abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 24 september 2012 @ 23:53:24 #101
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117219313
Mijn P is nog lang niet vol, net op de helft.
Veel muziek, alle Paling & Ko strips in cbr formaat, foto's, filmpjes...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_117224087
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 23:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Van de 2 gig voor apps zit hier nu 784MB vol. Van de 26GB voor opslag heb ik 2.5Gig voor apps en 18 gig voor foto's. video en muziek.
Bij de U met 4GB is er rond de 500 mb weg voor android (of zelfs meer?) Als je dan wat apps installeerd dan zit dat (naar mijn idee) gewoon te snel vol.
Bijn mijn Desire had ik het zelfde probleem maar iets van 700 MB voor het opslaan voor apps en android in de praktijk was dit gewoon veel te weinig en zat heel snel vol vooral nu apps steeds groter worden.

Zelf zou ik dan eerder voor een P gaan of voor een HTC one V.
De U heeft 8 gig geheugen, waarvan 4 gig voor lokale opslag is, 2 gig voor apps en 2 voor android (en cache?). Dus het is niet zo erg, maar nog steeds weinig.

Moet toch nog even wachten, kan binnenkort via m'n werk een gratis telefoon krijgen. Mischien dat het dan ook wel de J wordt, zal zien wat daar uitkomt.
  dinsdag 25 september 2012 @ 10:52:40 #103
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117226197
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 09:26 schreef kipknots het volgende:

[..]

De U heeft 8 gig geheugen, waarvan 4 gig voor lokale opslag is, 2 gig voor apps en 2 voor android (en cache?). Dus het is niet zo erg, maar nog steeds weinig.

Moet toch nog even wachten, kan binnenkort via m'n werk een gratis telefoon krijgen. Mischien dat het dan ook wel de J wordt, zal zien wat daar uitkomt.
Ah, dan heb ik op de verkeerde site gekeken :P Daar stond ergens 4GB (logisch dus).

Dan is het inderdaad nog niet veel maar het kan prima, kan je alleen niet veel muziek of foto's houden.

De J lijkt inderdaad ook wel een leuk toestel :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:10:20 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117236291
Ik overweeg de Sony Xperia U aan te schaffen, maar ben bang dat 'ie een beetje te klein is, al zijn de specs wel helemaal wat ik zoek _O_. Heb nu een HTC Desire.

Zal deze topics eens teruglezen voor de ervaringen :).

Zijn er ook mensen met een Xperia Go hier, btw? En hoe bevalt die? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_117265852
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef djkoelkast het volgende:
Nog altijd:

[ afbeelding ]

:(
Ik heb (had) zelf een T-Mobile branded XP, maar aangezien T-Mobile mij niet kon vertellen wanneer ze ICS gaan uitrollen (volgens sommige bronnen op het internet pas in november '12!!) heb ik 'm geflashed via een handleiding op Tweakers. Ging perfect! PCC kwam daarna zelf met een officiele update naar ICS (ook al stond deze er al op).

http://gathering.tweakers(...)ge/38457156#38457156

Toch wel een hele verbetering dat ICS, vooral qua batterijverbruik in standby modus. Apps lijken ook soepeler te werken dan in GB en het geluid is ook iets harder.
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 11:11:32 #106
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117266502
Via PC Companion zegt hij ook dat ik de laatste update al heb. Die van mij is unbranded, maar ik heb wel T-Mobile als provider. Wachten tot november dus?
Ik zie het niet zitten om er zelf aan te rommelen.
pi_117266705
ik zou ook wachten. Maar goed, dat ben ik ;) Ik hou er ook niet van om er mee te prutsen - bang dat het verkeerd gaat.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_117266767
Je hebt dus ook geen T-Mobile zooi/apps op je telefoon staan? Want anders is ie wel branded. Als je een unbranded zou hebben dan had je die ICS update al vorige maand moeten hebben.

Dat stappenplan wijst zich vanzelf. Er kan weinig misgaan. Ik ben in ieder geval blij dat ik het heb gedaan, want als zelfs T-Mobile mij niet kan vertellen wanneer de ICS uitrol gaat plaatsvinden... Voor hetzelfde geld gebeurt dit pas in 2013. Dikke doei! En daarbij genomen heb ik nu ook geen last van al die bloatware die T-mobile er ongetwijfeld op had gezet.
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 11:40:35 #109
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117267302
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je hebt dus ook geen T-Mobile zooi/apps op je telefoon staan? Want anders is ie wel branded. Als je een unbranded zou hebben dan had je die ICS update al vorige maand moeten hebben.

Dat stappenplan wijst zich vanzelf. Er kan weinig misgaan. Ik ben in ieder geval blij dat ik het heb gedaan, want als zelfs T-Mobile mij niet kan vertellen wanneer de ICS uitrol gaat plaatsvinden... Voor hetzelfde geld gebeurt dit pas in 2013. Dikke doei! En daarbij genomen heb ik nu ook geen last van al die bloatware die T-mobile er ongetwijfeld op had gezet.
Ik heb een los toestel gekocht en darbij een T-Mobile abonnement afgesloten. Er staat helemaal niets van T-Mobile op mijn toestel (heeft er ook nooit op gestaan) en ik heb nog geen updatemelding gehad. Zowel pc companion als Sony Update geven aan dat ik al de laatste versie heb.

Ik wil ook graag naar 4.0 want dan kan ik al die facebookshit er af trappen, ik krijg nu steeds updatemeldingen (die ik negeer want ik gebruik het niet) maar ik kan het gewoon niet verwijderen, schijnt bij 4.0 wel te kunnen.
pi_117267551
Dan zou ik toch maar gaan denken aan flashen als je ICS wilt, want de update voor unbranded xperia p's zijn al anderhalve maand beschikbaar. Ik heb de mijne ook geflashed naar een generieke NL versie van ICS en dat is dezelfde versie waar PCC mee kwam aanzetten (6.1.B.0.544).

Welke versie heb je nu dan op je xperia staan? 6.0.B.3.184?

Oh, je kunt Facebook niet verwijderen in ICS. Al geprobeerd om FB te desynchroniseren?
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 11:51:42 #111
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117267639
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dan zou ik toch maar gaan denken aan flashen als je ICS wilt, want de update voor unbranded xperia p's zijn al anderhalve maand beschikbaar. Ik heb de mijne ook geflashed naar een generieke NL versie van ICS en dat is dezelfde versie waar PCC mee kwam aanzetten (6.1.B.0.544).

Welke versie heb je nu dan op je xperia staan? 6.0.B.3.184?
6.0.B.3.184 inderdaad, die update kreeg ik toen een melding van, dan moest ik hem aan mijn pc koppelen en toen kon ik updaten.
pi_117267726
Dat is idd Gingerbread.

Als je ICS alleen wilt om FB te verwijderen (wat dus niet kan) en je bent niet zeker van het flashen, dan is je enige optie wachten op de T-Mobile update, maar wanneer die komt weet niemand.

Al geprobeerd om met SUS (Sony Update Service) te updaten?
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 12:05:41 #113
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117268054
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat is idd Gingerbread.

Als je ICS alleen wilt om FB te verwijderen (wat dus niet kan) en je bent niet zeker van het flashen, dan is je enige optie wachten op de T-Mobile update, maar wanneer die komt weet niemand.

Al geprobeerd om met SUS (Sony Update Service) te updaten?
Daar is dat screenshot toch van, paar posts terug. Ik zal eens kijken of de nieuwste Sony Update het wel doet.
En ik wil natuurlijk om meer redenen de update, maar dat hele facebookgebeuren stoort mij, ik gebruik het niet, dus ik wil het niet. Bij ICS zou je alles moeten kunnen verwijderen, in tegenstelling tot 2.3.
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 12:12:06 #114
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117268226
Ook de nieuwste PC Companion zegt het:

pi_117268229
Je kan alleen alles verwijderen als je je telefoon root. Het programma uitschakelen kan wel btw, maar als ik het zo zie in mijn telefoon geldt dat ook niet voor alles. Je kunt natuurlijk wachten tot begin oktober of zelf even contact opnemen met T-Mobile (ook al zou dat raar zijn aangezien je een unbranded zou moeten hebben), maar als ie er dan niet is zou ik 'm flashen.
pi_117300505
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:05 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Daar is dat screenshot toch van, paar posts terug. Ik zal eens kijken of de nieuwste Sony Update het wel doet.
En ik wil natuurlijk om meer redenen de update, maar dat hele facebookgebeuren stoort mij, ik gebruik het niet, dus ik wil het niet. Bij ICS zou je alles moeten kunnen verwijderen, in tegenstelling tot 2.3.
Nee, het is door Sony geïntegreerd in de firmware en kan je dus niet verwijderen ( ja, door een firmware van XDA erop te zetten of te rooten )
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 10:18:56 #117
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117304503
Wat stom zeg, neemt alleen maar ruimte in die rommel.
Maargoed, nog geen update dus :P
pi_117314251
Ik heb een vraag voor jullie en ik hoop dat dit de goede plek is. Ik heb net een Sony Xperia Tipo Dual (ST21i2) gekocht en heb een probleem met de kompas-functie.

Elke kompas-app die ik probeer, doet niets. Dit houdt in dat het kompas gewoon in beeld staat, het noorden naar boven wijst en er niets gebeurt. Dit heb ik op verschillende locaties geprobeerd en ook onderweg op de fiets. Ik heb ook GPS Status & Toolbox gedownload, en deze geeft aan "Mag. field (uT)/decl. 0?50/0o".

Ik heb dus het idee dat of de magnetometer het niet goed doet of dat het ding helemaal geen magentometer heeft? Op internet kan ik geen eenduidig antwoord vinden op die laatste vraag. Sommige sites zeggen van wel (1, 2), sommige sites noemen het niet (1) maar geen enkele website zegt expliciet dat het ding de functie niet heeft. In de handleiding (die niet erg uitgebreid is over sensoren) kan ik er niets over vinden.

Dus mijn algemene vraag aan jullie: waarom doet mijn kompas het niet? Specifieker: is er een softwareprobleem, werkt mijn magneet-sensor niet of heb ik die niet eens? Als ik geen antwoord vind, ga ik ermee terug naar de winkel, maar ik wil eigenlijk eerst wel graag weten wat (waarschijnlijk) het probleem is. Dank jullie wel.
"Slechts diegene mag slopen die iets beters kan bouwen."
pi_117315509
Vinden jullie de camera op de P ook niet ietwat teleurstellend? Foto's zijn vaak donker (zelfs bij daglicht!) en te verzadigd, wat onnatuurlijke kleuren en een hoop ruis geeft. Mijn vorige gsm, de W995, maakte betere foto's. Waarom stoppen ze er niet, zoals bij de S, een Carl Zeiss lens in?
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 16:09:01 #120
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117315650
Behalve dat hij de foto's véél te laat neemt (resultaat: onscherp, bewogen) heb ik er geen moeite mee.
  Moderator donderdag 27 september 2012 @ 16:13:55 #121
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117315893
Het zijn geen spiegelreflex foto's, maar slecht vind ik hem niet voor een telefoon.

Ruis is er wel, maar ik stoor me er niet aan.

Heb je het stickertje wel van de lens gehaald (was mijn vriendin vergeten en toen kreeg ze alleen maar wazige foto's, helemaal bij flitslicht _O-)
pi_117365733
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:33 schreef GS42 het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie en ik hoop dat dit de goede plek is. Ik heb net een Sony Xperia Tipo Dual (ST21i2) gekocht en heb een probleem met de kompas-functie.

Elke kompas-app die ik probeer, doet niets. Dit houdt in dat het kompas gewoon in beeld staat, het noorden naar boven wijst en er niets gebeurt. Dit heb ik op verschillende locaties geprobeerd en ook onderweg op de fiets. Ik heb ook GPS Status & Toolbox gedownload, en deze geeft aan "Mag. field (uT)/decl. 0?50/0o".

Ik heb dus het idee dat of de magnetometer het niet goed doet of dat het ding helemaal geen magentometer heeft? Op internet kan ik geen eenduidig antwoord vinden op die laatste vraag. Sommige sites zeggen van wel (1, 2), sommige sites noemen het niet (1) maar geen enkele website zegt expliciet dat het ding de functie niet heeft. In de handleiding (die niet erg uitgebreid is over sensoren) kan ik er niets over vinden.

Dus mijn algemene vraag aan jullie: waarom doet mijn kompas het niet? Specifieker: is er een softwareprobleem, werkt mijn magneet-sensor niet of heb ik die niet eens? Als ik geen antwoord vind, ga ik ermee terug naar de winkel, maar ik wil eigenlijk eerst wel graag weten wat (waarschijnlijk) het probleem is. Dank jullie wel.
Dit zijn de sensors die je mobiel heeft:

Sensors: Accelerometer, proximity, compass

Hij zou het moeten doen, je kan het even testen in het service menu van je mobiel.
  vrijdag 28 september 2012 @ 20:12:38 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117366034
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:05 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dit zijn de sensors die je mobiel heeft:

Sensors: Accelerometer, proximity, compass

Hij zou het moeten doen, je kan het even testen in het service menu van je mobiel.
*#*#7378423#*#* (*#*#Service#*#*) is wel handig om er dan bij te vermelden ;)
pi_117366726
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:12 schreef RobertNL het volgende:

[..]

*#*#7378423#*#* (*#*#Service#*#*) is wel handig om er dan bij te vermelden ;)
Oh ja, wel handig inderdaad!
pi_117382357
Dank jullie wel. Ik denk dat ik erachter ben: hij heeft geen kompassensor. In het servicemenu staat niets en op deze website staat dat ook. Dus kopers pas op: de xperia tipo heeft geen kompas.

Nu weet ik niet goed wat ik moet; verder vind ik het een mooi ding maar ik wilde wel graag een kompas voor geocaching... Weten jullie een vergelijkbaar toestel (mag iets groter) in dezelfde prijsklasse?
"Slechts diegene mag slopen die iets beters kan bouwen."
pi_117470776
Ik ben nu een weekje in het bezit van de Xperia S en nu vallen er 2 dingen mij op

- Als de telefoon lang in standby staat wekt de camera niet altijd op, probleempje deep sleep?

- De tags, ik heb er een naast mn bed maar als ik hem scan geeft ie heel mooi aan Slaapkamer - begin en als ik hem dan nog een keer scan verwacht ik Slaapkamer - einde maar hij geeft weer begin aan.

Iemand die weet of het een bekend probleem is en of er een fix voor is?

Trouwens gewoon stock rom 4.0.4 6.1.A.2.45
There is a time of cumming and going.
pi_117498367
Volgens mij kun je met die tag alleen iets in of uitschakelen. Dus of het één of het ander. Dan zou je er een andere tag erbij moeten hebben die de actie van de andere tag uitschakelt. :P
pi_117498660
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:21 schreef Apotheose het volgende:
Volgens mij kun je met die tag alleen iets in of uitschakelen. Dus of het één of het ander. Dan zou je er een andere tag erbij moeten hebben die de actie van de andere tag uitschakelt. :P
Best wel stom dan, je verwacht het zelfde principe als de ov-chipkaart, in- en uitchecken.
There is a time of cumming and going.
pi_117650025
Eind oktober, begin november komt JellyBean naar de S >:) :o

pi_117650965
En dat terwijl sommige Xperia gebruikers nog wachten op een update naar ICS. :')
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 04:47:35 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117651519
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 01:11 schreef kurk_droog het volgende:
Eind oktober, begin november komt JellyBean naar de S >:) :o

[ afbeelding ]
Ics had er ook al moeten zijn. Ergo: eerst zien, dan geloven :P
Niet meer actief op Fok!
pi_117654370
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 04:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ics had er ook al moeten zijn. Ergo: eerst zien, dan geloven :P
ICS voor wie?

Het is trouwens 100% zeker, die gozer zit er nooit naast :P
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 11:50:08 #133
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117654516
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 02:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
En dat terwijl sommige Xperia gebruikers nog wachten op een update naar ICS. :')
Ik nog steeds ook ;(
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 11:52:18 #134
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117654557
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:50 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik nog steeds ook ;(
Nog steeds?!

Gewoon flashen aan de hand van de eerste post in het Tweakers forum. Kan niet mis gaan (en garantie blijft behouden).
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 11:52:57 #135
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117654571
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nog steeds?!

Gewoon flashen aan de hand van de eerste post in het Tweakers forum. Kan niet mis gaan (en garantie blijft behouden).
Wat raak ik eigenlijk allemaal kwijt als ik dat doe? Telefoon staat natuurlijk vol met van alles.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 11:57:29 #136
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117654683
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:52 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Wat raak ik eigenlijk allemaal kwijt als ik dat doe? Telefoon staat natuurlijk vol met van alles.
http://gathering.tweakers(...)ge/38457156#38457156

Maak dus wel eerst even een back-up ;)!
pi_117654912
ik heb versie 4.0.4 op mn phone. Is dat de nieuwste of..?

Hoop dat ie bij de volgende update niet meer van dit soort praktijken gaat vertonen:

Scroll je door - wordt het scherm helemaal wit. Heel irritant en heeft ie geregeld last van.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 12:35:09 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117655552
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:43 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

ICS voor wie?

Het is trouwens 100% zeker, die gozer zit er nooit naast :P
Voor mij oa ;)

Ik heb de U gekocht. Hangt nu aan de lader.
Niet meer actief op Fok!
pi_117656370
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:52 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Die stappen van GoT inderdaad volgen. Wat je kwijt raakt:
- apps
- enz.
Dus even een back-up maken van die dingen. Foto's, muziek en alles wat op je sdcard staat blijft verder behouden!

De goede rom downloaden ( Generic en maakt niet uit uit welk land hij komt ). Na het installeren van de rom met Flashtool even je telefoon hangen aan Sony Update Service en hem dan daarmee opnieuw te updaten ( herstellen zodat alle fouten eruit zijn ). Hierna heb je een soepele ICS versie :D
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:18:29 #140
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117656718
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:05 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Die stappen van GoT inderdaad volgen. Wat je kwijt raakt:
- apps
- enz.
Dus even een back-up maken van die dingen. Foto's, muziek en alles wat op je sdcard staat blijft verder behouden!

De goede rom downloaden ( Generic en maakt niet uit uit welk land hij komt ). Na het installeren van de rom met Flashtool even je telefoon hangen aan Sony Update Service en hem dan daarmee opnieuw te updaten ( herstellen zodat alle fouten eruit zijn ). Hierna heb je een soepele ICS versie :D

Kan je ook behouden, staat daaronder aangeven ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 12:08 schreef Apotheose het volgende:
ik heb versie 4.0.4 op mn phone. Is dat de nieuwste of..?

Hoop dat ie bij de volgende update niet meer van dit soort praktijken gaat vertonen:

[ afbeelding ]

Scroll je door - wordt het scherm helemaal wit. Heel irritant en heeft ie geregeld last van.
Hmz, hier geen last van, zelfs niet bij snel scrollen. Welke telefoon heb je?

Versie 4.0.4 is inderdaad de lICS update. Binnenkort komt 4.1.
pi_117656832
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kan je ook behouden, staat daaronder aangeven ;)

Behalve als je van GB naar ICS gaat op de U :P
En ik zou het sowieso altijd wipen, geen troep van daarvoor meer en een schone installatie O+

Voor de S is 5.1.A.2.50 de nieuwste momenteel. Werkt een stuk soepeler weer als dat .45 deed.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1911630
pi_117656868
ik heb de S. En hij doet dat niet steeds maar wel geregeld. Ook mn smstoon blijft die van tmobile (die 5 seconden duurt ofzo }:| ) . Kan dat wel anders instellen maar blijft hetzelfde. Tis alleen voor sms. Whatsapp is wel de toon die ik ingesteld heb.
pi_117657001
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:23 schreef Apotheose het volgende:
ik heb de S. En hij doet dat niet steeds maar wel geregeld. Ook mn smstoon blijft die van tmobile (die 5 seconden duurt ofzo }:| ) . Kan dat wel anders instellen maar blijft hetzelfde. Tis alleen voor sms. Whatsapp is wel de toon die ik ingesteld heb.
Een mooie reden om die firmware die hierboven staat met een schone installatie erop te zetten!
pi_117657967
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:50 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik nog steeds ook ;(
Flashen dus! Vijf minuten werk en je hebt ICS.
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:06:02 #145
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117658086
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:01 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Flashen dus! Vijf minuten werk en je hebt ICS.
Eng! :o
pi_117658221
Ach welnee. Als je de stappen volgt zoals beschreven in dat topic dan kan het niet fout gaan. Daarna geeft pc companion vanzelf aan dat er een nieuwe update (ICS dus) is. ICS is echt een enorme verbetering tov Gingerbread. Vooral qua standby tijd.
pi_117658615
Oh, en mensen. Gebruik nooit meer PC Companion! Neem Sony Update Service, veel stabieler en nooit problemen met de server!
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:39:39 #148
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117659077
Bij mij geeft geen van beide programma's aan dat er een update is, ik vind het maar achterlijk. Ik zou het echt liever op de conventionele manier doen.
pi_117659198
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
Bij mij geeft geen van beide programma's aan dat er een update is, ik vind het maar achterlijk. Ik zou het echt liever op de conventionele manier doen.
Hoe dan ook staat die nieuwe er bij het Sony Update Service sneller op! Maar dat ligt aan de providers dat het lang moet duren. En daarom wacht ik daar nooit op aangezien ze overal dezelfde firmware hebben op kleine aanpassingen in de apps na.
  Moderator zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:45:07 #150
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117659270
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:42 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Hoe dan ook staat die nieuwe er bij het Sony Update Service sneller op! Maar dat ligt aan de providers dat het lang moet duren. En daarom wacht ik daar nooit op aangezien ze overal dezelfde firmware hebben op kleine aanpassingen in de apps na.
Maar mijn telefoon is unbranded en komt ook helemaal niet bij de povider vandaan maar van een telefoonwinkel waar ik hem als los toestel heb gekocht. Toch blijft hij zeggen dat ik de laatste software al heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')