Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk zijn het dan CPM-ads of is de click afgekeurd door Google.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:27 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Kliks die je helemaal niets opleveren? In Analytics zag ik staan dat er één keer op een banner is geklikt op mijn site, maar ik heb er 0 eurocent mee verdiend.
Ik heb er ervaring mee en als redelijke newbie op het gebied van Adsense begreep ik het in het begin niet en eigenlijk moet je het zo min mogelijk willen begrijpenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:27 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens? Kliks die je helemaal niets opleveren? In Analytics zag ik staan dat er één keer op een banner is geklikt op mijn site, maar ik heb er 0 eurocent mee verdiend.
Dat wil ik dan ook niet zeggen. De afgelopen tijd heb ik nog wat meer wijzigingen aangebracht aan de website, dus ik wilde een kort berichtje erop zetten met wat website-ontwikkelingen. Daarin wil ik dan ook vermelden dat er nu advertenties staan, na 13 jaar een advertentievrije website te hebben geboden. Maar ik twijfel dus of ik het daarbij laat, of dat ik toch nog wat meer uitleg kan geven over het waarom. Maar ik begrijp dus al dat dat waarschijnlijk erg lastig wordt binnen de voorwaarden van Adsensequote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:43 schreef JDx het volgende:
Volgens mij mag zoiets helemaal niet, net als bijvoorbeeld op de site van je lokale sportclub zetten: steun de club en klik af en toe op een advertentie!
Volgens mij is dat een grijs gebied, maar je ziet heel veel mensen dat doen. Bij sommige rampen kun je je google adsense inkomsten via adsense doneren, terwijl het dan volgens google verboden is om aan te geven dat je dat doet, want dan zouden mensen meer op je banners klikken. Ik zou het dus niet doen...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wil ik dan ook niet zeggen. De afgelopen tijd heb ik nog wat meer wijzigingen aangebracht aan de website, dus ik wilde een kort berichtje erop zetten met wat website-ontwikkelingen. Daarin wil ik dan ook vermelden dat er nu advertenties staan, na 13 jaar een advertentievrije website te hebben geboden. Maar ik twijfel dus of ik het daarbij laat, of dat ik toch nog wat meer uitleg kan geven over het waarom. Maar ik begrijp dus al dat dat waarschijnlijk erg lastig wordt binnen de voorwaarden van Adsense.
Ik heb me uiteindelijk maar beperkt tot de melding dat ik advertenties heb toegevoegd, in een uitgebreider artikel over recente updates. Over het totaal heb ik nog wel opgemerkt dat het van belang is voor de toekomst van de site, maar niet specifiek over de advertenties dusquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:09 schreef Thvd het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een grijs gebied, maar je ziet heel veel mensen dat doen. Bij sommige rampen kun je je google adsense inkomsten via adsense doneren, terwijl het dan volgens google verboden is om aan te geven dat je dat doet, want dan zouden mensen meer op je banners klikken. Ik zou het dus niet doen...
Dat ken ik nog uit de tijd dat ik met Adsense begonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |