Zo irritant dat soort mensenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef Yesse het volgende:
Wij hadden tijdens the watch gisteren 2 dames achter ons zitten die alles héééél grappig vonden en vooral ALLES moesten bespreken van de filmOH NEEE DAT DEED HIJ NIET. "omggggg dat was vies" "hahaha omg welke film heb jij mij meegenomen chickie".
Ik vind het geen probleem als mensen af en toe wat zeggen/fluisteren over de film, dat doet iedereen. Maar dit was gewoon hard op en op de meest vreemde momenten.
Schouwburgplein, ook een van de redenen dat ik liever naar de Kuip ga maar er was een wedstrijd.. (gelukkig wel een zaal met nieuwe stoelenquote:
Precies, hou uit respect je opmerkingen tot een minimumquote:
Niet alleen irritant; ook verdomd arrogant dat je denkt dat het wel okay is als jij hardop door de film heen mag praten in een zaal vol mensen.quote:
Dat sowieso inderdaad, wel zo lekker met rust een film kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef Yesse het volgende:
Precies, hou uit respect je opmerkingen tot een minimum
Zeker, geef er dan vaak ook commentaar op.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet alleen irritant; ook verdomd arrogant dat je denkt dat het wel okay is als jij hardop door de film heen mag praten in een zaal vol mensen.
Llama: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kebab.Llamaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe dat dan?
ik zet mijn telefoon handmatig op stil, hooguit op tril als ik beschikbaar moet blijven..
Probleem is: als je gaat SMS'en stoor je de mensen direct naast en vele rijen achter je met het licht. Ik heb het 1x gedaan, toen het geluid slecht was bij een film. De film werd toen stopgezet, personeel kwam binnen, uitleggen dat er een speaker stuk was en dat wie dat wil zijn geld terug kon krijgen. Was wel netjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat sowieso inderdaad, wel zo lekker met rust een film kijken
[..]
Zeker, geef er dan vaak ook commentaar op.
Heb al eens mensen laten verwijderen door een sms te sturen waren (gezellig) hele gesprekken aan het voeren tijdens de film.
Op zich netjes als je betaald hebt voor je kaartje, maar ze zijn niet heel happig om UNL kaart houders te compenseren "want dan kan je toch al gratis naar de film". Dat was in elk geval mijn ervaring laatst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Probleem is: als je gaat SMS'en stoor je de mensen direct naast en vele rijen achter je met het licht. Ik heb het 1x gedaan, toen het geluid slecht was bij een film. De film werd toen stopgezet, personeel kwam binnen, uitleggen dat er een speaker stuk was en dat wie dat wil zijn geld terug kon krijgen. Was wel netjes.
Maar dat SMS'en heb ik toen met veel moeite gedaan: met 1 hand m'n jas over m'n telefoon houden, met de andere de rest regelen.
Ik heb uiteindelijk ook een vrijkaart meegekregen toen de film het niet deed, mijn hele avond was wel weg doordat ik een half uur in de zaal had gezeten met reclame, trailers en wachten + reistijd en ik moest gaan zitten wachten op mijn aansluitende afspraak in de stad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:04 schreef Breuls het volgende:
Nou, het was een 3D-film, dus die 1,50 kunnen ze dan wel compenseren.
3669 volgens mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:00 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Ik vergeet dat nummer altijd. En telkens wanneer de informatie op het scherm verschijnt met 'Bij overlast sms naar:' Ben ik te laat met mijn mobiel of pen en papier om het op te schrijven.
In Zaal 1 zijn het nog oude stoelen hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef wolfrolf het volgende:
Yesse alle schouwburpleinstoelen zijn vernieuwd, maar nog steeds zitten mensen met hun kop voor het beeld daar.
Oh. Dan heb ik niks gezegd. Eens een pisbios altijd een pisbiosquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
In Zaal 1 zijn het nog oude stoelen hoor.
t.b.h.: een regulier ticket kost 10,50 via ATM of online bij pathe spuimarkt of buitenhofquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:03 schreef bigbass het volgende:
[..]
Op zich netjes als je betaald hebt voor je kaartje, maar ze zijn niet heel happig om UNL kaart houders te compenseren "want dan kan je toch al gratis naar de film". Dat was in elk geval mijn ervaring laatst.
Prima deal, maar ik wil dan niet als tweederangs klant behandeld worden, want om eerlijk te zijn ga ik zonder UNL kaart geen 2x per maand naar de film. Je bent wel een constante stroom van inkomsten voor de Pathe en daarmee waardevoller dan de personen die 2x per half jaar een filmpje komen kijken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
t.b.h.: een regulier ticket kost 10,50 via ATM of online bij pathe spuimarkt of buitenhof
voor 19 euro p/m kan je onbeperkt naar de film... dat is wel een goeie deal nog steeds
ik vind het wel jammer dat je niet (onbeperkt) kan wisselen tussen gold en non gold kaarten..
upgraden mag 1x (kost tevens 10 euro administratiekosten) , downgraden mag altijd en je moet minimaal 4 maanden afnemen..
volledig mee eens..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef bigbass het volgende:
[..]
Prima deal, maar ik wil dan niet als tweederangs klant behandeld worden, want om eerlijk te zijn ga ik zonder UNL kaart geen 2x per maand naar de film. Je bent wel een constante stroom van inkomsten voor de Pathe en daarmee waardevoller dan de personen die 2x per half jaar een filmpje komen kijken.
Een 3D ticket kost online ¤10,50 (met bril erbij 11,50), een normaal ticket ¤9.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
t.b.h.: een regulier ticket kost 10,50 via ATM of online bij pathe spuimarkt of buitenhof
Van dat soort had ik er bij Brave een aantal naast me zitten. Echt voortdurend "Oh, my god", "You got to be kidding me", "What the fuck" et cetera. Superirritant.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef Yesse het volgende:
Wij hadden tijdens the watch gisteren 2 dames achter ons zitten die alles héééél grappig vonden en vooral ALLES moesten bespreken van de filmOH NEEE DAT DEED HIJ NIET. "omggggg dat was vies" "hahaha omg welke film heb jij mij meegenomen chickie".
Ik vind het geen probleem als mensen af en toe wat zeggen/fluisteren over de film, dat doet iedereen. Maar dit was gewoon hard op en op de meest vreemde momenten.
Vroeger stond er altijd zo'n aankondiging voor de film met "mobieltjes uit svp". Tot Hi kennelijk een leuk bedrag betaalde om ons lastig te vallen met irritante reclames, want sindsdien is dat gewijzigd in "mobieltjes op stil svp".quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:19 schreef Deezertje het volgende:
Ik begin me er ook aan te irriteren dat mensen niet eens een film kunnen kijken zonder telefoon aan te raken. En het lastige is ook dat het allemaal LCD-schermpjes zijn (fel) en dat valt dus gigantisch op. Films kijk je toch voor de ontspanning?? Niet alleen in de bios, maar ook in de trein, in een restaurant, op school e.d. lijkt 't wel alsof iedereen tegenwoordig para aan het worden is door 'altijd online te moeten zijn'. Zie ook vaak zat meisjes van een jaar of 14 naar school fietsen met de mobiel in d'r hand! Fietsen pingen ofzo. Lekker gevaarlijk.
Anyway, gek genoeg zijn het vaak betalende (dus niet PUC-leden) die tijdens een film met hun mobieltje gaan spelen of een heel gesprek gaan voeren. Dat snap ik dus echt niet. Betaal je 10 euro, ga je de hele film lopen sms'en....En als je er wat van zegt krijg je een flinke snauw terug!
Was Pathé niet met iets bezig om deze mobieltjesoverlast tegen te gaan?
helaas:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een 3D ticket kost online ¤10,50 (met bril erbij 11,50), een normaal ticket ¤9.
In de bioscoopzalen moet Pathe gewoon een kooi van Faraday maken zodat er geen radiosignalen naar binnen komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Vroeger stond er altijd zo'n aankondiging voor de film met "mobieltjes uit svp". Tot Hi kennelijk een leuk bedrag betaalde om ons lastig te vallen met irritante reclames, want sindsdien is dat gewijzigd in "mobieltjes op stil svp".
dan hebben die wslkie talkies ook geen bereik meer, ietwat onhandig (afgezien van het feit dat praktisch gezien niet overal gemaakt kan wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In de bioscoopzalen moet Pathe gewoon een kooi van Faraday maken zodat er geen radiosignalen naar binnen komen.
Opgelost!
mwha, opzich heb ik geen last van de persoon voor mij (in 99,99999999% v/d gevallen dus) en die ene procent punt dat ik er wel last van heb is op te losse het hoogte verschil tussen de stoelen 5 a 10 cm te vergroten...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:46 schreef xminator het volgende:
Bij pathe haarlem zijn de zalen ondergronds = geen bereik.
Pathe mag wel een hoop verbeteren aan zitcomfort, was laatst naar een bios gegaan in Turkije.. Man man wat een comfort! Stoeltjes die licht achteruitzakken, plaatsing van stoeltjes zijn perfect (geen last van personen die voor je zitten).
Je zakt niet veel achteruit het zit echt comfortabel, althans zo heb ik het ervaren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 03:34 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, opzich heb ik geen last van de persoon voor mij (in 99,99999999% v/d gevallen dus) en die ene procent punt dat ik er wel last van heb is op te losse het hoogte verschil tussen de stoelen 5 a 10 cm te vergroten...
en achteruitzakken, dat lijkt mij echt verrot....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |