quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja en dan doet hij dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja doei.
Ja fuck dat, dan moet ik nog een halfjaar wachten, of langer zelfs.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:05 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nep ninjadit soort praktijken doe je maar lekker met Carnaval
Users die onder een steen leven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef NaRRaToR het volgende:
wat is dat toch met die mensen met afasie tegenwoordig. zinnen als deze <user> weet en mensen die <werkwoord>
heb ik een trend gemist ofzo?
jeweets ghloempfff gloempffff dingie!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef NaRRaToR het volgende:
wat is dat toch met die mensen met afasie tegenwoordig. zinnen als deze <user> weet en mensen die <werkwoord>
Mensen diequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:09 schreef NaRRaToR het volgende:
Ik heb vandaag nog een wandelpad langs meerdere watervallen in Oostenrijk gelopen. En wat heb jij vandaag gedaan?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een wandelpad langs meerdere watervallen in Oostenrijk gelopen. En wat heb jij vandaag gedaan?
lees maar een paar posts terug. Eveneens een productieve dag.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een wandelpad langs meerdere watervallen in Oostenrijk gelopen. En wat heb jij vandaag gedaan?
Absoluut!quote:
mannen ook altijd.. ieder stadje een ander schatje.. iedere week een nieuwe liefdequote:Op donderdag 19 juli 2012 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut!Maar Oostenrijk is sowieso een mooi land. Ik heb er een nieuwe liefde bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Zeker doen. Als je van wandelen houdt is het zeer de moeite waard. Heb al prachtige bergwandelingen / klim- en klauterpartijen gedaan de afgelopen weken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien volgend jaar of 't jaar erop maar 's wandelen in de Oostenrijkse of Zwitserse Alpen![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:20 schreef Evie het volgende:
mannen ook altijd.. ieder stadje een ander schatje.. iedere week een nieuwe liefde
Wees trots dat jij degene in Utrecht bent verdorie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wees trots dat jij degene in Utrecht bent verdorie.
Of ik van wandelen houd?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker doen. Als je van wandelen houdt is het zeer de moeite waard. Heb al prachtige bergwandelingen / klim- en klauterpartijen gedaan de afgelopen weken.
Wat voor motor rijd je?quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Of ik van wandelen houd?
[ afbeelding ]
Heb er al eens op de motor doorheen gereden, maar wandelen is m'n tweede grote liefde als 't komt op vakantiedoeleinden
Dan delen we een voorkeur. Ik heb ook een hoop van zulk soort foto's gemaakt de afgelopen weken. Bergenquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
Of ik van wandelen houd?
[ afbeelding ]
Heb er al eens op de motor doorheen gereden, maar wandelen is m'n tweede grote liefde als 't komt op vakantiedoeleinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |