quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Goh,leuk voor je![]()
Hopen dat die multiplayer mod het een beetje gaat doen....
Je bent alles voor me schatjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Potjandriedubbeltjesbeteken ik dan niks voor je?!
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je bent alles voor me schatje
de wind in je haren
de lach op je gezicht
de zon die schijnt over de groene velden
en het leven dat voor je zwicht
Liefie xoxoxoxo
In je hardt zelfs, ben ik zo bijzonder dan?!quote:
Faal jij ffquote:
mequote:
Breton Assassin, mét block, is absoluut baasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In je hardt zelfs, ben ik zo bijzonder dan?!
Ik maak denk ik toch een Breton. Badgirl type. Dus niet die shitty quests van de Companions en Mages school ding.
Blockenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Breton Assassin, mét block, is absoluut baas
Mensen die niet kunnen blockenquote:
Dualwielding dusquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:11 schreef Snowbells het volgende:
Ik doe dit keer 2 zwaarden jwt alleen weet ff de naam niet voor dat, ik ga 2handed missen![]()
Gewoon sneaken en alles slopen voordat ze je zien, hoef je ook niet te blocken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen blocken_!
Eerder vandaag voor maar liefst 5 euro.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Fallout NV GOTY is trouwens voor 10 euro op Steam
Zal niet GOTY zijn lijkt mij, gewoon het losse spel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:14 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Eerder vandaag voor maar liefst 5 euro.
Maar natuurllijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In je hardt zelfs, ben ik zo bijzonder dan?!
Ik maak denk ik toch een Breton. Badgirl type. Dus niet die shitty quests van de Companions en Mages school ding.
quote:
Het gaat om de boodschapquote:
Ultimate Edition is idd een tientje, heb hem gelijk gekocht. Maar binnen 5 uur is die aanbieding afgelopen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal niet GOTY zijn lijkt mij, gewoon het losse spel.
En dan sta je daar midden in het veld met 5 bandits om je heen en je twee dolken/zwaarden in je handen. Succesquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon sneaken en alles slopen voordat ze je zien, hoef je ook niet te blocken.
FUS RO DAH!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan sta je daar midden in het veld met 5 bandits om je heen en je twee dolken/zwaarden in je handen. Succes
Die ene shout gebruiken dat je sneller aanvalt, HARDER SNELLER, KILL MAIM BURNquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dan sta je daar midden in het veld met 5 bandits om je heen en je twee dolken/zwaarden in je handen. Succes
Geweldig spel, zal je zeker niet teleurstellen. Eigenlijk vind ik NV leuker dan Skyrim.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ultimate Edition is idd een tientje, heb hem gelijk gekocht. Maar binnen 5 uur is die aanbieding afgelopen.
Moet wil eerst Fall Out 3 uitspelen. En Skyrim ofc.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geweldig spel, zal je zeker niet teleurstellen. Eigenlijk vind ik NV leuker dan Skyrim.
Sowieso eerst met 3 beginnenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moet wil eerst Fall Out 3 uitspelen. En Skyrim ofc.
Jawel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal niet GOTY zijn lijkt mij, gewoon het losse spel.
Ik vind Fallout in het algemeen al veel leuker dan Skyrim.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geweldig spel, zal je zeker niet teleurstellen. Eigenlijk vind ik NV leuker dan Skyrim.
Ksstquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:29 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik vind Fallout in het algemeen al veel leuker dan Skyrim.
FALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUT!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:36 schreef Snowbells het volgende:
Fallout en alles in die richting is nu het verboden woord.
Jij stoute jongen, buk maar voor Happy.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
FALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUT!!
Krijg ik nu straf
Met de zweep.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
FALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUTFALLOUT!!
Krijg ik nu straf
2h4u doet het met plezierquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij stoute jongen, buk maar voor Happy.
Jongen als ik klaar met je ben kan je een week lang niet zitten.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jongen als ik klaar met je ben kan je een week lang niet zitten.
HELP IK WORD AANGERAND! POLITIE! HELP!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jongen als ik klaar met je ben kan je een week lang niet zitten.
Ssst, geen tranen nu, alleen dromen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
HELP IK WORD AANGERAND! POLITIE! HELP!
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]die ga ik in mijn signature zetten.
Denk aan vrolijke herinneringen, denk aan de zon die schijnt in de lente....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ssst, geen tranen nu, alleen dromen.
Drizzt helpt trouwens mee. Ferry filmt.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
HELP IK WORD AANGERAND! POLITIE! HELP!
En jij casht? Valt me van je tegenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Drizzt helpt trouwens mee. Ferry filmt.
Laat mij maar filmen idd.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Drizzt helpt trouwens mee. Ferry filmt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En jij casht? Valt me van je tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |