Moet je dan als deelnemer ook betalen, of wordt de prijs gewoon uit de omzet gehaald?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij Amstelstroom is het een zelfgemaakte (wisselend door de teams) en die is veel beter dan die murphy'szooi die je vaak krijgt.
50 euro voor het winnende team, 50-70 euro voor de jackpotvraag, een rondje voor de tussenronde en twee keer een rondje voor een goedfoutronde. En er mogen 18 teams meedoen en de inschrijving zit weken voor de quiz al vol.
En je krijgt ook een beker die inmiddels zo inmens is dat er nauwelijks mee te fietsen valt, en waar de lundiainstallateur erg van onder de indruk was.
3 euro pp.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Moet je dan als deelnemer ook betalen, of wordt de prijs gewoon uit de omzet gehaald?
Daar heb je toch het informele ruilcircuit voor? Sowieso handig voor als ons geld straks waardeloos is.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:31 schreef Z het volgende:
Wij hebben al zes keer een magnum La Chouffe gewonnen maar ik hou helemaal niet van La Chouffe.
Ik heb begrepen dat zoiets niet ongebruikelijk is. Bij de eerste ronde boren ze je kies uit, halen alle troep eruit, stoppen het gat vol medicatie en maken het weer dicht met een tijdelijke vulling.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:18 schreef LXIV het volgende:
Mijn afgebroken kies moest trouwens met een wortelkanaalbehandeling gerepareerd worden. Dat was nog een heel gedoe. En het kon om obscure redenen niet helemaal afgemaakt worden. Dus moet ik over een maand of drie, vrijwillig, mij aanmelden bij de tandarts om de boel weer opnieuw open te breken, uit te boren en dan voorgoed met cement te vullen. Tot die tijd zit er een tijdelijke vulling op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |