ik zet wel meer dingen uit waar users om vragen en die ikzelf niet handig vindt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Een paar uur eraan werken en dan vervolgens bij jezelf uitzetten
advertentiesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:17 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zet wel meer dingen uit waar users om vragen en die ikzelf niet handig vindt.
Alleen de kleurtjes of ook het grid?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:17 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zet wel meer dingen uit waar users om vragen en die ikzelf niet handig vindt.
Kan je de grid ook uitzetten?quote:
Welja, gewoon de text-only template nemen. Is alles uitgezet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Kan je de grid ook uitzetten?
Want dat is wel irritant om die elke keer weg te klikken.
Waren er mensen die daar om vroegen?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:27 schreef rosepetals het volgende:
Het is wel even wennen jamaar ik ga niet toegeven aan de inner autist.
grid heb ik alleen op de index aan, maar ik kom maar zelden op de index.quote:
settings -> thema -> forumgrid verbergen -> vinkje -> klaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:21 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Kan je de grid ook uitzetten?
Want dat is wel irritant om die elke keer weg te klikken.
Waren er mensen die daar om vroegen?
Ik zag m idd, thx.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:32 schreef Danny het volgende:
[..]
settings -> thema -> forumgrid verbergen -> vinkje -> klaar
omdat je op een forum rustig wil lezen, en al die kleuren door elkaar zorgen voor chaos en leidt veel te af van bv de titels van topics. Het werkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik niet. Waarom zou dat niet werken?
Het eind der tijden zeg ik je!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
al die kleuren door elkaar zorgen voor chaos
Dan heb je het over je My-AT. Op de main-index staat er niks door elkaar, en dat geldt ook voor de index van de forums. Alleen hebben ze nu allemaal een kleurtje. Dus met de chaos en het niet rustig kunnen lezen zal het wel meevallen. Of lees jij alleen TT's?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat je op een forum rustig wil lezen, en al die kleuren door elkaar zorgen voor chaos en leidt veel te af van bv de titels van topics. Het werkt gewoon niet.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:46 schreef Tja..1986 het volgende:
Ga eens naar buiten, daar zijn ook kleuren.
je kunt de blokjes nu ook verslepen in een door jou gewenste volgorde.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:09 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben inmiddels eraan gewend en ik vind het eigenlijk wel handig.
eerst Babes (groen), daarna KLB (blauw) daarna de rest.
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:48 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt de blokjes nu ook verslepen in een door jou gewenste volgorde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |