abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 september 2012 @ 19:19:14 #51
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_117363778
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zo linkse mensen en De Guidance, jullie mogen nu door het stof kruipen: http://m.fok.nl/nieuws/565129
Nu komt het je ineens wel uit dat iets niet bewezen kan worden ? Geen linkse rechters, politiek correcte oogkleppers en meer van dat simpel-rechtse gejammer ?

Je reactie is iig wel typerend, ik heb weer even gelachen.
  vrijdag 28 september 2012 @ 21:15:11 #52
3542 Gia
User under construction
pi_117368900
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:19 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Nu komt het je ineens wel uit dat iets niet bewezen kan worden ? Geen linkse rechters, politiek correcte oogkleppers en meer van dat simpel-rechtse gejammer ?

Je reactie is iig wel typerend, ik heb weer even gelachen.
Wat maakt het uit of die mensen racistisch zijn of niet, het is geen doodslag.
Alle vechtenden worden aangeklaagd en dat is terecht. Door die fectpartij kwam die man ten val en door die val is hij overleden.

Hij is dus niet doodgeslagen of geschopt.
pi_129709864
De moeder werd vrijgesproken, de zoon kreeg 2 weken en de vader 6 maanden.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?cat=1&nid=155545

De rechtbank heeft een man uit Almelo veroordeeld tot een celstraf van een half jaar voor een burenruzie waar Aziz Kara bij is overleden.

De rechtbank vind bewezen dat de Almeloër zijn buurman een klap gaf waardoor deze viel, zwaar gewond raakte en enige tijd later in het ziekenhuis overleed aan de gevolgen van hersenletsel. De Almeloër komt door dit vonnis vandaag nog op vrije voeten.

Vechtpartij gevolg van gebrek aan respect
Volgens de rechtbank is de dood van Kara in juli het trieste gevolg van een jarenlang slepend conflict tussen twee families die naast elkaar wonen. Een gebrek aan respect voor elkaar heeft geleid tot een vechtpartij, waarbij meerdere leden van beide families elkaar te lijf gingen.

De vechtpartij ontstond nadat de verdachte verhaal ging halen bij de zoon van het slachtoffer. Die zou zijn vrouw hebben uitgescholden. Uiteindelijk werden er links en rechts klappen uitgedeeld, tot de laatste klap of duw waarbij Aziz Kara ten val kwam.

Geen bewijs voor schuld van zoon slachtoffer
De rechtbank vindt niet bewezen dat de zoon van Aziz schuldig is aan geweld tegen zijn buren. Dat gaat ook op voor de echtgenote van de buurman die de fatale duw of klap gaf. Zij werd ook vrijgesproken. Haar zoon werd wel veroordeeld tot een celstraf van 4 weken waarvan 2 weken voorwaardelijk.

Na de dood van Kara werd in Almelo een stille tocht georganiseerd, tegen zinloos geweld en tegen racisme. Van racisme is volgens de rechtbank niets gebleken

Hij zal nu ongeveer weer vrijkomen...
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:59:56 #54
3542 Gia
User under construction
pi_129710100
Hoe vrij zal hij zijn?
Wonen ze nog steeds naast elkaar?
pi_129710471
Hoe moet ik dat weten?
pi_129712223
Zijn het trouwens sociale huurwoningen? Zo ja, goed ingegrepen van de woningbouw ook!
pi_129712272
Nee het zijn koopwoningen.
pi_129712447
Heel Almelo zit vol met tokkies, kan me precies voorstellen wat voor volk dat is. Van die boeren uit de provincie die nog nooit een Turk hebben gesproken en het altijd maar hebben over "die Turken". Van die mensen die qua opvattingen zijn blijven steken in de tijd.
  maandag 5 augustus 2013 @ 13:44:36 #59
3542 Gia
User under construction
pi_129713404
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 12:11 schreef arjan1212 het volgende:
Hoe moet ik dat weten?
Was niet per se een vraag aan jou, maar meer een retorische vraag c.q. een overpeinzing.
pi_129713428
Moeder was wel naar familie gevlucht in de randstad toen haar man vast zat.
pi_129713523
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Heel Almelo zit vol met tokkies, kan me precies voorstellen wat voor volk dat is. Van die boeren uit de provincie die nog nooit een Turk hebben gesproken en het altijd maar hebben over "die Turken". Van die mensen die qua opvattingen zijn blijven steken in de tijd.
Ehe, sapstengel :') jij weet het wel of niet?

In Almelo nog nooit een turk gezien, jij komt zeker niet vaak van je zolderkamertje af of wel? zeker alleen als je chips+cola nodig hebt om weer een avondje te kunnen fokken.

Neem eens een kijkje op onder de loep wat er allemaal in het oosten gebeurd qua criminaliteit.

https://www.youtube.com/user/onderdeloep/videos

overlast? wat is dat :*
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_129713974
Ik heb wel vaker Turken gezien in Almelo, alleen ook heel veel van die autochtone tokkies die om onverklaarbare reden een hekel hebben aan Turken.
pi_129716521
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:50 schreef arjan1212 het volgende:
De moeder werd vrijgesproken, de zoon kreeg 2 weken en de vader 6 maanden.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?cat=1&nid=155545

(...) Hij zal nu ongeveer weer vrijkomen...
Ik weet het, we gaan de hele riedel over causaliteit weer krijgen, maar ik vind 6 maanden cel een bedroevend lage straf voor iemand doodslaan.
pi_129716587
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
Almelo is inderdaad een pauperstad; het is een jaar of wat geleden nog benoemd als één van de slechtste steden om in te wonen. Maar verder lijkt het me sterk dat er in Almelo geen Turken wonen. Ik denk dat die ruimschoots voorradig zijn daar...
pi_129716689
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef epicbeardman het volgende:
Neem eens een kijkje op onder de loep wat er allemaal in het oosten gebeurd qua criminaliteit.
Nog afgezien van de eigen inwoners van zulke steden, is het algemeen bekend dat criminelen uit de Randstad steeds vaker hun heil elders in het land zoeken, want daar is minder politie op de been.
pi_129716774
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 13:11 schreef maickeltje het volgende:

[..]

klopt sorry verkeerde woordkeuze ik bedoel discriminatie.
maar hij zei wel hou je bek he dus het is normaal.

Maar goed ze hadden een hekel aan turken als dit niet het geval was geweest...was dit nooit zo uit de hand gelopen.
Henk zal waarschijnlijk moord of dood door schuld krijgen lijkt mij.
Hoeft niet perse. Wie zegt dat de man niet een latente aandoening had voorafgaand aan de ruzie wat uiteindelijk resulteerde in een coma. Het moet eerst nog juridisch aannemelijk gemaakt worden.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_129716793
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nog afgezien van de eigen inwoners van zulke steden, is het algemeen bekend dat criminelen uit de Randstad steeds vaker hun heil elders in het land zoeken, want daar is minder politie op de been.
Laatst kwamen nog wat amsterdammers hier hun heil zoeken in mijn kleine dorpje, inclusief gijzeling. Was blij verrast toen ik een filmpje zag met een agent die no-nonsense de boef gewoon keurig neer-maar-niet-dood schoot 8-)
Conscience do cost.
pi_129760635
Zeer triest

Maar racistisch?

Kuthenk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')