D'awwwquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Beter juist!!! Om 18.00u begint voor mij de kermisweek... ik moet in 8 dagen zo'n 75 uur werken
Neh, niet echtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awwwheb je wel nog even tijd om te ademen?
Ow en gingen wij nog naar de kermis samen![]()
Ik kan met de scooter komen !111!!!!11 Pehehehehe...
USE TZE SCOOTER FOR EVERYTHING![]()
WEET JE HOEVEEL WC PAPIER VAN DE PRIMARKquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat welDat is zo'n 700 ekkies in 8 dagen
Van de Rewequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WEET JE HOEVEEL WC PAPIER VAN DE PRIMARK
Oeh ik kijk even of ik dan kan ! Moet met cif overleggen nogquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neh, niet echt![]()
Ik ben uhm... even kijken... zaterdag vrij!! Volgende week
Een snort !!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef Lindytje het volgende:
Priem, heb je een brom- of een snorscooter?
Heerlijk, mijnen ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ik kijk even of ik dan kan ! Moet met cif overleggen nog
[..]
Een snort !!!
Maar hij doet wel 55
Ja misschien kan je tegen die tijd heul die kermis niet meer zienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef Lindytje het volgende:
En is goed joh, we kijken tegen die tijd wel effe
Ik sta gelukkig 200m van de kermis afquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja misschien kan je tegen die tijd heul die kermis niet meer zienMaar ik kan natuurlijk ook altijd komen bankhangen bij jou..
Je hoort nog van me
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geef maar toe wie heeft die ddos aanval gedaan?
Hontquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:58 schreef Mss het volgende:
Ik schreef net 'hont' op in het systeem. Verrekten SC.
ze krijgt t wss toch wel gratisquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wel goeden artikel als je doelgroep voornamelijk 12 jaar oud is, Bruiningscreme van 80 euro![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soberso, bruiningscreme van 80 euro![]()
![]()
![]()
En anders heeft zij er geld zat voor.quote:
Maar als ze niks schrijft dann krijgt ze geen graties dingen meerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En anders heeft zij er geld zat voor.
Maar misschien is het handig om je doelgroep te overwegen, voordat je dit soort artikels schrijft.
dr zijn ook wss genoeg mensen die gewoon werken en haar site lezen ...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En anders heeft zij er geld zat voor.
Maar misschien is het handig om je doelgroep te overwegen, voordat je dit soort artikels schrijft.
en dit. Maar die commenten wss nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dr zijn ook wss genoeg mensen die gewoon werken en haar site lezen ...
Dan nog, volgens mij zijn er weinig mensen die 80 euro over hebben voor een zelfbruiner.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dr zijn ook wss genoeg mensen die gewoon werken en haar site lezen ...
quote:Velaija says:
20/07/2012 at 16:18
Ahh… Kun je binnenkort niet toevallig ook budget-zelfbruiners laten zien? Dit is echt een heel fijne reviewvorm, maar met één tubetje ben ik mijn volledige zak/kleedgeld voor 1-1,5 maand kwijt.
oh jawel hoor, zijn er genoeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan nog, volgens mij zijn er weinig mensen die 80 euro over hebben voor een zelfbruiner.
Deze vind ik wel lief
[..]
Ik ken ze niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Bb heeft salaris binnen. Wij in koor: SPEND ALL ZHE MONEYYY!!!!
....AND TAKE PRIEM WITH YOU!!11111quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ga naar Duitsland, naar Essen!! BUY ALL ZHE AWESOME SHOES!!!!!!
EN DEN WC PAPIERquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ga naar Duitsland, naar Essen!! BUY ALL ZHE AWESOME SHOES!!!!!!
DAT OOK!!!! Het schuurt alleen een beetje aan je reet, maar is wel EXTRA WEISS!!!!quote:
moet je es hier in de pc hooftstraat kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ken ze niet.
Hooguit m'n moeder in een bui van verstandsverbijstering, dat heeft ze af en toe.
En vervolgens krijg ik het omdat ze het toch niet gebruikt. O ja, m'n oma zou het ook doen, maar die betaald ook 500 euro voor een ochtendjas
Daar kom ik toch heul nooitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet je es hier in de pc hooftstraat kijken
maargoed als een zelfbruiner ECHT goed zou werken zonder vlekken zou ik het zelfs nog kopen, hoef k niet meer aan te horen "ben je ziehieeeek"
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Wiiee I haz a hyper de swap doos![]()
o en hallon
Mijn lief snapt mij niet ik stuurde net een berichtje wiee ik krijg de swap doos, krijg ik terug wat voor ding?quote:
Ja, goed hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:56 schreef Dwyn het volgende:
Top man, zo'n shoplog... met verkeerde kleuren
Ik vind je konijntje wel briljantquote:
DE SWAPDOOS MAN!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mijn lief snapt mij niet ik stuurde net een berichtje wiee ik krijg de swap doos, krijg ik terug wat voor ding?
Oeh daar ben ik nog nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
Whaoooo die schoenen !!! BLAUWLIMEGROEN
Thehehe... Maar ze zijn wel tof![]()
Nieuwen kleurquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
Whaoooo die schoenen !!! BLAUWLIMEGROEN
Thehehe... Maar ze zijn wel tof![]()
Terracota geurquote:
Ook zo ne goeien geurquote:
IK WIL NAAR DUITSLAND OM ALLE ZOOI TE KOPEN EINZquote:
IK WIL MEEquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK WIL NAAR DUITSLAND OM ALLE ZOOI TE KOPEN EINZ
SNAP IK!!!! Echt, neem 150 euro mee en je kan alles kopen dat je wil hebben daarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK WIL NAAR DUITSLAND OM ALLE ZOOI TE KOPEN EINZ
Op je scooter naar Primarkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil ook primark shoppen!
O nee... scooter gefaaldHmmm...
Deze is in Essenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar waar zat deze nou Lin?
Want ik ben in een primark in Gelsenkirchen geweest, maar die was heul niet zo groot...
kijk maar eens naar de bijenkorf bij de La Mer, potje dagcreme voor over de 200 euroquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar kom ik toch heul nooit![]()
Als iemand dat zegt roep je gewoon "NEIN, IK BEN EXTRA WEISS!"
Dan ben ik 1 grote tas als ik terugrij jongeuh !!!quote:
Das wel lang jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godverdomme, Essen is 2,5 uur rijden vanaf hier![]()
![]()
Wait.....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:04 schreef Sharana_LV het volgende:
LIN!
awesome filmpje.... maar ikzie dikkie nergens en geloof er geen pleur van dat hij nog leeft
foto met krant van vandaag en dikke kkthnxbye!
en waar is sien
Ik heb het al een keer gedaanquote:
Hm ja aan de andere kant is het niet zo heel lang eig. In amerika deden we dat ook vaak genoeg dusjaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer gedaan, toen gingen we naar CentrO in Oberhausen en daarna door naar Gelsenkirchen, toen was die in Essen er nog niet denk ik...
Ik weet niet of ik in Duitsland durf te rijdenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hm ja aan de andere kant is het niet zo heel lang eig. In amerika deden we dat ook vaak genoeg dusja
Maar als je gaat, mag ik mee?
Scheuren met de peugotquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik in Duitsland durf te rijden
Kan ik nog harder dan 150quote:
Mwehehehe, gaat de auto lekker trillen enzoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan ik nog harder dan 150![]()
![]()
![]()
Moeten we wel goed besparen jonge, Benzine zal al richting de 50 euro gaan
HOAX, DIE DATUM IS HEUL NOG NIET GEWEEST!quote:
lin dr camera is kleurenblindquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOAX, DIE DATUM IS HEUL NOG NIET GEWEEST!
(Dikkie was toch wit?)
Dat duurt 3,5 uur vanaf hierquote:
Ik kan tijdreizen *O0*quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
FOTO UIT DE TOEKOMST AHWMYGAWD!
dikke
Nu is ie meer geelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOAX, DIE DATUM IS HEUL NOG NIET GEWEEST!
(Dikkie was toch wit?)
DIKKIE KAN DOOD IN DAT MANDJE LIGGEN!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:18 schreef Lindytje het volgende:
Sjaan:
http://s61.photobucket.co(...)¤t=Video24.mp4
Ja, ik blijf niet aan de gangquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DIKKIE KAN DOOD IN DAT MANDJE LIGGEN!
HOAX!
Sienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sien![]()
Met d'r "Dafuq wil je nu weer"-hoofd![]()
Ik heb lichtelijk gefaald met het scheren van Cody gisteren, en zijn vacht is nu dezelfde lengte als die van Sien toen ze geschoren wasquote:
Peekshurquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb lichtelijk gefaald met het scheren van Cody gisteren, en zijn vacht is nu dezelfde lengte als die van Sien toen ze geschoren was.
Maar dan met een kale neus en een afro
Heb ik nog niet gemaakt, want echt genantquote:
Wajoo, trui breienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gemaakt, want echt genant
Heb wel dit:
[ afbeelding ]
Werkse Linquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:31 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ik ga friet bakkenTot vanavond een uur of 3 ofzo
![]()
Mensen met teveel vrije tijdquote:Mars tegen slecht weer gaat door ondanks zon
AMSTERDAM - De protestmars tegen het aanhoudende slechte zomerweer zaterdag in Amsterdam gaat ondanks het aangekondigde mooie weer gewoon door.
ZWEMMEND DENK IKquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:36 schreef PriemGirl het volgende:
Skjeoeooeoeooeoeeehoeoeeh. Hoe wat waar spreken we af morgen? Ga jij met de fiets/te voet/zwemmend?
Waar zie jij regen?quote:
Oh is niet zo ver van jouwes? Ik heb werkelijk geen ideequote:
jij niet bieren???quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh is niet zo ver van jouwes? Ik heb werkelijk geen ideeHoe laat? Kan ik mn auto bij jou in de straat droppen dan?
Mja kan me wel laten afzetten; maar dan moet ik met taxi terug... en weet niet of cif me wel wil droppen...quote:
huh, morgen?quote:
Nee, nu!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
huh, morgen?
Hier zeggen ze dat het de komende 5 dagen droog blijft, lijkt wel zomer jonge!
muh!!! Bus een optie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mja kan me wel laten afzetten; maar dan moet ik met taxi terug... en weet niet of cif me wel wil droppen...
Owjah... eens kijken hoe laat die gaatquote:
joah!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:53 schreef PriemGirl het volgende:
MISSCHIEN WIL CIF MIJ MET DEN NEUEN SCOOTER BRENGEN![]()
Nee?
Zo eens vragen
Morgen hebben we hemquote:
Nice! Congrats ermeequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Morgen hebben we hemGeen nieuwen; 2de hands
Thxquote:
de goeikoopste. Ge zijt toch geen petje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
Grom.... honderdmiljoenmiljard scooterverzekeringen mogelijkvan 1,16 tot 18 euro ongeveer per maand
Welke is nou goehoeeed
Ja maar zoveel verschilquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de goeikoopste. Ge zijt toch geen petje.
vraag Bb morgen om raadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar zoveel verschilDan vraag je je toch af of ik óf iets verkeerds invul of dat er dan iets niet bij zit of... i dunno
Ben je nl staatsburger?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm en nu twijfel ik uberhaupt.... Ik ben met mijn auto in belgië verzekerd... Heb ook belgisch rijbewijs... Maar kan ik me dan eik wel verzekering voor een NL scooter om in NL mee te rijden..........
Nee; nog niet... Mag pas over een anderhalve maand NL nationaliteit aanvragen.quote:
Omdat verzekering altijd op de jongste bestuurder moet staan; ergo moi.quote:
Nee willen basis... Ja ik weet dat het kan; maar ik sta in belgië verzekerd met mijn auto. Ook heb ik nog steeds de belgische nationaliteit. Kan ik dus als 'buitenlander' (ook al woon ik in NL) wel met een NL scooter rijden/hem verzekeren; terwijl mijn autoverzekering in België loopt....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:05 schreef Incantrix het volgende:
Priem, als het goed is kun je gewoon de jongste bestuurder opgeven terwijl de verzekering op naam van een ander staat hoor
En wat goed is qua verzekeringen.. Wil je alleen een wa-dekking? Wa is wettelijke aansprakelijkheid, dus dat is dan zo'n beetje wel dezelfde dekking. Als je casco of minicasco wil is het wat lastiger, dan kan bij goedkopere verzekeringen de dekking toch wat anders liggen als bij de duurdere. Of dat ze dan bij schade supermoeilijk gaan doen over uitkeren ofzo.
Het land van registratie is ook het land waar je moet verzekeren, maar als je een NL adres hebt (ik neem aan dat je hier wel bent ingeschreven?) zou dat denk ik wel moeten kunnen. Nog nooit aan de hand gehad, sorry. Maar waar je auto verzekerd is maakt niet uit, toch? Heb je met je verzekeringen een tussenpersoon? Anders zou ik morgen die gewoon eens bellen, laat hen het uitzoekwerk doenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee willen basis... Ja ik weet dat het kan; maar ik sta in belgië verzekerd met mijn auto. Ook heb ik nog steeds de belgische nationaliteit. Kan ik dus als 'buitenlander' (ook al woon ik in NL) wel met een NL scooter rijden/hem verzekeren; terwijl mijn autoverzekering in België loopt....
WAT DOET MILO BIJ JOU THUIS!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:15 schreef Incantrix het volgende:
bnnnnnnnnnn\hgnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn671
Fijn jahquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik sta hier ingeschreven hehe; heb ook zo'n mooi immigratiedocumentje in mijn portemonnee zitten![]()
Nee ik ben ook een ingewikkelde situatieIs niet de eerste keer helaas
STEFquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:15 schreef Incantrix het volgende:
bnnnnnnnnnn\hgnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn671
Die ligt al in bed (al een uur te gillen dat hij nog een broodje wil, nog tv wil kijken, nog even met zijn auto's wil spelen en tussendoor zingt hij liedjesquote:
zingende kleintjesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die ligt al in bed (al een uur te gillen dat hij nog een broodje wil, nog tv wil kijken, nog even met zijn auto's wil spelen en tussendoor zingt hij liedjes)
Rij jij dan ook met een belgische kentekenplaat? Dacht dat je maar een aantal maanden daarmee mocht rijden als je verhuisd was.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee willen basis... Ja ik weet dat het kan; maar ik sta in belgië verzekerd met mijn auto. Ook heb ik nog steeds de belgische nationaliteit. Kan ik dus als 'buitenlander' (ook al woon ik in NL) wel met een NL scooter rijden/hem verzekeren; terwijl mijn autoverzekering in België loopt....
Joahhhhquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die Priem is gewoon nog een keiharde allochtoon jonge!![]()
Ik dacht dat je al heul lang in Nederland woonde!quote:
Ik woon hier 4 jaar; maar shocking: Je mag niet zomaar nederlander worden als je hier komt wonenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al heul lang in Nederland woonde!
Dat is omdat alle allochtonen het land uit moeten jonge!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik woon hier 4 jaar; maar shocking: Je mag niet zomaar nederlander worden als je hier komt wonen![]()
HET IS EEN SAMENZWERING TEGEN DE PRIEM JONGEUHquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is omdat alle allochtonen het land uit moeten jonge!![]()
![]()
![]()
Nee ik ken het, mijn vader is ook niet Nederlands geboren.
Al die belgen die onze banen komen jatten!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HET IS EEN SAMENZWERING TEGEN DE PRIEM JONGEUH
Theheheh
Theheh dat doen ze hier best vaak op het werkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Al die belgen die onze banen komen jatten!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kon vroeger mijn vader trouwens goed pissig maken door hem allochtoon te noemen.
Inmiddels kan hij de humor ervan inzien
Theoretisch gezien ben ik ook allochtoon
yaaaayyy we are special clubquote:
Ooohhhh *opgeheven vingertje*quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
Naja verzekering is afgesloten.
"dank voor het afsluiten: U wordt binnen 1 werkdag terug gebeld om de verzekering definitief te maken"Morgen alli-illegali naar huis rijden dus
Thehehe tjah.... wilden liever ook dat het direct was; maar klote anwb gaf dat niet aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooohhhh *opgeheven vingertje*
Sorry, ik ben alleen allochtoon als je ook Almelo's bloed meetelt
Jah, balen dan iddquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe tjah.... wilden liever ook dat het direct was; maar klote anwb gaf dat niet aangrom...... naja.....
Ow en nog even voor alle haters: Ik ga twiligt boeken lezen![]()
Truste
Dat lijkt weer behoorlijk tegen te vallenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:23 schreef Sharana_LV het volgende:
china glaze bohemian swatches
[ afbeelding ]
geen blog, PAA forum, en ze heeft ze er ff in 5 min opgeramd omdat ze naar de film moest dus ik gok dat ze nog wel betere swatches gaat makenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat lijkt weer behoorlijk tegen te vallen![]()
Hoewel het naar mijn idee ook niet zulke mooie swatches zijn.
Van welke blog komen ze?
Ah, dat verklaard wel wat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen blog, PAA forum, en ze heeft ze er ff in 5 min opgeramd omdat ze naar de film moest dus ik gok dat ze nog wel betere swatches gaat maken
Daar ben ik dan wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen blog, PAA forum, en ze heeft ze er ff in 5 min opgeramd omdat ze naar de film moest dus ik gok dat ze nog wel betere swatches gaat maken
polish aholics anonymous facebookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard wel wat.
(wat is paa-forum?)
Goeden naamquote:
Mijn mama is 3 meter over de Duitse grens geboren en opgegroeid. Wel met de Nederlandse nationaliteit trouwens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat zijn jouw roots Mss?
En Dico is ook al allochtoon,
WE NEMEN NEDERLAND OVER JONGE!
Nicequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn china glaze bohemian collectie gaat ook de deur uityay
Nog steeds nicequote:
Ja geen idee, ik zei OMFG wantz en kreeg gelijk bericht van iemand die mij al eerder wat gestuurd had dat ze die lakjes al heeft en kan shippenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nog steeds nice
Maar hoe kan het nou dat je hem nu al krijgt, ze gaan toch pas in augustus op de markt?
Vetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn china glaze bohemian collectie gaat ook de deur uityay
Wow, gaafquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik zei OMFG wantz en kreeg gelijk bericht van iemand die mij al eerder wat gestuurd had dat ze die lakjes al heeft en kan shippenflat rate betaal je bij haar 16,95 voor
nieuwe bestellingen van de actie gaan er wat later uit aangezien ze al 1500 orders had op de eerste dag alleen alquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vet
Volgens mij mag A-England Adina mij niet zo, vorige bestelling is er na 4 weken nog niet.. ik heb geen mail dat ze hem opnieuw verstuurd heeft oid, en ook mijn nieuwe bestelling heb ik nog geen 'order shipped' mail
Vorige keer duurde het 4 dagen voor ik shipped-mail kreeg...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vet
Volgens mij mag A-England Adina mij niet zo, vorige bestelling is er na 4 weken nog niet.. ik heb geen mail dat ze hem opnieuw verstuurd heeft oid, en ook mijn nieuwe bestelling heb ik nog geen 'order shipped' mail
Gek verhaalquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nieuwe bestellingen van de actie gaan er wat later uit aangezien ze al 1500 orders had op de eerste dag alleen al
Zijn dit weer swatches van een ander?quote:
UIT DN WINKEL!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOE KOMT IEDEREEN AAN DIE LAK EINZ!
HIJ ZOU PAS IN AUGUSTUS UITKOMEN EN TRANSDESIGN HEEFT HEM HEUL NIET!quote:
DAN GEJAT!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HIJ ZOU PAS IN AUGUSTUS UITKOMEN EN TRANSDESIGN HEEFT HEM HEUL NIET!
UIT DEN FABRIEK!quote:
zelfde chickquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn dit weer swatches van een ander?
Deze zien er wel beter uitquote:
Oeh ik ga ook een alcoholischen versnapering pakkenquote:
Emoslinger plz.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:57 schreef Mss het volgende:
Teen Mom: een hont kopen als speelmaatje voor je kint, maar hem stiekem moeten hebben dus constant verstoppen als er mensen langskomen en het beest een luier opdoen want hem op de wc zetten werkt niet.
Een week ofzo geleden zijn sample requests verstuurd + in Amerika ligt het vaak al vroeg in de winkels.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
HOE KOMT IEDEREEN AAN DIE LAK EINZ!
Doe de groeten aan de buurmanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeiemorgen!!!
Het is eindelijk een keer droog dus wij gaan de heggen maar eens slachten vandaag
Zal ik doen!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe de groeten aan de buurman
Meurning
ZOMG, kun jij hier komen wonen? Dat klinkt goed man! Omnomnom!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
De lasagnesaus is al klaar, zo koekjes maken
Jij hebt enge burenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ZOMG, kun jij hier komen wonen? Dat klinkt goed man! Omnomnom!
A-Englandsquote:GET READY! Your order has been shipped and will be with you soon.
Im hoop het!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:15 schreef Incantrix het volgende:
Krijg jij ze ook, Debs? En ging het goed gisteren?
Spannend en nog meer spannendquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Im hoop het!
Ja voor mijn gevoel wel. Ontspannen gesprek iig.
Nice! Ik wou al vragen hoe lang het daar meestal duurt. Mijn ordernr is #005860 dus ik zal nog even geduld moeten hebben.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama mag chips buzzen, dikke doos vol lays oven baked
Ik heb van de Mythicals als Galahad, Perceval (must have!!), Lady of the Lake, Tristam, Merlin & Camelot. Nu besteld Elaine en Guinevere. De rest hoef ik denk ik niet van de Mythicalsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:03 schreef Incantrix het volgende:
Welke A-Englands hebben jullie allemaal besteld? Ik heb al eeuwen Iseult en Perceval op mijn wishlist staan, maar ik twijfel.. Kan er nu toch weinig mee enzoMAar de aanbieding is echt damn good!
Hihi!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
https://docs.google.com/s(...)rb0tORmRteHREV2hVc2c
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeden autistenlijst was dat
Die was prachtigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ZOMG Nostalgiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jep, en toen waren ze een week later nog gewoon te krijgenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
We hebben toen volgens mij in een kwartier een topic vol geluld met alleen maar "ZOMG HET IS AL BIJNA TIJD ZOMG ZOMG ZOMG"
Nee er was er wel iets uitverkocht geraakt, 1 van de lakken, waardoor je de hele collectie niet kon krijgen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep, en toen waren ze een week later nog gewoon te krijgen
Goed overzichtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Daar hadden we toen ook een mooien plaatje bij
Heb je een set of heb je allemaal losse kwasten. Ik ben mijn ELF kwasten een beetje beu omdat ze haren blijven verliezen. Maar ik zit te denken of ik beter losse kwasten kan doen of met zon set kan beginnen: www.sigmabeauty.com/Complete_Kit_p/ck001.htmquote:
Ik heb deze set. Ben er wel blij mee, alleen m'n duo fibre (F50) blijft haren verliezen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb je een set of heb je allemaal losse kwasten. Ik ben mijn ELF kwasten een beetje beu omdat ze haren blijven verliezen. Maar ik zit te denken of ik beter losse kwasten kan doen of met zon set kan beginnen: www.sigmabeauty.com/Complete_Kit_p/ck001.htm
Stipple is de F50, toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn sigma stipple brush en powder brush blijven ook uitvallen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |