lees ik net over boormachienes . ik heb en dit is de beste . ik kan je vertellen ik heb niks en ben ne sukkel .allerschoonstemomenten was mijn vorigge forum - daar ben ik mee gestopt , dus hier dan de vraag die mensen met al die dure boormachienes weten misschien ook wel waar ik dan aan onderdelen kan komen , niet de batterij die raken gewoon op . maar stuk is de mijne wel en kan nergens onderdeen vinden . zonder reclame een prima accuboormachien van 18 volt 13mm en klopboor . nu is het vofgende deze is vorig jaar gekocht en een nevenmerk dus wamma redelijke prijs , stom van mij heb ik hem opengemaakt daar hij bij gedeeltelijk indrukken van de startknop valt hij stil . nu ben ik toevallig een prof sleutelaar dat weer wel , maar waar moet ik nu zooon startknop je weet wel waar je de weisvinger op moet zetten en drukken . ik wil alleen maar een startswitsh en verder niks nouw heb ik nog syteeds niks is het dan zo dat ze allemaal zijn om weg tegooien , ke weet had gelezen over boormachienes en kan het nergen meer terug vinden op dit forum , vandaar dat ik het nu hier vraag aan al die deskundigen . dus als u het weet wil ik het ook wel weten of is er iemand die een lekke accuboormachien heeft die nog reageert op de swiths ik houdt me aanbevolen , dus stuur hem aan allerschoonsremomenten en ik ben u zeer dankbaar . met de groeten van de asukkel . wel ellendig zo zonder Oja het type is CD18-2Li 12-30VDC 20A 5E4
allerschoonstemomenten