Goed planquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we dan maar gewoon weer praten over seks?
Nee.. Ik ben Evilquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zodat iedereen straks zin heeft in seks? Jij bent evil.
Gaan we dat weer krijgen?quote:
Niks nieuws onder de zon.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:55 schreef Tegan het volgende:
Goed plan. Ik heb alleen niets te vertellen
.
*Eviequote:
Ik voel je pijn! al had ik dit keer alles wel in huis.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja hier ook from scratch maken. gelukkig bedacht ik me tijdens het sporten dat ik nog niet alles in huis hadkon ik nog even terug. anders had ik geen eten gehad
Wat nou bitch? ik jas je zo in mekaar met dat zeisje van jequote:Op donderdag 19 juli 2012 22:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gaan we dat weer krijgen?
*Zwarte pij aantrekt en zeis pakt*
Breaking Badquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik voel je pijn! al had ik dit keer alles wel in huis.Was alleen voornemens m'n korstdeeg alvast te maken voor het sporten, maar zat toen Breaking Bad te kijken en nou ja, hè, toen was't ineens tijd om te gaan
Geen idee, ik ben pas net seizoen 2 in gedokenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Breaking Badkomt er nu wel of geen 5de seizoen? ik zit halverwege seizoen 4 nu
dan pakt ie vast zijn ninja pak en katana'squote:Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat nou bitch? ik jas je zo in mekaar met dat zeisje van jehihihi
![]()
![]()
Of je raakt meteen verliefd en laat dat ding uit je klauwen zo op je voet vallen
Ik ga een uitdaging niet uit de weg, of je nu man of vrouw bentquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat nou bitch? ik jas je zo in mekaar met dat zeisje van jehihihi
![]()
![]()
Of je raakt meteen verliefd en laat dat ding uit je klauwen zo op je voet vallen
Nah, die heb ik niet nodigquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan pakt ie vast zijn ninja pak en katana's
Katana?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga een uitdaging niet uit de weg, of je nu man of vrouw bent
Prepare to get roflpwned!
Ahhhh koetjiewoetjie ninjaquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Nee maar is wel mn nickname geweest sinds 1996... toen het internets begon in huize Evil..quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je in 1996 geboren bent.
Dat werkt niet op mijn gedisciplineerde geestquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:00 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Ahhhh koetjiewoetjie ninjaLIEVVVV
ja en dan doet hij dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
Subtiel thijs... subtiel.....quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat werkt niet op mijn gedisciplineerde geest![]()
Cupmaat daarentegen...
Beter dan een werpster in de face.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja en dan doet hij dit:Je had me beloofd dat aan niemand te vertellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
nep ninjaquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Beter dan een werpster in de face.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja en dan doet hij dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |