D'awwwquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Beter juist!!! Om 18.00u begint voor mij de kermisweek... ik moet in 8 dagen zo'n 75 uur werken
Neh, niet echtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awwwheb je wel nog even tijd om te ademen?
Ow en gingen wij nog naar de kermis samen![]()
Ik kan met de scooter komen !111!!!!11 Pehehehehe...
USE TZE SCOOTER FOR EVERYTHING![]()
WEET JE HOEVEEL WC PAPIER VAN DE PRIMARKquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat welDat is zo'n 700 ekkies in 8 dagen
Van de Rewequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WEET JE HOEVEEL WC PAPIER VAN DE PRIMARK
Oeh ik kijk even of ik dan kan ! Moet met cif overleggen nogquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neh, niet echt![]()
Ik ben uhm... even kijken... zaterdag vrij!! Volgende week
Een snort !!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:17 schreef Lindytje het volgende:
Priem, heb je een brom- of een snorscooter?
Heerlijk, mijnen ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ik kijk even of ik dan kan ! Moet met cif overleggen nog
[..]
Een snort !!!
Maar hij doet wel 55
Ja misschien kan je tegen die tijd heul die kermis niet meer zienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:21 schreef Lindytje het volgende:
En is goed joh, we kijken tegen die tijd wel effe
Ik sta gelukkig 200m van de kermis afquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja misschien kan je tegen die tijd heul die kermis niet meer zienMaar ik kan natuurlijk ook altijd komen bankhangen bij jou..
Je hoort nog van me
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geef maar toe wie heeft die ddos aanval gedaan?
Hontquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:58 schreef Mss het volgende:
Ik schreef net 'hont' op in het systeem. Verrekten SC.
ze krijgt t wss toch wel gratisquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wel goeden artikel als je doelgroep voornamelijk 12 jaar oud is, Bruiningscreme van 80 euro![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Soberso, bruiningscreme van 80 euro![]()
![]()
![]()
En anders heeft zij er geld zat voor.quote:
Maar als ze niks schrijft dann krijgt ze geen graties dingen meerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En anders heeft zij er geld zat voor.
Maar misschien is het handig om je doelgroep te overwegen, voordat je dit soort artikels schrijft.
dr zijn ook wss genoeg mensen die gewoon werken en haar site lezen ...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En anders heeft zij er geld zat voor.
Maar misschien is het handig om je doelgroep te overwegen, voordat je dit soort artikels schrijft.
en dit. Maar die commenten wss nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dr zijn ook wss genoeg mensen die gewoon werken en haar site lezen ...
Dan nog, volgens mij zijn er weinig mensen die 80 euro over hebben voor een zelfbruiner.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dr zijn ook wss genoeg mensen die gewoon werken en haar site lezen ...
quote:Velaija says:
20/07/2012 at 16:18
Ahh… Kun je binnenkort niet toevallig ook budget-zelfbruiners laten zien? Dit is echt een heel fijne reviewvorm, maar met één tubetje ben ik mijn volledige zak/kleedgeld voor 1-1,5 maand kwijt.
oh jawel hoor, zijn er genoeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan nog, volgens mij zijn er weinig mensen die 80 euro over hebben voor een zelfbruiner.
Deze vind ik wel lief
[..]
Ik ken ze niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
Bb heeft salaris binnen. Wij in koor: SPEND ALL ZHE MONEYYY!!!!
....AND TAKE PRIEM WITH YOU!!11111quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ga naar Duitsland, naar Essen!! BUY ALL ZHE AWESOME SHOES!!!!!!
EN DEN WC PAPIERquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ga naar Duitsland, naar Essen!! BUY ALL ZHE AWESOME SHOES!!!!!!
DAT OOK!!!! Het schuurt alleen een beetje aan je reet, maar is wel EXTRA WEISS!!!!quote:
moet je es hier in de pc hooftstraat kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ken ze niet.
Hooguit m'n moeder in een bui van verstandsverbijstering, dat heeft ze af en toe.
En vervolgens krijg ik het omdat ze het toch niet gebruikt. O ja, m'n oma zou het ook doen, maar die betaald ook 500 euro voor een ochtendjas
Daar kom ik toch heul nooitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet je es hier in de pc hooftstraat kijken
maargoed als een zelfbruiner ECHT goed zou werken zonder vlekken zou ik het zelfs nog kopen, hoef k niet meer aan te horen "ben je ziehieeeek"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |