat snacks in zijn hand, zo goed kennen we hem al
. Summoner en DR staan in de Free Record Shop, Grolsch drinken en de verkoper dwingen metal te bestellen. WF zal wel ergens op het station omringd zijn met gereformeerden, daar past dat apenpakkie beter bij. Muaddib loopt de park te checken,
quote:dr in vast wel hoor, maar of ie het nog aan heeft als ie er uitkomt kan ik nie garanderen
en seborik komt de trein waarschijnlijk niet eens in, met z'n Rob H outfit.
quote:Kaal is ook wel een keertje leuk.
en seborik komt de trein waarschijnlijk niet eens in, met z'n Rob H outfit.
quote:Ze speelden het ook 3x op hun tour door Japan.
Op maandag 12 augustus 2002 22:01 schreef Summoner het volgende:[..]
Bard Song spelen ze wel vaker maar And Then There Was Silence was vast wel indrukwekkend!
quote:http://www.saxon747.com/frame.html
10th August 2002
The new Heavy Metal Thunder CD will be released on 23rd September.
The artwork has been completed and is awesome!! Paul Gregory has completed a fine cover which will be revealed on 2nd September exclusively here!
SAXON touring in support of Heavy Metal Thunder is tentatively scheduled for November 2002.
The DVD is still being mastered and unfortunately we cannot offer any news as to when this may be released just yet.
The saxon747 website will undergo a revamp in line with Heavy Metal Thunder.
quote:Gaaf!
Op dinsdag 13 augustus 2002 10:23 schreef Seborik het volgende:
Er komt een DVD van Saxon!!!![]()
[..]http://www.saxon747.com/frame.html
Waar is ie opgenomen?
Oh, zelfs mijn inlog programma heeft de "<vul hier uw naam in> Unite" rage overgenomen:
Eggheads unite! You have nothing to lose but your yolks.
quote:i make you an offer you can;t refuse.
Op maandag 12 augustus 2002 21:59 schreef Summoner het volgende:[..]
haha!
Als je ons zaterdag maar niet neerschiet!
maar ik moet eerst ook zaterdag werken, du dat moet ik ook nog even zien of ik kan komen (3 uur lukt zowieso niet).
Maardat had ik ook al later in het meet topic gezet
quote:Hehe, gelukkig was het dan ook totaal niet gemeend
Op dinsdag 13 augustus 2002 08:12 schreef Anthraxx het volgende:
Diverse_Reality> Dat beeld van jou over mij klopt echt totaal niet. Maar gelukkig zie je dat Zaterdag wel. Als ik ergens een hekel aan heb is het om 's middags met een Burger King hap te staan eten. He t is namelijk niet te vreten![]()
Heb zelf een hekel aan Burger King, MD, etc. etc. Dus kom nooit bij zulke tenten. En te vreten is het eigenlijk ook niet idd.
quote:Maandag ben in officieel van die titel af!
Op dinsdag 13 augustus 2002 14:42 schreef Diverse_Reality het volgende:
En van dat beeld, langharig werkschuw tuig zegt toch genoeg lijkt me [afbeelding].
quote:U gaat zondigen?
Op dinsdag 13 augustus 2002 16:32 schreef Anthraxx het volgende:
Maandag ben in officieel van die titel af!
quote:Ja
Op dinsdag 13 augustus 2002 16:53 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
U gaat zondigen?
Dan begint mijn officiele stage...
Damnit! Die titel wilde ik zo lang mogelijk volhouden
quote:Helaas
Op dinsdag 13 augustus 2002 16:56 schreef Anthraxx het volgende:Ja
Dan begint mijn officiele stage...
Damnit! Die titel wilde ik zo lang mogelijk volhouden
Kan je niet weigeren, omdat werken niet strookt met je geloofsovertuiging ?
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 17:32 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Helaas
.
Kan je niet weigeren, omdat werken niet strookt met je geloofsovertuiging
?
Nah, ik ben er vandaag geweest en het was wel een leuk bedrijfje (klein ja). Dus ik vermaak me best daarzo
En als je al een opmerking krijgt met "Hey, zo 1 hebben we er nog niet gehad" (uiteraard bedoelde ze daar het lange haar mee) kan ik ze nog eens een goeie smaak bijbrengen
quote:[Tokusmode]
Op dinsdag 13 augustus 2002 10:23 schreef Seborik het volgende:
Er komt een DVD van Saxon!!!![]()
[..]http://www.saxon747.com/frame.html
De DVD is opgenomen op Wacken 2001.
quote:Nou en, ik ben nu behoorlijk blij.
Op dinsdag 13 augustus 2002 17:48 schreef Kipman het volgende:[..]
[Tokusmode]
Dat is oud nieuws
[/Tokusmode]
quote:Daar heb ik al wat van gezien en dat ziet er behoorlijk gaaf uit.
De DVD is opgenomen op Wacken 2001.
quote:Ah, kleine bedrijfjes zijn meestal wel leuker, is mijn ervaring.
Op dinsdag 13 augustus 2002 17:40 schreef Anthraxx het volgende:
![]()
![]()
Nah, ik ben er vandaag geweest en het was wel een leuk bedrijfje (klein ja). Dus ik vermaak me best daarzo
quote:
En als je al een opmerking krijgt met "Hey, zo 1 hebben we er nog niet gehad" (uiteraard bedoelde ze daar het lange haar mee) kan ik ze nog eens een goeie smaak bijbrengen![]()
quote:Dat is de Large ja....
Op dinsdag 13 augustus 2002 13:31 schreef Seborik het volgende:
Was te verwachten, eindelijk bezorgt Large, maar is niet alles er.
Heb je de nieuwe catalogus al binnen??
quote:Ze hadden eens een keer de video van killing Ground op Wet & Wild en dat is dus een voorproefje van de DVD. Ziet er inderdaad cool uit. Maar ik ben erg benieuwd hoe de cd Hevay Metal Thunder eruit gaat zien. Damn, had ik moeten vragen aan de mensen van Saxon.
Op dinsdag 13 augustus 2002 17:57 schreef Seborik het volgende:Daar heb ik al wat van gezien en dat ziet er behoorlijk gaaf uit.
quote:Nee, nog niet. Ik hoop wel dat ik hem krijg, want m'n bestelling was vrij laat vorig seizoen.
Op dinsdag 13 augustus 2002 18:54 schreef Evil het volgende:[..]
Dat is de Large ja....
Heb je de nieuwe catalogus al binnen??
quote:heb hem nog niet... maar Limburg is natuurlijk wat ver weg...
Op dinsdag 13 augustus 2002 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vond de nieuwe large niet zo boeiend eigenlijk
quote:Ik ook niet zo. Wel een paar leuke dingen, maar ja, heb toch geen geld. Kweenie of ik wel de meetings kan financieren deze maand. Dadelijk moet ik nog gaan kiezen!
Op dinsdag 13 augustus 2002 19:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vond de nieuwe large niet zo boeiend eigenlijk
Btw: mijn internet is superbrak, want mijn kabelmodem is verrot. Hij doet het alleen sporadisch nog. Binnen twee dagen krijg ik een nieuwe. Dan weten jullie dat.
quote:Ben je daarom niet op ICQ ofzo?
Op dinsdag 13 augustus 2002 20:49 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik ook niet zo. Wel een paar leuke dingen, maar ja, heb toch geen geld. Kweenie of ik wel de meetings kan financieren deze maand. Dadelijk moet ik nog gaan kiezen!
Btw: mijn internet is superbrak, want mijn kabelmodem is verrot. Hij doet het alleen sporadisch nog. Binnen twee dagen krijg ik een nieuwe. Dan weten jullie dat.
Of sta je invisible? Zoja, dan zie ik je dus niet
quote:Nu ben ik wel op ICQ, maar voor hoe lang weet ik niet. Nu lijkt het wel aardig te werken.
Op dinsdag 13 augustus 2002 21:33 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Ben je daarom niet op ICQ ofzo?
Of sta je invisible? Zoja, dan zie ik je dus niet
quote:Haha!
Ok, even een overzichtje.Anthraxxxxx staat bij de Burger King, waarschijnlijk met wat snacks in zijn hand, zo goed kennen we hem al
. Summoner en DR staan in de Free Record Shop, Grolsch drinken en de verkoper dwingen metal te bestellen. WF zal wel ergens op het station omringd zijn met gereformeerden, daar past dat apenpakkie beter bij. Muaddib loopt de park te checken, en seborik komt de trein waarschijnlijk niet eens in, met z'n Rob H outfit.
Maar waar ontmoeten we elkaar nou, dat ontmoetingsbord maar doen
?
Als jij weet waar dat bord is, is het mij wel goed.
quote:Na een aantal Grolsch blikjes weet ik dat vast wel weer te herinneren
Op woensdag 14 augustus 2002 00:47 schreef Summoner het volgende:
Als jij weet waar dat bord is, is het mij wel goed.
Kreeg gisteren te horen dat de verkopende partij een uitstel van 3 weken wil hebben voordat het voorlopig koopcontract getekend wordt....
Gelukkig heeft mn pa het zo met de notaris weten te regelen dat wij in ieder geval vrijdag naar de notaris gaan om te tekenen en daarna wordt het contract naar de verkopende partij gestuurd zodat die daarna nog kan tekenen....
* Evil begint echt te twijfelen of ze uberhaupt nog de sleutel van dit appartement krijgt....
sorry, nie zo'n lekker opgewekte post deze morgen, maar begin er aardig klaar mee te zijn....
quote:Wij hebben afgelopen maandag er een monteur bijgehaald omdat internet constant wegviel....
Op dinsdag 13 augustus 2002 20:49 schreef Witchfynder het volgende:Btw: mijn internet is superbrak, want mijn kabelmodem is verrot. Hij doet het alleen sporadisch nog. Binnen twee dagen krijg ik een nieuwe. Dan weten jullie dat.
Met Dank Aan Slownera!!!!
Diverse_Reality: wat nou apenpakkie en wat de neuk heeft het met gereformeerden te maken?
quote:Ritmisch en druk. Eén nummer lijkt alsof ze riffs van 4 nummers erin geduwd hebben, met tempowisselingen waar Steve Harris het nog benauwd van krijgt.
Op dinsdag 13 augustus 2002 08:12 schreef Anthraxx het volgende:
Witchfynder> Dat het Indonesisch gezongen werd kon ik ook nog wel begrijpen, zo dom was ik ook weer niet. Maar hoe klinkt het over het algemeen?
quote:Ik daag je uit.
Op dinsdag 13 augustus 2002 09:54 schreef Seborik het volgende:[..]
Kaal is ook wel een keertje leuk.
quote:Neuh, euro of 20.
Op maandag 12 augustus 2002 20:39 schreef Diverse_Reality het volgende:
Dat zal daar wel rond de 100 euro zijn of zoiets?
quote:Tja, ik kan best begrijpen dat je nu begint tetwijfelen. Maar het lijkt mij dat het wel doorgaat, het wordt uiteindelijk toch wel ondertekend? Of beginnen de verkopers te twijfelen?
Op woensdag 14 augustus 2002 07:34 schreef Evil het volgende:
Mogguh....Kreeg gisteren te horen dat de verkopende partij een uitstel van 3 weken wil hebben voordat het voorlopig koopcontract getekend wordt....
![]()
Gelukkig heeft mn pa het zo met de notaris weten te regelen dat wij in ieder geval vrijdag naar de notaris gaan om te tekenen en daarna wordt het contract naar de verkopende partij gestuurd zodat die daarna nog kan tekenen....
![]()
* Evil begint echt te twijfelen of ze uberhaupt nog de sleutel van dit appartement krijgt....
![]()
quote:Hmmz... dat klinkt redelijk. Zou KaZaA het hebben?
Op woensdag 14 augustus 2002 09:51 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ritmisch en druk. Eén nummer lijkt alsof ze riffs van 4 nummers erin geduwd hebben, met tempowisselingen waar Steve Harris het nog benauwd van krijgt.
quote:Jeetje meid wat een gedoe allemaal
Op woensdag 14 augustus 2002 07:34 schreef Evil het volgende:* Evil begint echt te twijfelen of ze uberhaupt nog de sleutel van dit appartement krijgt....
![]()
Die lui zijn vanaf het begin al niet echt "meewerkend" hè.
Kan me voorstellen dat je het onderhand een beetje zat begint te raken,
maar komt vast wel goed hoor
quote:Constant.
Op woensdag 14 augustus 2002 09:49 schreef Witchfynder het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je een film erg cool vind die verder iedereen afkraakt?
quote:Ik ga van de week nog naar de kapper dus je weet het nooit.
Op woensdag 14 augustus 2002 09:52 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik daag je uit.
quote:en ook nog een zooi Black Sabbath voor 7,75!!
Op woensdag 14 augustus 2002 16:44 schreef Seborik het volgende:
Er staat niet echt veel nieuws, maar wel een paar leuke aanbiedingen zoals die cd's voor 7,50 waaronder operation LiveMindcrime en een paar cd's van Megadeth.
quote:Idd, en Death, Venom enz.
Op woensdag 14 augustus 2002 17:00 schreef Tokus het volgende:en ook nog een zooi Black Sabbath voor 7,75!!
quote:En Eddie.
Op woensdag 14 augustus 2002 17:00 schreef Tokus het volgende:[..]
en ook nog een zooi Black Sabbath voor 7,75!!
quote:lelijk figuur die man.
Op woensdag 14 augustus 2002 17:01 schreef Seborik het volgende:[..]
En Eddie.
quote:Idd, die is veel leuker.
Op woensdag 14 augustus 2002 17:06 schreef Tokus het volgende:[..]
lelijk figuur die man.
wacht maar tot september wanneer The Trooper uitkomt.
quote:Gefeliciteerd Anthraxx!
Op woensdag 14 augustus 2002 17:28 schreef Downer het volgende:
Heej Anthraxx is jarig!gefeliciteerd!!!!
quote:Ze wilden eigenlijk alleen maar weten wat ze voor hun huidige woning zouden krijgen, maar ze zijn waarschijnlijk zo stom geweest om een handtekening te zetten onder 1 of ander contract waarmee ze hun woning te koop zouden aanbieden....
Op woensdag 14 augustus 2002 11:05 schreef Kipman het volgende:Tja, ik kan best begrijpen dat je nu begint tetwijfelen. Maar het lijkt mij dat het wel doorgaat, het wordt uiteindelijk toch wel ondertekend? Of beginnen de verkopers te twijfelen?
En begin het idee te krijgen dat ze er alles aan doen om er onderuit te kunnen komen....
Zo staan ze op een lijst voor huurwoningen en verwachten ze binnen 6 weken een woning te hebben, terwijl er eigenlijk een wachtijd is van 9 tot 12 jaar....
voor verjaardagen maken we een uitzondering hoor....
quote:<Mozart> Kan dat geklef niet ergens anders gebeuren?
Op woensdag 14 augustus 2002 19:22 schreef Diverse_Reality het volgende:![]()
![]()
![]()
.
quote:l'amour Mozart, iets wat u niet heeft meegemaakt.
Op woensdag 14 augustus 2002 19:23 schreef Seborik het volgende:<Mozart> Kan dat geklef niet ergens anders gebeuren?
Ik heb de buurtkinderen ff afgericht
ik liep vanmiddag heeel hard ozzy te draaien dus ik liep even buiten op straat om ff een vriend van me op te halen. Komt zo' njochie er aan lopen (jaaar of 8). is dat jouw muziek. Ik zeg ja dat draai ik.. Vet gaaf joh wie is dat
dus ik heeft ff een ozzy cd voor hem gebrand.
zo ik kan nu vredig slapen
quote:GAAF
Op donderdag 15 augustus 2002 01:20 schreef Ultrawuft het volgende:
woohooooIk heb de buurtkinderen ff afgericht
ik liep vanmiddag heeel hard ozzy te draaien dus ik liep even buiten op straat om ff een vriend van me op te halen. Komt zo' njochie er aan lopen (jaaar of 8). is dat jouw muziek. Ik zeg ja dat draai ik.. Vet gaaf joh wie is dat
En goeiemorgen btw
quote:Zo he, dat is echt een prestatie! Gefeliciteerd!
Op donderdag 15 augustus 2002 01:20 schreef Ultrawuft het volgende:
woohooooIk heb de buurtkinderen ff afgericht
En Anthrax, ook nog gefeliciteerd!
quote:is het ook, want het is de deff rymz generatie grrrr
Op donderdag 15 augustus 2002 12:35 schreef Kipman het volgende:[..]
Zo he, dat is echt een prestatie! Gefeliciteerd!
En Anthrax, ook nog gefeliciteerd!
quote:Maar def rhymes is dan ook voor 8 jarigen gemaakt.
Op donderdag 15 augustus 2002 13:37 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
is het ook, want het is de deff rymz generatie grrrr
No offence, maar wie kan hem uit zijn lijden verlossen?
quote:die "beker" heeft inderdaad erg te lijden
Op donderdag 15 augustus 2002 15:01 schreef Diverse_Reality het volgende:
[afbeelding]
quote:help i'm blind!!!
Op donderdag 15 augustus 2002 15:01 schreef Diverse_Reality het volgende:
[afbeelding]
quote:Awwwwwwwwwwww...
Op donderdag 15 augustus 2002 11:23 schreef Seborik het volgende:
Speciaal voor Summo.
Ze zijn echt heel erg cool.
quote:staat ie niet op die ene cd van DT met covers erop?
Op donderdag 15 augustus 2002 23:08 schreef Seborik het volgende:
Staat die cover van Dream Theater & Bruce Dickinson - Smoke on The Water ook op een cd?
quote:Je bedoelt "A Change of Seasons". Daar staat 'ie niet op, wel "Perfect Strangers" van DP maar die is weer zonder Bruce.
Op vrijdag 16 augustus 2002 00:31 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
staat ie niet op die ene cd van DT met covers erop?
of was dat DT niet?
quote:Ok, thanks.
Op vrijdag 16 augustus 2002 09:32 schreef MuadDib het volgende:[..]
Je bedoelt "A Change of Seasons". Daar staat 'ie niet op, wel "Perfect Strangers" van DP maar die is weer zonder Bruce.
quote:aah thnx.
Op vrijdag 16 augustus 2002 09:32 schreef MuadDib het volgende:[..]
Je bedoelt "A Change of Seasons". Daar staat 'ie niet op, wel "Perfect Strangers" van DP maar die is weer zonder Bruce.
quote:Mag jij vertellen wat een ballad is, heb daar nog steeds geen duidelijk antwoord op gekregen
Op zaterdag 10 augustus 2002 13:25 schreef Tokus het volgende:
een ouwe single, uit 1999, met 4 ballads op.
Sleeping Sun, Walking in the Air, Swanheart en Angels Fall First.van Nightwish dus.
quote:Zoiets doe ik ook weleens, van een hele dag black underground metal luisteren wordt je ook gestoord.
Ik ben erg non-metal bezig nu. Ik lig de hele tijd in de zon om een kleurtje te krijgen en ik luister naar red hot chili peppers
quote:Ja, er komt schot in! Vroeger was ik in no time bruin, maar nu doe ik er stukken langer over.
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:01 schreef Evil het volgende:
En lukt het met het kleurtje??
quote:Hehe. Ik zit nu trouwens weer binnen en metal te luisteren. Want het is buitn echt te warm. gewoon afg en toe naar buiten is het beste.
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:13 schreef Yokozuna het volgende:Zoiets doe ik ook weleens, van een hele dag black underground metal luisteren wordt je ook gestoord.
quote:Een erg rustig en romantisch nummer van een band die normaal gesproken wat hardere nummers maakt.
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:13 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Mag jij vertellen wat een ballad is, heb daar nog steeds geen duidelijk antwoord op gekregen
Al was vroeger de betekenis wat anders, namelijk een nummer dat een verhaal verteld.
quote:* Evil verbrand heel snel, dus zit zo min mogelijk in de zon....
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:19 schreef Kipman het volgende:Ja, er komt schot in! Vroeger was ik in no time bruin, maar nu doe ik er stukken langer over.
quote:Da's best jammer. Ik ben één van de gelukkigen die niet verbrand. Of ik moet echt de hele dag buiten hebben gewerkt of zo.
Op vrijdag 16 augustus 2002 14:24 schreef Evil het volgende:[..]
* Evil verbrand heel snel, dus zit zo min mogelijk in de zon....
quote:SOD heeft ook ballads, die zijn niet romantisch
Een erg rustig en romantisch nummer van een band die normaal gesproken wat hardere nummers maakt.
Ben blij dat ik hem vorige week op VHS gekocht heb....
Deze reactie gaat nog over Lord Of The Rings....
quote:Vorige week (ofzo) zag ik nog een korte special rond de film, over het maken van 3 delen tegelijk. Ik zat meteen weer helemaal in de sfeer. Machtig.
Lord of The Rings blijft mooi om te kijken.
quote:Oh nee, ik dacht dat je SOD op VHS had gekocht(blaat)
Deze reactie gaat nog over Lord Of The Rings....
quote:Verder lezen, er staat nog wat onder. (en dat romantisch zou je kunnen vervangen door emotioneel geladen)
Op vrijdag 16 augustus 2002 17:20 schreef Yokozuna het volgende:[..]
SOD heeft ook ballads, die zijn niet romantisch
quote:Hebben die dan geen muziekvideo gemaakt??
Op vrijdag 16 augustus 2002 17:21 schreef Yokozuna het volgende:Oh nee, ik dacht dat je SOD op VHS had gekocht(blaat)
quote:Vast wel, maar ik snapte wel op wie je reargeerde.
Op vrijdag 16 augustus 2002 17:23 schreef Evil het volgende:[..]
Hebben die dan geen muziekvideo gemaakt??
quote:Ja, wordt verhaaltje verteld. Maar er stond toch vroeger bij? Of moet ik dat niet te letterlijk nemen.
Verder lezen, er staat nog wat onder. (en dat romantisch zou je kunnen vervangen door emotioneel geladen)
quote:Kill yourself, kill yourself! Why don't you kill yourself now!!!
Op vrijdag 16 augustus 2002 17:22 schreef Seborik het volgende:[..]
Verder lezen, er staat nog wat onder. (en dat romantisch zou je kunnen vervangen door emotioneel geladen)
Zoiets?
quote:Maar andere mensen in dit topic misschien nie....
Op vrijdag 16 augustus 2002 17:46 schreef Yokozuna het volgende:
Vast wel, maar ik snapte wel op wie je reargeerde.
quote:Eerst
Op vrijdag 16 augustus 2002 17:17 schreef Seborik het volgende:
Lord of The Rings blijft mooi om te kijken.
Maar ik heb hem inmiddels omarmd, door 'em zo te bekijken: het perspectief van Jackson en een wereld opzich. Loosely based upon LOTR, so to speak.
Het is zelfs zo erg geworden dat het mijn alltime favorite geworden is, buiten de ST saga natuurlijk.
quote:Nee, dat moet je inderdaad niet te letterlijk nemen.
Op vrijdag 16 augustus 2002 17:46 schreef Yokozuna het volgende:
Ja, wordt verhaaltje verteld. Maar er stond toch vroeger bij? Of moet ik dat niet te letterlijk nemen.
quote:Ik dacht meer aan "Rock your pussy, baby, heavy metal in the bed."
Op vrijdag 16 augustus 2002 18:03 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Kill yourself, kill yourself! Why don't you kill yourself now!!!
Zoiets?
enzo
quote:Ik vond het boek eigenlijk behoorlijk flut. Maar dat is mijn mening.
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:03 schreef Summoner het volgende:[..]
Eerst
ik op de film omdat 'ie volgens mij teveel van het boek, dat voor mij heilig was en nog steeds is, afweek.
Maar ik heb hem inmiddels omarmd, door 'em zo te bekijken: het perspectief van Jackson en een wereld opzich. Loosely based upon LOTR, so to speak.
Het is zelfs zo erg geworden dat het mijn alltime favorite geworden is, buiten de ST saga natuurlijk.
quote:Goh.
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:21 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik vond het boek eigenlijk behoorlijk flut. Maar dat is mijn mening.
Infinite Diversity in Infinite Combinations, I guess...
quote:Yep.
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:23 schreef Summoner het volgende:[..]
Goh.
Infinite Diversity in Infinite Combinations, I guess...
Hier staat m'n lijstje van beste films: Het grote FOK! FavoFilm Top20 Tournament
Ook even spammen voor Mike.
quote:Cool.
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:27 schreef Tokus het volgende:
en ik heb net Dino Cazares (ex Fear Factory) aan de foon gehad
quote:Staat wel wat leuks tussen.
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:28 schreef Seborik het volgende:
Hier staat m'n lijstje van beste films: Het grote FOK! FavoFilm Top20 Tournament
quote:Nou, ik niet.
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:20 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik dacht meer aan "Rock your pussy, baby, heavy metal in the bed."
enzo
quote:Heb jij MK herontdekt ofzo?
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:32 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nou, ik niet.
quote:Hoe kan jij het nou flut vinden? Het zit vol met homofiele geeks met puntoren.
Op vrijdag 16 augustus 2002 21:21 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik vond het boek eigenlijk behoorlijk flut. Maar dat is mijn mening.
voor het "Vulcans meet Pet Shop Boy"-gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |