abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133336674
Hm nou voorhuid dan maar ~:)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_133370585
In navolging van Tong gooi ik er maar een politieke mening overheen.

Wat wel apart is dat je ziet dat hemel en aarde wordt bewogen en degene die zich het minst drukt maakt om dit alles is Poetin zelf die zoiets heeft van: "Jullie doen maar,maar ik doe toch lekker zelf waar ik zin in heb als veredelde Tsaar van Rusland en gooi iedereen de cel in waarvan ik vind dat die dat verdienen."
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 januari 2014 @ 08:56:33 #128
7889 tong80
Spleenheup
pi_136161592
AMSTERDAM - Nadezjda Tolokonnikova en Maria Aljochina van de Russische vrouwenpunkband Pussy Riot zijn vrijdag in Amsterdam. Ze openen het Human Rights Weekend in debatcentrum De Balie. Daar vertellen ze over hun tijd in de Russische gevangenis, het regime van de Russische president Vladimir Poetin en het plan een mensenrechtenorganisatie op te zetten.

De Balie vertoont vrijdagavond de documentaire Pussy Riot: A Punk Prayer. In de film worden de bandleden tot in de rechtszaal gevolgd en wordt het verhaal van de vrouwen achter de bivakmutsen getoond. Na afloop is er een gesprek met de vrouwen van Pussy Riot.

Tolokonnikova en Aljochina werden vorige maand vervroegd vrijgelaten uit een Russische gevangenis. Ze kregen een celstraf van 2 jaar wegens 'hooliganisme'. Ze hadden in februari 2012 met felgekleurde bivakmutsen Moskou's heiligste kathedraal bestormd.

Human Rights Weekend in Amsterdam is een samenwerkingsverband tussen Human Rights Watch, De Balie, ASN Bank en De Groene Amsterdammer.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_136161734
kunnen ze toch mooi geld verdienen met het uitbuiten van hun straf ^O^
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 februari 2014 @ 09:55:41 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_136429958
MOSKOU - Nadezjda Tolokonnikova en Maria Aljochina maken niet langer onderdeel uit van Pussy Riot. Dat laten 5 anonieme leden van de punkgroep weten via een bericht op de website van de band.

"Wij staan nu aan verschillende kanten van de barricades, dus maak alsjelieft onderscheid tussen ons", zo schrijft het 5-tal volgens The Hollywood Reporter, die de blogpost vanuit het Russisch vertaalde. "Wij zijn niet langer hen en zij zijn niet langer Pussy Riot."

Contact
Nadezjda en Maria negeren hen en de idealen van de groep, zo schrijven de 5. De anonieme bandleden, die het bericht hebben ondertekend met de bijnamen Kot, Garadzha, Fara, Shaiba, Serafima and Schumacher, zeggen blij te zijn dat Nadezjda en Maria zijn vrijgelaten. "Helaas kunnen we hen hier niet persoonlijk mee feliciteren, omdat ze elk contact met ons weigeren. Tot onze spijt zijn ze zo ondergedompeld geraakt in de problemen in Russische gevangenissen dat ze de agenda en idealen van onze band volledig zijn vergeten."

De 5 zijn bijzonder ontevreden over een poster waarmee een optreden van Nadezjda en Maria tijdens een concert van Amnesty International in New York deze week werd aangekondigd. Daarop stond een afbeelding van een man in een bivakmuts. "Wij zijn een feministische seperatistische groep, en een man kan ons niet vertegenwoordigen in het echt of op een poster." Vorige week vrijdag waren Nadezjda en Maria in Amsterdam.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_136430665
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:55 schreef tong80 het volgende:
zo schrijven de 5. De anonieme bandleden, die het bericht hebben ondertekend met de bijnamen Kot, Garadzha, Fara, Shaiba, Serafima and Schumacher,
ik tel er 6 :P
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:32:36 #132
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_136432344
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:29 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

ik tel er 6 :P
1 bijnaam bevat een komma? :P
Robert Moog died for our synths
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:14:09 #133
27648 Weakling
available in strong mint
pi_136435322
Paar dagen terug zaten ze bij Stephen Colbert aan tafel. Was een leuk en gevat interview, maar ging uiteraard niet heel erg diep.
http://pitchfork.com/news(...)-the-colbert-report/
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Trouwste user 2022 donderdag 6 maart 2014 @ 10:18:29 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_137440345
Twee leden van de punkband Pussy Riot, Nadezhda Tolokonnikova en Maria Alyokhin, zijn donderdagochtend belaagd door een horde agressieve mensen.

De twee bevonden zich in de McDonald's in de Russische stad Nizhny Novgorod toen jonge mensen ineens metalen voorwerpen en eten naar ze gooiden. Ook werden de vrouwen overgoten met een nog onbekende groene vloeistof.

Beiden hebben lichte verwondingen opgelopen. Ze hebben aangifte gedaan bij de politie.

Tolokonnikova en Aljochina zaten bijna 2 jaar vast wegens ernstige verstoring van de openbare orde. Ze hadden met de band in een Russisch-orthodoxe kathedraal ongenodigd een protestlied tegen president Poetin ten gehore gebracht. Ze kwamen in december via een amnestieregeling iets eerder vrij.

Het filmpje

http://www.telegraaf.nl/b(...)t_aangevallen__.html

Trouwste user 2022 dinsdag 29 juli 2014 @ 07:06:11 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_142839121
Twee vrouwen van de Russische punkgroep Pussy Riot eisen elk 130.000 euro schadevergoeding van de Russische staat. Ze werden in 2012 wegens 'hooliganisme' tot een gevangenisstraf van 2 jaar veroordeeld. De twee bandleden hebben een klacht tegen Rusland ingediend bij het Europees Hof voor de Mensenrechten in Straatsburg, zo meldde de Britse krant The Guardian. .

Maria Aljochina en Nadzjda Tolokonnikova kwamen eind vorig jaar vervroegd vrij, nadat ze ongeveer 1,5 jaar in een strafkamp hadden vastgezeten. Zij waren veroordeeld, omdat ze in februari 2012 met een 'punkgebed' een dienst hadden verstoord in de Christus de Verlosserkathedraal in de buurt van het Kremlin in Moskou. In dat 'gebed' bekritiseerden zij de toenmalige presidentskandidaat en huidige president Vladimir Poetin.

pi_142839271
ze denken: de camera's staan nu toch al richting Rusland gericht, laat ik maar snel in beeld springen :')
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 juli 2014 @ 09:02:25 #137
7889 tong80
Spleenheup
pi_142839939
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 07:45 schreef Leipo666 het volgende:
ze denken: de camera's staan nu toch al richting Rusland gericht, laat ik maar snel in beeld springen :')
Ze zoeken al jaren de publiciteit.

dinsdag 29 juli 2014 @ 09:11:58 #138
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_142840069
Deze band is muzikaal nog slechter dan de bandnaam. :')

Gelukkig is het meeste in het Russisch en kan ik niet vaststellen of het tekstueel net zo slecht is. Het zou ook kunnen dat het toch Engels is, maar ook dat is moeilijk te horen, zo slecht is het.

Omdat ze de punkwereld weinig gebracht hebben, compenseren ze het maar met hun gedrag. En alles wat tegen Putin is steun ik, dus Pussy Riot ga door. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')