abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter woensdag 12 september 2012 @ 19:14:30 #126
87554 Cee
Welluk?
pi_116698551
Ik zit nu te kijken, tot een paar minuten geleden nog niet echt heel erg onder de indruk maar oh my God, die Stacey Tookey-choreo met Chehon en Allison. De tyfustakkehondjes zeg. Wauw. O+ :'( _O_
  woensdag 12 september 2012 @ 20:32:42 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116703295
Cyrus & Eliana - Paso Doble
yaaay, Daft Punk Tron legacy! Een van de vetste soundtracks ooit. Maar de dans vond ik niet zo boeiend. Ach ja. Eliana! :D

Tiffany & Will - Contemporary/Jazz
Sorry voor Moloko, want meestal wel leuk. maar de laatste paar afleveringen heeft Sonyah soms muziek die ik echt niet bij haar dansen vindt passen. Nu dus ook weer. Nice dreads Will! Verder wel ok.

Eliana & Chehon - Ballet
Ik vind de Notenkraker echt geen RUK aan (ja ik heb hem gezien). Veel te zoet en stijf. En dan nu dit, mooi gedanst, maar op een gegeven moment zaten we een minuut lang naar een zichzelf herhalende DEZELFDE draai te kijken. Een extreem goed uitgevoerde draai, maar wel 6x achter elkaar dezelfde. Ach ja. Eliana! :D

Tiffany & Cyrus - Lyrical Hiphop
Chaos inderdaad. Ze lag de helft van de tijd onderuit gezakt in zijn armen te schudden. Meh.

Group
Tyuce. :r

Eliana solo
Ook team Eliana! Zo effortless......

Chehon & Alison - Contemporary
Hiiihihi, Once! Die ken ik van Erik ;) Allison danst echt met haar gezicht, wat een expressie. Nigell had helemaal gelijk. En wat is ons Cheeke gegroeid zeg O+ Al betwijfel ik nog steeds of ie wel een hiphop of zo aankan.

Eliana & Tiffany - Burlesque/broadway
Ja da's gemeen he, Eliana om die paal wikkelen. Dat doet ze als baan! Arme Tiffany.....

Cyrus solo
Been there, dne that. leuk, voor even. Toch een mindere hekel aan hem ana t krijgen.

Tiffany solo
Ik vond haar interview echt HEEL sterk. Want hier zaten we ook allemaal: Wie is zij? En pas de laatste afleveringen krijgt ze de verdiende aandacht, want goed is ze ABSOLUUT wel. Itt tot een Cyrus die al vanaf afl 1 een camera op z'n neus heeft vind ik dat dit meisje het SYTYCD opgeplakt favorieten stempeltje wel een beetje doorbroken heeft. Hulde.

Chehon & Cyrus - Jazz
Apart. Niet heel mooi of emotioneel of freaky maar absoluut intrigerend om naar te kijken.

Chehon solo
Wat is het toch een springend hertje he. Wat zeg ik? Edelhert!

Eliana & Alex - Contemporary
I can't liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive..... Mooi, maar ik vond hun andere asmen beter.

Tiffany & Chehon - Rumba
Niet slecht, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet op zat te letten :'). Misschien omdat ik van Norah Jones altijd een beetje in slaap val.

Cyrus & Twitch - Animation
Leuk om ene keer te zien. Zo. gehad. NEXT!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 12 september 2012 @ 20:55:50 #128
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_116704939
quote:
Tiffany & Chehon - Rumba
Niet slecht, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet op zat te letten . Misschien omdat ik van Norah Jones altijd een beetje in slaap val.
Ang3l o|O Je vergeet je eigen commentaar :P. Of je bent het zo erg met me eens dat je hetzelfde vindt :').
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 12 september 2012 @ 21:14:46 #129
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116706747
Ik copy paste altijd vanwege de namen en zo. Want die weet ik dan niet meer :P
Maar blijkbaar sla ik soms iets over met deleten :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 12 september 2012 @ 21:16:45 #130
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_116706932
Ja die namen is ook elke keer goed opletten hoor :'). En dan welke dans ze doen :D.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 12 september 2012 @ 21:19:31 #131
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116707262
Ja. Daar heb ik dus anderen voor :P
L'Amour menaçant:
  woensdag 12 september 2012 @ 21:22:04 #132
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_116707500
:(. Vroeger was dat altijd Malahide :D. Die kopieerde ik dan altijd.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 12 september 2012 @ 21:44:17 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116709689
Ja, maar die verzaakt enorm! :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 12 september 2012 @ 21:48:31 #134
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_116710050
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 12 september 2012 @ 22:08:11 #135
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116711828
quote:
Sonyyyyyaaaaaaaaaahhhhh! Ssssssssssssssstaceeeeeey! :@
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter woensdag 12 september 2012 @ 22:16:31 #136
87554 Cee
Welluk?
pi_116712704
Ik moet nu echt binnenkort eens die Once muziek binnenhengelen. O+
  woensdag 12 september 2012 @ 22:45:25 #137
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116715681
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef Ang3l het volgende:
Ja, maar die verzaakt enorm! :D
Zeg :( !
Ik heb het druk ja.
You cheated on me with choreography.
  ESF Reporter woensdag 12 september 2012 @ 22:45:52 #138
87554 Cee
Welluk?
pi_116715753
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef Malahide het volgende:

[..]

Zeg :( !
Ik heb het druk ja.
Niks mee te maken, op die stoel zitten en tv kijken, vrouw.
  woensdag 12 september 2012 @ 22:48:15 #139
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116716017
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef Cee het volgende:

[..]

Niks mee te maken, op die stoel zitten en tv kijken, vrouw.
Komt deze week nog helemaal goed, snoetepetoeten :*. Met een vengeance.

Vivovakaaaaaaaantie (over twee dagen) *O* *O* *O*
  ESF Reporter woensdag 12 september 2012 @ 22:49:11 #140
87554 Cee
Welluk?
pi_116716103
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef Malahide het volgende:

[..]

Komt deze week nog helemaal goed, snoetepetoeten :*. Met een vengeance.

Vivovakaaaaaaaantie (over twee dagen) *O* *O* *O*
Vooruit dan, omdat je vandaag door het stof bent gegaan voor de democrazy. _O_
  woensdag 12 september 2012 @ 22:50:52 #141
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116716259
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:49 schreef Cee het volgende:

[..]

Vooruit dan, omdat je vandaag door het stof bent gegaan voor de democrazy. _O_
God nou :').
Ik weet wat voor een fan jij bent van lollige danwel kibbelende oudjes, die had ik vandaag vier stuks sterk op het stembureau in mijn place of work. Dodelijk vermoeiend.
  ESF Reporter woensdag 12 september 2012 @ 22:53:48 #142
87554 Cee
Welluk?
pi_116716505
Ja, die hebben alle tijd om de werkende mens dwars te zitten, te liggen, te rollatoren. _O_ Ik heb met je te doen.
  woensdag 12 september 2012 @ 22:58:18 #143
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116716903
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:53 schreef Cee het volgende:
Ja, die hebben alle tijd om de werkende mens dwars te zitten, te liggen, te rollatoren. _O_ Ik heb met je te doen.
Allevier stronteigenwijs, semi-dement en doof. En elk uur met de lege koffiethermos voor mijn neus staan wapperen, hè :(.

Off topic! Dansen dansen dansen!
  donderdag 13 september 2012 @ 00:33:57 #144
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_116724149
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
Ik moet nu echt binnenkort eens die Once muziek binnenhengelen. O+
Maar volgens mij zat juist dit nummer (van de broadway musical) niet in de O+ originele film O+.
Hoogachtend,
Erik.
pi_116730161
Het boeit me nog steeds niet dit seizoen :(
Be brave. Be kind.
  zondag 16 september 2012 @ 12:59:13 #146
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116843883
Hallo, hier ben ik dan. Eerst de TOP 6-show, de TOP 4 volgt later vandaag.

Wat is Christina Applegate toch een leuk mens, prima jurylid dat weet waar ze het over heeft en dat ook nog eens op een zeer prettige manier brengt.

Openingsdans
Nou, hier werd ik nog niet wakker van. Rommelig, niet spannend. Muziek paste er niet bij. Chehon en Eliana samen smaakte wel naar meer.

Tiffany & Benji - jive - Jean-Marc Genereux
Super _O_ . Een van de beste dansen van dit seizoen. Waarbij ik wel moet aantekenen dat heel weinig dansen zijn blijven hangen tot nu toe. Wat ik eerder al zei:
1) jive baby!!! Govver eindelijk weer eens, en wat voor een!
2) Jean-Marc (crappy jurylid, geweldige choreograaf)
3) Benji WTF, zijn zijn spieren onlangs ook uit de cast gekomen?
4) Tiffany :? Who is she? Bye Witney.

Witney solo
Zijn Witney’s vader en moeder broer en zus? Oh wacht, mormons… :P. Solo was wel erg veel skirt swooshing, niet zo bijzonder verder.

Cole & Melanie - contemporary (of wat het jazz?) - Sonya Tayeh
Wat er in het introfilmpje gezegd werd zag ik totaal niet terug in de dans. Welke softer side van Cole? Goed gedanst hoor, daar niet van, maar niet zo memorabel. Melanie is enorm über amazing, maar toch krijg ik meteen weer een ‘mèh’-gevoel bij haar. Hup, dat been weer in de lucht, dat pijnlijke gezichtje. Een jaar zonder Melanie Moore was schijnbaar nog niet lang genoeg.

Chehon solo
Zwitsers Duits O+ . Chehons moeder O+ . Mooie solo, zat wel te wachten tot het echt spannend werd.

Eliana & tWitch - hip hop - Christopher Scott
Wat was dit nou weer :')? Zelfs amazing peeps als tWitch en Eliana konden van deze drol geen cadeautje maken. Christopher Scott :{w. Lyrical hip hop, wat is dat eigenlijk? Ik vond het erg jazzy, maar wat weet ik ervan. En wat een vervelende remix van dat leuke sixties-nummertje.

Tiffany solo
Best mooi. Maar het hoge cheerleadergehalte in haar solo’s blijft me storen.

Chehon & Kathryn - contemporary - Tyce DiOrio
Een keer per seizoen heeft Tyce een oprisping van klasse, en dit was ‘em. Prachtig gedanst, Chehon die in de diepste krochten van zijn ziel dook, Kathryn die altijd super is, zeer meeslepende muziek, mooie belichting. Alleen het thema vatte ik niet helemaal, het had voor mij meer een WO II/concentratiekamp-sfeertje :@. Nou ja, misschien post-WO II dan.

Cole solo
Aaawww, die mama. Nice! Weerwolf!

Witney & Marko- lyrical jazz - Ray Leeper
Marko wtf? Haar haar haar :X! Niemendalletje, weet er verder niet meer over te zeggen.

Eliana solo
Niet echt bijzonder.

Cyrus & Comfort - dubstep - Christopher Scott
Eerste helft ratjetoe, toen er wat harder gedanst ging worden (vanaf het tutten) vond ik het wel geinig. Cyrus werd hier wel definitief ontmaskerd hoor, als dat nog niet gebeurd was. Hij is super in zijn eigen niche-stijl, maar als hiphopper werd hij echt weggeveegd door Comfort. Al die praise, come on :|W. Ik blijf het een schat van een jongen vinden, maar alleen al het idee dat hij dit seizoen misschien wel gaat winnen maakt me ziek.

Witney & Chehon - cha cha - Jean-Marc Genereux
Uhm, wacht, hebben zij niet al samen een cha cha gedaan (zoek zoek). O, dat was een samba, in de Top 20-show. Anyhoo! Ik kon mijn ogen niet van Chehon afhouden, die is vooruit gegaan in dit genre zeg. Perfect was het zeker niet, maar sommige (typische cha cha) moves waren echt wel goed. De eerste lift was wel waardeloos. Vond Mary en Nigel wel erg streng. Bij Cyrus wordt alles met de mantel der liefde bedekt, bij Chehon blijkbaar niet }:|. Hij deed me zelfs af en toe denken aan Danny in zijn jive met Anya. Hij mag winnen bij de boys!

Cyrus solo
Tja, dit kennen we nu wel van hem.

Eliana & Cole - contemporary - Mia Michaels
Oe, het Adagio for Strings, dat is zo’n krachtig stuk muziek, en wat een briljant concept weer van Mia. Bokjes! Prachtig _O_ . Supersterk gedanst. Dat moment dat Cole Eliana vasthoudt aan haar enkel en zij aan hem hangt tot het punt dat ze bijna valt… wow. Wat een gevecht, maar de kracht zat ‘em vooral in de adempauzes tussen de krachtsexplosies door. En die stille schreeuw op het eind, brrrr. Als Eliana niet wint bij de meiden dan is er iets goed mis met de stemmertjes in de VS.

Tiffany & Cyrus - Broadway - Spencer Liff
:'). En ja hoor, laten we Cyrus maar weer een Broadway’tje geven waarin hij alleen maar een beetje hoeft te performen en Tiffany hoeft te vangen. Werd er niet warm of koud van.

Uitslag
Tuurlijk hadden Chehon en Cole het gezellig moeten uitvechten in de finale, maar het mocht niet zo zijn. Persoonlijk heb ik een voorkeur voor Chehon, dus ik ben blij dat die in ieder geval de finale heeft gehaald, maar ontzettend jammer dat Cole het slachtoffer is geworden van het schaamteloze gepush van Cyrus. Uitslag van de dames ben ik het wel mee eens op voorwaarde dat Eliana gewoon gaat winnen.
  zondag 16 september 2012 @ 17:30:22 #147
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116854876
En hier mijn verlate bijdrage over de TOP 4 performance show

“After 16 weeks we reach our performance finale!!!” Eh ja, eerst vijf weken audities/Vegas, launch show, drie weken pauze tussendoor… dat maakt zeven performance shows. Zeven mensen. Wij zijn Gekke Gerrit niet, Cat oO<.

Eliana & Cyrus - paso doble - Jason Gilkison
Ik ben nooit zo kapot van overgestileerde paso dobles, dus de choreo mwa, maar Eliana fascineerde me weer mateloos. Elke beweging is af, zo mooi. Cyrus: er had nog wel een stepje butch bovenop gemogen, dan had ik het misschien acceptabel gevonden, maar nu… nee, hij overtuigde me niet.

Tiffany & Will - contemporary jazz - Sonya Tayeh
OMG Will *O*! Een van mijn all time favourites die door iedereen is vergeten en die zooooooo ondergewaardeerd werd tijdens zijn seizoen. Waarom nou met huppelmutsje en niet met Eliana? Sorry mensen, ik heb net genoeg naar Tiffany gekeken om te zien dat ze goed bezig was, maar verder zag ik alleen maar Will *zucht*.

Eliana & Chehon - ballet - Russische meneer
Okay… niks aan. Punt. Waarom niet even iets in elkaar flansen waarbij Eliana niet al het werk hoeft te doen (al die pirouettes, gaap)? Laat Chehon een paar sprongen maken, dan ziet het er meteen een stuk aantrekkelijker uit. Dit was dodelijk saai. Sowieso is de Notenkraker alleen te pruimen op Tweede Kerstdag met een Glühweinkater, maar dat terzijde. Leuk dat Eliana en Chehon in hun eigen stijl konden dansen (hoewel, hun introfilmpje bruiste niet van enthousiasme :D ), maar ze hadden vast liever een Zwanenmeertje of Romeo & Julia gedaan. Wat een mooi paar bij elkaar hè, dat wel.

Tiffany & Cyrus - lyrical hip hop - Tessandra Chavez
Opvullertje. Rommelig. Dat Rob Marshall dit als zijn favoriet bestempelde is net zo’n blammage als de Oscar voor zijn Chicago :{w.

Top 4 in a quirky Tyce DiOrio routine
Bwaha. Een mislukte poging om hun vier stijlen in één choreo te proppen. Tyce Tyce Tyce… Jezus, wat slecht :').

Eliana solo
Oh ja, Bang Bang met Alex. Prachtig. Solo ook, was te snel afgelopen.

Chehon & Allison - contemporary - Stacey Tookey
Aah, Tookey helemaal enthousiast in de training. Chehon, snotverdorie, wow. Iedereen die nu nog roept dat hij geen terechte winnaar zou zijn mag ophoepelen. Mooi mooi mooi. Zowaar ga ik Tookey nog te pruimen vinden. Shankman, ouwe blubberkont :P.

Eliana & Tiffany - Broadway burlesque - Ray Leeper
Oneerlijk voordeel voor Eliana, die doet dit dagelijks als ontspanningsoefening voordat ze gaat slapen. Afgezien van dat vond ik dat Eliana Tiffany compleet wegperformde. Desondanks aardig, niet doorsnee nummertje. Wat vind Nigel het toch heerlijk om de smoezelige perv te spelen…

Cyrus solo
Effe de was ophangen.

Tiffany solo
Haar interview was opmerkelijk. De show geeft daarmee voor het eerst toe dat sommige kandidaten (ik bedoel jou Cyrus) een idioot voordeel hebben omdat ze tijdens de audities en Vegas al voortdurend in beeld zijn geweest. Mooi dat ze vertelde dat ze tijdens Vegas alles op alles zette in de ballroom en juist Gilkison haar er toen uitpikte voor een compliment. Best een eye opener dat wij roepen “wie is die griet?” en “ik kan ze niet uit elkaar houden”, en dat zij dat zelf natuurlijk ook voelt. Een berg sympathie erbij voor dit meisje, ik vond het echt ontroerend :Y.

Chehon & Cyrus - jazz - Sonya Tayeh
Oe, dit was ergens best sexy. Grappig moment ergens halverwege dat Cyrus al klaar stond om Chehon op te vangen terwijl Chehon nog heerlijk zijn ding aan het doen was. Leuk om deze twee boys samen te zien dansen, maar door het kwaliteitsverschil was het niet heel sterk. Jennifer Beals, de vrouw die 90% niet zelf danste in Flashdance, is een inspiratie voor een generatie dansers :D? Okay…

Chehon solo
Ook een mooi interview. Ik wil hem heel hard knuffelen. Ja ja :(, en meer.

Eliana & Alex - contemporary - Travis Wall
Harry Nilsson, zo jammer dat dit nummer voor eeuwig verkracht is door Mariah Carey. We weten dat Eliana en Alex beregoed zijn, en dan verwacht je veel. De verwachtingen werden niet helemaal ingelost in dit geval. Bang Bang was toch wel een stuk specialer.

Tiffany & Chehon - rumba - Dmitry Chaplin[b]
Heel sfeervol, maar ik vond er maar verdomd weinig rumba in zitten. Daarom ben ik nooit zo’n fan van de choreos van Dmitry, die zijn me altijd veel te ruim geïnterpreteerd. Kan daarom ook niet zeggen of het technisch in orde was, het was meer contemporary. Dmitry tits out w/!

[b]Cyrus & tWitch - animation - Christopher Scott

Grappig. Het mooie aan deze combinatie was dat je zag dat Cyrus in principe beter is in deze specifieke stijl, maar dat tWitch een veel betere allround danser is. Cyrus is briljant in zijn bovenlijf, terwijl de stukjes waarin ze echt hun benen moesten gebruiken echt veel beter door tWitch gedaan werden. Erg amusant om deze stijl een keer in een duet te zien.

Chehon and Eliana to win!!!
  woensdag 19 september 2012 @ 06:52:12 #148
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116967909
De finale is vannacht geweest, hertjes :*.
  woensdag 19 september 2012 @ 07:40:08 #149
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116968117
Ik ben 'm aan t binnenhalen..... maar ik denk donderdag pas tijd :{

Ben inmiddels ook toch maar aan NL begonnen.
Op de een of andere manier heb ik met onze eigen versie maar weinig.
L'Amour menaçant:
  woensdag 19 september 2012 @ 09:11:53 #150
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116969373
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 07:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben 'm aan t binnenhalen..... maar ik denk donderdag pas tijd :{

Ben inmiddels ook toch maar aan NL begonnen.
Op de een of andere manier heb ik met onze eigen versie maar weinig.
Ik ook. Van vorig seizoen zelfs geen seconde gezien :{.
Maar dat heb ik ook met Strictly Come Dancing. Verslaafd aan de Britse versie, de Amerikaanse versie mag ik ook graag zien, de Nederlandse versie... ik kan er niet naar kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')