Als het al de vriendin was, moet ze sws een verschrikkelijk domme kut zijn om zijn vriendin te zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:58 schreef Charcot het volgende:
Waarom gebruik je dan niet na de eerste keer gewoon waterproof
geen idee wat ze in me ziet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:01 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Als het al de vriendin was, moet ze sws een verschrikkelijk domme kut zijn om zijn vriendin te zijn
dat schijn je er erg lastig van af te krijgen??quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:58 schreef Charcot het volgende:
Waarom gebruik je dan niet na de eerste keer gewoon waterproof
het zou je sieren het topic te lezen om je oordeel bij te stellen (alhoewel het idee natuurlijk walgelijk blijftquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:00 schreef Scuidward het volgende:
Ik keek ernaar maar las het niet, het idee dat jij make-up draagt is walgelijk.
Ligt eraan. Je haalt gewoon zo'n flesje remover en dan lukt het vrij makkelijk allemaal. Maar dat zou je als vrouw wel moeten wetenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:03 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
geen idee wat ze in me ziet.
enige is dat ik er goed uitzie, voor de rest ben ik een lamlul.
[..]
dat schijn je er erg lastig van af te krijgen??
het is ook geen grap, Fascination.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:20 schreef Fascination het volgende:
Nou, echt hilarisch, zeg. Ik heb net een nieuwe broek aan moeten trekken, omdat ik de oude had volgeplast van het lachen.
aha oke, mijn vriendin vindt dat rotwerk als ik het me goed herinner. ze heeft liever geen waterproof.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:22 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ligt eraan. Je haalt gewoon zo'n flesje remover en dan lukt het vrij makkelijk allemaal. Maar dat zou je als vrouw wel moeten weten.
Het is ook rotwerk als je het met een normale remover probeert weg te halen. Maar juist daarom zijn er speciale removersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:23 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
aha oke, mijn vriendin vindt dat rotwerk als ik het me goed herinner. ze heeft liever geen waterproof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |