Nu komt het je ineens wel uit dat iets niet bewezen kan worden ? Geen linkse rechters, politiek correcte oogkleppers en meer van dat simpel-rechtse gejammer ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zo linkse mensen en De Guidance, jullie mogen nu door het stof kruipen: http://m.fok.nl/nieuws/565129
Wat maakt het uit of die mensen racistisch zijn of niet, het is geen doodslag.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:19 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Nu komt het je ineens wel uit dat iets niet bewezen kan worden ? Geen linkse rechters, politiek correcte oogkleppers en meer van dat simpel-rechtse gejammer ?
Je reactie is iig wel typerend, ik heb weer even gelachen.
Ehe, sapstengelquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Heel Almelo zit vol met tokkies, kan me precies voorstellen wat voor volk dat is. Van die boeren uit de provincie die nog nooit een Turk hebben gesproken en het altijd maar hebben over "die Turken". Van die mensen die qua opvattingen zijn blijven steken in de tijd.
Ik weet het, we gaan de hele riedel over causaliteit weer krijgen, maar ik vind 6 maanden cel een bedroevend lage straf voor iemand doodslaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:50 schreef arjan1212 het volgende:
De moeder werd vrijgesproken, de zoon kreeg 2 weken en de vader 6 maanden.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?cat=1&nid=155545
(...) Hij zal nu ongeveer weer vrijkomen...
Almelo is inderdaad een pauperstad; het is een jaar of wat geleden nog benoemd als één van de slechtste steden om in te wonen. Maar verder lijkt het me sterk dat er in Almelo geen Turken wonen. Ik denk dat die ruimschoots voorradig zijn daar...quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Heel Almelo zit vol met tokkies, kan me precies voorstellen wat voor volk dat is. Van die boeren uit de provincie die nog nooit een Turk hebben gesproken en het altijd maar hebben over "die Turken". Van die mensen die qua opvattingen zijn blijven steken in de tijd.
Nog afgezien van de eigen inwoners van zulke steden, is het algemeen bekend dat criminelen uit de Randstad steeds vaker hun heil elders in het land zoeken, want daar is minder politie op de been.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef epicbeardman het volgende:
Neem eens een kijkje op onder de loep wat er allemaal in het oosten gebeurd qua criminaliteit.
Hoeft niet perse. Wie zegt dat de man niet een latente aandoening had voorafgaand aan de ruzie wat uiteindelijk resulteerde in een coma. Het moet eerst nog juridisch aannemelijk gemaakt worden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:11 schreef maickeltje het volgende:
[..]
klopt sorry verkeerde woordkeuze ik bedoel discriminatie.
maar hij zei wel hou je bek he dus het is normaal.
Maar goed ze hadden een hekel aan turken als dit niet het geval was geweest...was dit nooit zo uit de hand gelopen.
Henk zal waarschijnlijk moord of dood door schuld krijgen lijkt mij.
Laatst kwamen nog wat amsterdammers hier hun heil zoeken in mijn kleine dorpje, inclusief gijzeling. Was blij verrast toen ik een filmpje zag met een agent die no-nonsense de boef gewoon keurig neer-maar-niet-dood schootquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog afgezien van de eigen inwoners van zulke steden, is het algemeen bekend dat criminelen uit de Randstad steeds vaker hun heil elders in het land zoeken, want daar is minder politie op de been.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |