abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:17:46 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114461083

MasterChef Australia is a Logie award winning Australian competitive cooking game show based on the original British MasterChef. It is produced by FremantleMedia Australia and screens on Network Ten. Restaurateur and chef Gary Mehigan, chef George Calombaris and food critic Matt Preston serve as the show's main judges. Journalist Sarah Wilson hosted the first season, however her role was dropped at the end of the season.

The first episode aired on 27 April 2009, and the season one finale was broadcast on 19 July 2009. The first winner of MasterChef Australia was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A celebrity spin-off, Celebrity MasterChef Australia, began airing from 30 September 2009.

Season 2 of MasterChef Australia premiered on 19 April 2010. The second season aired through the week at 7.30 pm, half an hour later than the original timeslot of the first season. The winner of the 2010 series of MasterChef was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The third season of MasterChef Australia went to air in 2011. The season was won by
SPOILER
Now the fourth season is back in 2012 to entertain and inspire like never before! It all begins Sunday May 6 @ 7:30pm on Channel 10

http://www.masterchef.com.au

Adriano Zumbo's Croquembouche
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 20 juli 2012 @ 14:18:03 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114461095
e66 laatste Masterclass online
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 21 juli 2012 @ 11:57:38 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114492125
Matt Preston zonder beflapje met spijkerbroek was wel leuk om te zien. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_114492207
Zo gaat het met al die extra topics?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_114494297
wie kan deel 1 even opduikelen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 juli 2012 @ 13:20:50 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_114494358
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_114494535
Reeks
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_114494848
Interessante week te gaan

Daarna MC AllStars
pi_114498828
Al mijn favorieten zijn eruit :'(

Ik vind Mindy nog wel ok maar het kan me nu eigenlijk niet meer schelen wie er wint..
  zaterdag 21 juli 2012 @ 16:03:13 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114499351
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 15:46 schreef Selestha het volgende:
Al mijn favorieten zijn eruit :'(

Ik vind Mindy nog wel ok maar het kan me nu eigenlijk niet meer schelen wie er wint..
Nee, ik heb ook geen echte voorkeur meer.
Maar ik ga er nog steeds van uit dat Audra winnen gaat.
Poef.....gone! ©golfer
pi_114499374
Kylie *O* Zij is goed in zowel hartig als zoet.
pi_114499406
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, ik heb ook geen echte voorkeur meer.
Maar ik ga er nog steeds van uit dat Audra winnen gaat.
We zien het wel, iedereen maakt nog wel kans, behalve Julie denk ik, iets te weinig variatie
pi_114499565
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:04 schreef Estolan het volgende:

[..]

We zien het wel, iedereen maakt nog wel kans, behalve Julie denk ik, iets te weinig variatie
Ik denk ook dat Julia de volgende is die eruit ligt.
pi_114499600
Van de mannen heb ik toch het idee dat ze er een paar inlaten omdat t anders alleen vrouwen zouden zijn maar vanaf het begin van de top 24 zag je dat de vrouwen van n ander kaliber waren dan de mannen (die overal maar achterblijven).
pi_114499717
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Van de mannen heb ik toch het idee dat ze er een paar inlaten omdat t anders alleen vrouwen zouden zijn maar vanaf het begin van de top 24 zag je dat de vrouwen van n ander kaliber waren dan de mannen (die overal maar achterblijven).
dat soort beredeneringen zijn echt onzin natuurlijk
pi_114499775
Ik denk het alleen maar, mag ik?
pi_114499948
Denk dat Kylie de grootste kans maakt. Weinig zwakke dagen nog maar gehad en daarnaast iemand die zowel zoet als hartig goede dingen heeft laten zien. Heel creatieve kok ook en zou zeker een terechte winnaar zijn.
pi_114499987
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik denk het alleen maar, mag ik?
tuurlijk :)

maar MC heeft nu al vaak onder vuur gelegen of dingen wel eerlijk gaan, en elke keer komen ze er goed vanaf
pi_114500086
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:21 schreef Estolan het volgende:

[..]

tuurlijk :)

maar MC heeft nu al vaak onder vuur gelegen of dingen wel eerlijk gaan, en elke keer komen ze er goed vanaf
Er zullen vast dingen niet eerlijk gaan maar dat is met de meeste programma's zo. Alleen MC ligt dan gelijk onder vuur. Met elkaar praten thuis over de dag die volgt is heus ingestudeerd en die koffer inpakscenes ook, maar dat geeft niet. Je moet toch ook een programma maken :).
  zaterdag 21 juli 2012 @ 16:29:39 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_114500260
Het is natuurlijk allemaal heel erg doorgeproduceerd en de opname-continuiteit ontbreekt ook vaak, maar dat maakt het vaak charmant.

Altijd na een kookopdracht voordat de jurering begint hebben ze bijvoorbeeld weer brandschone werkbanken. Alsof het eten dan niet koud of doorgegaard is. ;)
En al die commentaar-tussenshots zijn allemaal achteraf opgenomen en er ingemonteerd.
Poef.....gone! ©golfer
pi_114500449
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:29 schreef golfer het volgende:
Het is natuurlijk allemaal heel erg doorgeproduceerd en de opname-continuiteit ontbreekt ook vaak, maar dat maakt het vaak charmant.

Altijd na een kookopdracht voordat de jurering begint hebben ze bijvoorbeeld weer brandschone werkbanken. Alsof het eten dan niet koud of doorgegaard is. ;)
En al die commentaar-tussenshots zijn allemaal achteraf opgenomen en er ingemonteerd.
het is geen Big Brother he :)
pi_114500924
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:29 schreef golfer het volgende:

Ja precies. + Het feit dat er in het huis een visagiste rondloopt die iedereen netjes bijhoudt :).Ik heb het zelf ook meegemaakn toen ik opnames in een huis had en grappig om hier zoveel te zien dat ik herken :).
pi_114518175
Begint a.s. donderdag *O*
pi_114519635
Wat leuk *O* Anders vallen we maar in een gat he :+
Ik ken alleen maar mensen van 1 seizoen trouwens :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')