quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:39 schreef Kally het volgende:
Je loopt zelf overal foto's van te maken Ruhnee
Gatver, moet ik nog gaan plamuren ook van te vorenquote:
Gewoon wat schroeven erin draaien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Gatver, moet ik nog gaan plamuren ook van te voren
Wel je altijd aanwezige telefoonquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon wat schroeven erin draaien.
Of bedoel je dat niet
Heb geen camera moppie
Pas rond half 11/11uur... Iemand moet van station af nog douchenquote:
dit hihi. Ik ga gelijk na "het beste van Got Talent" naar bedquote:
Ik ga ook rond die tijdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pas rond half 11/11uur... Iemand moet van station af nog douchen
Ik spijkerjasjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit hihi. Ik ga gelijk na "het beste van Got Talent" naar bed![]()
enneee zie dat de weersvoorspellingen goed zijn voor Kaatsheuvel morgen![]()
Ffkes bedenken wat voor "jas" ik aan doe.. Met dit weer normaal altijd een colbertje als jas, maarrr denk dat ik morgen een vestje doe, is toch wat praktischer denk ik
spijkerjasje heb ik niet, maar heb wel een ander jackje wat het model van een spijkerjasje heeft. Hmmm die is ook wel handigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik spijkerjasje
topje eronder als de zon heet mocht worden, kleurtje krijgen....oh zonnebrand mee
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen pot zonnebrand mee. Kunnen we zien wie de meest toffe heeft.
Ik denk jijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen pot zonnebrand mee. Kunnen we zien wie de meest toffe heeft.
9 uur bij Station Schiedamquote:
Sterker nog, je reageert niet eens op Facebook op mequote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Hier ben ik al veel te lang niet geweest
Hoi
Ook niet op mij!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Sterker nog, je reageert niet eens op Facebook op me
Haiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Sterker nog, je reageert niet eens op Facebook op me
Ohhh hoezo dat?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hai
Ik heb inderdaad wel het eea gemist, werd op een gegeven moment overspoeld daar...
en heb ook even flink moeten minderen, ben intussen aan mijn schouder geopereerd
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Hier ben ik al veel te lang niet geweest
Hoi
ze hebben mijn pezen los moeten bikken, ik had zowat een extra bot in mijn schouderquote:
Dat is mooi klotequote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben mijn pezen los moeten bikken, ik had zowat een extra bot in mijn schouder
6 weken diclo geslikt en nog steeds wel een beetje.. maar het zou nu de goede kant op moeten gaan, hoewel het gevoel in mijn hand nog steeds niet terug is
Als het maar 1 bestand is valt er ook weinig te zippenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:11 schreef Lutte het volgende:
Wat is dezennn. Ik wil een bestand mailen, te groot, doe ik het zippen (ja ja zie mij technisch zijn) is het bestand nog even groot?!
Die wilde ik inderdaad ook voorstellen. Ligt eraan hoe groot het bestand is wat ze wil versturen en wat voor bestand.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:14 schreef Symphonic het volgende:
https://www.wetransfer.com/
hiermee moet het lukken
Oeh die site ken ik wel ja, ff proberen. Thx!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:14 schreef Symphonic het volgende:
https://www.wetransfer.com/
hiermee moet het lukken
Haha ja, dikke factor inderdaad. We zijn van hetzelfde melkflesnegersoort.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:02 schreef MissJ het volgende:
factor 30 of 50 jij zeker Vaduz?
Ik wel hoor, ben zo wit als de nete. Jeweetwel, melkflesnegerin he
quote:
Fansquote:
Silk had daar ook last van ja. Ik nog niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
Ik zie mijn DMs niet verschijnen... Jullie wel?
nee het ligt plat... heb je er net 2 gestuurd maar ze verschijnen niet in beeld..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:23 schreef iBenny het volgende:
Ik zie mijn DMs niet verschijnen... Jullie wel?
Zo even TT change gedaanquote:
Allicht.quote:
ik ben radio aan het draaien dus ik kan ff niet kijken nu helaasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:28 schreef Lutte het volgende:
Popcorn en paprikachipsKlaar voor een TAL-avondje
Ik zit wel dubbelquote:
Iedere keer weerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het loopt uit zeker, het is nog niet begonnen?
quote:
Zal tijd wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow na vandaag ben ik trouwens twee weken op fekansie, maar daarna kom ik graag weer buurten hier
quote:
Portugal?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow na vandaag ben ik trouwens twee weken op fekansie, maar daarna kom ik graag weer buurten hier
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:49 schreef Lutte het volgende:
We zijn weer op dreef heur
Maak een pak drinken open, trek dat lipje eraf, gooi het weg, schenk in, wil dop erop draaien... Mee weggepleurd met het lipje![]()
Slim!
Hoiquote:
Mee eensquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Ja, ik ga 2 weken naar mams
en hopen dat ik mijn arm weer kan gebruiken als ik weer thuis kom...
Links muizen en alles met links typen zuigt
goed om te horenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja hoor. Geen ellende of iets, alles fijn.
Daar gaat het vooral om! Mooi.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed om te horen
behalve mijn tijdelijke ongemak gaat het me prive ook prima voor de wind gelukkig
Weet je hoeveel die drinkt?quote:
Jij mag naar de mijne kijken, in mijn laptop, die hapert als een malle, ding is een maand oudquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:48 schreef Renesite het volgende:
Ooh. Routers zijn de ziekte van de maatschappij!
Cocos meuk met alcoholquote:
En als je wakker wordt is het zo verquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. dat weet ik niet... maar moet 22.15 de trein.. dan haalt ie me op, kan ik nog ff snel douchen, en dan gaan we slapen
Maar ook andere meuk met sap en ook een wijntje once in a while en ik lust ook Hertog Jan.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ook andere meuk met sap en ook een wijntje once in a while en ik lust ook Hertog Jan.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:06 schreef Renesite het volgende:
IK WEET DENK IK () WAT IK MORGEN AANDOE
![]()
![]()
![]()
![]()
vestje, het wordt mooi weer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:08 schreef Renesite het volgende:
Kwam een broek tegen die relatief snel droogtgeen jeans iig. Moet nog wel beslissen wat ik over mijn shirt aantrek. Vestje, jasje, dingetje.
En we moeten een verdeling maken in de rugtas
Ik doe het eromquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
vestje, het wordt mooi weer.
En verder ben je nog erger dan een wijf
Ik wou het niet zeggenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
vestje, het wordt mooi weer.
En verder ben je nog erger dan een wijf
Zelfs ik weet nog niet precies wat ik aandoequote:
I know beebquote:
Ik begroet iedereen in dat jokerpakquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet zo m'n driedelige pak nog strijken.
Wil jij je mascara meenemen? Die van mij is weggelopen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet zo m'n driedelige pak nog strijken.
Ja, ik werk het wel bij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil jij je mascara meenemen? Die van mij is weggelopen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik doe mijn wolvenshirt aan als echte FOK!ker.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet eerst nog mijn plankjes inruimen bij rene. Daarna kijken wst kk aandoe
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:43 schreef Renesite het volgende:
Patricks moeder eveb gebeld in de auto
'heeft hij nog extra verzorging nodig?'
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:45 schreef MissJ het volgende:
een chick op RTL4 nu![]()
Ze heet Manon Alles. Heeft haar voet laten tatoeren met het woord "Everything". Zegt ze: "ja omdat ik zo heet"
Ik zorg dat ik er 10 voor 9 ben meis, slaap lekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:49 schreef MissJ het volgende:
nou toedels ik ga slapen!
Kal, ik app je wel even als ik geland ben op Schiedam
Ok dan! Als de NS niet loopt te kutten kom ik om 8.52 aan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik er 10 voor 9 ben meis, slaap lekker
Tnx moppiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:57 schreef Laysa het volgende:
Ik wil jullie heel veel plezier wensen: heel veel plezier![]()
Ik ook nog heeeeeellllllllllllllllll evenquote:
Ik zou hem bitch slappenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik denk dat mijn router nu definitief dood is...
Ja is hij tof?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
Een van de mooiste films die ik ooit gezien heb.
Selina Kyle.
Ja. Wtf ech zo goed, ik wil hem weer zien.quote:
Mooi, ik ga volgende week natuurlijk, en jij bent een zeer goede leidraadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. Wtf ech zo goed, ik wil hem weer zien.
Ik wacht wel gewoon. Jullie hebben allebei mijn nummer, ik die van Pat. Moet goed komen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:35 schreef Renesite het volgende:
Hmm.. planning technisch moet Benny trouwens 15min wachten op Hsum centraal... dat-ie het even weet. Weet niet of we 7:00 halen
Haha, ik heb niet genadeloos lopen zuipen hoor, het waren alleen iets meer dan 2 biertjesquote:
Ja maar aangezien je al weken niet drinktquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, ik heb niet genadeloos lopen zuipen hoor, het waren alleen iets meer dan 2 biertjes![]()
Het helpt niet als je leuk bier meeneemt, en je vervolgens mee naar huis loopt met iemand met een respectabele biervoorraad om nog wat leuks te halen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben al klaar met drinken, zit alweer thuis, m'n lunch voor morgen in te pakken
Awkwaaaaaaaardquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
Net nieuwe vriend van tante ontmoet.
Ging het over politiek. Ik begin: ''ja ik zou sowieso nooit op VVD stemmen.''
''Ik zit in de raad van de VVD''
''Ok.''
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:44 schreef Bellatrix het volgende:
Net nieuwe vriend van tante ontmoet.
Ging het over politiek. Ik begin: ''ja ik zou sowieso nooit op VVD stemmen.''
''Ik zit in de raad van de VVD''
''Ok.''
Nee, maar deze tante is gelukkig ook van die ander af, was ook een lul.quote:
Lijkt wel of er alleen nog lullen zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar deze tante is gelukkig ook van die ander af, was ook een lul.
Ik vraag me altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om van die shitty mensen te datenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar deze tante is gelukkig ook van die ander af, was ook een lul.
Ik ook, zeg ik met zelfspotquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om van die shitty mensen te daten
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil mezelf ook in zo'n pakje wurmen voor Carnaval!
God wat hou ik toch van jequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:59 schreef Bellatrix het volgende:
En dan meteen van de rijken stelen en aan de armen geven.
En mijn naaldhak in het gezicht van een handtastig iemand duwen!
Dat moedigen we alleen maar aan natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:58 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil mezelf ook in zo'n pakje wurmen voor Carnaval!
Ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
ben alleen vergeten een kaartje te kopen
Maar eens kijken of ik morgen nog snel eentje bij de appie kan halen, scheelt in de rij staanquote:
Oooooooooohw. Dan ben je er zoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:09 schreef Kally het volgende:
Kan bij de kassa ook
Iets duurder maar
Slapen, rijden morgen met Zwab's muziek
Meteen werk van maken danquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:12 schreef DeZwabber het volgende:
Trouwens, ben een weekend niet bij m'n vader, aquarium is meteen modder, een van de twee vissen is dood (rip Lardo) en je ruikt in de kamer gewoon de stank van het aquarium, die hulp heeft 'ie ook geen flikker aan blijkt maar
Zijn ze al over Big Time Rush heen of dat nog niet? Ik keek het de laatste tijd voor het slapen gaan....quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:21 schreef Kally het volgende:
Fuck mijn youtoep account, die kinderen liken alles
Geen idee wat dat is, maar ga Adventure Time kijken, it's great, it really isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn ze al over Big Time Rush heen of dat nog niet? Ik keek het de laatste tijd voor het slapen gaan....
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:50 schreef Kally het volgende:
Mijn rose is op en ik zou voor Pat halen
Nu moet ik dat weer gaan roggelen
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 06:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Kak. Ik ga 10.00 uur niet redden. Wordt een uur later.
Ik reed weg van huis, tas onder de snelbinders. Kom ik bij het station. Geen tas onder de snelbinders. Ik fietsen, hopen op dichtbij. Lag ie uiteindelijk 2 straten van m'n huis.
shit he.. balen! Maar wat een geluk dat je je tas hebt gevonden!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 06:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Kak. Ik ga 10.00 uur niet redden. Wordt een uur later.
Ik reed weg van huis, tas onder de snelbinders. Kom ik bij het station. Geen tas onder de snelbinders. Ik fietsen, hopen op dichtbij. Lag ie uiteindelijk 2 straten van m'n huis.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:05 schreef DeZwabber het volgende:
Fucking maagpijn, kananauwelijks staan
Komt goed ik wacht echt wel op jequote:Op zaterdag 21 juli 2012 08:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ah ja, ik kom of kwart voor of kwart over negen aan op Schiedam, laten we iinzetten op de eerste.
Kusje op je linkerbil!quote:
barcode moet genoeg zijn In principequote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:20 schreef Bellatrix het volgende:
Whoops, mijn printer is bijna op, en de streepjes van de barcode zijn allemaal goed gedrukt, maar de nummers eronder niet zo goed.
wat danquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:34 schreef Lutte het volgende:
Veel plezier! En pak Benny ff z'n telefoon af
Gewoon een flinke plas water over hem heen laten gaan in de Piranha, dan leert hij het wel afquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je zit in de Efteling, moet je niet gaan zitten FOK!ken
Ik let wel op
Dat krijg je he als je op zaterdag naar een pretpark gaat...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:11 schreef iBenny het volgende:
Jankende kinderen.... Jankende kinderen, overal
Ik krijg nu een dejavu van een droom van van de weekquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:59 schreef Lutte het volgende:
Negen uur en de visite is er nog niet.. Dit wordt een latertje
Vertel?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg nu een dejavu van een droom van van de week![]()
![]()
oeh bah...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vertel?
Ik heb echt nare dromen de laatste tijd.. Nu alweer drie nachten achter elkaar dat ik vermoord word
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:21 schreef Lutte het volgende:
Whaha, leuke droom Bos!Tip voor de volgende keer: de ruimte onder m'n bed is de beste verstopplek
(Twee schuifdeurtjes en daarachter een zee van ruimte
Daarom kan ik ook zo goed m'n kamer opruimen
)
eensch!quote:
quote:
kreupel?quote:Op zondag 22 juli 2012 13:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn! Zo'n day-after bijkomdag is ook zo fijn. Het voelt nu alsof ik gister een voetbalwedstrijd heb gehad. Maar dan zonder een blauwe plek, deuk of zere teen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |