Ik heb wel een roede in mijn 43cm diepe PAX kast gemaakt. Ik kan je vertellen: dat werkt kut.
de kleerhangers moeten er scheef in, dat betekent dat ze klem komen te zitten aan de achterkant van de schuifdeur. Niet doen dus!
Ik zou de 43cm gebruiken voor het wegleggen van opgevouwen kleding, manden voor ondergoed en sokken, en natuurlijk schoenen