Huh, ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 07:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Kom dan met een heel reisverhaal met pics van al je spannende verhalen op Texel in plaats van zo'n slap kuttopic, kneus.
Dat is het eerste teken dat je enige vorm van intelligentie begint te vertonen.quote:
Nee, ik ben al zeer intellectueel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:27 schreef SuperwormJim het volgende:
Dat is het eerste teken dat je enige vorm van intelligentie begint te vertonen.
Met mijn intelligentie is helemaal niets mis.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Kan best, maar dat zegt niets over je intelligentie.
Ach ja, het is maar waar je tevreden mee bent he. Niet iedereen legt de lat even hoog. En dat is maar goed ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Met mijn intelligentie is helemaal niets mis.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Ach ja, het is maar waar je tevreden mee bent he. Niet iedereen legt de lat even hoog. En dat is maar goed ook.
Nouuuuuuuu ik was op Mallorca, in El Arenal. En we gingen elke dag naar het Duitse gedeelte wandelen. En daar keihard bier drinken op dansen op de Schlagermuziek!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 07:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Kom dan met een heel reisverhaal met pics van al je spannende verhalen op Texel in plaats van zo'n slap kuttopic, kneus.
Dat maakt het voor de autisten makkelijker om hun subforum terug te vinden en daar ook te blijven.quote:
Ideaalquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat maakt het voor de autisten makkelijker om hun subforum terug te vinden en daar ook te blijven.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:24 schreef Tmaatje het volgende:
Onmogelijk , dat eiland is niet groot genoeg voor 2 FOK!kers en ik zat er ook godzijdank aan de andere kant van het eiland, maar toch.
Doe niet zo achterlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:22 schreef Paul het volgende:
Dus jullie kunnen weer genieten van m'n lagge weblogjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |