Waar zit die grid?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:18 schreef XTC. het volgende:
Noooooo...
een grid, en blauwe icoontjes voor de tt
Nog meer veranderd ?
check index en als je niks ziet ctrl+F5quote:
Indexquote:
Klikken op het pijltje bij Grid en problem solved.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
check index en als je niks ziet ctrl+F5
Ik had liever roze of paars gezien bij KLB. Dit is weer zo mannelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:22 schreef sinepedraap het volgende:
Dat gridd vind ik niet zo mooi, maar die kleurtjes zijn wel handig
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:25 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik had liever roze of paars gezien bij KLB. Dit is weer zo mannelijk.
Ik navigeer eigenlijk alleen maar naar 3, 5, 49 en als ik me verveel ga ik op zoek naar een leuk forum dus die index heb ik niet zo vaak nodig. Maar je kan het idd makkelijk verbergen met een pijltje. Het enige wat er voor de meeste verandert is dat klb nu blauw is i.p.v. roodquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:25 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik had liever roze of paars gezien bij KLB. Dit is weer zo mannelijk.
Wat is 3, 5 en 49?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik navigeer eigenlijk alleen maar naar 3, 5, 49 en als ik me verveel ga ik op zoek naar een leuk forum dus die index heb ik niet zo vaak nodig. Maar je kan het idd makkelijk verbergen met een pijltje. Het enige wat er voor de meeste verandert is dat klb nu blauw is i.p.v. rood
Misschien moet ik 3 en 49 ook eens proberen. Is het de moeite waard?quote:
Alleen als 5 saai isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:29 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Misschien moet ik 3 en 49 ook eens proberen. Is het de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |