abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114469474
Zijn Ikea Pax kasten met een diepte van 43 cm ook geschikt om kleding in op te hangen (overhemden, colberts, etc)? Iemand ervaringen mee?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 18:47:33 #2
379442 dr.Bellows
not a one trick pony
pi_114471323
Nee. Om kleding op te kunnen hangen, heb je een kast nodig van minimaal 60cm diep. 43cm is wel geschikt om gevouwen goed op te bergen.

Als je kostuums hebt en colberts, kun je zelfs beter een kast van een cm of 70 diep nemen, zodat de mouwen van je jasjes niet lelijk worden.
Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef tong80 het volgende: _O_ :P
pi_114472097
Ok thanks
pi_114535012
Ik heb wel een roede in mijn 43cm diepe PAX kast gemaakt. Ik kan je vertellen: dat werkt kut.
de kleerhangers moeten er scheef in, dat betekent dat ze klem komen te zitten aan de achterkant van de schuifdeur. Niet doen dus!
Ik zou de 43cm gebruiken voor het wegleggen van opgevouwen kleding, manden voor ondergoed en sokken, en natuurlijk schoenen :)
Da gao nie nou!
pi_114537532
Heb nu een kast met een diepte van 51cm gekocht en dat gaat prima. Ondieper moet hij inderdaad niet zijn.
pi_114563692
Welk type kast heb je gekocht dan? Ook bij Ikea?
pi_114572902
De Dombas bij Ikea. Een koopje, ¤ 70,00.

Normaal koop ik betere kwaliteit maar ik ga binnen een paar jaar verhuizen en wil dan een kast op maat laten maken.

Nu heb ik twee van die Dombas kasten gekocht en heb daardoor veel opbergruimte. Ik moet zeggen dat het prima kasten zijn, gewoon wit (geen lelijk wit), met vijf of zes opbergvakken en een kledingroede.

Ze zijn natuurlijk niet supersterk maar acceptabel.

Wat wel belangrijk is om er RVS deurgrepen bij te kopen, die hebben ze daar op afdeling hangen. Net als bij een auto de velgen de auto maken is dat bij een kast de grepen. Met de standaard grepen ziet het geheel er goedkoop uit maar met de RVS greep (strak en modern) ziet het er prima uit. Koop wel degene met de passende maat. De grepen kosten ¤ 7,- voor twee stuks dus dat is geen geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')