abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2012 @ 21:42:21 #251
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_115019075
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:11 schreef johnnylove het volgende:

[..]

De Amerikanen denken er ook zo over.

Houston, We Have a Country How American oil companies have built their own fiefdom in northern Iraq.

Hoe lang denk je nog het gaat duren, voordat Koerdistan een feit is. En de Turken zijn de grootste afnemers van de olie, waardoor Amerikanen goed geld verdienen en de Koerden autonoom worden.
Klopt. De Koerdische politici zijn slim. Alleen de nationalistische, fanatieke Turken hier denken dat Koerdistan er niet zal komen. Jullie president en minister van buitenlandse zaken staan ondertussen gezellig naast een Koerdische vlag en noemen het Koerdistan, i.p.v. Noord-Irak of ''Kurdistan Region''.

De Turken verdienen zelf veel geld aan Koerdistan en dat willen zij niet kwijt raken. Als het zo doorgaat worden ZK en Turkije elkaars beste zakenpartners en als je het realistisch bekijkt kan het ook niet anders. Turkije grens aan Syrie en Iran en Koerdistan & Turkije hebben niet al te beste relaties met die landen. De EU is ook geen beste optie voor de Turken, helemaal niet omdat ze de Grieken als buren hebben.

De Amerikanen verdienen meer in de KRG dan in de Arabische delen, ookal is daar meer olie. De KRG heeft veel meer potentieel en de deals zijn veel aantrekkelijker.

Iedereen profiteert ervan en de Koerden houden zo de Amerikanen in Koerdistan de komende minstens 80 jaar (voor zolang is er minstens olie, veel is nog niet eens ontdekt). Geen land dus die een onafhankelijk Zuid-Koerdistan aanvalt, hebben ze te maken met de VS en de liefde voor olie ;) ;).
pi_115020976
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jouw post was natuurlijk overduidelijk onnodig. Je post het gewoon zodat je zijn tweet kan posten.
Vraag mij af of die beste meneer het weleens heeft gehad over de Koerden met ''die fijne Turken''.

In Istanbul gingen we naar een restaurant met school. Een man die er werkt kwam naar ons toe en vroeg mij waar ik vandaan kwam. Ik zei ''ik ben Koerdisch'' en weet je wat hij zei (gewoon in het Engels, waar ook de docenten bij zaten) 'We don't serve Kurds here'.

DAT is hoe Turken zijn ;).
Meh iedere verstandige lezer weet dat er heel veel soorten Turken en heel over soorten Koerden zijn. En jouw anekdotes hebben nul waarde.

De veralgemeniseringen die jij er graag op loslaat kunnen niet kloppen

Zo zijn ook niet , godzijdank, alle Koerden zoals jij.

En een tweet posten van Harald Doornbos in dit topic is geen zonde, als je de beste man kent. Ervaringsdeskundige op dit gebied.
pi_115023887
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 21:36 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

In Istanbul gingen we naar een restaurant met school. Een man die er werkt kwam naar ons toe en vroeg mij waar ik vandaan kwam. Ik zei ''ik ben Koerdisch'' en weet je wat hij zei (gewoon in het Engels, waar ook de docenten bij zaten) 'We don't serve Kurds here'.

DAT is hoe Turken zijn ;).
Waarschijnlijk kon hij aan je kop zien dat je PKK aanhanger/terrorist betn en weigerde je vanwege deze redenen.

Overigens geloof ik werkelijk NIETS van wat je zegt.
Bullshit, met je 'We don't serve Kurds here'..

Is dit je manier om medelijden te krijgen ofzo ?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_115024311
quote:
1s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zo zijn ook niet , godzijdank, alle Koerden zoals jij.

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ken veel koerden die absoluut niets met de pkk hebben en mensen zoals computerprobleem verafschuwen.
Koerden kunnen doen en laten wat ze willen in het land. Niet voor niets zijn er koerdische presidenten geweest in het verleden.
Nationale zender die 24 uur per dag in het koerdisch uitzendt.
Iedereen met een Turkse nationaliteit wordt gezien als Turk.

Wanneer je de terrorist gaat uithangen zoals computerprobleem moet je niet raar opkijken dat je her en der wordt gediscrimineerd.
Koerdistan zal NOOIT binnen Turkse grenzen komen. Stop die gedachte maar waar je het wil stoppen.
Als je zo trots bent op het gebied koerdistan, ga er dan lekker heen en vecht zij aan zij met je gebrainwashte kameraden.

Wat jullie proberen te doen in irak of syrie boeit mij overigens ook geen ene drol. Hopelijk komt daar ook ooit een koerdistan zodat alle pkk aanhanger opdonderen uit Turkije.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  donderdag 2 augustus 2012 @ 23:29:36 #255
344644 computerprobleem
pi_115026743
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:48 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kon hij aan je kop zien dat je PKK aanhanger/terrorist betn en weigerde je vanwege deze redenen.

Overigens geloof ik werkelijk NIETS van wat je zegt.
Bullshit, met je 'We don't serve Kurds here'..

Is dit je manier om medelijden te krijgen ofzo ?
Het kan mij geen reet schelen wat jij denkt. En ik heb geen ''PKK aanhanger'' kop. Ook geen typisch ''buitenlander kop''. Zie er namelijk blank uit (licht huidskleur).

En wederom een racistische opmerking van jou. Want volgens jou is het hun goed recht om Koerden te weigeren, aangezien de meesten Koerden de PKK gewoon steunen. Maar volgens de Turken gaat het maar om een klein deel Koerden die de PKK steunt. Daarom komen er ook nooit tienduizenden Koerden bij elkaar in steden in Europa om tegen de Turkse terreurstaat te demonstreren en pro-PKK / Koerdistan leuzen te roepen. De 99% van de Koerden die de PKK niet steunt, houd zich volgens jullie namelijk stil.

Yeah, right. En er wonen meer dan 15 miljoen Koerden in Turkije.

Tientallen jaren geleden was het aantal Koerden al zo'n 35 miljoen. Dat aantal is sindsdien niet gestegen volgens statistieken van Turkije, Iran en Syrië. Yeah right, Koerden krijgen geen kinderen, maar de Arabische/Perzische/Turkse bevolking explodeert in dezelfde periode. Jullie willen gewoon dat nummer laag houden zodat jullie sterker staan en de rechten v/d Koerden blijven kunnen beperken. Ik weet zeker dat dat aantal nu meer dan 40 miljoen is, op zijn aller minst.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 23:31:40 #256
344644 computerprobleem
pi_115026871
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ken veel koerden die absoluut niets met de pkk hebben en mensen zoals computerprobleem verafschuwen.
Koerden kunnen doen en laten wat ze willen in het land. Niet voor niets zijn er koerdische presidenten geweest in het verleden.
Nationale zender die 24 uur per dag in het koerdisch uitzendt.
Iedereen met een Turkse nationaliteit wordt gezien als Turk.

Wanneer je de terrorist gaat uithangen zoals computerprobleem moet je niet raar opkijken dat je her en der wordt gediscrimineerd.
Koerdistan zal NOOIT binnen Turkse grenzen komen. Stop die gedachte maar waar je het wil stoppen.
Als je zo trots bent op het gebied koerdistan, ga er dan lekker heen en vecht zij aan zij met je gebrainwashte kameraden.

Wat jullie proberen te doen in irak of syrie boeit mij overigens ook geen ene drol. Hopelijk komt daar ook ooit een koerdistan zodat alle pkk aanhanger opdonderen uit Turkije.
Nah, ook als er in Iran, Syrië en Irak officieel een Koerdistan komt, is het nog niet gedaan. Noord-Koerdistan moet ook bevrijd worden. Deze strijd voor meer rechten en om bevrijd te worden v/d Turkse onderdrukking en facisme zal nog tientallen jaren, zo niet, eeuwen doorgaan indien nodig.

De Turkse bezetter moet gewoon opdonderen uit Koerdistan. Er wonen daar bijna geen Turken, dus hoezo is het ''Turkije''? :') :')

In dat gebieden woonden al Koerden voordat het woord ''Turk'' nog bestond man. Check je geschiedenis.
pi_115030937
Typisch geval van je eigen leugens zo vaak herhalen tot je er zelf in begint te geloven.... Goed neem het je niet kwalijk, komt vast door je gezin.
pi_115034587
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nah, ook als er in Iran, Syrië en Irak officieel een Koerdistan komt, is het nog niet gedaan. Noord-Koerdistan moet ook bevrijd worden. Deze strijd voor meer rechten en om bevrijd te worden v/d Turkse onderdrukking en facisme zal nog tientallen jaren, zo niet, eeuwen doorgaan indien nodig.

De Turkse bezetter moet gewoon opdonderen uit Koerdistan. Er wonen daar bijna geen Turken, dus hoezo is het ''Turkije''? :') :')

In dat gebieden woonden al Koerden voordat het woord ''Turk'' nog bestond man. Check je geschiedenis.
Ook dit is weer een gemengd gebied, waar Armeniërs, Arabieren, Koerden, Bosniërs, Circassiërs en vele andere etnische groepen wonen. Wat geeft de Koerden het recht om het zogenaamde "Koerdische deel" van Turkije in te pikken? Bovendien, wie wil er nu in een onderontwikkelde Koerdische staat leven? Turkije heeft haar bevolking tenminste iets te bieden. En nee, ik ben geen Turk, ik ben Arabier, maar ere wie ere toekomt.
Sum es est, sumus estis sunt
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 02:56:36 #259
344644 computerprobleem
pi_115035336
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 02:29 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Ook dit is weer een gemengd gebied, waar Armeniërs, Arabieren, Koerden, Bosniërs, Circassiërs en vele andere etnische groepen wonen. Wat geeft de Koerden het recht om het zogenaamde "Koerdische deel" van Turkije in te pikken? Bovendien, wie wil er nu in een onderontwikkelde Koerdische staat leven? Turkije heeft haar bevolking tenminste iets te bieden. En nee, ik ben geen Turk, ik ben Arabier, maar ere wie ere toekomt.
Nederland is tegenwoordig ook een gemengd gebied. Het is nu vast geen Nederland meer, omdat er Afghanen, Assyriërs, Duitsers, Marokkanen, Turken, Belgen, Britten, etc. wonen? Want dat is jouw logica.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 03:02:32 #260
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_115035468
Hey computerprobleem, ben jij Koerd? Heb het topic verder niet gelezen, maar je komt altijd zo extreem haatdragend over jegens de rest v/h middenoosten... (niet dat elke Koerd zo is, maar je komt wel altijd over als iemand met banden en tevens erge haat jegens groepen in die regio).
Krekker is de bom!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 04:11:18 #261
344644 computerprobleem
pi_115036444
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 03:02 schreef KreKkeR het volgende:
Hey computerprobleem, ben jij Koerd? Heb het topic verder niet gelezen, maar je komt altijd zo extreem haatdragend over jegens de rest v/h middenoosten... (niet dat elke Koerd zo is, maar je komt wel altijd over als iemand met banden en tevens erge haat jegens groepen in die regio).
Wat bedoel je met banden?

Ik mag Joden en minderheden in het MO gewoon wel overigens. Ook geen problemen met Perzen, het is de extremistische regering die zo met de Koerden (en ook de Perzen) omgaat. We hebben goede banden met Perzen (Farsi), mijn oom heeft ook verschillende 'dingen' in Iran (wel het Koerdisch gedeelte, maar goed).

Iran heeft Koerdistan in het verleden ook geholpen, maar jammer dat ze de Koerden onderdrukken en er een Islamistische extremistische regering aan de macht is. De Koerden en de Perzen zouden goede bondgenoten zijn, vooral vanwege de lange, soortgelijke geschiedenis en overeenkomsten.
pi_115036507
TS. :')
If not now, then when.
pi_115041722
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:29 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Het kan mij geen reet schelen wat jij denkt. En ik heb geen ''PKK aanhanger'' kop. Ook geen typisch ''buitenlander kop''. Zie er namelijk blank uit (licht huidskleur).

En wederom een racistische opmerking van jou. Want volgens jou is het hun goed recht om Koerden te weigeren, aangezien de meesten Koerden de PKK gewoon steunen.

Het is geen publiek geheim meer dat je gebrainwashed bent en als een kip zonder kop propaganda materiaal plaatst hier zonder dat je er ook maar iets van begrijpt. Nu ga je ook nog dingen roepen die ik niet zeg. Ik zeg nergens dat koerden geweigerd moeten worden, ik heb het over "PKK aanhangers/terroristen". Dat zijn TERRORISTEN en die horen onder de grond te leven in een houten kist van 2 bij 1 meter.

Doe je ogen open en probeer eerst te lezen alvorens je weer begint aan je propaganda.
pi_115041909
quote:
7s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:31 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Iedereen met een Turkse identiteit of paspoort is TURK.
Een brabander zegt ook niet dat ie een brabander is en absoluut geen nederlander.
Jullie zijn gewoon een volk, net zoals mensen uit Trabzon "laz" worden genoemd etc.

Als het je niet bevalt om Turk te zijn dan lever je je paspoort in en rot je op uit het land.
Heel simpel ^O^

ps. Jou zouden ze eigenlijk moeten aangeven bij het Turkse consulaat in Rotterdam vanwege je propaganda m.b.t de PKK. De pkk is namelijk nog steeds een verboden terroristische groepering. Eens kijken hoe je piept als ze je oppakken de eerst volgende keer wanneer je Turkije binnenkomt.
pi_115041939
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 02:56 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nederland is tegenwoordig ook een gemengd gebied. Het is nu vast geen Nederland meer, omdat er Afghanen, Assyriërs, Duitsers, Marokkanen, Turken, Belgen, Britten, etc. wonen? Want dat is jouw logica.
Gemengd gebied maar het is NEDERLAND.

Ga je proberen te ontwikkelen i.p.v je bezig te houden met het stukje TURKS grond in oost Turkije.
pi_115041977
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 04:11 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Wat bedoel je met banden?

Ik mag Joden en minderheden in het MO gewoon wel overigens. Ook geen problemen met Perzen, het is de extremistische regering die zo met de Koerden (en ook de Perzen) omgaat. We hebben goede banden met Perzen (Farsi), mijn oom heeft ook verschillende 'dingen' in Iran (wel het Koerdisch gedeelte, maar goed).

Iran heeft Koerdistan in het verleden ook geholpen, maar jammer dat ze de Koerden onderdrukken en er een Islamistische extremistische regering aan de macht is. De Koerden en de Perzen zouden goede bondgenoten zijn, vooral vanwege de lange, soortgelijke geschiedenis en overeenkomsten.
Ik vond saddam hussein en de koerden ook goede bondgenoten. Jammer dat hij is opgehangen.
pi_115049860
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 02:56 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Gelul. De Arabieren en de Assyriërs zijn al minstens even lang in die regio te vinden. De migrantengemeenschappen van Nederland zijn allemaal recentelijk hierheen gekomen, dus je vergelijking raakt kant noch wal. Steden als Diyarbakir zijn van origine Arabisch, en gesticht door de Bakr (vandaar de naam Diyar bakr).
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 14:45:37 #268
344644 computerprobleem
pi_115050330
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:31 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Gelul. De Arabieren en de Assyriërs zijn al minstens even lang in die regio te vinden. De migrantengemeenschappen van Nederland zijn allemaal recentelijk hierheen gekomen, dus je vergelijking raakt kant noch wal. Steden als Diyarbakir zijn van origine Arabisch, en gesticht door de Bakr (vandaar de naam Diyar bakr).
Nee, niet vandaar de naam Diyarbakir. De Koerdische namen zijn vervangen door de Turkse staat, die zijn namelijk verboden. De originele Koerdische naam van die stad is Amed.
pi_115050628
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:45 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee, niet vandaar de naam Diyarbakir. De Koerdische namen zijn vervangen door de Turkse staat, die zijn namelijk verboden. De originele Koerdische naam van die stad is Amed.
Originele Koerdische naam?
pi_115050818
Turken hebben het vervangen door Arabische namen?
pi_115051513
[/quote]
Oh, dus de Koerdische namen waren de officiële namen (alsook de originele namen) want Koerdische staat en toen kwamen de Turken en namen het land over van de Koerden en toen gaven de Turken een Turkse naam.

Ja?

[ Bericht 51% gewijzigd door yvonne op 14-05-2014 23:44:13 ]
pi_115051523
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:57 schreef Peunage het volgende:
Turken hebben het vervangen door Arabische namen?
:') Idd.Lijkt me sterk.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:34:36 #273
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_115052981
:W
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: