Overheen gekeken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:55 schreef Gellius het volgende:
MaarGeesje Kwak
, de Victorine Meurent van de Nederlandse schilderkunst, is al geraden toch?
Jawel hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:22 schreef Gellius het volgende:
Ik wil best nog wat lam hoor sigme. Heb je nog in de handel?
Google leert me dat dat een appje is. Ik weet niet zoveel van appjes. Is het de grootte van de foto of de rare belichting? Ik ben te dom voor fotoshop en de foto wat wat duuster, dus ik heb 'm in irfanview wat opgelicht. Dat vergde al het uiterste van mijn retoucheerkwaliteiten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef Z het volgende:
Het is overigens net een instagram-foto. Gnfl.
Dat appje leek me al niks voor jou. Het lijkt een beetje alsof je een instagram effect hebt gebruikt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ben je ooit in de buurt? Of moet ik een A'dam lijntje proberen op te zetten?
[..]
Google leert me dat dat een appje is. Ik weet niet zoveel van appjes. Is het de grootte van de foto of de rare belichting? Ik ben te dom voor fotoshop en de foto wat wat duuster, dus ik heb 'm in irfanview wat opgelicht. Dat vergde al het uiterste van mijn retoucheerkwaliteiten.
Instanagram is een programmaatje dat een foto filtert zodat het eruit ziet als een polaroid. Zoiets is heel eenvoudig verder hoor, stelt niks voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ben je ooit in de buurt? Of moet ik een A'dam lijntje proberen op te zetten?
[..]
Google leert me dat dat een appje is. Ik weet niet zoveel van appjes. Is het de grootte van de foto of de rare belichting? Ik ben te dom voor fotoshop en de foto wat wat duuster, dus ik heb 'm in irfanview wat opgelicht. Dat vergde al het uiterste van mijn retoucheerkwaliteiten.
Ik heb een neef die via allerlei perikelen nu in Gambia woont als casave-teler.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:28 schreef Z het volgende:
Ik heb een oud klasgenote die ook dat soort relaties met Gambianen aan gaat. Fascinerend.
Heer, ik sta als de tollenaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:21 schreef LXIV het volgende:
Vanmiddag ben ik met de kinderen naar het theaterfestival Boulevard geweest. Heel artistiek verantwoord allemaal en zo.
Om dat te compenseren ben ik nu fijn SBS-6, Exotische Liefdes aan het kijken. Belgen die een liefde in een ver land hebben. Een lelijke, oude man van 55 die nog bij zijn moeder woont denkt een 23-jarige blonde Russische drs. aan de haak geslagen te hebben. Hij hoeft enkel nog maar geld over te maken voor het visum en de tickets. Zijn moeder heeft haar bedenkingen. Zij heeft haar huis moeten verkopen vanwege een Braziliaanse schone die geld nodig had. Maar dit keer is het anders. Volgens de zoon.
Op advies van het camerateam googled hij de naam van zijn Russische geliefde. Die vindt hij terug op een site genaamd "Scamgirls". Dat doet echter nog geen lichtje bij hem branden.
Heerlijk toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |