quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:00 schreef Jachtgeweer het volgende:
Psy-Freak
Fok-it
OpaBakkebaard
Smegmanus
computerprobleem
Meloewa
Hahah, eerste benoemingquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:00 schreef Jachtgeweer het volgende:
Psy-Freak
Fok-it
OpaBakkebaard
Smegmanus
computerprobleem
Meloewa
Nee, je bent gewoon echt een waardeloze kutuser, je bent toch die bouwvakker met die grote praatjes?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah, eerste benoeming'
Omdat ik je diste? meid toch
Bouwvakker met die grote praatjes?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:00 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon echt een waardeloze kutuser, je bent toch die bouwvakker met die grote praatjes?Stumpert.
Ga straatstenen leggen, arbeiderquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bouwvakker met die grote praatjes?verklaar je nader
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:46 schreef CytiseChromatique het volgende:
Ik krijg een beetje een bloedhekel aan die figuren die hier komen zeiken om een stem. Alsof ze dat dan ook echt krijgen met dat zielige gedrag. Bij deze nomineer ik ze allemaal.
Ja maar jongen, je naam is al zwart hier op fok, kijk maar eens boven je plaatjequote:Op woensdag 25 juli 2012 11:07 schreef jantjevertonghen het volgende:
Moderators???? Laat van u horen??? Ben niet erg blij met het zwartmaken van mijn naam door replay
Ja, maar ik heb wel gelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:41 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
compoantje hij heeft ooit ergens gezegd dat ik stom ben, hij is een kutuser en zou moeten uitgelogd worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |