Cinemec in Ede heeft zijn zalen dus elektromagnetisch "dood" gemaakt lees ik net met de kooi van Faraday.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
dan hebben die wslkie talkies ook geen bereik meer, ietwat onhandig (afgezien van het feit dat praktisch gezien niet overal gemaakt kan worden
Dat gaat niet hoor. Je moet altijd 112 kunnen bellen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Cinemec in Ede heeft zijn zalen dus elektromagnetisch "dood" gemaakt lees ik net met de kooi van Faraday.
Nu Pathe nog...
Hm, goed punt!quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat gaat niet hoor. Je moet altijd 112 kunnen bellen.
ook in een bioscoop zaal?quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat gaat niet hoor. Je moet altijd 112 kunnen bellen.
Aparte film, geen dijenkletser maar humoristische dialogen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:02 schreef wolfrolf het volgende:
Vanavond met mijn PUC naar Hit & Run
Kristen Bell
ik vond em best geinig, geen hoogvlieger..quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:23 schreef wolfrolf het volgende:
Dik irritant dat ParaNorman alleen maar overdags draait@ De Kuip
Die wil ik ook erg graag zien
Sneak preview is vanavond niet 3D in ieder geval.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
Ik had gereserveerd voor bourne legacy morgenavond @ Spuimarkt. Blijk ik niet te kunnen
Volgende week eens een Sneak Preview proberen. Die zijn nooit 3D toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de sneak 3D is, hoef je geen bril erbij te kopen, die krijg je er dan bij. Tenminste dat begreep ik. Meestal geen tijd voor de sneaks door de week...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
Ik had gereserveerd voor bourne legacy morgenavond @ Spuimarkt. Blijk ik niet te kunnen
Volgende week eens een Sneak Preview proberen. Die zijn nooit 3D toch?
Als ze je die bril niet erbij geven zijn het oplichtersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:30 schreef tcr het volgende:
[..]
Als de sneak 3D is, hoef je geen bril erbij te kopen, die krijg je er dan bij. Tenminste dat begreep ik. Meestal geen tijd voor de sneaks door de week...
dat zijn het toch al (gezien de extra prijs voor 3D films), dus in dat opzicht...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ze je die bril niet erbij geven zijn het oplichters
Agreedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn het toch al (gezien de extra prijs voor 3D films), dus in dat opzicht...
Mja dat 3D kan je omzeilen met www.2d-glasses.comquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:00 schreef ddx het volgende:
De knoop doogehakt en vandaag opzegging gedaan.
Ging de laatste tijd steeds minder. (mede doordat er veel 3d films zijn)
aangezien ik geen verschil tussen 2D en 3D films zie vind ik het in dat opzicht wel een probleem om naar 3D films te gaan.. jammer genoeg is die gold pas mij te duur om op die manier toch niet per 3D film te moeten betalen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:36 schreef Fatty het volgende:
Voordat ik mijn huidige 3D bril kocht had ik ook een redelijke hoeveelheid aan ongenoegen aan 3D films, nu ik deze bril heb ( die normaal aansluit op m'n hoofd, en niet faalt.. ) Vind ik het persoonlijk geen probleem meer om naar 3D films te gaan.
Hmm, ja dat gaat een betere 3d bril niet veranderen, dan heb je gewoon iets aan je ogen ? Heb ook altijd wel even dat ik moet wennen aan het '' 3d effect ''quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:46 schreef Kansenjongere het volgende:
Wat versta jij onder ongenoegen, Fatty?
Ik heb vanaf het moment dat de eerste 3dtrailer begint tot het einde van de film knallende koppijn. Ik kan me niet echt voorstellen dat dat met een andere bril als sneeuw voor de zon verdwenen is.
Och, ook als je wel gewoon 3D ziet is gold te duur, te weinig voordelen die de meerprijs verklaren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
aangezien ik geen verschil tussen 2D en 3D films zie vind ik het in dat opzicht wel een probleem om naar 3D films te gaan.. jammer genoeg is die gold pas mij te duur om op die manier toch niet per 3D film te moeten betalen..
als je bij een bioscoop met imaxzaal woont dan is de gold pas nog enigsinds goed te praten qua prijs i.c.m. het niet hebben van toeslag op 3D filmsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:08 schreef Fatty het volgende:
Och, ook als je wel gewoon 3D ziet is gold te duur, te weinig voordelen die de meerprijs verklaren.
Sterk punt, die was ik vergeten,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
als je bij een bioscoop met imaxzaal woont dan is de gold pas nog enigsinds goed te praten qua prijs i.c.m. het niet hebben van toeslag op 3D films
ik zoek zoveel mogelijk de films zonder 3D uit, en als ze echt alleen in 3D draaien dan ga ik daar alleen naartoe als ik een film erg graag wil zien..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef Kansenjongere het volgende:
Die paar interessante imaxfilms die er per jaar komen, kijk ik wel met toeslag.
En gelukkig kunnen de meeste 3d-films me ook niet boeien, al zou ik wel naar The Avengers en Men in Black 3 geweest zijn als ze in 2d waren geweest.
$120quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:10 schreef ddx het volgende:
Maar dan zit je nogsteeds met een bril op die compleet niet comfortabel zit.
Al zit deze misschien nog wel prettig :
http://www.oakley.com/products/6629/24783
Moet je niet een maand hebben dat alleen Batman Rises in IMAX draait (zoals Pathé ArenA), dan heb je weer niks aan je GOLDquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
als je bij een bioscoop met imaxzaal woont dan is de gold pas nog enigsinds goed te praten qua prijs i.c.m. het niet hebben van toeslag op 3D films
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |