Nee, Julia is de lieveling van George. Denk aan die ‘pinky’ van een tijdje terug en de vele keren dat hij haar het voordeel van de twijfel gaf. En Gary is duidelijk verkikkerd op Mindy. Bij de masterclasses mag zij altijd proeven of meehelpen en hij maakt vaak oogcontact. Het is gewoon gênant om te zien. Kortom, de finale gaat tussen Julia en Mindy, het is niet anders. Natuurlijk wint Mindy op haar sloffen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 07:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben haast zeker dat zij eruit gaat vandaag. Of ze moeten dessert maken.
Ik denk dat je ongelijk hebt en dat Julia er vandaag alsnog uitvliegt tenzij er weer een dessertproef voor haar bedacht wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:18 schreef Pendergast het volgende:
[..]
Nee, Julia is de lieveling van George. Denk aan die ‘pinky’ van een tijdje terug en de vele keren dat hij haar het voordeel van de twijfel gaf. En Gary is duidelijk verkikkerd op Mindy. Bij de masterclasses mag zij altijd proeven of meehelpen en hij maakt vaak oogcontact. Het is gewoon gênant om te zien. Kortom, de finale gaat tussen Julia en Mindy, het is niet anders. Natuurlijk wint Mindy op haar sloffen.
Ik zag trouwens dat Ben en Andy samen een restaurant willen beginnen. Die vriendschap begint enge trekjes aan te nemen. Zou huilebalk Emma jaloers zijn?
Vind ik wel de 2 beste, alhoewel Audra en Mindy het ook kunnen worden. Maar ik denk dat er een man in blijft.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat je ongelijk hebt en dat Julia er vandaag alsnog uitvliegt tenzij er weer een dessertproef voor haar bedacht wordt.
Finale gaat tussen Andy en Audra.
Ik baal ook, maar ik ben bang dat ze niks anders konden: Audra's gerecht was te simpel, maar wel bereid zoals de bedoeling was (en eetbaar). Mindy's gerecht was gewoon deels niet eetbaar. Audra heeft deze week wel ongelovelijk veel mazzel, dat was al de tweede keer dat ze alleen maar mag blijven omdat iemand anders een collosale blunder heeft gemaakt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef Pendergast het volgende:
Het is niet eerlijk! Audra en Mindy serveerden beiden rauwe vis, maar Mindy – het zonnetje in huis – vliegt eruit. Ik ben ontroostbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |