quote:12 Dead in Shooting Rampage at Midnight Showing of The Dark Knight Rises
Twelve cinema-goers are reported to have been killed and 20 hurt at a cinema in the Colorado city of Aurora during a midnight showing of the new Batman film, The Dark Knight Rises.
Local media also report that two gunmen went on the rampage. Further reports confirmed that a blast went off at the Century 16 cinema in Aurora, leaving several injured.
"The number of injured is unclear right now," Al Boe, journalist at BNO News, told IBTimes UK on Twitter. "An explosion definitely went off but early reports said shots were fired. Multiple injuries"
A second device may have been located in the parking lot of the theatre, according to police radio. Explosive K9's are on scene.
Ben je nou zo dom of?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:25 schreef VeX- het volgende:
Iedereen TDKR een 1 geven op imdb uit respect voor de nabestaanden.
Maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:25 schreef VeX- het volgende:
Iedereen TDKR een 1 geven op imdb uit respect voor de nabestaanden.
Dit soort paniek symboolacties vind ik pas echt overdreven debielquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:31 schreef spijkerbroek het volgende:
De premiere in Parijs vanavond van dezelfde film is afgelast.
Waaromquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:31 schreef spijkerbroek het volgende:
De premiere in Parijs vanavond van dezelfde film is afgelast.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dit soort paniek symboolacties vind ik pas echt overdreven debiel
er hangt tocfh een kutsfeer, alleen maar rouw. Waarom deze officiele premiere wel door laten gaan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dit soort paniek symboolacties vind ik pas echt overdreven debiel
Rouw, in Parijs?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
er hangt tocfh een kutsfeer, alleen maar rouw. Waarom door laten gaan?
quote:WASHINGTON -- Rep. Louie Gohmert (R-Texas) said Friday that the shootings that took place in an Aurora, Colo. movie theater hours earlier were a result of "ongoing attacks on Judeo-Christian beliefs" and questioned why nobody else in the theater had a gun to take down the shooter.
Nee deze officiele premiere in Parijs, niet alle premieresquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Rouw, in Parijs?
Meteen maar de hele première over de gehele wereld een dag verschuiven?
Echt, het is heel erg wat er gebeurd is, maar om nou paniekerig aan de andere kant van de wereld alles te laten vallen, nee sorry, dat slaat nergens op.
Waarom zouden ze rouwen in Parijs? Die mensen willen gewoon op vrijdagavond naar de film.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
er hangt tocfh een kutsfeer, alleen maar rouw. Waarom deze officiele premiere wel door laten gaan?
Omdat dit de premiere met alle sterren en bobo's van de film is?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zouden ze rouwen in Parijs? Die mensen willen gewoon op vrijdagavond naar de film.
Waarom dat onderscheid?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee deze officiele premiere in Parijs, niet alle premieres
Misschien zouden ze het daarom juist gewoon wel door moeten laten gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat dit de premiere met alle sterren en bobo's van de film is?
In Parijs zouden de director en meerdere acteurs die in de film spelen komen, ze zouden daar ook een persco houden. Soort van officiële Europese première.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom dat onderscheid?
Hangt er bij die andere premières dan geen kutsfeer en rouwen de mensen daar niet volgens jou?
Waarom?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou vanavond gaan, maar sla toch maar even over.
Kudt, ze hebben ons door!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, misschien is het een wereldwijde groepering :[
Eerst Heath Ledger en nu weer 12 doden en vele slachtoffers.quote:
Hahaha!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:49 schreef VeX- het volgende:
[..]
Eerst Heath Ledger en nu weer 12 doden en vele slachtoffers.
Deze trilogie heeft al teveel schade berokkent. Ik vind het ook smakeloos dat mensen nog naar die films willen gaan.
Geen respect!
Hij had een kogelvrij vest toch?quote:
Omdat er voor Warner Brothers ook andere belangen op het spel staan. Momenteel staan de grootste bioscoopketens op verlies in de Amerikaanse beursen. Deze shooting zal er waarschijnlijk ook voor zorgen dat er minder mensen naar de bioscoop gaan. Alles wat Warner Brothers nu doet zal worden uitgelicht in de media. Het is daarom verstandig van ze om medeleven te betuigen en de feestelijke premiere aftelasten. Als ze het niet doen zou dat voor een terugslag kunnen zorgen waardoor ze miljoenen mislopen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom dat onderscheid?
Hangt er bij die andere premières dan geen kutsfeer en rouwen de mensen daar niet volgens jou?
Dat heeft niets met de films zelf te maken. Kan niet geloven dat er iemand zo dom kan zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:49 schreef VeX- het volgende:
[..]
Deze trilogie heeft al teveel schade berokkent. Ik vind het ook smakeloos dat mensen nog naar die films willen gaan.
Geen respect!
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:49 schreef VeX- het volgende:
[..]
Geen respect!
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:49 schreef VeX- het volgende:
[..]
Geen respect!
Wat?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:49 schreef VeX- het volgende:
[..]
Geen respect!
Hahahahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:49 schreef VeX- het volgende:
[..]
Geen respect!
Is dit een grap? Ik vind het namelijk erg moeilijk om voor te stellen dat er werkelijk zulke simpele zielen op de wereld zouden kunnen levenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:49 schreef VeX- het volgende:
[..]
Geen respect!
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:24 schreef Anno2012 het volgende:
Focking raar, gisteravond de film ''We need to talk about kevin'' gekeken. En dan dit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Ik vind dat nog wel het engste van alles.. Was eerst ook een vrouw waarvan d´r man was omgekomen bij 9/11, en later is ze zelf om het leven gekomen bij een vliegtuigcrash..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Slachtoffer ‘Aurora’ ontliep maand geleden nog net andere schietpartij
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)andere-schietpartij/
Jessica Redfield, die vanmorgen vroeg omkwam bij de schietpartij in een bioscoop in Aurora (Colorado) schreef, huiveringwekkend genoeg, juist vorige maand nog een blog over een schietpartij in Toronto, waar ze ternauwernood de dans ontsprong.
Redfield was er op 1 juni bij, toen een man in winkelcentrum Eaton Centre in de Canadese stad Toronto het vuur opende. Daar viel een dode, en raakten zeven anderen gewond.
In een blogpost beschreef Redfield hoe ze er later achterkwam dat ze slechts drie minuten voor de schietpartij nog stond te eten op exact dezelfde plek. Op het bonnetje van haar eten staat 6:20 pm in berichten over de schutter las ze dat de eerste schoten om 6.23 pm vielen – op exact dezelfde plek.
=============
Final Destination anyone?
nooit final destination gezien?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:53 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Ik vind dat nog wel het engste van alles.. Was eerst ook een vrouw waarvan d´r man was omgekomen bij 9/11, en later is ze zelf om het leven gekomen bij een vliegtuigcrash..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |