Oh jammer dat je de andere kandidaten niet kent, zijn ook zeker leuk en goed!quote:Op zondag 22 juli 2012 02:19 schreef Bluezz het volgende:
Wat leukAnders vallen we maar in een gat he
Ik ken alleen maar mensen van 1 seizoen trouwens
a.s donderdag? Volgens mij begint het 'pas' over 3 weken, niet dat ik iemand ken uit de voorgaande series.... jammer dat Kylie eruit is, maar ze hadden ook geen keus...quote:
Hoezo heeft iedereen het over "geproduceerde winnares"?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:00 schreef golfer het volgende:
Leuk dat ze meteen een baan/opleiding/stage aangeboden kreeg bij Willem (Guilome), maar nhet was al vanaf de eerste minuut duidelijk dat hij haar erg leuk vond.
Volgende raus wat mij betreft: Julia.
Finale tussen Andy en Audra lijkt mij leuk.
met Audra als geproduceerde winnares.
Volgens mij heeft alleen golfer dat een paar keer herhaald. Ik gok dat dat volgt uit het verhaal een tijdje geleden dat Audra een cateringbedrijf heeft gehad en dus eigenlijk niet mee had mogen doen met MC. Ik heb geen idee of het waar is, maar als Audra de top 3 bereikt, ben ik ook geneigd het te gaan geloven (als Kylie die blunder niet had gemaakt, was de kans heel reeel geweest dat Audra naar huis zou gaan)quote:Op maandag 23 juli 2012 08:06 schreef Estolan het volgende:
[..]
Hoezo heeft iedereen het over "geproduceerde winnares"?
Dat verhaal snap ik, maar ze maakt uiteindelijk ( wanneer het telt ) geen fouten, dus is dan beter dan de restquote:Op maandag 23 juli 2012 09:43 schreef anboni het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen golfer dat een paar keer herhaald. Ik gok dat dat volgt uit het verhaal een tijdje geleden dat Audra een cateringbedrijf heeft gehad en dus eigenlijk niet mee had mogen doen met MC. Ik heb geen idee of het waar is, maar als Audra de top 3 bereikt, ben ik ook geneigd het te gaan geloven (als Kylie die blunder niet had gemaakt, was de kans heel reeel geweest dat Audra naar huis zou gaan)
Ze is ook beter dan de rest, maar dat is juist mede zo omdat ze een professional is.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:54 schreef Estolan het volgende:
Dat verhaal snap ik, maar ze maakt uiteindelijk ( wanneer het telt ) geen fouten, dus is dan beter dan de rest
Wat ik al eerder zeiquote:Op maandag 23 juli 2012 12:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is ook beter dan de rest, maar dat is juist mede zo omdat ze een professional is.
Ik gun haar overigens van harte de overwinning, want verder een leuk mens.
Onzin. Niet vergelijkbaar met een restaurantkeuken of een cateringbedrijf hebben.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:26 schreef Estolan het volgende:
Een huisvrouw is sort of ook een prof ( kijk maar naar S01 )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |