Op die fiets.quote:
Voor iemand die niet eens weet hoe een magnetron werkt niet slechtquote:
Dat was toch tijdens een oorlog waar ze de hele dierentuin opsoupeerden?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:00 schreef Z het volgende:
Dit is ook een leuke Franse chef, hij serveerde o.a. olifant.
Lijkt mij ook.quote:
Zo'n leuk tiepjequote:
Lidewy.quote:En hoe heette die mejuffrouw van het verkeer ook al weer (doet ze al ruime tijd niet meer).
Ja, vertel mij wat. Ik kreeg allemaal doodsbedreigingen van Gellius toen ik in zijn ogen Lidewy beledigd had.quote:
Sabine man. Die zegt altijd zo lief : 'Daaaag'quote:
quote:
Marthe Röling met de straaljager in de tuin en Henk Juriaans in bed ?quote:
Imca natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Imca? Of bedoel je Churandy Martina?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:59 schreef tong80 het volgende:
Marthe Röling met de straaljager in de tuin en Henk Juriaans in bed ?
Het is wél Martinaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Imca? Of bedoel je Churandy Martina?
Wist ik beiden niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]![]()
Heeft ze die straaljager niet moeten inleveren? Jurriaans is een paar jaar geleden overleden.
Yepquote:
Volgens de Wiki staat de Starfighter nog steeds in de tuin, maar dit is de Nederlandse Wiki en die is naar mijn ervaring niet zo betrouwbaar. Röling heeft vorig jaar (dacht ik) geëxposeerd met allerlei portretten die ze van Jurriaans had gemaakt.quote:
Ik ken hem niet, maar ik kwam 'm afgelopen week tegen in de krant. Naar Raymann kijk ik al jaren niet meer, altijd hetzelfde en gewoon niet grappig meer.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep![]()
Ik moet altijd lachen als ik 'm hoor praten, hij klinkt als een typetje van Jurgen Rayman, Edsel de stadswacht.
Ze heeeft toch ook het laatste statieportret gemaakt ?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens de Wiki staat de Starfighter nog steeds in de tuin, maar dit is de Nederlandse Wiki en die is naar mijn ervaring niet zo betrouwbaar. Röling heeft vorig jaar (dacht ik) geëxposeerd met allerlei portretten die ze van Jurriaans had gemaakt.
Hij gaat eindelijk weer eens voor een Nederlandse atletiek-medaille op de OS zorgen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar ik kwam 'm afgelopen week tegen in de krant.
True.quote:Naar Raymann kijk ik al jaren niet meer, altijd hetzelfde en gewoon niet grappig meer.
Of dat het laatste is, weet ik niet, maar ze heeft zowel Trix als Claus getekend/geschilderd. Ik vind het heel mooi wat ze doet. Ik droom al jaren van een echte Marthe aan de muur, maar dat zal onbetaalbaar zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 23:06 schreef tong80 het volgende:
Ze heeeft toch ook het laatste statieportret gemaakt ?
Mag ik dat zwart op wit? Wacht eens even... het staat al zwart op witquote:Op zondag 22 juli 2012 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij gaat eindelijk weer eens voor een Nederlandse atletiek-medaille op de OS zorgen.
Komt wel goed.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mag ik dat zwart op wit? Wacht eens even... het staat al zwart op wit
Onderhoudend. Ik kijk nog steeds.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft iemand naar Henny Vrienten gekeken? Was het wat? Ik was niet thuis en heb het opgenomen.
Hoe weet je dat? Jullie posten in het desbetreffende topic?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
En tong en Peaceman zitten ook nog steeds te kijken.
Ja. Maar nu is het afgelopen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Jullie posten in het desbetreffende topic?
Dat vinden wij mannen fijn. Een beetje grommen en zo.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
Het verbaast me wel dat hij Quest for fire heeft uitgekozen. Dat vind ik niet zo'n verheffende film.
En zijn moeder Katherine is missing in action.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, dat is Joe Jackson. Die schijnt de vader van Michael Jackson te zijn.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat vinden wij mannen fijn. Een beetje grommen en zo.
Je looks sharp but I'm the manquote:
Ja en toen kreeg ik een plakje spacecakequote:Op zondag 22 juli 2012 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Was je vanavond naar de verjaardag van George Clinton?
Ik vond er vroegâh nooit wat aan, maar dat had voornamelijk te maken met een suf vriendenclubje dat Joe Jackson zogenaamd had ontdekt en dat altijd hysterisch ging dansen als zijn muziek werd gedraaidquote:
En ik hield me al enorm in!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja![]()
Drie-minuten-regel met twee seconden overtreden
Fragmenten die me niet interesseren, ga ik idd snel spoelen. Zo heb ik ook de terugblik vorige week bekeken. Moet ik alle shit van Freek de Jonge aanhoren? Dacht het niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ongeduldig tiepje. Je gaat Zomergasten zeker ook op dubbele snelheid terugkijken?
Nooit! Gestoorde gek!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Na één hoofdstuk in een boek kijk jij zeker ook stiekem op de laatste bladzijde hoe het afloopt, of niet?
Voor een boek kan ik heus wel geduld opbrengen.quote:
Dat is niet zo moeilijk, hč?quote:Hoe weet jij nou weer dat ik gestoord ben?
In sommige boeken sla ik wel hele stukken over. In de Ontdekking van de Hemel sloeg ik bijvoorbeeld vaak dat geneuzel van die engelen over.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor een boek kan ik heus wel geduld opbrengen.
Diaan heeft het zeker doorverteld?quote:[..]
Dat is niet zo moeilijk, hč?
Ik ben dan toch bang dat ik iets cruciaals mis. Een boek moet me boeien en er kunnen best wat saaiere passages zijn, maar als ik er op een gegeven moment mijn aandacht helemaal bij verlies, gooi ik het weg.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
In sommige boeken sla ik wel hele stukken over. In de Ontdekking van de Hemel sloeg ik bijvoorbeeld vaak dat geneuzel van die engelen over.
Ja. wyccie ook, trouwens.quote:Diaan heeft het zeker doorverteld?
Hmmm, ik kijk net even naar de boeken hier. Ik dacht dat ik altijd alles wel uitlas maar ik zie zo al drie boeken staan die ik niet uitgelezen heb.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben dan toch bang dat ik iets cruciaals mis. Een boek moet me boeien en er kunnen best wat saaiere passages zijn, maar als ik er op een gegeven moment mijn aandacht helemaal bij verlies, gooi ik het weg.
Maar die heb ik het nooit verteldquote:[..]
Ja. wyccie ook, trouwens.
Ik vond er later niks meer aan. Eerste drie albums zijn geweldig. Toen ging ie serieus doen met piano en orkesten toen haakte ik afquote:Op zondag 22 juli 2012 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond er vroegâh nooit wat aan, maar dat had voornamelijk te maken met een suf vriendenclubje dat Joe Jackson zogenaamd had ontdekt en dat altijd hysterisch ging dansen als zijn muziek werd gedraaid
Ik wil eigenlijk geen boeken in mijn boekenkast die ik slecht vondquote:Op maandag 23 juli 2012 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, ik kijk net even naar de boeken hier. Ik dacht dat ik altijd alles wel uitlas maar ik zie zo al drie boeken staan die ik niet uitgelezen heb.
Maar ze weet het wel!quote:Maar die heb ik het nooit verteld
Het is juist leuk om alles over je heen te laten komen, al is het op dat moment niet interessant kan het later toch op zijn plaats vallen. Lekker 3 uur in iemands huid kruipen. En jet is ook leuk om te zien gelijkertijd, op Fok hoe andren het ervaren. Dat is tegenwoordig een gedeelte van de lolquote:Op zondag 22 juli 2012 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Fragmenten die me niet interesseren, ga ik idd snel spoelen. Zo heb ik ook de terugblik vorige week bekeken. Moet ik alle shit van Freek de Jonge aanhoren? Dacht het niet.
"Stepping out" vond ik dan wel weer oké.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:15 schreef tong80 het volgende:
Ik vond er later niks meer aan. Eerste drie albums zijn geweldig. Toen ging ie serieus doen met piano en orkesten toen haakte ik af
Snobquote:Op maandag 23 juli 2012 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk geen boeken in mijn boekenkast die ik slecht vond
Ook van Diaan gehoord, denk ik.quote:[..]
Maar ze weet het wel!![]()
Trustenquote:![]()
Daar begin 9ik niet eens aan.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In sommige boeken sla ik wel hele stukken over. In de Ontdekking van de Hemel sloeg ik bijvoorbeeld vaak dat geneuzel van die engelen over.
Ik kan niet ergens aandachtig naar kijken en tegelijkertijd FOK!ken.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:19 schreef tong80 het volgende:
Het is juist leuk om alles over je heen te laten komen, al is het op dat moment niet interessant kan het later toch op zijn plaats vallen. Lekker 3 uur in iemands huid kruipen. En jet is ook leuk om te zien gelijkertijd, op Fok hoe andren het ervaren. Dat is tegenwoordig een gedeelte van de lol
Is een tweede natuur geworden.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kan niet ergens aandachtig naar kijken en tegelijkertijd FOK!ken.
Multitasken, easy-peasy. Tegenwoordig ook nog het tweede scherm erbij.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik kan niet ergens aandachtig naar kijken en tegelijkertijd FOK!ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |