SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
*pagga slaatquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik adoreerde je door het topic te maken maar dat wordt niet opgemerkt ;___;
Kaabee'tjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
in je dmquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:05 schreef Snowbells het volgende:
Waar kan je in godsnaam goede professor layton spellen downloaden
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:07 schreef 2Happy4U het volgende:
illegaal downloaden
Heb je een naam en wachtwoord voor nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijken of ik invites heb.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je een naam en wachtwoord voor nodig?
Het is alleen invite basedquote:
quote:
Mensen die dingen te moeilijk vinden en alles op een gouden plaat willen gebracht hebben. Alles wordt makkelijker en makkelijker en dat verpest onze speelplezier.quote:
Ah oke. Nou zo ben ik niet hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mensen die dingen te moeilijk vinden en alles op een gouden plaat willen gebracht hebben. Alles wordt makkelijker en makkelijker en dat verpest onze speelplezier.
alles is tegenwoordig casual, maar wat jij zegt is ook waarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:17 schreef Beach het volgende:
ik dacht dat een casual iemand was die casual games speelt ipv hardcore games
Mwah, Crusader Kings 2 bijv. zou ik niet zo casual noemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alles is tegenwoordig casual, maar wat jij zegt is ook waar
Voor dat ene spel krijg je tientallen die wel casual zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Mwah, Crusader Kings 2 bijv. zou ik niet zo casual noemen.
echte hardcoreisten drinken nietsquote:
Joahhh, ouders zo thuisquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peter ruim je ook op? Ik wel boksss
Ik ga ook vastenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die vasten, respect respect.
Lobbiquote:
Pics, ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Declan heeft wel een lekkere bodyyy#durftezeggen
aw hij is jaloersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij kan er niet tegen dat ik gezegd heb dat hij best een lekker lichaam heeft
ben geen homoquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:47 schreef Beach het volgende:
Peter gift jij me The Witcher 2?
[ afbeelding ]
nee dus, leer torrenten.quote:
oh, dan kunnen we samen de kroeg zoekenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet sowieso nog eten, dus misschien wacht ik wel op je.
Dat is een van de grootste redenen om te wachten, ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh, dan kunnen we samen de kroeg zoeken
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een van de grootste redenen om te wachten, ja.
is goedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm als jij op .58 aankomt dannn wacht ik bij de burger king () wel.
ik vind ze mooi bebequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was ons geheimpje dat ik zulke sokken had.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]veel plezier en vergeet geen foto's te maken toch voor in arg
Dat is genoeg voor een enkeltje Zuid-koreaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:55 schreef Beach het volgende:
hmm ik zat net even mijn pensioensoverzicht te bekijken voor later, en na een aantal jaar parttime werken ontvang ik al 900euro netto per maand wanneer ik met pensioen ga![]()
tegen die tijd moet ik dus ontzettend veel krijgen als het exponentieel omhoog gaat
Wil je me weghebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat is genoeg voor een enkeltje Zuid-korea
het is dan toch niet meer zo dat je in een dikke bak rond rijdt of elke maand 50 euro voor een mobiele telefoon kwijt bent.quote:
Oh okequote:
Niet iedereen weet van de wereldwijde nucleaire oorlog van 2015quote:
Dat doe ik nu ook niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
het is dan toch niet meer zo dat je in een dikke bak rond rijdt of elke maand 50 euro voor een mobiele telefoon kwijt bent.
of in dure merkkleding rondloopt
Jawel want we zijn dan nieuwe generatie oudjes dus wij rollen met mobieltjes en ipads terwijl de rest met virtual reality speelt en door buizen het land doorreizenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
het is dan toch niet meer zo dat je in een dikke bak rond rijdt of elke maand 50 euro voor een mobiele telefoon kwijt bent.
of in dure merkkleding rondloopt
Ja maar dan kunnen we geen motor meer rijdenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jawel want we zijn dan nieuwe generatie oudjes dus wij rollen met mobieltjes en ipads terwijl de rest met virtual reality speelt en door buizen het land doorreizen
Minibikes passen erdoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we geen motor meer rijden
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
Dat is ff schrikken he die informatie over de toekomst.. sorry ik wist niet of jullie er klaar voor waren maar ga alvast maar in glijbanen oefenen want zo reizen we straks door de wereld bitches
Via grote waterglijbanen bewegen we ons straks voort..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
Dat is ff schrikken he die informatie over de toekomst.. sorry ik wist niet of jullie er klaar voor waren maar ga alvast maar in glijbanen oefenen want zo reizen we straks door de wereld bitches
Dus mensen zijn gedwongen af te vallen willen ze niet heel hun leven thuis blijven zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Minibikes passen erdoormaar erg dikke mensen zullen verdoemd zijn
Jij snapt hemquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus mensen zijn gedwongen af te vallen willen ze niet heel hun leven thuis blijven zitten.
jammer dat jij geen geld hebt hehquote:
ga weg weeabooquote:
met mijn zonnebril op in bed ik heb een feestje in mijn eentje niks te schaften met de wereld, dus dat vier ik nu een beetje op de gastenlijst staat raybans twee kussens en een deken en misschien een flesje rood, maar dat hoeft niemand te wetenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:40 schreef Beach het volgende:
Jan wanneer is je feestje.
En moeten we zwemspullen mee en worden we thuisgebracht?
je hoeft niet persoonlijk te wordenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jammer dat jij geen geld hebt heh
poorfag
nee want al die dames op mijn fobo zijn geen jappenquote:
Niet naar luisteren, 2Happy4U is zelf de grootste weeaboo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
nee want al die dames op mijn fobo zijn geen jappen
ik ben gewoon heel aardigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
je hoeft niet persoonlijk te worden
ze waren je twittergezeik zeker zo zat dat ze er maar 1 gaven om van je af te zijn
1 pot natquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
nee want al die dames op mijn fobo zijn geen jappen
MMO FPSquote:
Ooiwww shit hahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
MMO FPS
2000 man op 1 planeet, 3 facties, instant boner
stiekem ben jij ook wel een nerdje hihiiquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:47 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb ooit meegedaan aan Nederlandse world cyber games voor halo2
2e ronde eruit door de uiteindelijke winnaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
stiekem ben jij ook wel een nerdje hihii
gewonnen ?
jellybellyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Stiekem wil ik ook mijn beta key hebben
oef jammerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
2e ronde eruit door de uiteindelijke winnaaren ik heb wel aardig wat gegamed in mn leven ja
maar nu slechts een casual nog heel af en toe wat fifa.of bij vrienden wat gamen
samen gamenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan heeft jan meer tijd voor mij??
hu dat dacht jr, ik ga jullie verleiden en dan gaan jullie voor mij friturenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oef jammerwel tof dat je zo ver kwam dat wel
hier keertje komen gamen, mag kb voor ons frituren
en niet haten op gamen kb
ja baasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hu dat dacht jr, ik ga jullie verleiden en dan gaan jullie voor mij frituren
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:57 schreef 2Happy4U het volgende:
ik ben nu al pussy whipped en zij is niet eens mijn vriendin
dat vindt jan niet ok maar kan wel keer live showen jatogquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
is dat een ander woord voor beha?
zoja pics
omg kan je zo op mij frituren zo heet krijg ik het ervanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat vindt jan niet ok maar kan wel keer live showen jatog
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omg kan je zo op mij frituren zo heet krijg ik het ervan
Ik krijg het er inderdaad heet van. Kom je keertje hier frituren dan?quote:
Ik deed heul vroeger altijd eh.. een snowboardspelletje op de gamecube, ik was keigoedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:23 schreef Furdinand het volgende:
Gamers zijn de beste lovers.
Ik heb een nieuw snowboard spelletjekan je zo Superhard enzo.
SSX heet dit spelletje?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik deed heul vroeger altijd eh.. een snowboardspelletje op de gamecube, ik was keigoed. Ik weet alleen niet meer hoe het heette.
Kom nou eens knuffelen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
SSX heet dit spelletje?voor de PlayStation enzulks en volgens mij niet voor Nintendo..
Die jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:28 schreef Furdinand het volgende:
[..]
SSX heet dit spelletje?voor de PlayStation enzulks en volgens mij niet voor Nintendo..
Het was gewoon een bazenavond, meer kan ik er niet van maken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:24 schreef JanPiraat het volgende:
P_z jongenwat zijn de hete roddels van gisteravond
wie heeft wie gezoend ? Was er een gloryhole op de wc ? Moesten er mensen huilen ? Zijn er notes uitgedeeld ? Wie heb je gehosseld ?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:24 schreef JanPiraat het volgende:
wie heeft wie gezoend ? Was er een gloryhole op de wc ? Moesten er mensen huilen ? Zijn er notes uitgedeeld ? Wie heb je gehosseld ?
Ga je dan proberen om je Pokémon kaartjes te activeren zodat Pikachu me aanvalt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
beach weaboo wacht maar g tot de volgende meet
Dat zou tof zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga je dan proberen om je Pokémon kaartjes te activeren zodat Pikachu me aanvalt?
nee mn magikarpquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga je dan proberen om je Pokémon kaartjes te activeren zodat Pikachu me aanvalt?
*Magikarp uses splash*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee mn magikarp
[ afbeelding ]
Komt waarschijnlijk omdat ik zo goed ben.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:47 schreef Beach het volgende:
Heb jij ook weleens dat mensen je willen adden op steam zonder dat je ook maar één groep of friend in common hebt?
Je lultquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:48 schreef Beach het volgende:
Activision collection gehad voor mijn behaalde badges. Heb jij al wat gehad?
Ik heb alles door.quote:
Smeek erom.quote:
Geen GOTY voor jou.quote:
Ga eerst maar bij mij onder de tafel zitten.quote:
Wat moet ik onder je tafel doen dan??quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga eerst maar bij mij onder de tafel zitten.
cs:go is voor casuals, dumbed down, 0/10 zou niet spelenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Jaa eindelijk counterstrike go beta gift
dat heb jij niet he 2happy
Daarom 1.6quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
cs:go is voor casuals, dumbed down, 0/10 zou niet spelen
Schoonmaken, pokkezooi daar.quote:
Dit alleen naar buiten geweest om bier te halen natuurlijk.quote:
Yui op je avaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit alleen naar buiten geweest om bier te halen natuurlijk.
geen sgatje?quote:
moet alleen naar de winkel omdat mijn internet klote is, wou dat ik ook autistisch binnen kon blijvenquote:
doet de ah thuiswinkel het niet dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
moet alleen naar de winkel omdat mijn internet klote is, wou dat ik ook autistisch binnen kon blijven
computerwinkel kontsnorkelaarquote:
Computerwinkels zijn wel beter dan de mediamarkt.quote:
zit hier niet eens in de buurt tenzij ik naarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Computerwinkels zijn wel beter dan de mediamarkt.
2h4u sgatjequote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geen sgatje?
niet van je verwacht pz
Dan weet ik al in welk gehucht jij woontquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zit hier niet eens in de buurt tenzij ik naarDen Haag
wil gaan, loop ik liever 2 minuten
waar dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dan weet ik al in welk gehucht jij woont
en P_Z g
99% van de moederborden heeft dit tegenwoordig onboard, waarom zouden ze dat nog verkopen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
maar de mediamarkt heeft overigens geneens een simpele netwerkkaart
Nou omdat mensen zoals ik zich niet eerst ontaarden voordat ze aan hun computer gaan sleutelen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:47 schreef Beach het volgende:
[..]
99% van de moederborden heeft dit tegenwoordig onboard, waarom zouden ze dat nog verkopen?
Op dit moment mis ik Henkie.quote:
geen snsdquote:
nah, die had een diepe stem oidquote:
moet nog installeren broquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:10 schreef 2Happy4U het volgende:
al van oblivion aan het genieten snowbells g?
aight, veel plezier ermeequote:
ik ookquote:
ik vroeg me al af waar je was de afgelopen tijd!quote:
quote:
nee terug in 071quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:47 schreef 2Happy4U het volgende:
mogge iel, zit je nog in ridderkerk of waar je ook mag wezen dan?
herkenbaarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:46 schreef Flippiee het volgende:
Email gekregen van school over aankomend semester. Ik lijk wel een kind dat in spanning zit voor een cadeautje van Sinterklaas, zoveel zin om weer naar school te gaan.
Hey, ik ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:46 schreef Flippiee het volgende:
Email gekregen van school over aankomend semester. Ik lijk wel een kind dat in spanning zit voor een cadeautje van Sinterklaas, zoveel zin om weer naar school te gaan.
Same.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:20 schreef Snowbells het volgende:
Ben ik de enige die geen zin heeft in school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |