abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114595433
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 07:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben haast zeker dat zij eruit gaat vandaag. Of ze moeten dessert maken.
Nee, Julia is de lieveling van George. Denk aan die ‘pinky’ van een tijdje terug en de vele keren dat hij haar het voordeel van de twijfel gaf. En Gary is duidelijk verkikkerd op Mindy. Bij de masterclasses mag zij altijd proeven of meehelpen en hij maakt vaak oogcontact. Het is gewoon gênant om te zien. Kortom, de finale gaat tussen Julia en Mindy, het is niet anders. Natuurlijk wint Mindy op haar sloffen.

Ik zag trouwens dat Ben en Andy samen een restaurant willen beginnen. Die vriendschap begint enge trekjes aan te nemen. Zou huilebalk Emma jaloers zijn?
pi_114595574
Juist leuk dat ze samen een restaurant willen beginnen! Een echte bromance :-)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 12:09:30 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114599845
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 09:18 schreef Pendergast het volgende:

[..]

Nee, Julia is de lieveling van George. Denk aan die ‘pinky’ van een tijdje terug en de vele keren dat hij haar het voordeel van de twijfel gaf. En Gary is duidelijk verkikkerd op Mindy. Bij de masterclasses mag zij altijd proeven of meehelpen en hij maakt vaak oogcontact. Het is gewoon gênant om te zien. Kortom, de finale gaat tussen Julia en Mindy, het is niet anders. Natuurlijk wint Mindy op haar sloffen.

Ik zag trouwens dat Ben en Andy samen een restaurant willen beginnen. Die vriendschap begint enge trekjes aan te nemen. Zou huilebalk Emma jaloers zijn?
Ik denk dat je ongelijk hebt en dat Julia er vandaag alsnog uitvliegt tenzij er weer een dessertproef voor haar bedacht wordt.
Finale gaat tussen Andy en Audra. :6
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_114601387
Naja Julia haar signaturedish zal toch wel een dessert zijn.
pi_114603019
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 12:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik denk dat je ongelijk hebt en dat Julia er vandaag alsnog uitvliegt tenzij er weer een dessertproef voor haar bedacht wordt.
Finale gaat tussen Andy en Audra. :6
Vind ik wel de 2 beste, alhoewel Audra en Mindy het ook kunnen worden. Maar ik denk dat er een man in blijft.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_114608495
3 Mensen morgen in de finale! *O*
pi_114610133
schandaaaaalig dat ze eruit is.
zo jammer.
ik had echt verwacht dat de andere eruit moest
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
  woensdag 25 juli 2012 @ 00:20:28 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114627671
Audra heeft echt enorm veel mazzel gehad dat de vis van Mindy rauw was, anders had ze er vandaag uit gelegen. Waarom haar mentor haar dat gerecht liet maken, snap ik niet echt. 90 mintuten de tijd en dan alleen maar 3 stukjes sashimi op een bord deponeren?
Zag ik nou in het voorstukje dat morgen het 2e deel van de finale een dessert maken is?
In dat geval...toch helaas Julia als winnares.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_114632510
Go andy, go andy, go andy :)
pi_114632520
Ik ben nu ook voor Andy. Ik vind Audra niet zo sympathiek en Julia is gewoon niet goed genoeg. Als zij wint vind ik t de slechtste winnaar van alle seizoenen.

Go Andy :)
pi_114632593
Andy is het meest vooruit gegaan, audra en julia blijven toch meer in hun comfortzone.
pi_114632653
Andy ging van amateur naar superieur :)
pi_114637242
Het is niet eerlijk! Audra en Mindy serveerden beiden rauwe vis, maar Mindy – het zonnetje in huis – vliegt eruit. Ik ben ontroostbaar.

Ik vroeg me trouwens af van wie die rode vespa is die altijd voor de deur staat. Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk. Sommige sites melden dat Vespa een sponsor is, andere zeggen dat hij van George is. Ik vond wel een paar leuke foto’s, waarop Gary en George op een soortgelijk model zaten tijdens de Italië-week. Leesvoer:

www.vespaclubmelbourne.co(...)d-italian-region-and

www.facebook.com/VespaClubMelbourne?ref=stream

www.news.com.au/entertain(...)frfmyi-1226416506760
pi_114639081
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 11:34 schreef Pendergast het volgende:
Het is niet eerlijk! Audra en Mindy serveerden beiden rauwe vis, maar Mindy – het zonnetje in huis – vliegt eruit. Ik ben ontroostbaar.
Ik baal ook, maar ik ben bang dat ze niks anders konden: Audra's gerecht was te simpel, maar wel bereid zoals de bedoeling was (en eetbaar). Mindy's gerecht was gewoon deels niet eetbaar. Audra heeft deze week wel ongelovelijk veel mazzel, dat was al de tweede keer dat ze alleen maar mag blijven omdat iemand anders een collosale blunder heeft gemaakt.
  woensdag 25 juli 2012 @ 15:46:17 #65
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114645767
e70, de Finale, staat online!
Poef.....gone! ©golfer
pi_114645902
Ik zie em niet :{
pi_114650353
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 15:46 schreef golfer het volgende:
e70, de Finale, staat online!
En had via de FB van Kumar al gezien wie wint :(
pi_114654098
Niets zeggen, ik moet hem nog binnenhalen. lange aflevering, nog niet compleet en zit al op 1 gig.
pi_114656195
*O*

Geweldige prijzen voor allebei trouwens :)
pi_114665201
*O* Voor de winnaar (winnaars eigenlijk, die tweede plaats is ook helemaal niet misselijk)

Maar ook -O- dat Masterchef nu afgelopen is, weer een jaar wachten op de volgende (nahja, Allstars nog, maar da's toch anders verwacht ik en maar drie weken). Zelfs US duurt nog maar 'n paar weken (en haalt het niet bij Australia)
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:28:31 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114666348
Terechte winnaar, achteraf gezien.
En leuk dat alle 3 de finalisten nog van een sponsor een extra prijsje kregen.

Ik moest even een traantje wegpinken bij het leuke speciale zusje van Julia. Matt Merengue _O- _O-
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 26 juli 2012 @ 00:48:09 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114667016
Die ouwe lesbo (Manfield) van dat dessert heeft nergens staan hoe oud ze is. Ik schat haar rond de 65-70?
Poef.....gone! ©golfer
pi_114669188
zoo terecht idd!
en 2de plaatst klonk ook niet slecht!

jammer dat het allemaal voorbij is.

leuk dat bij de merengue grap.. george zooo hard aan het lachen was... schoot hier thuis gewoon in de lach!
Lijnen doen we na onze dood!
http://safranaargana.blogspot.com/
pi_114671038
George lacht altijd ontzettend hard. Echt een Griek :D.
Vond t een super aflevering! Wel jammer van het gehaast want bij de vorige seizoenen was er nog een laatste Masterclass bij waarbij George en Gary het tegen elkaar op moeten nemen en de kandidaten de plekken innemen van de jury. Altijd grappige afleveringen :).
pi_114672422
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')