SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."When you poop in your dreams, you poop for real"
(Peter Griffin)
Blijkbaar een hoop Nederlanders.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:45 schreef einzeinz het volgende:
Wie zou zich nu anaal laten vernederen door mensen die in algemeen opzicht minderwaardig zijn dan de blanke medemens?
Het schijnt nu in de aanbieding te zijn voor 8 miljoen bij de makro.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:44 schreef JennaSometimes het volgende:
Nee dankje. Zelf-respect is meer waard dan 10 miljoen euro.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:39 schreef einzeinz het volgende:
Gadver, ging ik dus zoeken wat het precies in hield!
Dat is verdamme, vuile homo-negerseks!
Je moeder?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:45 schreef einzeinz het volgende:
Wie zou zich nu anaal laten vernederen door mensen die in algemeen opzicht minderwaardig zijn dan de blanke medemens?
voor dat geld koop je gewoon een nieuwe strakke sluitspierquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:34 schreef mega-worstje het volgende:
Misschien gaat die film wel over iets heel anders dan jullie denken.
Maarja nadeel van het doen als ze doen wat ik denk dat ze doen is dat je je hele leven niet meer fatsoenlijk kan poepen aangezien de schijt er gewoon uitvalt.
Ik vind wel een andere manier om aan het geld te komen
Nee toch!quote:
Het lijkt me een goedkope film, dus denk dat ze maar 1 camera hebben. Als ze elke scène uit verschillende standpunten willen filmen zul je elke scène een paar keer opnieuw moeten doen. Dus, denk 4 tot 5 dagen non - stop?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:21 schreef Crimyclown het volgende:
Voor 10 miljoen, JA! Hoelang kan het duren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |