Gewoon allebei. Dat kun je best.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:47 schreef JAM het volgende:
Zal ik nu a) een flauw grapje maken of b) volmondig toegeven dat sigme gelijk heeft?
Hmpf. Je doet het erom. Wat een wanproduct van een zin.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:49 schreef JAM het volgende:
c) een foto van een hongerige, verbaasde negers.
[ afbeelding ].
Je hebt helemaal gelijk.Ik heb gisteren m'n boekenlast ingeruimd en lopen twijfelen of HEIJDEN voor na HELLER moet en ik besloot 'na'. Dus dan moet ik ook IJdel schrijven.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:37 schreef sigme het volgende:
[..]
IJdele. Ijdele ziet er toch niet uit man.
Vale kleur, asbesthoestje, zuurstofslangetje onder je neus.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:23 schreef Mainport het volgende:
Ik vraag me af hoe je bij de douane kunt aantonen dat 35 sloffen Dunhill voor eigen gebruik zijn
...waarbij dus opgemerkt moet worden dat het gans niet zo duidelijk i hoe dat kortverhaal nu begon. Dat er maar fervent gemasturbeerd mag worden, wilde ik maar zeggen.quote:[...] een fervent masturberen [...]
Misschien? M'n reet. Natúúrlijk heb ik gelijk. Jij dan, Amsterdammer, de kleinste metropool van de wereld, daar ligt de pinay pussy voor 't oprapen. Anders kan je altijd nog met een Jap naar het Lloyd-hotel. Wat een bittere teleurstelling toch weer, mijn rijmgenoot.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien heb je gelijk. Maar dit leek me het minst onhaalbaar.
Schei uit. Alsjeblieft.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar zie deze mensen nou eens stralen, JAM. Zeg nou zelf, daar kan toch geen oosters mokkel tegenop?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |