Mariah kon duidelijk ook contemporary aan.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk welAlleen de reviews komen niet.
Terechte afvallers trouwens. Die blueprint is wel zo'n enorme zoutloze aardappel zeg. Dat gezicht staat continu op "Ik vind er niks aan" met een mix van "Ik snap niet wat je zegt" en "....uuuuh....". Totaal geen leuke performance om nara te kijken. Heel wat anmders dan Cyrus. Dus: HOPSA doeiii
En Mariah... ach, mja. In 't format gepusht als de Krumper (terwijl ze schijnbaar ook gewoon contemporary danst normaalgesproken) en de pech hebben dat je met Blueprint moet dansen.
Ja, maar dat was toen enorm gecomplimenteerd. Wow. Uit d'r genre Terwijl dat schijnbaar haar genre ook gewoon is.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mariah kon duidelijk ook contemporary aan.
Fic-Shun is schattig en leuk jaquote:Ik ben wel fan van Fic-shun. Leuke uitstraling, kan en goed hoppen en is een stuk beter dan Cyrus in welke andere dansstijl dan ook. Die paso was erg sterk van 'm ondanks zijn opgetrokken schouders.
Beetje vanuit 't format daarin gedrukt leek t wel. Zo van: we hebben een ballroom meisje nodig, ballroom jongen, hiphop jongen,... o ruk, hiphop meisje... uhm... JIJ! *wijs*quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:36 schreef Cee het volgende:
Fik-shun.Ik wil 'm in een doosje doen, strik eromheen en onder de kerstboom leggen als kadootje.
Mariah als krumper heb ik nooit gesnapt. Ik voelde me er zelfs ongemakkelijk bij als ik haar daar zo stoer met haar omgeknoopte blouse en haar thugface stuiptrekkingen zag maken op die muziek. Kwam totaal niet over.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:31 schreef Malahide het volgende:
[..]
Woooowwwww, wat gaaf!!! Laat ze die choreograaf maar heel gauw uitnodigen voor SYTYCD.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |