abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:43:32 #181
258885 Solique
I Kill You !
pi_115945608
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef Yesse het volgende:
Wij hadden tijdens the watch gisteren 2 dames achter ons zitten die alles héééél grappig vonden en vooral ALLES moesten bespreken van de film :') OH NEEE DAT DEED HIJ NIET. "omggggg dat was vies" "hahaha omg welke film heb jij mij meegenomen chickie".

Ik vind het geen probleem als mensen af en toe wat zeggen/fluisteren over de film, dat doet iedereen. Maar dit was gewoon hard op en op de meest vreemde momenten. :')
Zo irritant dat soort mensen }:|
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:44:26 #182
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_115945640
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Pathé de Munt toevallig? :P
Schouwburgplein, ook een van de redenen dat ik liever naar de Kuip ga maar er was een wedstrijd.. (gelukkig wel een zaal met nieuwe stoelen *O* )
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef Solique het volgende:

[..]

Precies, hou uit respect je opmerkingen tot een minimum
Fuck the EBU
  Admin vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:45:04 #183
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_115945660
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef Solique het volgende:

[..]

Niet alleen irritant; ook verdomd arrogant dat je denkt dat het wel okay is als jij hardop door de film heen mag praten in een zaal vol mensen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:50:07 #184
258885 Solique
I Kill You !
pi_115945817
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef Yesse het volgende:

Precies, hou uit respect je opmerkingen tot een minimum
Dat sowieso inderdaad, wel zo lekker met rust een film kijken

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

Niet alleen irritant; ook verdomd arrogant dat je denkt dat het wel okay is als jij hardop door de film heen mag praten in een zaal vol mensen.
Zeker, geef er dan vaak ook commentaar op.
Heb al eens mensen laten verwijderen door een sms te sturen waren (gezellig) hele gesprekken aan het voeren tijdens de film.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_115945872
gek genoeg heb ik vrij weinig last van mensen die echt vervelend doen tijdens de film...
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:16:14 #186
12621 tcr
*nix 4ever
pi_115946669
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef mschol het volgende:

[..]

hoe dat dan?

ik zet mijn telefoon handmatig op stil, hooguit op tril als ik beschikbaar moet blijven..
Llama: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kebab.Llama

Ik zet mijn telefoon ook wel eens stil, maar heb dit geïnstalleerd:

https://play.google.com/s(...)m.publicobject.shush

Dan gaat die na bepaalde tijd weer uit zijn stil stand (vergeet ik altijd).
  Admin vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:20:47 #187
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_115946821
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef Solique het volgende:

[..]

Dat sowieso inderdaad, wel zo lekker met rust een film kijken

[..]

Zeker, geef er dan vaak ook commentaar op.
Heb al eens mensen laten verwijderen door een sms te sturen waren (gezellig) hele gesprekken aan het voeren tijdens de film.
Probleem is: als je gaat SMS'en stoor je de mensen direct naast en vele rijen achter je met het licht. Ik heb het 1x gedaan, toen het geluid slecht was bij een film. De film werd toen stopgezet, personeel kwam binnen, uitleggen dat er een speaker stuk was en dat wie dat wil zijn geld terug kon krijgen. Was wel netjes.

Maar dat SMS'en heb ik toen met veel moeite gedaan: met 1 hand m'n jas over m'n telefoon houden, met de andere de rest regelen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:00:51 #188
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_115948119
Ik vergeet dat nummer altijd. En telkens wanneer de informatie op het scherm verschijnt met 'Bij overlast sms naar:' Ben ik te laat met mijn mobiel of pen en papier om het op te schrijven. :')
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_115948199
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:20 schreef Breuls het volgende:

[..]

Probleem is: als je gaat SMS'en stoor je de mensen direct naast en vele rijen achter je met het licht. Ik heb het 1x gedaan, toen het geluid slecht was bij een film. De film werd toen stopgezet, personeel kwam binnen, uitleggen dat er een speaker stuk was en dat wie dat wil zijn geld terug kon krijgen. Was wel netjes.

Maar dat SMS'en heb ik toen met veel moeite gedaan: met 1 hand m'n jas over m'n telefoon houden, met de andere de rest regelen. :P
Op zich netjes als je betaald hebt voor je kaartje, maar ze zijn niet heel happig om UNL kaart houders te compenseren "want dan kan je toch al gratis naar de film". Dat was in elk geval mijn ervaring laatst.
  Admin vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:04:55 #190
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_115948228
Nou, het was een 3D-film, dus die 1,50 kunnen ze dan wel compenseren. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_115948341
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:04 schreef Breuls het volgende:
Nou, het was een 3D-film, dus die 1,50 kunnen ze dan wel compenseren. :)
Ik heb uiteindelijk ook een vrijkaart meegekregen toen de film het niet deed, mijn hele avond was wel weg doordat ik een half uur in de zaal had gezeten met reclame, trailers en wachten + reistijd en ik moest gaan zitten wachten op mijn aansluitende afspraak in de stad.
Maar daar moest ik de medewerker wel van overtuigen, nog net niet boos hoeven worden.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:12:20 #192
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_115948491
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:00 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik vergeet dat nummer altijd. En telkens wanneer de informatie op het scherm verschijnt met 'Bij overlast sms naar:' Ben ik te laat met mijn mobiel of pen en papier om het op te schrijven. :')
3669 volgens mij ;)
Fuck the EBU
pi_115948579
Yesse alle schouwburpleinstoelen zijn vernieuwd, maar nog steeds zitten mensen met hun kop voor het beeld daar.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Admin vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:14:55 #194
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_115948599
Ja, 3669. En dan als bericht <bios> <zaal> <bericht>.

Dus ik SMS'te toen "schouw 3 slecht geluid". :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:15:14 #195
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_115948612
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef wolfrolf het volgende:
Yesse alle schouwburpleinstoelen zijn vernieuwd, maar nog steeds zitten mensen met hun kop voor het beeld daar.
In Zaal 1 zijn het nog oude stoelen hoor. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_115948685
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef Breuls het volgende:

[..]

In Zaal 1 zijn het nog oude stoelen hoor. :)
Oh. Dan heb ik niks gezegd. Eens een pisbios altijd een pisbios
pi_115951480
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:03 schreef bigbass het volgende:

[..]

Op zich netjes als je betaald hebt voor je kaartje, maar ze zijn niet heel happig om UNL kaart houders te compenseren "want dan kan je toch al gratis naar de film". Dat was in elk geval mijn ervaring laatst.
t.b.h.: een regulier ticket kost 10,50 via ATM of online bij pathe spuimarkt of buitenhof

voor 19 euro p/m kan je onbeperkt naar de film... dat is wel een goeie deal nog steeds

ik vind het wel jammer dat je niet (onbeperkt) kan wisselen tussen gold en non gold kaarten..

upgraden mag 1x (kost tevens 10 euro administratiekosten) , downgraden mag altijd en je moet minimaal 4 maanden afnemen..
pi_115951565
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:24 schreef mschol het volgende:

[..]

t.b.h.: een regulier ticket kost 10,50 via ATM of online bij pathe spuimarkt of buitenhof

voor 19 euro p/m kan je onbeperkt naar de film... dat is wel een goeie deal nog steeds

ik vind het wel jammer dat je niet (onbeperkt) kan wisselen tussen gold en non gold kaarten..

upgraden mag 1x (kost tevens 10 euro administratiekosten) , downgraden mag altijd en je moet minimaal 4 maanden afnemen..
Prima deal, maar ik wil dan niet als tweederangs klant behandeld worden, want om eerlijk te zijn ga ik zonder UNL kaart geen 2x per maand naar de film. Je bent wel een constante stroom van inkomsten voor de Pathe en daarmee waardevoller dan de personen die 2x per half jaar een filmpje komen kijken.
pi_115951717
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef bigbass het volgende:

[..]

Prima deal, maar ik wil dan niet als tweederangs klant behandeld worden, want om eerlijk te zijn ga ik zonder UNL kaart geen 2x per maand naar de film. Je bent wel een constante stroom van inkomsten voor de Pathe en daarmee waardevoller dan de personen die 2x per half jaar een filmpje komen kijken.
volledig mee eens..
dat was wellicht niet te merken uit m'n vorige post, maar ook toen was ik het wel met je eens :)
pi_115952145
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:24 schreef mschol het volgende:

[..]

Een 3D ticket kost online ¤10,50 (met bril erbij 11,50), een normaal ticket ¤9.
pi_115962817
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef Yesse het volgende:
Wij hadden tijdens the watch gisteren 2 dames achter ons zitten die alles héééél grappig vonden en vooral ALLES moesten bespreken van de film :') OH NEEE DAT DEED HIJ NIET. "omggggg dat was vies" "hahaha omg welke film heb jij mij meegenomen chickie".

Ik vind het geen probleem als mensen af en toe wat zeggen/fluisteren over de film, dat doet iedereen. Maar dit was gewoon hard op en op de meest vreemde momenten. :')
Van dat soort had ik er bij Brave een aantal naast me zitten. Echt voortdurend "Oh, my god", "You got to be kidding me", "What the fuck" et cetera. Superirritant.
pi_115963148
Ik begin me er ook aan te irriteren dat mensen niet eens een film kunnen kijken zonder telefoon aan te raken. En het lastige is ook dat het allemaal LCD-schermpjes zijn (fel) en dat valt dus gigantisch op. Films kijk je toch voor de ontspanning?? Niet alleen in de bios, maar ook in de trein, in een restaurant, op school e.d. lijkt 't wel alsof iedereen tegenwoordig para aan het worden is door 'altijd online te moeten zijn'. Zie ook vaak zat meisjes van een jaar of 14 naar school fietsen met de mobiel in d'r hand! Fietsen pingen ofzo. Lekker gevaarlijk.

Anyway, gek genoeg zijn het vaak betalende (dus niet PUC-leden) die tijdens een film met hun mobieltje gaan spelen of een heel gesprek gaan voeren. Dat snap ik dus echt niet. Betaal je 10 euro, ga je de hele film lopen sms'en.... :( En als je er wat van zegt krijg je een flinke snauw terug!

Was Pathé niet met iets bezig om deze mobieltjesoverlast tegen te gaan?
pi_115963351
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:19 schreef Deezertje het volgende:
Ik begin me er ook aan te irriteren dat mensen niet eens een film kunnen kijken zonder telefoon aan te raken. En het lastige is ook dat het allemaal LCD-schermpjes zijn (fel) en dat valt dus gigantisch op. Films kijk je toch voor de ontspanning?? Niet alleen in de bios, maar ook in de trein, in een restaurant, op school e.d. lijkt 't wel alsof iedereen tegenwoordig para aan het worden is door 'altijd online te moeten zijn'. Zie ook vaak zat meisjes van een jaar of 14 naar school fietsen met de mobiel in d'r hand! Fietsen pingen ofzo. Lekker gevaarlijk.

Anyway, gek genoeg zijn het vaak betalende (dus niet PUC-leden) die tijdens een film met hun mobieltje gaan spelen of een heel gesprek gaan voeren. Dat snap ik dus echt niet. Betaal je 10 euro, ga je de hele film lopen sms'en.... :( En als je er wat van zegt krijg je een flinke snauw terug!

Was Pathé niet met iets bezig om deze mobieltjesoverlast tegen te gaan?
Vroeger stond er altijd zo'n aankondiging voor de film met "mobieltjes uit svp". Tot Hi kennelijk een leuk bedrag betaalde om ons lastig te vallen met irritante reclames, want sindsdien is dat gewijzigd in "mobieltjes op stil svp".
pi_115971089
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:39 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Een 3D ticket kost online ¤10,50 (met bril erbij 11,50), een normaal ticket ¤9.
helaas:
pathe buitenhof

het verschilt per bioscoop, heeft mede met de doelgroep van de bioscoop te maken, hogere prijs betekent minder rotzooi getrap..
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:38:11 #205
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_115976987
Kom net van The Expendables. Hoe Schwarzenegger de deur van die Smart opengooit. _O- _O-
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
pi_115985461
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Vroeger stond er altijd zo'n aankondiging voor de film met "mobieltjes uit svp". Tot Hi kennelijk een leuk bedrag betaalde om ons lastig te vallen met irritante reclames, want sindsdien is dat gewijzigd in "mobieltjes op stil svp".
In de bioscoopzalen moet Pathe gewoon een kooi van Faraday maken zodat er geen radiosignalen naar binnen komen.

Opgelost!
pi_115993479
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:28 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

In de bioscoopzalen moet Pathe gewoon een kooi van Faraday maken zodat er geen radiosignalen naar binnen komen.

Opgelost!
dan hebben die wslkie talkies ook geen bereik meer, ietwat onhandig (afgezien van het feit dat praktisch gezien niet overal gemaakt kan worden
pi_115993584
Bij pathe haarlem zijn de zalen ondergronds = geen bereik _O_.

Pathe mag wel een hoop verbeteren aan zitcomfort, was laatst naar een bios gegaan in Turkije.. Man man wat een comfort! Stoeltjes die licht achteruitzakken, plaatsing van stoeltjes zijn perfect (geen last van personen die voor je zitten).
pi_116013944
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 16:46 schreef xminator het volgende:
Bij pathe haarlem zijn de zalen ondergronds = geen bereik _O_.

Pathe mag wel een hoop verbeteren aan zitcomfort, was laatst naar een bios gegaan in Turkije.. Man man wat een comfort! Stoeltjes die licht achteruitzakken, plaatsing van stoeltjes zijn perfect (geen last van personen die voor je zitten).
mwha, opzich heb ik geen last van de persoon voor mij (in 99,99999999% v/d gevallen dus) en die ene procent punt dat ik er wel last van heb is op te losse het hoogte verschil tussen de stoelen 5 a 10 cm te vergroten...

en achteruitzakken, dat lijkt mij echt verrot....
pi_116017968
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 03:34 schreef mschol het volgende:

[..]

mwha, opzich heb ik geen last van de persoon voor mij (in 99,99999999% v/d gevallen dus) en die ene procent punt dat ik er wel last van heb is op te losse het hoogte verschil tussen de stoelen 5 a 10 cm te vergroten...

en achteruitzakken, dat lijkt mij echt verrot....
Je zakt niet veel achteruit het zit echt comfortabel, althans zo heb ik het ervaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')