Je loopt maarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Kakkerlakkenrotterdam..
Zo er is weer ruimte over in mijn maag!
neem ik de cointreau wel meequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Baileys wel, tia maria heb ik ook nog staan geloof ik
Liefdequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Kakkerlakkenrotterdam..
Zo er is weer ruimte over in mijn maag!
Nee Ajax...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:27 schreef Partyboy1991 het volgende:
FEYENOORD ! !! ! !! ! !!!!!!!!!!!!!!! !!!`11
Dat meent hij niet hoor. Hij heeft een zwak voor mensen die een hekel aan Feyenoord hebbenquote:
11 iddquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:27 schreef Partyboy1991 het volgende:
FEYENOORD ! !! ! !! ! !!!!!!!!!!!!!!! !!!`11
Steven compenseert gelukkigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Mono er ook is.
Is tenminste nog een beetje een feyenoorder
Dat is geen zekerheid he, dat ik jou toevallig nog wel aardig vindquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat meent hij niet hoor. Hij heeft een zwak voor mensen die een hekel aan Feyenoord hebben
Omdat Ajax een geweldige club is. Goede eigen jeugd, goed voetbal (al is dat de laatste tijd wel ver te zoeken helaas), goede sfeer en vergeet de 3 sterren nietquote:
hihihi ik dacht even uitleggen hoeveel er in dat veldje staan ...quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is geen zekerheid he, dat ik jou toevallig nog wel aardig vind
Die supporters komen alleen maar als Ajax t goed doet.. anders huilen ze alleen maar.. in die slechte periode van Feyenoord bleef een groot aantal fans trouw..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat Ajax een geweldige club is. Goede eigen jeugd, goed voetbal (al is dat de laatste tijd wel ver te zoeken helaas), goede sfeer en vergeet de 3 sterren niet
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
hihihi ik dacht even uitleggen hoeveel er in dat veldje staan ...
feyenoorders zijn meestal niet van die bijster intelligente mensen he ?!![]()
Gaat lekker zoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
hihihi ik dacht even uitleggen hoeveel er in dat veldje staan ...
feyenoorders zijn meestal niet van die bijster intelligente mensen he ?!![]()
Dat is amsterdammers eigen.. seikenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Die supporters komen alleen maar als Ajax t goed doet.. anders huilen ze alleen maar.. in die slechte periode van Feyenoord bleef een groot aantal fans trouw..
Theater publiek is t van Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |