Ik vind het wel wat hebben, Q in pak in de trein, wijnkoeler, een fles Bollinger '66 er in, kristallen glazen, toast met kaviaar. Forenzen in stijl, jeweetsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:48 schreef ArTiC het volgende:
en dat ziet er toch niet uit...in de trein met een fles wijn en een kurkentrekker
iets zegt me dat dit scenario meer in de buurt komt:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, Q in pak in de trein, wijnkoeler, een fles Bollinger '66 er in, kristallen glazen, toast met kaviaar. Forenzen in stijl, jeweets
Of meet een pak Aldi-wijn. Ook goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, Q in pak in de trein, wijnkoeler, een fles Bollinger '66 er in, kristallen glazen, toast met kaviaar. Forenzen in stijl, jeweets
Je kent me te goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iets zegt me dat dit scenario meer in de buurt komt:
Q in oude spijkerbroek en bandshirt in de trein, fles AH huismerk wijn in de hand, kartonnen bekertje en een klef broodje kaas uit de automatique.
Als je zo op je werk bezig bent snap ik wel dat je project uitloopt en dat je morgen moet werkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:58 schreef ArTiC het volgende:
en met dat kartonnen bekertje maak ik het nog mooier dan het werkelijk is.
Toch raar, er is in de afgelopen jaren nauwelijk iets gepost door jequote:
miewiewiewiequote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Als je zo op je werk bezig bent snap ik wel dat je project uitloopt en dat je morgen moet werken
Ik zag vanmorgen een man voor de AH staan die heel druk bezig was met het inschenken van bier in een energydrankblikje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:48 schreef ArTiC het volgende:
en dat ziet er toch niet uit...in de trein met een fles wijn en een kurkentrekker
Kan hij ongestoord zonder vragen en opmerkingen bier drinken op straat/op zijn werk/thuisquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een man voor de AH staan die heel druk bezig was met het inschenken van bier in een energydrankblikje.
Ik snap nu nog steeds niet waarom eigenlijk.
Waarschijnlijk dezelfde reden als waarom ik op de havo wodka in een spa blauw flesje overgootquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een man voor de AH staan die heel druk bezig was met het inschenken van bier in een energydrankblikje.
Ik snap nu nog steeds niet waarom eigenlijk.
Het werkt ws beter als je niet een halve liter bier in een 250cl blikje probeert te gieten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan hij ongestoord zonder vragen en opmerkingen bier drinken op straat/op zijn werk/thuis
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het werkt ws beter als je niet een halve liter bier in een 250cl blikje probeert te gieten.
Nou ja, de helft ging ernaast, dus hij had ws wat marge berekend.
Hi Ledashequote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:17 schreef L-E het volgende:
Hoi liefjes.
De kitesurfer die woensdag flink gewond raakte tijdens het kitesurfen is gewoon mijn collega.Hij is wel weer bij bewustzijn gelukkig.
How you doin'?quote:
Druk (zoals altijd) maar als ik Fransman was zou ik zeggen: très bienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Goed! Laatste loodjes op het werk, bijna vakantie, heel gelukkig, etc etc.Met jou?
Dat klinkt heel goed, hoe komt het?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Druk (zoals altijd) maar als ik Fransman was zou ik zeggen: très bien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |