quote:René zegt:
en ff langs de gastank inbouwer, ff afspreken waar hij komt te zitten
Patrick zegt:
in je aarsch
Dat is de kat op het spek bindenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wilt u gebluik maken van ons spleesjale aanbieding? Deze maand viel flessen wijn vool de plijs van dlie!
Aan de andere kant van je voorbips, feitelijk. Je achterbips zeg maar.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is de kat op het spek binden
René waar zit je tollie?
M'n zithammetjes zijn tollies?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aan de andere kant van je voorbips.
quote:KINDEREN HEIDI KLUM MOETEN ZICH HIP KLEDEN
De kinderen van Heidi Klum moeten er altijd piekfijn uitzien. Het 39-jarige model, dat vier kinderen heeft, hanteert daarom strenge regels.
"We hebben een aantal regels in huis", vertelt Klum, die haar scheiding van Seal begin dit jaar aankondigde, aan het Amerikaanse blad People. "De eerste regel is dat je er altijd cool moet uitzien. En de tweede regel is dat je de eerste regel nooit mag vergeten."
Van haar kinderen nemen de oudste twee, de 8-jarige Leni en de 6-jarige Henry, het voorschrift het meest serieus. "Henry kleedt zich tien keer per dag om en wil heel cool zijn. Hij trekt bijvoorbeeld een shirt aan, doet dan een stropdas om zijn nek en draagt ook nog een riem over zijn shirt."
Je bent pas cool als je zelf bepaalt wat cool is, niet wanneer mammie Heidi bepaalt wat cool is en dat je cool moet zijn.quote:
Nee ik had het tegen Laura Selmhorst.quote:
You seequote:
We hebben zaterdagochtend ongeveer een halfuurtje over. Weet jij een plekje tussen Hilversummie en Breda waar we kunnen scharen met z'n drieën?quote:
Bij zoeen winkel ofzoot rond 10 o clock?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe laat verzamelen we ook weer, en waar?
Tien uur, binnen want dan kun je elkaar binnen zien komen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
10 uur stipt in de... lets say...quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:29 schreef Bellatrix het volgende:
Uhmmm... niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
We hebben zaterdagochtend ongeveer een halfuurtje over. Weet jij een plekje tussen Hilversummie en Breda waar we kunnen scharen met z'n drieën?
Do tellquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Machtig mooi wat een brownie kan doen
Nou gewoon...quote:
Ik dacht speciale brownies.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou gewoon...
-457545x "Ik heb trek in iets lekkers"/"Ik heb honger"
>Er staat browniemix in de kast
-Geen zin om te maken
Alles mixen. Hoppateeklaar. En stil is het.... amen
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou gewoon...
-Geen zin om te maken
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou gewoon...
-Geen zin om te maken
DO WANTquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:42 schreef Lutte het volgende:
Je hebt ook slutty brownies. Daar zit vloeibare chocola in. Kan iemand me dit uitleggen?
Man, niet met je mond volquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:42 schreef PatriQue89 het volgende:
En tevens:
DOE
NIET
ZO
JALOERS
Ik bedoel, het is benny maar! En meer dan praten doen we niet!![]()
![]()
![]()
![]()
Komt nog... ergens tussen Hilversum en Bredaquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:42 schreef PatriQue89 het volgende:
En tevens:
DOE
NIET
ZO
JALOERS
Ik bedoel, het is benny maar! En meer dan praten doen we niet!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en wat dan nog? Heb je je bedreigd gevoeld de vorige keer?quote:
Wat impliceer je nu?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Komt nog... ergens tussen Hilversum en Breda
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet jij een plekje tussen Hilversummie en Breda waar we kunnen scharen met z'n drieën?
Die was net schoon toch, die vloer?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:50 schreef Renesite het volgende:
Ik maakte net elders een erg leuk grapje. Lig te L O L en onder mn bed.
*kuch *stof *kuch
Die is na 2 dagen hete stomende slaapvermaak weer stoffig.quote:
Ik ga kapotquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:50 schreef Renesite het volgende:
Ik maakte net elders een erg leuk grapje. Lig te L O L en onder mn bed.
*kuch *stof *kuch
navelpluis?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die is na 2 dagen hete stomende slaapvermaak weer stoffig.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:02 schreef iBenny het volgende:
Stappenplan voor een schone vloer...
1. Topic teruglezen
2. De rest gaat vanzelf (op de grond vallen van het lachen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |