Dat klinkt als de Sony die ken van de YLOD Ps3's...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:15 schreef Fritessaus het volgende:
Dit toestel is dus ruim 3 maanden in reparatie geweest en dan krijg je hem zo terug.
9 april tot 15 mei (nieuw toestel ontvangen).quote:
Hier geen last van vastlopers alleen van de 3G bug. Gelukkig is hij ook nog steeds sneller als mijn Desirequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:40 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Dat klinkt als de Sony die ken van de YLOD Ps3's...
Ik begin me steeds meer te irriteren aan mijn Xperia S. Net liep hij weer eens vast tijdens browsen (scherm frozen en blijft aan) en het ding is zo traag als dikke stront. Ik verlang bijna weer naar mijn Desire...
Is er een mogelijkheid om hem eens helemaal te formateren, want dat heb ik nog niet geprobeerd.
Je kunt hem herinstalleren via de software van Sony volgens mij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:40 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ik begin me steeds meer te irriteren aan mijn Xperia S. Net liep hij weer eens vast tijdens browsen (scherm frozen en blijft aan) en het ding is zo traag als dikke stront. Ik verlang bijna weer naar mijn Desire...
Is er een mogelijkheid om hem eens helemaal te formateren, want dat heb ik nog niet geprobeerd.
Het lijkt mij heel erg vet, maar te duurquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:09 schreef pindaplukker het volgende:
Yeah buddy! Heb een Sony Smartwatch, kek dingetje !
Werkt perfect met mijn Xperia S. Widgets, apps alles.
[ afbeelding ]
Ding is zo dom als de gebruiker, snap niet hoe je het voor elkaar krijgt. Heb nergens last van, en heb hem al lang.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:40 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Prijs valt echt mee, 75,- maarquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het lijkt mij heel erg vet, maar te duurWat heb jij er voor betaald?
Oh, dat valt inderdaad reuze mee. Ik heb ze veel duurder gezien. Nog steeds veel geld voor zo'n gimmick trouwensquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:20 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Prijs valt echt mee, 75,- maar
Ventileer je frustraties tegen een ander of staaf je uitspraken. Maar ik wil je opmerking wel terugkaatsen hoor, hij klopt. Hij is inderdaad zo dom als de gebruiker.....quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ding is zo dom als de gebruiker, snap niet hoe je het voor elkaar krijgt. Heb nergens last van, en heb hem al lang.
Hij heeft wel een punt. Je S is enkel zo log en traag om de dingen die jij er op hebt gezet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:57 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ventileer je frustraties tegen een ander of staaf je uitspraken. Maar ik wil je opmerking wel terugkaatsen hoor, hij klopt. Hij is inderdaad zo dom als de gebruiker.....
Dwaas.
Is dat zo? Vertel het me maar; wat heb ik erop staan dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Je S is enkel zo log en traag om de dingen die jij er op hebt gezet.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:19 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Is dat zo? Vertel het me maar; wat heb ik erop staan dan?
Jij krijgt het toch voor elkaar dat ding traag te krijgen? Dat zal zeker aan je telefoon liggen..quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:19 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Is dat zo? Vertel het me maar; wat heb ik erop staan dan?
DLNA kan wel dacht ik maar de telefoon heeft geen IRquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:00 schreef iewl het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag gevonden op de sony site. Is dit ook mogelijk op de S?
hmm ik dacht dat ze dat vroeger in afstandsbedieningen gebruikten, toch maar ns beter opletten! Dlna werkt wel met mn samsung tv, alleen kan ik geen hele albums kijken, alleen per foto. Dat is nog best jammer.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
DLNA kan wel dacht ik maar de telefoon heeft geen IR
Dat is met DLNA dus niet nodig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
DLNA kan wel dacht ik maar de telefoon heeft geen IR
Ah weer wat geleerdquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is met DLNA dus niet nodig.
Het kan zijn dat dat nog per tv afhankelijk is, maar volgens mij is dat gewoon iets universeels. Ik heb zelf geen tv dus buiten dit weet ik er ook niet veel vanquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah weer wat geleerd, Wist niet dat je daarmee ook je tv kon bedienen (op de manier van zenders wisselen etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |